Komentari na tekst: Carragher: "Lovren je zapravo pogoršao obranu Liverpoola", Rodgers: "Mignolet ne brani do daljnjega"

12
redscro
redscro
Potencijal za velika djela
Pristupio: 11.10.2010.
Poruka: 2.127
14. prosinca 2014. u 21:56
Carra ti si tog Lovrena najviše hvalio prošle sezone.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 04.12.2012.
Poruka: 1.885
14. prosinca 2014. u 22:03
Lovren je ok stoper s dosta kiks grešaka koje direktno utječu na rezultat.Ima odlične predispozicije fizičke i solidnu tehniku.Pošto nije pouzdan što se inače od stopera traži bolje da ga se stvari na poziciju tipa bek što je već igrao ili zadnji vezni.Što se tiče Liverpoola pa ko vam kriv što ste pustili Agerra.Samo Škrtel je gori od Lovrena.Šta očekivat kad vam ode Suarez a kupite Markovića koji vam sjedi na klupi.Za te pare i pare od Lovrena ste mogli dovest brutalno pojačanje od 50 milijuna i bar bi imali nešto.Ovako nemate ništa.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 22.03.2014.
Poruka: 227
14. prosinca 2014. u 22:53
od početka govorim da je to kikser ali sada su ga se prežestoko dohvatili, to je tip igrača kao i David Luiz, jedva sam dočekao da ode iz Chelsea!!!
canastra
canastra
Potencijal za velika djela
Pristupio: 11.12.2011.
Poruka: 3.527
14. prosinca 2014. u 23:05
Sad je najbolje svu krivnju svaliti na jednog igrača,nije da branim Lovrena,ali Liverpoolova politkia kupovine igrača je kriminalana oni su potrošili brdo para nizašto.Umjesto da su doveli 2,3 vrhunska igrača koji bi koliko toliko nadomjestili odlazak Suareza oni su doveli 6,7 solidnih igrača i tako rade već godinama,pa sjetimo se samo Carolla za te novce su mogli dovest i igrače tipa Lewandovski,Falcao,D. Costa.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 21.08.2010.
Poruka: 2.028
14. prosinca 2014. u 23:13
rodgers je pogubio sve konce ove sezone,isključivi krivac za lošu igra polla je on. đaba ti brod i mornari,kad kapetan nije sposoban njime upravljati
Share
Share
Željan dokazivanja
Pristupio: 14.01.2010.
Poruka: 502
14. prosinca 2014. u 23:15
Mozda nije toliko problem u golmanu i obrani vec u lakoci s kojom protivnici dolaze na tu obranu i golmana.Kod treceg gola danas,cini mi se da je vise Unitedovih igraca bilo ispred gola Liverpoola nego Rodgersovih pulena.

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 06.09.2012.
Poruka: 1.218
14. prosinca 2014. u 23:21
Rodgers je takav smijeh od trenera

Danas mu Jones popuši 3 komada on viče da Mignolet ne brani do daljnjeg. Znam da je Mignolet u banani sa formom, al Jones je još veća truba od njega.


