Komentari na tekst: Dinamo slavio u lošem derbiju u Splitu i praktično osigurao novu titulu

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 11.02.2012.
Poruka: 750
22. ožujka 2014. u 21:21
MalterEgo je napisao/la:

s&m je napisao/la:
daj se vi novinari malo školujte i bavite se igrom, a ne politkom. treba vam prvo zabraniti da navijate i da se kladite, a onda vas educirati. Ne sjecam se kad sam od novinara pročitao dobru objektivnu analizu utakmice. televizijski komentatori se uzbuđuju samo kad im prolazi listić, a više niti ne prepoznaju igrače na njihovim prirodnim pozicijama. komentiranje im se počelo svoditi na brojanje sudačkih grešaka i recitiranje statistika od prije 50 godina. Tonalite im je uvijek isti i pokušavaju biti slikoviti. Valjda ako radiš s riječima i dikscijom, onda se obrazuješ u tom smjeru, ali ne... politika je svima draga. Pišite o sportu, a ne o debilima na tribinama - samo im dajete važnost, a to kasnije rezultira neredima i razbijenim glavama. Čisti egzibicionizam. I to u državi koja ima 400% više sociologa nego što joj treba...
Vidi cijeli citat


Da je bar jedan jedini sociolog od tih 400% više nego što nam treba popričao dvije minute s tobom možda bi shvatio što to znači društveno prihvatljivo ponašanje! 

Inače u normalnim državama (da te uputim to ti nije niti jedna država sa balkana) društveno prihvatljivo ponašanje ti se smatra svako ono ponašanje čiji je konačni cilj napredak i blagostanje društva u cjelini! Buduć da je po tebi cinker i drukaroš kako ti nazivaš dotičnog bivšeg predsjednika Hajduka Hrvoja Maleša negativna društvena uloga mislim da ti imaš izokrenut sustav vrijednosti!

Prijatelju dragi popričaj ti sa nekim sociologom pa možda konačno shvatiš da razotkrivanje mafije nije kriminal nego baš ono suprotno, ono što treba ovoj jadnoj zemlji! Nažalost dok god ste živi ti i takvi kao ti to će biti nemoguće jer siguran sam da si neki tatin sin koji se dobro naguzio nekome poput mamića ili si pak jadni drkaroš koji misli da je vrhunac života imat bmw i dvorac sa puno plavih teta! E zato ćeš se i ti trebat naguzit!

Ovo ti nema veze sa gejdukom hajdugom šta ja znam kako ga ti nazivaš, ovo ti je samo životna lekcija koja proizlazi iz sporta! Hajduk i Dinamo će još dugo vremena igrat i pobjeđivat jedni druge samo se ti nećeš promijenit jer ćeš i dalje mislit da je komesar Maminjo najveći kralj na svijetu!  

Vidi cijeli citat


 bravo pravi odgovor oni koji poput ovog lika pokusavaju sve prikrit u nekakav jal hajduka prema dinamovim titulama te na zalost bojim se nikad nece razumit  

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 18.03.2010.
Poruka: 173
22. ožujka 2014. u 21:34
S&M prije svega Mamic je javna osoba i trebao bi se znati ponasati, ne bazivati ljude kurvama, lopovima, psovat im sve zivo (sjeti se zasto Glenn Hoddle vise ne postoji u engleskom nogometu.) Druga stvar..Zasto nije svojim kapitalom usao klub, privatizirao Dinamo ? Kao sto je ovaj Rus napravio u Puli, kao sto je Volpi napravio u  Rijeci. Mozemo imati misljenja o Rijeci ovakva i onakva ali ali covjek je najprije vratio dug poreznoj upravi tj. gradjanima a onda ulagao. Zar nije najvaznije da je klub kao trvtka cist tj. da nema dugova prema ljudima. A slazem se u jednoj stvari s tobom (tamo di si pricao o narodnjacima i o kulturi i mentalitetu nas samih). Ovakav kakv je, Mamic je slika nas samih i proizvod naseg menatliteta. I u bilo kojem normalnijem drustvu takava pojava bila bi odavno arhivirana. Prisjeti sa samo zasto je njemacki predsjednik morao odstupiti.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 14.04.2013.
Poruka: 202
22. ožujka 2014. u 21:47
strider71@ ohladi malo i smiri se, ne mislim se ja s jednim torcidašem kojeg boli u srce što 9 godina gleda u leđa modrima tu dopisivat zbog mamića. imam ja mnogo prijatelja u splitu, ali to su normalni ljudi kojima mogu dođi u kuću s dinamovom kapom na glavi, ali na poljud to teško možeš, jebiga nisam ni bio na poljudu ni ne želim. Ja sam samo rekao da je čovjek slavio pobjedu svoje ekipe i prije toga reagirao na grub start na igrača dinama, a navijači hajduka su ga počeli vrijeđat i samim time izazvali. zašto? jer su bili iživcirani sjajnom predstavom igrača hajduka. jednog dana će Zdravko otići iz dinama, pa će valjda svi biti zadovoljni i sretni baš me zanima ko će onda biti kriv za poraze hajduka, za sve loše u hrv nogometu?? onaj ko bude na čelu dinama vjerojatno. Dinamo ima 5 gilijala kako vi to volite reći pa se tu hajduk nemože borit. Vi ste dragi moji sami krivi što ste tu di jeste i što se u derbi većć godinama ne ulazi sa bodovnom razlikom unutar 3boda. Nemoj ti meni tu solit pamet i pozivat me nego sjedi tamo u kut i plači. kmee, kmeee, opet mi je mamićevski dinamo uzeo igračku
MalterEgo
MalterEgo
Željan dokazivanja
Pristupio: 14.07.2013.
Poruka: 563
22. ožujka 2014. u 21:57
s&m je napisao/la:
MalterEgo je napisao/la:

