Iz dana u dan guramo kladionice u stečaj!

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 26.07.2007.
Poruka: 3.756
20. travnja 2010. u 01:45
1,50 mi se ćini jako dobra kvota na 1x na inter. barci fali iniesta kolko sam čuo i imaju težak put zbog ove prašine, ali možda barca i bude igrala cijelo vrijeme ali mourinho si neće dopustit poraz doma.

1,75 na bayern mi je premalo pa radije to neću igrat, radije 1,50 da lyon daje gol pošto ga bayern redovito prima jer ima katastrofa obranu, lyon dobre napadače.

Sad još o euroligi treba razmislit, liverpoolu fali torres  ali su ipak pobijedili danas west ham 3:0, oće li to bit dovoljno protiv atletica u španjolskoj

hsv-u fali petrić ako sam dobro obavješten, mislim da bez njega nisu toliko opasni unatoč ruudu
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 19.10.2009.
Poruka: 101
20. travnja 2010. u 01:47

Posto nemam kaj za radit, a seinfeld je prosao pa do nhl-a nema nis pametno za gledat na telki,iako sam se na dao prijenosu neke nba-tekme od dvije koje se igraju veceras tj. nocas,probat cu dat par savjeta za tekme koje se igraju sutra :

boston-miami :jutros sam se i sam skoro zaletio i htio igrat na miami zbog izostanaka važnih igraca bostona(garnett i pierce),srecom nisam i pricekao sam tocan info o njima.Gosp. "Lakat"(Garnett) je suspendiran i frajer ne igra  i falit ce keltima na oba dijela terena ,pogotovo u obrani i u motivaciskom smislu,dok drugi gospodin "Istina"(pierce) navodno je oporavio ozljedeno rame tj. ozljeda nije ozbiljna i igrat ce.I s njma dvojicom Celticsi cu imal problema s Miamijem u vecem dijelu prvog susreta gdje su gubili i po 14 razlike .Najveci problem miamia u tom susretu je izostanak pomoci wadeu,njihov drugi igrac J.Oneill je imao katastrofalan šut cini mi se da je bilo oko 3/13 tak nes,istina nesto su pokusavali QRich i Beasley ali to je premalo da se pobijedi Boston u Gardenu.MIsljenja sam da  ni ova tekma nece biti puno drugacija i da ce boston slaviti ,ali s nekom razlikom od 2,3 poena ,pa nebi bilo lose za onoga ko misli igrati ovaj par da doda x  na bilo koji predznak.Sta se tice zbroja poena mislim da bi trebali proc 178poena bas zato sta ce obje ekipe drasticno morat dignut razinu igre ako misle ista napravit dalje u doigravanju.

atlanta -milwaukee: bucksi su po meni najvece iznenadenje ovog doigravanja ,imaju najslabiji roster od svih ostalih 7ekipa na istoku,(pricam o rosteru u trenutacno ne kad se vrate redd i bogut),i kandidat su za jednu lijepu metlu.Nije da oni igraju lose ,nego je atlanta jednostavno prejaka za njih trenutacno.Odlicno su Hawksi poslozeni ove sezone , a kolko su jaki govori i podatak da se bibby žalio da premalo igra.Imaju odlicnog trenera pokriveni su po pozicijama,i bucksi jednostavno nemaju snage i kvalitete da im se odupru .Pobjeda Hawksa je u game 2 sigurna, a i misljena sam da i hendy od 7.5 prolazi bez problema

LA-oklahoma-u prvoj utakmici pobjeda lakersa nije dolazila u pitanje ,cijelu su tekmu vodili po 10 razlike ,imali malo opustanje 5 min prije kraja ,cak si je i kobe dopustio da fula 5,6 slobodnih sta se ne sjecam kad je zadnji put napravio.Iako sam misljenja da ce dobit seriju s 4-1 ,moguc je mozda mali kiks lakersa u ovoj utakmici koja ce dat neke odgovore o obje momcadi,pogotovo loša igra duranta kojeg je artest micao što dalje od koša ,a kad bi ga ovaj i prošao docekao bi ga odoom i natjerao na težak šut,pobjeda lakersa bi ipak trebala proc,ali hendikep sumljam ,nadam se da se varam pošto sam vjeciti fan lalalanda.

phoneix-portland-ovo ne želim ni komentirati i želim da portland prođe ove (sjebo me pho za 5500) frajere iz arizone.Zbunili me ishodom prve tekme i bacili u ocaj,al trebali bi sunsi slavit da isprave pogresku iz prve tekme,valjda su nes i naucili i ispravili,ipak portland igra bez roya i odena

nadam se da sam bar nekom pomogo i s(p)retno svima!!!

