bodovanje ce biti ovakvo
1..10
2...8
3...6
4...5
5...4
6...3
7...2
8...1
vozit ce se 40% utrke....
ja i chule smo suci,ako zajo ima vremena i njega bi ubacio jer je dosta iskusan i iznad svega jako fair play vozac....
kaznjavat ce se svaki prekrsaji...
a) dodatkom vremena na ukupno vrijeme
b)kaznom pomicanja mjesta na dolje
c)diskalifikacijom
d)spustanjem mjesta na kvalifikacijama sljedece utrke
e)start iz pita na sljedecoj utrci
osnovna race pravila sportnet lige
Pomagala (assist):
TC: HIGH
Stability: LOW
Ant.-Lock Brak.: LOW
ostalo: OFF (osim clutch i shifting: ON)
Parc ferme: ON (FULL)
-nema promjene setupa, goriva, ni guma nakon završenih kvalifikacija (velika mogućnost taktiziranja za svakoga)
Dužina trke: 40% real F1 (zaokružujemo na više)
Dužina trajanja kvalifikacija: 10 min (obavezan 1 odvežen mjereni krug)
Korištenje ESC tipke u kvalifikacijama: dozvoljeno
Pit stop: obavezan 1 ulaz u boks tokom trke
Mechanical faliure: normal
Damage: 50%
Potrošnja gume: X2
Potrošnja gorivo: Norm
Chat:
strogo zabranjen tokom kvalifikacija i tokom utrke sve dok ima bolida na stazi, bilo u mjerenom krugu (kval.) ili u utrci
Restart utrke: 1 dozvoljen
Uvjet: 50% sudionika je ZA restart, samo u prvom krugu utrke (mjeri se
prema lideru), zabranjeno je glasati iz bolida pritiskom tipke za
glasanje (default: br 1), samo jedno glasanje se može pozvati, ne može
se glasati nakon započetog drugog kruga utrke.
Strogo zabranjeno pričanje (chat) i nagovaranje na glasovanje
Kazne: dodjeljuje komisija
Pravila F1 Sportnet Lige
Bodovanje
1.FirstPlace = 10
2.SecondPlace = 8
3.ThirdPlace = 6
4.FourthPlace = 5
5.FifthPlace = 4
6.SixthPlace = 3
7.SeventhPlace = 2
8.EighthPlace = 1
DRIVING ASSISTS (vozačka pomagala)
Steering Assistance:
LOW
Opposite Lock Assistance:
OFF
Braking Assistance:
OFF
Stability Assistance:
LOW
Spin Recovery:
OFF
Invulnerability:
OFF (40%)
Auto Shifting:
ON
Traction Control:
HIGH
Anti-Lock Brakes:
OFF
Pit Lane Assist:
OFF
Clutch Assist:
ON
RACE WEEKEND
Fuel: Normal
Tyres: 2x
Mechanical: Normal
Race Distance: 40%
-do restarta utrke dolazi SAMO ako je u prvom zavoju oštećeno više od 50% bolida
-za vrijeme kvalifikacija ,nijedozvoljen chat osim "Administratora" servera
za svaki red napisan u bilo kojem trenutku(kada to nije dozvoljeno) dodaje se 10 sekundi na ukupno vrijeme
-Svaka utrka zahtijeva obavezan 1 ulazak u boks(ako niste bili niti jednom u boxu...dobijate DQ)
- U slucaju sudara pri kojem izlijecu jedan ili vise bolida VAN
staze,krivac MOZE stati sa strane i sačekati drugog vozaca da se vrati
na stazu, propustiti ga ispred sebe,zatim nastaviti utrku
- Ako kratite stazu I kršite pravilo o Definiciji staze a da pritom
tako steknete prednost,kazna je 20 sekundi dodano na vase zavrsno
vrijeme (minimalno)
-Vozač mora ostati na stazi u toku trajanja cijelog kruga. Najmanje dva kotača moraju uvijek biti na stazi.
Definicija staze
- Stazom se smatra osnovna asfaltna površina omeđena uglavnom bijelim linijama, travom, zidovima ili pasicama (rubnicima).
- Pasice (rubnici) su obično obojene u crveno/bijelo, plavo/bijelo ili zeleno/bijelo i smatraju se dijelom staze.
- Zelene i sive, u cijelosti obojene površine, kao i površine od umjetne trave, ne smatraju se dijelom staze.
- Ako presjecete BIJELU/ZUTU crtu na izlasku iz boksa,kazna je 10 sekundi dodano na vase zavrsno vrijeme.
-Zabranjeno je pretjecanje drugog vozača presjecanjem zavoja kao i
širokom vožnjom van staze. Ukoliko do toga dođe slučajno, tj. usljed
gubljenja kontrole nad bolidom, vozač koji je takvo pretjecanje izvršio
dužan je propustiti prestignutog vozača najkasnije do prvog sljedećeg
zavoja, te ga nakon propuštanja ne pokušava ponovo prestici dok ne
prođu još najmanje jedan zavoj.
-Ponovno priključenje na stazu dozvoljeno je samo onda kada nikome nećete zasmetati
-Vozači koji se priključuju na stazu nakon izvrtanja, moraju
propustiti nadolazeće vozače i priključiti se na trkacu liniju tek
nakon što dostignu optimalnu brzinu za taj dio staze.
-Na ravnini je dozvoljeno mijenjati liniju samo jedanput.(kada je netko iza vas)
-Ne smijete mijenjati liniju kada vozite usporedno sa drugim vozačem. Zatvorite na vrijeme ili
nemojte zatvarati.
Usporedna vožnja postoji ukoliko su bolidi bili jedan pored drugog najkasnije na početku zone
kočenja (prekasno kočenje vozaca iza, te njegovo uguravanje sa unutrašnje strane vozača
ispred na samom ulasku u krivinu smatra se njegovom greškom). O tome da li je kočenje
prekasno ili ne, određuje komisija sudaca nakon pregledanja replaya vozača čija se vožnja
analizira.
-žalbe postavljate na ovom topicu i onda suci odlucuju o mogucim kaznama nakon gledanja replaya
MOLIM VAS DOBRO PROUČITE OVA PRAVILA...
[uredio allen - 05. listopada 2010. u 11:56]