s&m je napisao/la:
daj se vi novinari malo školujte i bavite se igrom, a ne politkom. treba vam prvo zabraniti da navijate i da se kladite, a onda vas educirati. Ne sjecam se kad sam od novinara pročitao dobru objektivnu analizu utakmice. televizijski komentatori se uzbuđuju samo kad im prolazi listić, a više niti ne prepoznaju igrače na njihovim prirodnim pozicijama. komentiranje im se počelo svoditi na brojanje sudačkih grešaka i recitiranje statistika od prije 50 godina. Tonalite im je uvijek isti i pokušavaju biti slikoviti. Valjda ako radiš s riječima i dikscijom, onda se obrazuješ u tom smjeru, ali ne... politika je svima draga. Pišite o sportu, a ne o debilima na tribinama - samo im dajete važnost, a to kasnije rezultira neredima i razbijenim glavama. Čisti egzibicionizam. I to u državi koja ima 400% više sociologa nego što joj treba...
Vidi cijeli citat


Da je bar jedan jedini sociolog od tih 400% više nego što nam treba popričao dvije minute s tobom možda bi shvatio što to znači društveno prihvatljivo ponašanje! 

Inače u normalnim državama (da te uputim to ti nije niti jedna država sa balkana) društveno prihvatljivo ponašanje ti se smatra svako ono ponašanje čiji je konačni cilj napredak i blagostanje društva u cjelini! Buduć da je po tebi cinker i drukaroš kako ti nazivaš dotičnog bivšeg predsjednika Hajduka Hrvoja Maleša negativna društvena uloga mislim da ti imaš izokrenut sustav vrijednosti!

Prijatelju dragi popričaj ti sa nekim sociologom pa možda konačno shvatiš da razotkrivanje mafije nije kriminal nego baš ono suprotno, ono što treba ovoj jadnoj zemlji! Nažalost dok god ste živi ti i takvi kao ti to će biti nemoguće jer siguran sam da si neki tatin sin koji se dobro naguzio nekome poput mamića ili si pak jadni drkaroš koji misli da je vrhunac života imat bmw i dvorac sa puno plavih teta! E zato ćeš se i ti trebat naguzit!

Ovo ti nema veze sa gejdukom hajdugom šta ja znam kako ga ti nazivaš, ovo ti je samo životna lekcija koja proizlazi iz sporta! Hajduk i Dinamo će još dugo vremena igrat i pobjeđivat jedni druge samo se ti nećeš promijenit jer ćeš i dalje mislit da je komesar Maminjo najveći kralj na svijetu!  