[uredio spuzvabobskockani - 20. travnja 2010. u 02:07]
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 13.07.2007.
Poruka: 5.935
20. travnja 2010. u 09:11
riki_mo je napisao/la:

ja nisam neki buki, ali bih očekivao na Bayern kvotu 2,10 ili tako nešto...

volio bih da mi neko pojasni kako to ide sa postavljanjem kvota. kako to da je na Bayernu 1,75 na pobjedu, te šta to znači po pitanju procijena šansi. hvala.

Vidi cijeli citat


Procjenu šansi, onako kako ih vidi kladionica, vrlo je lako izračunati...
dakle, da bi dobio postotak vjerojatnosti pobjede, neriješenog ili poraza nekog kluba na nekom događaju,
jednostavno broj jedan podijeliš s navedenim koeficijentom...
To bi značilo da ti bukiji u SS-u tvrde kako je vjerojatnost pobjede Bayerna 57% (1:1.75=0.57)
U tenisu je malo drukčije jer se gubi troznak, ali sve se svodi na isto...
laički rečeno, ako ti kladare tvrde da je vjerojatnost pobjede Bayerna 57%,
a ti osobno si uvjeren kako nema više od npr. 40-45% šansi za to, imaš value-bet u neporazu Lyona i to moraš odigrati! :-)
Također, kad ti npr. kladare daju na pobjedu nekog kluba kojem gori pod petama koeficijent od 2.30
(kao npr ovaj vikend na Wolvese protiv Blackburna, koji je svoje odigrao za ovu sezonu)
i kad ti tvrde da je vjerojatnost pobjede domaćina 43%, a ti si uvjeren da je to negdje oko 70% (kao što sam ja u to uvjeren!), onda je to must-bet!!!!!

Shaggy
Shaggy
Dokazano ovisan
Pristupio: 19.10.2004.
Poruka: 11.758
20. travnja 2010. u 09:59
evo još par parova koje nisam jučer

montanes je odjednom mr nepobjedivi na zemlji. istina chardy je tukac kakvog nema, ali mogao bi na golo serviranje pokrit ovih +5.5. uostalom francuz ima dosta dobre partije na zemlji i veliku igru. nažalost puno previše riskira i razbacuje. međutim da se ovakav visok hendi ne pokrije to zaista treba bit veliko razbacivanje.

hewitt je isto bio duže out. chela ga je otpuhao u houstonu. trebat će auutralcu još pokoji meč da nađe pravi ritam. ilhan je prošao kvale i osjetio natjecateljski meč. i ovdje bi uzeo taj kontrahendi. hewitt još nije praiv sigurno.

na cuevasa sam očekivao nešto viši tečaj. ovih 1.35 i nije nešto.

chela jest u seriji i bilo bi logično da pruži otpor soderlingu koji sigurno neće biti odmah na visokoj razini u svom prvom meču. nisam neki fan chele pa neću ni pokušavat s ozbiljnim betom. uzet ću taj kontrahendi. soderling je ipak top 10 igrač.

iako su favoriti prolazili u valjda 90% slučajeva u monte carlu ovdje ipak očekuje da i dogovi nešto naprave.
Shaggy
Shaggy
Dokazano ovisan
Pristupio: 19.10.2004.
Poruka: 11.758
20. travnja 2010. u 10:13
dodao bih još lapenttia. navodno je melzer imao neku bolest preko vikenda i ne osjeća se dobro nekoliko dana.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 06.08.2004.
Poruka: 34.719
20. travnja 2010. u 10:19
Svi se raspisali o dugom putu Barce u Milano... ne bi da su putovali Čazmatransom kao ja prije desetak godina prema Zagrebu pa se pokvario bus u Omišu pa čekali drugi iz Gospića da dođe po nas... ali dobro... sumnjam da će se ove sezone više uloviti kvota 2.7 na Barcu pa ću ja to isprobati lagano jer me ne ide u zadnje vrijeme. Inter me nije impresionirao protiv Juventusa osim Maicona koji je zabio čudesan gol. Previše je tu udarača u igri da se ne bi pokušala potražiti pobjeda gostiju. Činjenica da Barca voli odigrati nulu u gostima LP ove sezone mi ne smeta... u ovakvoj utakmici nema štednje, a 0-0 protiv Espanyola prošlo kolo navodi da se tamo ipak ponešto i sačuvalo. 2.7

U zadnjih 5 utakmica, Portland je pobjedio Sunse 4 puta (uključujući i zadnju u doigravanju), a kad su izgubili, bio je to minimalni poraz od 6 razlike. Jednostavno i Portland standardno opterećen ozljedama je problem. Ovdje je ziheraški odigrat u Lutriji npr kontra hend na Portland od čak +15 koji je više nego izvjestan.

