Sportnetovi novinari

123
...
789
...
495051
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 27.11.2007.
Poruka: 9.585
14. ožujka 2008. u 21:12
kako to da sportnetovo "vrhnje" pacak, jurišić i ne znam tko još, ne pišu za neke veće i nakladnije novine?
u njima trenutno radi žuto smeće od novinara, patetičari i vjetrokreti.
zar nije cilj poboljšati kvalitetu hrvatskog novinarstva a time donekle i utjecati na mišljenje hrvatske javnosti koja se često povodi za mišljenjem pojedinih novinara i njihovin tekstova iz najnakladnijih naših dnevnih listova?

vjerujem da je teško "progutati govno" i preći iz čistog novinarstva u ono zagađeno, ali i to zagađeno netko treba očistiti.

naravno da netko prvo mora ponuditi taj posao sportnetovcima, ali zašto se to ne dešava?
ili se dešava, a oni odbijaju?
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 20.02.2006.
Poruka: 35.530
14. ožujka 2008. u 23:14
ne znam zasto bi uopce prelazili u klasicno novinarstvo, kad klasicne novine pomalo postaju stvar proslosti...
Dario_SNet
Dario_SNet
Administrator
Pristupio: 01.11.2005.
Poruka: 8.934
15. ožujka 2008. u 15:11
naravno da se dogadja, dogadja se cesto i ovecem broju nasih novinara, ne samo tomi i bernardu...moram nas pohvaliti i reci da velika vecina njih odbija takve ponude po kratkom postupku...

a sto se tice Pacaka i Jurisica, vjerujem da dan kad ce nase vrhnje pisati za vece i nakladnije novine necete docekati...osim ako nam EU zabrani sir i vrhnje LOL
This one time, at band camp...
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 27.11.2007.
Poruka: 9.585
18. ožujka 2008. u 18:40
Zahvaljujem na odgovoru, ma da ga nisam očekivao, nego samo pisao tek toliko da dodam još jednu pohvalu načinu pisanja Sportnetovaca.

Ali moram još jednom pitati. Zašto odbijaju po kratkom postupku i zašto ne prelaze? Je li to zato što urednici tih nakladnijih listova nisu kompatibilni sa Sportnetovcima, pa traže svoj, senzacionalistički i žuti, poluprovjereni, način pisanja? Ili iz principa? Ili jednostavno iz lojalnosti Sportnetu i ekipi?

Mislim, naravno da nemam ništa protiv Sportneta i super je što uopće postoji takav "čišći" i pošteniji medij, ali ipak ima tu ograničenja.
Prvo ograničenje je ono zbog čega većina današnjih medija i piše, gledanost, tj. čitanost.
Nerijetko kada otvorim vaše vijesti, pogledam dolje na broj otvaranja i taj broj često bude oko 1000. To je puno premalo za neki značajniji utjecaj u hrvatskom medijskom prostoru, a kvaliteta pisanja zaslužuje 1000 puta toliki broj.

Drugo veliko ograničenje je što Sportnet dosta kaska za drugim medijima i objavljuje vijesti mnogo poslije (nekih) drugih, pa ljudi i kad dođu na vaš portal, ne otvaraju vijesti koje su već prije pročitali negdje drugdje. Na taj način ponovo gubite čitanost.

Kad usporedim dva portala s kojih čitam sportske vijesti, kao da uspoređujem nebo i zemlju, ali ipak češće pročitam vijesti s onog kojeg neizmjerno manje cijenim - Indexa.
Njihov princip je dijametralno suprotan vašemu, ali imaju veliku prednost - ažurnost. Doslovno "štancaju" vijesti, pa vrlo kratko nakon što neki sportski događaj završi, možeš pročitati izvještaj s njega. Ali s druge strane, to je takav šund i žutilo, senzacionalizam i nepismenost...čudo jedno. Novinari kao da su pokupljeni s ulice nakon tek jedva završene osnovne škole. Loš copy&paste vijesti, dezinformacije, tipfeleri, štogod ti srce ne poželi.

Na Sportnetu pak kvaliteta i kašnjenje :(

Može li se tu što učiniti u skorijoj budućnosti (unutar godine dana)?
[uredio strahovlad - 18. ožujka 2008. u 18:41]
Frankopan
Frankopan
Dokazano ovisan
Pristupio: 01.05.2007.
Poruka: 14.434
18. ožujka 2008. u 23:50
strahovlad je napisao/la:
veliko ograničenje je što Sportnet dosta kaska za drugim medijima i objavljuje vijesti mnogo poslije (nekih) drugih, pa ljudi i kad dođu na vaš portal, ne otvaraju vijesti koje su već prije pročitali negdje drugdje. Na taj način ponovo gubite čitanost.

