Komentari na tekst: Ako je mogao Divac, zašto ne bi Superman?

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 07.01.2012.
Poruka: 6
07. siječnja 2012. u 05:39
E moj Toncek..
Istina je da je James cudo prirode, kao sto je svojevremeno bio Magic. O Jordanu da i ne pricamo..
Sto se tice James-ovog IQ-a sve ti je lijepo rekao Cohen.
Ne znam sto tebi znaci pojam "ruzna" kosarka ali cinjenica je da Heat trenutno uz Bullse igra najbolju kosarku u ligi. To sto zabijaju vecinu koseva u tranziciji je njihov forte i to svakako nije "ruzna" kosarka. Kad si vec postavio pitanje o ucinku na postavljenu obranu, on iznosi 48% (ti zakljuci dalje). Jedini problem im je bila Atlantina zona protiv koje su u 25 napada bili na ucinku od 38% sto je premalo za prave zakljucke..
Dalje necu komentirati..

Sto se tice kolumne, potpisujem komentar Brzopoteznog. :)
[uredio taliban96 - 07. siječnja 2012. u 05:47]
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 16.03.2010.
Poruka: 140
07. siječnja 2012. u 09:42
Pošto sam puno veći poznavatelj nogometa od NBA-a samo ću se kratko osvrnuti na opasku autora (kojeg inače iznimno cijenim) o Batistuti. On je transfer u Romu i učinio s namjerom da konačno osvoji scudetto. Te godine je Romu preuzeo Fabio Capello koji je u svim klubovima koje je do tada vodio osvajao naslove (Milan, Real), a uz Batistutu te je godine posložena sjajna momčad za naslov, a to je upravo ono što je Batistuta tražio od kako je propao projekt Fiorentine s Rui Costom, Edmundom i na klupi Trapatonijem koji nisu uspjeli osvojiti naslov...
Vrlo je onda čudna konstatacija da si autor ne može objasniti taj transfer - pa s tim transferom je konačno stigao do scudetta...

manu
manu
Potencijal za velika djela
Pristupio: 10.04.2011.
Poruka: 2.120
07. siječnja 2012. u 12:48
LeBron ima soldnu košarkašku inteligenciju, ali nekad ispada glup zbog svojih očitih nedostataka, kao naprimjer u lanjskom finalu kada je igrao leđima protiv Baree. Drugi bi navijači bar gledali cijelu utakmicu svoju ekipu da imaju 2 od 10 najboljih igrača u ligi.
Kad sam kod lijepih prića najlješpa bi vjerojatno bio Nashov naslov u Phoenixu, ali i najnerealnija
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 01.11.2011.
Poruka: 67
07. siječnja 2012. u 12:54
Nadevezao bih se na raspravu Lubenica-Cohen. Cohen je u pravu. Messi ne bi mogao biti najbolji da igra u Osasuni. Što bi bilo da je recimo MJ 7 godina sam samcat vukao neku hrpu košarkaških mediokriteta kao LBJ u Clevelandu..??
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 16.11.2011.
Poruka: 40
07. siječnja 2012. u 13:34
brzopotezni je napisao/la:
Kad ideš uspoređivat dva čovjeka pretpostavka je da znaš kako se zovu.

Nije LaBron.

I naravno da je svaka mogućnost rasprave ubijena kad tema krene na usporedbe tko je novi jordan.

Zato je potenciranje tog pitanja opasno jer sve ostale aktualne stvari padaju u zaborav.


