Komentari na tekst: Bronca = sposobnost?

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 16.09.2003.
Poruka: 349
25. veljače 2011. u 16:46
Bravo Pacak!

Ja godinama tvrdim da pogotovo na vodećim funkcijama u klubovima i savezima NE MORAJU biti bivši sportaši. Mogu, ali nikako ne moraju. Pa čak i na pozicijama kao što je sportski direktor i sličnima, jer i tu treba imati više vještina od pukog poznavanja sporta...

Što se Štimca tiče, jeronimo je dobro nabrojio sve njegove "uspjehe", tako da o njemu ne treba dalje ni razgovarati.
Jedina prednost tog "čovjeka" je što zna lijepo pričati, pa one lakovjerne zaslijepi pričom. Pogotovo kad ga staviš pored "nema nikih problema" Markovića i "ne znam, ali naučit ću" Šukera.

Da se mene pita, zamjenio bih kompletan HNS, od predsjednika, tajnika, pa do skupštinara i kojekakvih članova odbora.
Ne znaš koja je struja gora, Marković & Mamić ili Štimac & Sinovčić...  (Ajme meni, kako ovo zvuči, tko su nam glavni kandidati za vodeće funkcije u savezu).

Sramota je pod čijom paskom je momčad koja je već godinama među 10 najboljih na svijetu...
woogla
woogla
Željan dokazivanja
Pristupio: 28.10.2006.
Poruka: 163
25. veljače 2011. u 18:43
još gore je kad ti je na čelu saveza bivši sudac
..da viču zamnom "ko je onaj?" dok šetam gradom
da zavladam ka Mišo Kovač hrvatskom estradom
i na kraju radnog dana da neidem spavat
nego da idem doma manekenke jebavat..
Yakov
Yakov
Potencijal za velika djela
Pristupio: 21.10.2010.
Poruka: 1.890
25. veljače 2011. u 19:09
jeronimo je napisao/la:
Yakov je napisao/la:
Pacakovi argumenti ovaj put ne drže baš vodu. Temelji ih na stereotipima. Kao na primjer, da bi Boban bio najbolji predsjednik HNS-a. Po čemu? Zato što je dobar i pošten čovjek? Osim po tome, nije me ničim uvjerio da bi bio najbolji. Štimac je kao trener osvojio naslov s Hajdukom, spasio Cibaliu od ispadanja i izvukao maksimum lani od Zagreba. Zar je morao osvojiti naslov sa Zagrebom da bi se pozitivno ocijenila njegova trenerska karijera? On nije dobio pravu trenersku priliku, a da ju je dobio, sigurno bi je na pravi način iskoristio. Opet, jedini argument Štimčeve sposobnosti temelji se na stereotipu, a to je da je incidentan čovjek. To ne znači nužno i da nije sposoban.
Vidi cijeli citat


Štimac je naslov sa Hajdukom osvojio tako što je potjerao Baku 3 kola prije kraja. Slažem se da Zagreb nije imao ekipu za prvaka, ali on je sa jednom za HNL solidnom ekipom je ispao iz lige.
Kao poslovnjak uništio kladionicu i pokrao partnere.
U slobodno vrijeme tukao sudce, žene, navijače...
kao predsjednik udruge donio ovo ruglo od lige 16.
Ima još toga, ali pametnome dosta.
Tip lijepo priča i ima karizmu, ali moraš biti glup da bi njega doživio kao spasitelja Hrvatskog nogometa.
Samo za kraj ne voliti Štimca ne znači biti fun Mamića ili Markovića.
Vidi cijeli citat


Zagreb nije ispao, i Štimac je kao što sam rekao izvukao maksimum prošle godine. To da je tukao su samo stereotipi i nema nikakvih dokaza za to, kao i za kladionice. Liga 16 ima i svoje prednosti, a nije slučajno da se Hajduk približio Dinamu baš kad se uvela liga 16. Ne doživljavam ga kao spasitelja Hrvatskog nogometa, ali još manje doživljavam Bobana, jer to ničim nije pokazao.
snoopy
snoopy
Potencijal za velika djela
Pristupio: 09.02.2010.
Poruka: 1.316
25. veljače 2011. u 19:25
svaki uređen klub pa tako i savez mora se voditi sa dva spekta, finacijsko-poslovnog, i sportskog... to je moguće samo ako za ovaj prvi se nađu ljudi koji su za to sposobni a u poslovnom svijetu uspješni, a za sportski dio ljudi koji se razumiju u sport( sportski direktor), i to može funkcionirati samo ako se jedni drugim ne mješaju u posao... najbolji primjer petljanja u tuđi posao je u hajduku, gdje pored sportskog direktora i trenera koji bi trebali biti zaduženi za igrački kadar, neki tamo dioničar ode i dovede igrača na svoju ruku
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 22.07.2009.
Poruka: 155
25. veljače 2011. u 19:27
koga uopće briga....
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 22.07.2010.
Poruka: 902
25. veljače 2011. u 19:40
Yakov je napisao/la:
jeronimo je napisao/la:
Yakov je napisao/la:
Pacakovi argumenti ovaj put ne drže baš vodu. Temelji ih na stereotipima. Kao na primjer, da bi Boban bio najbolji predsjednik HNS-a. Po čemu? Zato što je dobar i pošten čovjek? Osim po tome, nije me ničim uvjerio da bi bio najbolji. Štimac je kao trener osvojio naslov s Hajdukom, spasio Cibaliu od ispadanja i izvukao maksimum lani od Zagreba. Zar je morao osvojiti naslov sa Zagrebom da bi se pozitivno ocijenila njegova trenerska karijera? On nije dobio pravu trenersku priliku, a da ju je dobio, sigurno bi je na pravi način iskoristio. Opet, jedini argument Štimčeve sposobnosti temelji se na stereotipu, a to je da je incidentan čovjek. To ne znači nužno i da nije sposoban.
Vidi cijeli citat