Brendane, otiđi u miru sa klupe Liverpoola, ovakve izjave te samo pokopavaju sve dublje i dublje.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 27.11.2014.
Poruka: 660
14. prosinca 2014. u 23:22
lovren je izgubio podršku suigrača što sam najavio prvog dana poslije rogersovih izjava i davanja lovrenu te uloge iako niti je zrel, niti ima iskustva u ligi i posebno liverpoolu. ovo je samo potvrda mojih slutnji da ne može doći balo u klub i postati gazda ispred starosjedioca, zapravo može, ali da odigra bez greške u obrani u klubu u kojem je tek došao što ni veći igrači ne mogu učiniti, posebno, a ovo je jako važno, što ta obrana nije valjala ni prije njega, a bogami ni sad ne valja bez obzira na njegove greške. lovren je trebao ostati par sezona u klubu (soton) gdje je bio cijenjen i igrao odlično, pa kao iskusan i dokazan doći u veči klub, ali koji igrač danas ima pamet i muda odbiti velike klubove i milione?
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 28.05.2013.
Poruka: 110
15. prosinca 2014. u 04:09
Ne zelim braniti Lovrena jer nije upitno da zna pogrijesiti ili upasti u neku crnu rupu....ali ovo je preslo svaku mjeru da se samo u njemu vidi problem i da se svaka najminimalnija pogreska prikazuje kao fatalna, pa cak i kada je uopce i nema. A s druge strane su svi licemjerni Englezi slijepi na konstantne katastrofalne pogreske npr jednog Morena koji je direktno skrivio bar 5-6 pogodaka ove sezone a samo danas je odgovoran za prva 2(kod prvog pobjegao u sredinu, kod drugog ostavio Matu samog, nevezano za zaledje)....takodjer niko da se upita gdje su kod treceg gola bili svi ti silni zadnji ili sredisnji vezni(Allen, Gerrard, Henderson) kad je Dejan izbio opasnu loptu ispred gola na 20 metara?! Je li Lovren doista odgovoran i kada se inace limitirani Valencia poigra s dvojicom na lijevoj strani obrane a pritom lijevog bocnog branica tu uopce nema, i je li odgovoran sto igrac Utd-a potpuno sam prima loptu na 20-25 metara i ima svo vrijeme ovog svijeta dok defanzivnih veznih Liverpoola nema u blizini?! Ponavljam, ne branim Dejana, ima on svojih negativnih strana...ali ovo prelazi sve granice. Jednostavno, ima igraca koji imaju tu neku losu karmu i samo im se trazi pogreska, dok se nekim drugim gleda kroz prste citavu karijeru. Lovren spada u prvu skupinu definitivno!!
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 30.07.2010.
Poruka: 656
15. prosinca 2014. u 08:46
Antimainstream je napisao/la:
Ne zelim braniti Lovrena jer nije upitno da zna pogrijesiti ili upasti u neku crnu rupu....ali ovo je preslo svaku mjeru da se samo u njemu vidi problem i da se svaka najminimalnija pogreska prikazuje kao fatalna, pa cak i kada je uopce i nema. A s druge strane su svi licemjerni Englezi slijepi na konstantne katastrofalne pogreske npr jednog Morena koji je direktno skrivio bar 5-6 pogodaka ove sezone a samo danas je odgovoran za prva 2(kod prvog pobjegao u sredinu, kod drugog ostavio Matu samog, nevezano za zaledje)....takodjer niko da se upita gdje su kod treceg gola bili svi ti silni zadnji ili sredisnji vezni(Allen, Gerrard, Henderson) kad je Dejan izbio opasnu loptu ispred gola na 20 metara?! Je li Lovren doista odgovoran i kada se inace limitirani Valencia poigra s dvojicom na lijevoj strani obrane a pritom lijevog bocnog branica tu uopce nema, i je li odgovoran sto igrac Utd-a potpuno sam prima loptu na 20-25 metara i ima svo vrijeme ovog svijeta dok defanzivnih veznih Liverpoola nema u blizini?! Ponavljam, ne branim Dejana, ima on svojih negativnih strana...ali ovo prelazi sve granice. Jednostavno, ima igraca koji imaju tu neku losu karmu i samo im se trazi pogreska, dok se nekim drugim gleda kroz prste citavu karijeru. Lovren spada u prvu skupinu definitivno!!
Vidi cijeli citat


Potpisujem sve navedeno i nudim ti odgovor(e) na pitanje zašto je Lovren za sve "kriv" (iako znam da već znaš odgovor):
(1) Novac je točan odgovor! Da je Lovren koštao 5 milijuna ne bi ga se smatralo krivcem, ali koštao je 20 milijuna. A ako toliko koštaš onda valjda za Engleze znači da si s neba sišao izravno u zadnju liniju Liverpoola i pokrivaš sve četiri pozicije bez pomoći suigrača.
(2) Englezi se ponašaju po onoj izreci: "Nisam dovoljno bogat da kupujem jeftine stvari". Svaki igrač koji dolazi u Premier ligu mora koštati iznad 5-7 milijuna biločega, a ima dosta vrlo dobrih reprezentativaca širom Europe (i svijeta) koji se mogu nabavit za manje novaca.
(3) Ne treba zaboravit da Lovren nije prošao pripreme s klubom već da se uključio na početku sezone. Sličnu stvar je prošao Modrić u Realu (ne treba njih dvojicu igrački uspoređivati), Balotelli, itd. (svojedobno i Duvnjak kad je prešao u HSV, ima toga u svim sportovima). Kad se sve slegne, ove stvari se zaboravljaju, ali u početku naslovnice vrište jer su svi pod povećalom.
(4) Lovren ima dosta dobrih karakteristika, ali ja mu zamjeram: (a) presamopouzdan stav, skočio je u kratko vremenu iz opanka u cipelu, a treba još dosta toga proći (netko je ranije rekao da nije on kriv što je u određenim fazama svoje karijere igrao jako dobro i što mu je narasla cijena, što potpisujem); (b) slikavanja po medijima, jumbo plakatima i instagramima.
[uredio euskal herria - 15. prosinca 2014. u 10:45]
12
  • Najnovije
  • Najčitanije