Vidi cijeli citat


WOW...ja napišem dvadesetak rečenica a ti mi gledaš slovkanje? Eto, nikada nisam obračao pažnju kako se lik zove LaBron, LeBron, meni je svejedno, za što mu skidam kapu su tih 7 asistencija po utakmici, ne 8 kako neki kažu, to je samo zadnju godinu u Cavsima imao, sve ostalo čovjek ima zbog svoje fantastične kak je tip napisao genetike...
Dalje na postavljenu obranu LeBron je skroz OK, životinja je i probijanja su mu lagana i ukoliko se branici meko postave, još izvuče i faul i eto ti na.
Sad, ja volim tranzicijsku košarku, treba dobra koordinacija za to i izdrljivost a i izgleda lijepo, kada se obrana postavi, kod fizički jakih i brzih momčadi sa dobrim trenerom možes se slikat da ćeš zabiti poen, trebaš nekog divljaka tipa James koji može i uci unutra i onda ako je zatvoreno dodani vani na šut, nekog spretnog poput Wadea, Bosh recimo može pogoditi iz sredine sa zavezanim oćima ako mu se da i pol metra razmaka, Miami je eto kompletna ekipa, Chalmers će rasti iz godine u godinu i mislim da bi mogao on dogurati do 7 asistencija po tekmi ,a velika im je pogreška prošle godine što su Bibbya doveli i zajebali ovog, onda se i James može više orjentirati na zabijanje, sada su doveli i Battiera (ja sam se nadao da će ostati u Memphisu jer sam navijac istog), samo pitanje je što to znači za Millera, on sada može mijenjati samo Wadea, Currya su isto doveli al on nekada može više odmoći nego pomoć, a ma sada imaju i ogromnu klupu i mislim da bi oni mogli sada osvojiti nastlov, khm, iako ih nevolim...Oduprjeti im se mogu samo Thunder, Bullsi i "moj" Memphis, ali nekako mi sad cini da ova druga dva, u usporedbi sa Miamijem imaju prekratku klupu, posebno Grizzliesi, volio bih da oni vrate Millera....
Et...jjbg opet joše jedna moja kolumna


P.S.
da se ja nadovežen na pravednika,
Kada je prvi put osvojio ona tri naslova Jordan je imao jedino Pippena.
Paxson, Cartwright i onaj neki treći su također prosječni nba igraći
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 23.10.2011.
Poruka: 10.240
07. siječnja 2012. u 13:53
Lubenice Jordan i Lebron su imali 30/8/8 u jednoj sezoni, pokraj Googlea ti dvaput pises dezinformacije.
Pa naravno da ne može imati svaku sezonu 30/8/8, to bi tek bilo bolesno, nekad ima 39/8/7, nekad 30/7/7, što je opet brutalno.

Kazes da to ima samo zbog svoje fantasticne genetike, pa oprosti molim te, tom logikom je Jordan ostajao u zraku 3-4 sekunde zbog svoje genetike, zakucavao je sa slobodnog bacanja zbog svoje genetike, dakle nije mi jasno o čemu ti pričaš?
Shaq da ima 90 kg-a ne bi uz svoju tehniku, preciznost mogao igrati u Ciboni, jel shvaćaš poantu?

Pa evo Miami je dobio Indianu bez Wadea 30-ak razlike koliko se sjećam, a Atlantu bez Jamesa i Wadea, i ti onda kazes da na postavljenu obranu trebas nekogdivljaka spretnog kao James koji se moze zabiti pod kos, ili nekog snalazljivog tipa Wade koji moze prodrijeti pod koš, pa kako su onda dobili Atlantu bez njih dvojice, i dobit ce veceras Netse bez njih dvojice.