Štimac je naslov sa Hajdukom osvojio tako što je potjerao Baku 3 kola prije kraja. Slažem se da Zagreb nije imao ekipu za prvaka, ali on je sa jednom za HNL solidnom ekipom je ispao iz lige.
Kao poslovnjak uništio kladionicu i pokrao partnere.
U slobodno vrijeme tukao sudce, žene, navijače...
kao predsjednik udruge donio ovo ruglo od lige 16.
Ima još toga, ali pametnome dosta.
Tip lijepo priča i ima karizmu, ali moraš biti glup da bi njega doživio kao spasitelja Hrvatskog nogometa.
Samo za kraj ne voliti Štimca ne znači biti fun Mamića ili Markovića.
Vidi cijeli citat


Zagreb nije ispao, i Štimac je kao što sam rekao izvukao maksimum prošle godine. To da je tukao su samo stereotipi i nema nikakvih dokaza za to, kao i za kladionice. Liga 16 ima i svoje prednosti, a nije slučajno da se Hajduk približio Dinamu baš kad se uvela liga 16. Ne doživljavam ga kao spasitelja Hrvatskog nogometa, ali još manje doživljavam Bobana, jer to ničim nije pokazao.
Vidi cijeli citat


Dok je bio predsjednik udruge prvoligaša zalagao se da što više mladih dečki bude u prvim momčadima,a čim je postao trener Zagreba on je potjerao par juniora i doveo onog Brazilca ne znam kak se zove,sam sebi se posro u usta,Da se razumijemo ja nisam fan Markovića ali mislim da ako se nešto ne može promijenit na bolje,onda se ni ne treba mijenjat
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 23.02.2010.
Poruka: 150
25. veljače 2011. u 21:04
Yakov je napisao/la:


Zagreb nije ispao, i Štimac je kao što sam rekao izvukao maksimum prošle godine. To da je tukao su samo stereotipi i nema nikakvih dokaza za to, kao i za kladionice. Liga 16 ima i svoje prednosti, a nije slučajno da se Hajduk približio Dinamu baš kad se uvela liga 16. Ne doživljavam ga kao spasitelja Hrvatskog nogometa, ali još manje doživljavam Bobana, jer to ničim nije pokazao.
Vidi cijeli citat


Stari moj kakva si ti glava... Provjeri još jednom tablicu. Zagreb je u zadnjem kolu ispao, ali za okruglim stolom je dogovoren ostanak u ligi. Nemoj pričati stvari o kojima ne znaš apsolutno ništa.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 20.10.2010.
Poruka: 738
25. veljače 2011. u 21:16
Osim da je Pacak romantik, zanesenjak itd, zelio bih reci i da se europski sistem poslovanja jos uvijek ne moze prenijeti na nase krajeve jer volili mi to priznati ili ne kod nas jos uvijek vise znaci koga znas i tko ti je otac (proslost) nego za sta si kvalificiran (buducnost). Samo pogledajte tko vam je od prijatelja zaposlen a tko ne i sve ce vam biti jasno. primjenite tu analogiju na nogomet u RH (ili bilo koji drugi sport) i bit ce vam jasno da neke stvari treba odozdo, a ne odozgo preokrenuti (kao sto Pacak u ovom tekstu sugerira). Mozda ovo sto cu sad reci nema prevelike veze sa sportom, ali ovi sto na Markovu trgu prosvjeduju, kad sruse vladu, nadam se da ce im ostati snage da odu pred HNS, jer sve, ama bas sve sto predbacuju vladi (lopovluk, korupcija, nesposobnost...), mogu prebaciti svim savezima u zemlji, pa tako i HNS-u
ivaninho
ivaninho
Željan dokazivanja
Pristupio: 20.09.2010.
Poruka: 664
25. veljače 2011. u 21:33
ma ni mamic, ni stimac ni markovic ni neznam kakvi bakraci....packa za predsjednika, j**o me pas ako moze bolje :D
malo da smanjim dozu bijesa....kod nas nece dugo bit spasitelja nogometa, i oko toga se netreba zivcirat, samo prepoznat manje zlo i za njega navijat...moze se usporedit i sa vrhom drzave....to je hrvatska ljudi i od toga nemoze zalosnije
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 27.11.2007.
Poruka: 9.585
26. veljače 2011. u 10:09
brončani uglavnom pretendiraju na trenerske a ne na funkcionerske uloge, stoga je bit ovog članka promašena. štimac do uloge protukandidata dolazi uglavnom zahvaljujući svojem jeziku, lajanjem, te lukavošću u taktiziranju i politici ruka ruku mije, a boban se ne želi ni uključiti pa o njemu kao brončanom u funkcionerskim vodama ne moramo ni polemizirati, ionako si rekao da bismo ga svjedno voljeli vidjeti jer je inteligentan i sposoban za tu poziicju. a mamić je ionako mariginalni reprezentativac, koji je u dinamu iz jednostavnog razloga što je brat boga sunca.