Kad usporedim dva portala s kojih čitam sportske vijesti, kao da uspoređujem nebo i zemlju, ali ipak češće pročitam vijesti s onog kojeg neizmjerno manje cijenim - Indexa.
Vidi cijeli citat


Ne slažem se da vijesti kasne. Ostali portali više brinu o klikanju pa stavljaju vijesti bez da ih provjere i sa senzacionalističkim naslovima, fokusirani na žutilo.
Ne hvala.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 27.11.2007.
Poruka: 9.585
19. ožujka 2008. u 14:17
Nije to stvar provjere.
Dario_SNet
Dario_SNet
Administrator
Pristupio: 01.11.2005.
Poruka: 8.934
20. ožujka 2008. u 10:39
strahovlad je napisao/la:

Ali moram još jednom pitati. Zašto odbijaju po kratkom postupku i zašto ne prelaze? Je li to zato što urednici tih nakladnijih listova nisu kompatibilni sa Sportnetovcima, pa traže svoj, senzacionalistički i žuti, poluprovjereni, način pisanja? Ili iz principa? Ili jednostavno iz lojalnosti Sportnetu i ekipi?

Mislim, naravno da nemam ništa protiv Sportneta i super je što uopće postoji takav "čišći" i pošteniji medij, ali ipak ima tu ograničenja.
Prvo ograničenje je ono zbog čega većina današnjih medija i piše, gledanost, tj. čitanost.
Nerijetko kada otvorim vaše vijesti, pogledam dolje na broj otvaranja i taj broj često bude oko 1000. To je puno premalo za neki značajniji utjecaj u hrvatskom medijskom prostoru, a kvaliteta pisanja zaslužuje 1000 puta toliki broj.

Drugo veliko ograničenje je što Sportnet dosta kaska za drugim medijima i objavljuje vijesti mnogo poslije (nekih) drugih, pa ljudi i kad dođu na vaš portal, ne otvaraju vijesti koje su već prije pročitali negdje drugdje. Na taj način ponovo gubite čitanost.

Kad usporedim dva portala s kojih čitam sportske vijesti, kao da uspoređujem nebo i zemlju, ali ipak češće pročitam vijesti s onog kojeg neizmjerno manje cijenim - Indexa.
Njihov princip je dijametralno suprotan vašemu, ali imaju veliku prednost - ažurnost. Doslovno "štancaju" vijesti, pa vrlo kratko nakon što neki sportski događaj završi, možeš pročitati izvještaj s njega. Ali s druge strane, to je takav šund i žutilo, senzacionalizam i nepismenost...čudo jedno. Novinari kao da su pokupljeni s ulice nakon tek jedva završene osnovne škole. Loš copy&paste vijesti, dezinformacije, tipfeleri, štogod ti srce ne poželi.

Na Sportnetu pak kvaliteta i kašnjenje :(

Može li se tu što učiniti u skorijoj budućnosti (unutar godine dana)?
Vidi cijeli citat


Idem po redu po tvom mailu:
prvi odlomak: Da, da, da

kvaliteta pisanja zasluzuje vecu citanost, ali pretpostavljam da znas da sportnet jedini nema nikoga iza sebe kao sto to imaju drugi, dakle moramo se boriti polako, ali sigurno. da nasi novinari odu negdje drugdje postali bi sto i svi ostali novinari u drugim redakcijama

oprosti, ali ovo o brzini mi je pomalo smijesno. jedino sto je moguce da drugi mediji objavljuju brze su stotine izmisljenih i napumpanih vijesti o eduardu, kranjcaru i modricu koje se stancaju bez obzira na izvor. mi ne kasnimo s tim vijestima vec ih izbjegavamo objaviti. mi to ne radimo i necemo radit, a cinjenica da citas prije vijesti na indexu znaci da ti je ipak u globalu privlacnije vidjeti koje boje tapeta je kupila Simona za njezin i Nikin stan ili tko se potpisao na Eduardov gips od kvalitetnog izvjestaja sa sportskog dogadjaja.