Seppi se još uvijek nalazi u muškom dijelu toura, ali s obzirom da nemam pojma kakav je ovaj Al. Martin osim što je Španjolac doma(evo kriterija za dz-a) vjerojatno se isplati uzeti +4,5 na njega.

Atlanta bi trebala dobiti Buckse kojima dosta nedostaje Bogut (čini mi se i Redd, ali ovo nisam siguran) za KI od 1.25 koji se nameće ko zicer.




20.04.2010 10:23
www-18477822
2 Inter Milano-FC Barcelona 2 20.04. 20:45 2,70
39 LALakers(sš)-OklahomC 1X 20.04. 23:55 1,35
13248 Atlanta(ki)-Milwauke 1 20.04. 23:55 1,25
14636 Seppi A.(h-4,5)-Martin Al. 2 20.04. 17:15 1,50
11666 Phoenix(h-7,5)-Portland 2 20.04. 23:55 1,75
14186 Melzer J.(h-4,5)-Lapentti 2 20.04. 14:35 1,50
TEČAJ 17,9402
[uredio provokator - 20. travnja 2010. u 10:27]
Shaggy
Shaggy
Dokazano ovisan
Pristupio: 19.10.2004.
Poruka: 11.758
20. travnja 2010. u 10:38
e moj provo, martina imaš +5.5 za istu cijenu u lutriji.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 06.08.2004.
Poruka: 34.719
20. travnja 2010. u 10:41
Da, baš gledam, to sam prvo i snimio u lutriji, pa sam editirao. Kakvo je tvoje mišljenje o tom paru?
Shaggy
Shaggy
Dokazano ovisan
Pristupio: 19.10.2004.
Poruka: 11.758
20. travnja 2010. u 10:47
provokator je napisao/la:
Da, baš gledam, to sam prvo i snimio u lutriji, pa sam editirao. Kakvo je tvoje mišljenje o tom paru?
Vidi cijeli citat


nešto sam i napomenuo jučer. martin je dobio WC pa bi se barem trebao odužit. inače martina bih odmah ubacio, ali ima tako loše reze i čudi me da su njemu kao veteranu dali wild card. seppi s druge strane isto igra vrlo loše, ali ako ovo izgubi onda je to stvarno dno. hendi bi svejedno mogao ući, o +5.5 govorim. mislim da bi moglo bit tvrdo barem jedan set.

meni su glavni danas gimeno traver +5.5, cuevas, dolgopolov +3.5, robredo under 19.5, atlanta, sunsi, lapentti +4.5. i još možda pokoji kontrahendi u barceloni.

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 04.09.2006.
Poruka: 3.577
20. travnja 2010. u 12:29
evo s obzirom da sam jučer dao 2 točna savjeta, opet ću se oprobat:

1. int - barca -3  1.80, slažem se sa komentarima da će barce kroz posjed lopte onemogućit veći dio utakmice intoru napadačku igru. guardiola je s postavljanje dani alvesa na krilnog napadača protiv reala pokaza da zna bit i pragmatičan, i mislim da će i ođe bit pragmatičan. inter me nije impresionirat protiv juvea i da nisu imali igrača više ne bi ni njih dobili, ai tada su samo na neki pritisak na zadnju liniju stvarali šanse, bez igre. to neće moć protiv barce kojoj se s obzirom na najbolju tehničku potkovanst ekipe ne može igrat pritisak na zadnju liniju, tj. može ali to njima ne smeta.

2. det - pho (NHL) 1 1.80, ili k1 1.45 za opreznije. prije ću ovo drugo odigrat. s obzirom na to da je američki sport koncipiran na način da bude što više utakmica u 90% slučajeva ovakvi dvoboji budu 2:2 nakon 4 utakmice. mislim na to kad su prve dvije u phoenixu završile 1:1, a sad je phoenix dobio u detroitu. sad će domaći izjednačit na 2:2.