..e da, nadodao bi svom prijašnjem postu...
kad se izleti, ...da se pokuša na što najkraći i najobzirniji način vratit na stazu....što uključuje gledanje i pažnju na nadolazećeg vozača... ...u slučaju da siječenjem šikane ili kakvim drugim načinom koji nije uobičajen (naravno da malo kasnije kočenje u nutarnji zavoj je normalno i dozvoljeno preticanje, i da tu i onaj kojeg se pretiče mora biti obziran), prođete vozača ispred, trebate ga u najkraćem mogućem pogodnom dijelu propustit ispred...
...ovo su samo smjenice (ionako svima poznate...), i nadam se da mi ne zamjerate ako ih i napišemo ovdje, pa nek budu za svaki slučaj...u dobroj vjeri ovo radim,a sve u svrhu poboljšanja lige i kvalitete natjecanja...
..svi prijedlozi i napomene su dobrodošli...
p.s.
..i da imam jedan prijedlog (koji nije pravilo) :
..ovo dilanje setupova... ...mislim da je najkorektnije da je to dozvoljeno samo unutar momčadi (neka si ljudi pošalju mailom ili kojim drugim prikladnim internim načinom setup, pa si ga stave u svoj folder...) kako bi ipak bilo razlike između pojedinih momčadi...
...postoji guide šta koji dio setupa bolida poboljšava/smanjuje i slično...i neka svatko radi i vježba, eksperimentira sa svim komponentama kako bi sebi (i momčadi) omogućio dobar setup...
...nevjerojatan je osjećaj kad si nađeš dobar setup za sebe...
...znam da nemaju ljudi vremena i sve to stoji... ...al zato postoji momčadski kolega (i tu je mislim i neka svrha tih momčadi...)
..i naravno da onaj koji će se više posvetit testiranju i iznalaženju boljeg setupa će vjerojatno biti bolji,al u tome i je poanta da se nagradi rad i upornost...
[uredio žajo - 09. lipnja 2010. u 14:55]