nitko mi ne moze reci da sa sportskih dogadjaja izvjestavamo puno sporije jer je to smijesno, pa index radi izvjestaje HNL-a preko radija, mi imamo izvjestitelje na licu mjesta. druga je stvar sto oni nemaju kolicinu vijesti koju mi imamo pa forsiraju dinamo, hajduk i nase reprezentativce u engleskoj. Ako hocete takav SPORTSKI sajt, da pisemo samo o tome, nema problema, ali zaboravite kosarkaske izvjestaje iz nase lige, zaboravite izvjestaje sa svih tjednih teniskih turnira, zaboravite pracenje atletike (osim Blanke), gimnastike, plivanja itd itd

sto se tice izvjestaja, da bi taj tekst slicio na nesto treba vremena, ne moze se nastancati u tri minute i da slici na nesto, iako mogu ti reci da su dinamovi izvjestaji s domacih tekmi gotovi pet minuta nakon sto utakmica zavrsi i to sa statistikom i fotkama. to nema nitko niti ce imati u skorijoj buducnosti, a razlog sto to nije tako na ostalim tekmama je vrlo jednostavan - katastrofalni uvjeti za novinare. I naravno da ce Index napraviti brze "izvjestaj" od tri promasene i krivo shvacene recenice preko radija nego sto ce nas novinar stici do kompjutera i poslati tekst. A nepismene i copy paste izvjestaje mi necemo objaviti, zadovoljni smo populacijom koja nas cita i ne zelimo ici na masovnost jer masovnost ukljucuje puno prosjecnih ljudi, a prosjecan covjek radije cita index LOL
This one time, at band camp...
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 27.11.2007.
Poruka: 9.585
20. ožujka 2008. u 13:21
dobro, prema tome znači da je teško ili nemoguće pobijediti žutilo hrvatskih medija tako da oni zaposle kvalitetnije novinare, nego je jedino moguće stvoriti nove medije i boriti se kvalitetom protiv masovnosti. ali to se isto čini teško dostižnim...

pa meni nije smiješno to o brzini, jer nije samo stvar toga da se vijesti naštancaju i da pola toga ne štima ili je neprovjereno itd., stvar je dobivanja informacije u kratkom roku nakon što ona nastane. Ta informacija ne mora sadržavati cijelu priču i pozadinu, niti 1000 riječi teksta. Dovoljna je jedna ili dvije rečenice koje bi opisivale ono što je trenutno poznato.
Evo da ne laprdam na praznu slamu, najsvježiji primjer je ostavka Dinamovog omladinskog trenera Mirka Jozića. Na indexu je objavljena štura vijest s najosnovnijim informacijama (njegovom kratkom izjavom) još jučer 19.3. poslije 23h. Ne kažem ja da novinari moraju danonoćno dežurati i čekati bilo kakvu vijest da je objave, naravno da ne, ali danas ujutro se moglo objaviti.
http://www.index.hr/sport/clanak/mirko-jozic-napusta-dinamo/379074.aspx
Ovo je samo jedan u nizu sličnih primjera gdje se pokazuje ona slabost koju sam naveo, a da se ne radi o nabacanim tj naštancanim vijestima koje to i nisu.

Evo nažalost ovo je jedna od onih situacija da kad biste me pitali za primjere tih kašnjenja (osim ovog novog) ja se ne bih mogao sjetiti da pokušavaš batinama izvući informacije, ali sjećam se tih trenutaka kad sam nešto pročitao negdje drugdje(ne mora biti index) i onda došao na sportnet (jer mi je običaj ujutro pročitati vijesti, ali ih ne čitam sa jednog mjesta, nego sa 4-5 mjesta i još na kraju uzmem dnevne novine), a na sportnetu još dugo nije bilo ni riječi o tom događaju i tada mi je "upalo u oči" to da nekad kaskate. Taj se primjer ponovio još nekoliko puta i što je najbolje, kad je vijest i došla, nije bila u mnogome drugačija od vijesti s drugih mjesta.

I za kraj što se tiče zadnjeg tvog odlomka, slažem se da prosječan čovjek radije čita index (ali odbijam biti taj prosječan čovjek, iako ga čitam).

