Krenuo u karijeru sa Sauberom, čak mi se nudio i Lotus, ali mislim iz Saubera preći samo u Ferrari...
U Australiji krećem sa pro težinom, međutim već nakon kvala mijenjam u expert, jer je bilo prejednostavno doći do 1. mjesta, pa sam malo tankirao.
U Maleziji startam sa 6. mjesta (Vettel sa 1. pada na 7.
) i svih 5 ispred nas odlazi preširoko u onom zavoju gdje je Perez produžio 2012. Do kraja su me ipak Vettel i Alonso prošli, ali ostale sam uspio zadržati iza sebe, pa uzimamo prvo postolje u karijeri.
U Kini ista situacija - svih 8 vozača ispred mene odlazi preširoko u jednom zavoju u 2. sektoru, pa opet dobivam nekoliko pozicija.
U Bahreinu nije bilo takve situacije, ali opet osvajam nekoliko bodova. U Španjolskoj sam totalno fulao setup, practice i kvale sam vozio na setupu za suho, a onda je u utrci počela jaka kiša i završio sam tek na 17. mjestu.
Monako - samo 11 vozača završilo utrku (čak je Van Der Garde vodio u jednom trenutku), jer su opet zaboravili kočiti na kraju kompleksa bazena, pa su se tako Massa i Grosjean zaletjeli u mene koji sam normalno odvozio taj zavoj. Inače sam dobio kaznu +10 mjesta u kvalama, a i zeznuo sam ulazak u zadnji mjereni krug, tako da sam startao posljednji. U zadnji krug ulazim sa 10. mjesta i uspijem proći Vergnea, Grosjeana i Van Der Gardea, tako da završavam kao 7.
Kanada je bila moj najbolji vikend, jer sam lagano uspio osvojiti pole position i dosta teže utrku. Opet je padala kiša, tako da se ovaj put nisam zeznuo kao u Barceloni i uspio sklepati odličan setup. Vodio sam od početak do kraja, jedino mi je za Grand Chelem najbrži krug uzeo Vettel.
U poretku vozača sam 3. sa 83 bodova, 1. je Alonso sa 95, a 2. Vettel sa 84. Kod konstruktora se dobro držimo na 4. mjestu sa 115 bodova. Sve ekipe su, zahvaljujući Monaku, osvojile barem jedan bod.
Što se tiče same igre, nije baš da sam pretjerano zadovoljan, jer ima mnogo stvari za popraviti. Ne znam gdje su im nestale one press konferencije, a samo držanje bolida na stazi je tek nešto poboljšano, ali je i dalje dosta daleko od rFactora. Ne znam zašto ne mogu koristiti grafiku koja postoji u utrkama F1, jer ovo njihovo je i dalje ispodprosječno. F1 Classic sam odvozio samo nekoliko krugova sa Lotusom, pa ne mogu dati neko svoje mišljenje, ali dati ću im plus što su ipak nešto napravili. Ostalo nisam baš primijetio neku razliku u odnosu na 2012.