e sad, brončani kao treneri?
da to je dobra ideja i to tako prirodno mora biti, prvi razlog nije zato što su toliko eksponirani u javnosti da im lakše takve prilike padnu u krilo, nego taj što da bi se uopće u timskom sportu postiglo takav ogroman uspjeh kao što je bronca na sp-u, tim mora biti sazdan od najboljeg materijala, kako nogometnog tako i ljudskog (što na primjeru engleske vidimo da ne funkcionira dobro u ovom drugom dijelu). prema tome, oni doista jesu ljudske veličine i osim toga poznaju nogomet bolje od običnih hnl trenerčića i prconjaka koji se uvijek jedno te isti vrte po svim klubovima, malo u drugoligašima, malo u šibenicima, osijecima, interima, cibalijama, zadrima pa onda dinamima i hajducima (eventualno), kao pudar ili kalinić, a bio je potencijalno i pamić kandidat za dinamo.

uglavnom, sve su to naspram naših igračkih veličina, uz dužno poštovanje, trenerčići, pa ne može me jedan čeči bogdan uvjeriti da je bolji potencijal za trenera od nekog brončanog. možda u početku i je bolji trener, ali brončani imaju u sebi taj potencijal da prerastu i u trenersku veličinu (jer samim time što su ljudske veličine već je pola posla obavljeno, druga polovica je naravno rad i usavršavanje te iskustvo i učenje na greškama što ti stariji treneri već imaju i zato i jesu u prednosti ali samo u početku).

tako da zaključak je da bronca=potencijal bolji od polovnjaka koje trenutno imamo u našem nogometu jer struka=problem u hrvatskom nogometu. da imamo stručnije ljude, ne bi se ovi stalno jedno te isti vrtjeli po svim klubovima.

sjetimo se mršića pred kamerama hrt-a, "ako je ovo zaleđe  onda ja ne znam što zaleđe jest". pa i ne zna. scoria sa svojim komentarima na hrtu je isto smiješan, kao da mi malo dijete opisuje utakmicu (zar mislite da je na treningu drugačiji, čovjek sa tako neoblikovanim mislima može igračima nešto objasniti jedino da im cijelo vrijeme viče "sad trči tu, sad tamo, sad pucaj, sad dodaj",a ne da im prirodno usadi znanje objašnjenjima zašto kako i kada PRIJE UTAKMICE tj na treningu, pa da oni onda prirodno i sami znaju gdje se moraju postaviti i kako reagirati u toj i toj situaciji jer mu je trener svojim iskustvom otkrio tajnu, a ujedno ih i uigrao unaprijed složenim akcijama koje igrači mogu shvatiti i ponoviti), pavlović, bonačić, lončarević, zar su to velikani koji će spasiti hrvatski nogomet?

dok ne obrazujemo prave ljude u sportu, prave potencijale, nema boljeg rješenja od brončanih, premala smo zemlja da bismo se uspoređivali sa francuzima i njihovom manjom zaslijpljenošću zlatnima, oni ipak imaju puno veći broj ljudskih i nogometnih veličina od nas da bi ih samo tako držali kao kap vode na dlanu, a mi baš to moramo.

da, davor šuker jest brend, pitajte bilo koga u onom dijelu svijeta koji nam nije u susjedstvu, pitajte ih jesu li ikad čuli za hrvatsku pa ćete vidjeti što će biti prve riječi koje će vam reći.
bahato je, ali je i istinito, davor šuker jest brend i trebamo ga makar i kao šefa marketinga u hns-u.
[uredio strahovlad - 26. veljače 2011. u 10:18]