Prvo, kad pročitam takvu napuhanu, često i lažnu vijest, običaj mi je komentirati i prije toga pronaći negdje kontraargumente za njihovu vijest. Ovo se može učiniti glupo i beskorisno, ali već sam nekoliko puta primjetio da oni komentare čitaju (za razliku od nekih drugih gdje se ni ne trudim komentirati pošto znam da nitko bitan neće ih vidjeti) i nekoliko puta su ispravili točno one dijelove vijesti (u nekim slučajevima i gramatičke pogreške iz kojih se zaključi da su im novinari ustvari osnovnoškolci) koje sam komentirao, nedugo nakon komentara.
Drugo, kod nekih od takvih vijesti jedino pročitam citate tj. ono što je onaj o kome se vijest radi rekao, bez da pročitam i ostatak jer nerijetko je naslov lažan i nema veze s onim što se u stvarnosti zbilo.
Treće, prebirem po naslovima i uvodnim tekstovima i čitam one koji imaju najviše smisla tj koji se ne čine kao neka naklapanja, pretjerivanja ili poluinformacije.

Evo još samo ovo. Iako prosječan čovjek radije čita index, baš na prosječnog čovjeka i vi sa sportneta morate računati. Masovnost, je li. Trebali biste nekako težiti tome da preuzmete čitateljstvo od drugih medija baš zato što je prosječan čovjek pod utjecajem tih drugih medija, a pošto mediji djelomično utječu na stav čovjeka, mogu ga promijeniti ili oblikovati, tako i većina Hrvatske (prosječan čovjek) stvara onaj dobro poznati pritisak na naše sportaše, ozračje očekivanja, velikih dvoboja i utakmica, razmaženost publike i nezainteresiranost za neka "manja" sportska događanja (derbi dinamo-hajduk, zagreb indoors, bilo koja dinamova utakmica sa manje poznatim europskim protivnikom, sada i razmaženost riječke publike u utakmici sa moldavijom i sl.). Dakle te oscilacije mišljenja hrvatske javnosti, koje su se najviše izrazile na Cici Kranjčaru koji je u manje od mjesec dana od pobjednika postao najveći luzer, uvjetovane su i medijima tj. oni potiču, oblikuju i doprinose tom pritisku koji onda javnost tj. prosječan čovjek prihvaća i ispoljava.
Što svime ovime želim reći? Da ipak morate računati na masovnost kako bi se ovom fenomenu barem djelomično stalo na kraj, kako bi se javnosti mišljenje oblikovalo na poželjniji način, stvaralo mirnije ozračje, manje pritisaka, zadovoljstvom i manjim događanjima, povratak prave sportske publike i svih pozitivnijih strana sporta.

Bilo bi glupo očekivati od Sportneta da glumi nekakvog superjunaka koji će spasiti Hrvatski sport i nitko normalan to ne može očekivati, ali ne sviđa mi se ona izjava da ne računate na masovnost tj prosječne čitatelje, u redu je biti kvalitetan i tražiti "intelektualniju" publiku, ali trebalo bi i ovu manje intelektualnu navesti na put kvalitete.
Kako? Pa ne znam, koja su uobičajena sredstva kontrole puka? Reklame, akcije, širenje mreže novinara, brže reagiranje na informacije (WinkSleepyLOL)
....vi nastavite, vaš je posao, ne moj...

Ispričavam se na ovoliko raspredanja o temama koje baš i nisu bile dio mog početnog posta, ali nekako mi je teško ostaviti da rasprava ostane "visjeti u zraku".

Da se razumijemo, ne želim raspravu, nego sam samo htio objašnjenje zašto informacije kasne, a djelomično sam ga i dobio, a djelomično sam dobio negaciju tog "problema", iako sam poprilično uvjeren da postoji.

Pozdrav svim Sportnetovcima i najbolje želje u budućnosti s nadanjem da će kvaliteta samo ići na viši nivo ili barem stagnirati što je i dalje vrlo visoko, te da ću u što skorije vrijeme pod "Broj otvaranja" vidjeti 100.000.
[uredio strahovlad - 20. ožujka 2008. u 13:24]
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 17.10.2002.
Poruka: 5.657
21. ožujka 2008. u 16:18
hitro.hr je napisao/la:
Bilić ostaje izbornik Hrvatske!

Autor: Bruno Blumenschein

Vidi cijeli citat

Nego jel ovo Bruno Blumenschein presao sa Sportneta u Vecernji List?TongueShocked
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 17.08.2004.
Poruka: 55.231
23. ožujka 2008. u 16:07

U danasnjem clanku je krivo navedeno ime sveucilista Texas A&M. Napisano je Taxas A&M, molio bih da to ispravite.

123
...
789
...
495051