Jordan je bolji od Jamesa, Pippen vjerovatno od Wadea, tako da ne možeš reći da je Jordan imao samo Pippena, imao je superstara kraj sebe.
Da je James imao Pippena/Wadea u Clevelandu siguran sam da bi uzeo naslov.
Pazi sad ovo, čovjek je odveo ovu ekipu u finale lige protiv Spursa.
Wesely, Varejao, Snow, Pollard, Newble, Pavlovic, Marshall, Jones, još jedan Jones, Illgauskas, Hughes, Gooden, Gibson, Brown.
Pa to je smiješna ekipa, čisto sumnjam da bi Euroligu osvojili, sad zamisli da mu je tu bio, ili kasnije igrač tipa Pippen...
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 16.11.2011.
Poruka: 40
07. siječnja 2012. u 14:52
A ma jbt te google i 30/8/8, ja šumom ti drumom, rekao je bio netko da LeBron ima 8 asistencija po utakmici, ja sam rekao da je 7, što se tiće genetike, kada govorimo o igračima mislim da je važno da naglasimo vještinu ispred snage, Jordan je dva put bolji šuter od Jamesa i bio je bolji obrambeni igrač iako je biio lakši i niži od ovog.
Kada kažu svestraniji igrač čak od Jordana, uz svu svoju snagu i visinu on jedva u tri sezone nakupi blok po utakmici, u svim ostalim 0.6, 0.5, 0.7, 0.8 i to je to? Defenzivno ne zna čitati igru, nisu mu ruke toliko brze koliko se kaže da jesu, niti se kreće u obrani kako bi trebao da ga se nazove svestranim, čisto se oslanja na snagu i to je to. Zbog toga ga se ne može nazvati svestranim, a i to da on uz Paula čini neke igrače boljima, čovjek ima 8 asistencija po sezoni i to je to, koliko jbt su imali Nash Kidd tih godina? Oni su igrači koji čine druge boljima a ne neko sa naspram njih pišljivih 8 asistencija.
Pa svi ovi ostali su bili retardirani i to su svi znali, a ne da ih je on činio boljima, i smatram da je ta sezona Cavsa bila čisto ćudo i sreća te su ih Spursi bili zgazili i stavili na pravo mjesto...a i protiv koga su to de igrali, Wizardsi bez prve ekipe, Netsi i Pistonsi pred raspadom, bez Jamesa bolje ekipe od njih ali opet ne baš ni previše.
James je najbolji igrač ove generacije, ali može popušiti Jordanu i tu bi trebao biti kraj priče,
ne temeljim ja svoje mišljenje na tome tko je imao više naslova nego tko je bolji košarkaš, pa Stockton je daleko najbolji play svih vremena, a nije niti jedan naslov osvojio, ekipa sa njim i Maloneom bi prožvakala i ispuljunila ovaj Miami bez da se oznoji.
Trebali bi raspravljati je li uopće James jedan od 5 najboljih košarkaša svih vremena, što bih ja tvrdio da nije, vjerojatno u top 10, a ne da li se može mjeriti sa Jordanom, smiješno jebote...James svestraniji od Jordana LOL
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 01.11.2011.
Poruka: 67
07. siječnja 2012. u 16:09
E lubenica sad si ga pretjerao da bi ondašnji Jazz prožvakao današnji Miami. Prije bi rekao da bi zbunjeno gledali kako neke crne sjene jure oko njih..zujalo bi im u ušima, ne bi znali gdje su. Barem +20 za Miami. Podsjećaš me na mog starog kad sam mu rekao da bi današnja Ozilova i Schweinsteigerova Njemačka unakazila Beckenbaurovu generaciju, skoro me izbacio iz kuće:)
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 15.06.2011.
Poruka: 30
07. siječnja 2012. u 16:50
Sto se tice Portlanda slažem se da ta fransiza nakon svih malera zaslužuje da im se napokon dogode neke dobre stvari,i mislim da su na pravom putu.Jos da je Roy tu....e steta za takvog igrača.Ne sviđaju mi se uporedbe Jordana i Jamesa.Michael je puno bolji,ne toliko individualno i statistički,koliko u tome što je bio pravi lider,najbolji kada je najvažnije,i što je svoje suigrače činio boljima nego što oni to objektivno jesu.Mislim da Klivlend u zadnjoj Jamesovoj sezoni nije imao nista goru ekipu od Chicaga recimo prilikom osvajanja prve tri titule,naprotiv.Sjeti se Packsona.Longlija,Kera,onog Kanadskog centra sto je igrao ranije u Italiji...nisu sve to bile kosarkaske veličine ali ih je Jordan učinio boljima kada je bilo najvaznije.To James jos uvijek ne radi,tako da svako objektivno poređenje njih dvojice ide sigurno na stranu Jordana.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 16.11.2011.
Poruka: 40
07. siječnja 2012. u 17:07
haha, dobar ti je stari
..uglavnom ti kažeš da Stockton, mislim da se tu svi slažemo, najbolji play svih vremena, možda mu je blizu Magic, Malone i Eaton najbolji bloker i možda drugi ili treći najbolji obrambeni igrač svih vremena ne bi pobijedili ovu trojku? Uz svu cast Jamesovoj snazi ova dvojica bi ih razbacali ispod koša, rijetki su igrači kao ova dva manijaka a ovaj im može bilo kada dodati loptu...govorim o Jazzu 88-93, također mislim da je i Magicov (Magic, Worthy, Abdul-Jabbar) LA bolji od ovog Miamija...
Pa pogledaj kako su to bolesne ekipe, Knicksi, Rocketsi i Pistonsi tadašnji, sve ekipe koje se u najmanju ruku mogu mjeriti sa današnjim Miamijem, to su sve bolesno jake ekipe koje bi se čak mogle fizički sa Jamesom nositi, a i pravila su tada bila više orjentirana i dopuštala svašta obrani što se danas ne smije raditi....
  • Najnovije
  • Najčitanije