Vidi cijeli citat


Gledam Wimbledon prije par godina i uleti golać. Kamera se spušta i ne snima se. Zašto? Gledam utakmicu europske lige i baklja na tribini, redatelj odmah miče i ne snima - kao da se ništa ne događa na terenu.
Zahvaljujem na lekciji iz morala i podržavam svaku borbu protiv kriminala, ali to što Maleš radi je navlačenje ljudi kako bi ih se lažno optužilo da su krimianalci, a o tome nije bilo govora u medijima. Može li je jednom prljavštinom istiskati druga? što se tiče kriminala kod Zdravka Mamića, o njemu se uvelike priča a nitko mu nije ništa našao, pa čak ni za ono što je govorio o Jovanoviću. Dakle, čovjke je nevin dok mu se ne dokaže gospodine pedagog ili In Dubio Pro Reo na latinskom. Činjenica jest da se danas u hrvatskoj guše ljudska prava jedne osobe jer joj nije prihvatljivo njeno ponašanje, a činjenica jesta da se pola naraoda tako ponaša inače nebi najvažnija mjesta za izlaske treštila narodnjacima. Stoga tvoja lekcija koja počinje i završava na Mamiću i nije neka lekcija, a tvoj skriveni totalitarni um ne razumije slobodu pa je stoga i dobro da se tebe ništa i ne pita jer si isti kao i Jovanović i želiš nametnuti SVOJE mjerilo kao mjerodavno. Maleš je druker i zbog toga je doveden u poziciju da bude u upravi Hajduka. Njegova borba nije nikakva borba za pravdu nego za sebe i svoje uskogrudne interese, a koliko mu je stalo do pravde pokazao je kad je htio utopiti i druge. Širić je pao i neka je pao svaki kao on, ali zašto nije onda pao i Mamić? Zašto porezna nije našla ništa Mamiću? Zašto inspekcija rada? Nego neka izmišljena sportska inspekcija koja se želi uzdići iznad zakona i običaja da bi smijenila jednog čovjeka. Sramota. I to je ta pravda? Hvala lijepo. jednog dana takav linč na čovjeka se može dogoditi i meni jer Hrvati će sutra oprostiti i četnicima, ali uspjeh ne opraštaju. Sramota. I sad ti tu držiš neko predavanje, a zašto nitko ne stane u obranu ljudskih prava pojedinca prema kojem se kontinuirano vrši govor mržnje i poziv na nasilje i fizičko nasilje, vrijeđanje obitelji i maloljetne djece tog Mamića. Kreteni bez života se simaptiziraju dok pišu prostote po svakom zidu Zagreba zbog svoje pseudoreligije, piše ZM pa prekriženo, čak i danas ga napadaju novinari iako nije on priveden nego tri debila. I ti ćeš mi držati lekciju sitni sociologe. Fućka se meni za Zdravka Mamića, ali mrzim kad se nekoga progoni kao psa, a volim kad netko ima muda da svima kaže da odj... e to volim. I to je sportski. To je osnova sporta. A ti sa svojim lažnim religijama promatranim iz perspektive idealnog društva koje sve želi svesti na sterilnu znanost koja čak nije ni fundamentalna niti egzaktna ne drži mi predavanja o pravdi kada se u ovoj državi najviše krše prava upravo pojednica pod imenom Zdravko Mamić- Zbog njega se izmišljaju inspkecije i mijenjaju zakoni, on je stalno tužen za ovo ili ono i plaća odštete, a nikad nije nitko stao u obranu njegovih prava osim HHO-a u nekoliko puta. Čak se i njegova prava koriste protiv njega na načina da se klub kažnjava jer se njega naziva "cigane" tobože jer se brine netko za njega. I odi sa svojim kolegom Perasovićem popušti malo marice i orgniziraj kaos. Ali ne zovi to pravda jer to nije pravda, a ako ti se demokracija ne sviđa, odi u Sj. Koreju. Ili započni sa rušilačkim pohodima u nakom narodnjačkom klubu... pa onda dođi tim redom do Zdravka Mamića.

Vidi cijeli citat


Dragi prijatelju pun si mi lijepih riječi! Pročitao si par knjiga izbacio jednu latinsku poslovicu, bravo za tebe! 

Al evo prije odlaska u narodnjački klub i napušavanja iako je to dvoje nespojivo napisat ću osvrt na tvoj komentar! Vidim da te ljudi baš i ne prihvaćaju, a tvoje cijenjeno mišljenje i nije toliko cijenjeno! 

Al evo kad me već povlačiš za jezik da ti objasnim! 

Napiši na youtube Basel europa league! Mislim da se njihove bakljade itekako snimaju! Bakljada je dio koreografije i ugođaja sve dok ne šteti pojednicima nema opasnosti od iste! Priča gotova! Golaći nisu slažem se! I ja bi makao kameru! 

Priče o djedoviću širiću mamiću, pa ja mislim da si ti jedini u ovoj zemlji koji misli da su oni nevini! Toliko mi je smiješno da ti ovo moram napisat! Joj majstore zašto, zašto si toliko glup? Nije im se ništa dokazalo a maleš izvarao jadne ljude i poslao ih nevine u zatvor! Pa zašto su uzeli taj novac? Što nisu rekli malešu prijatelju ne trebaju novci mi smo pošteni i svi će imati pošteno suđenje! A da ti sigurno misliš da je bilo tako, maleš je njima ugura kofer pun love u ruke! Je sigurno je tako bilo! 

Da vidim šta si još napisa, od ovih pustih epiteta ne mogu izvuć kontekst tvog razmišljanja! 

Inspekcija rada, nisam upućen ali koliko me zdravi razum služi ta ista inspekcija rada i porezna kao državni organ je našla niz nepravilnosti u dinamu. Prva nepravilnost je totalitarni način vođenja kluba! DA PRIJATELJU JA SAM POBORNIK TOTALITARNIH REŽIMA! I ONI DIVLJACI SA TRIBINE A DERU SE HOĆEMO IZBORE! 

Divan ti je HHO sa čičkom na čelu! Ovo i ne vrijedi komentirat! Zrno zdravog razuma ti može reć tko je taj čovjek! 

 A ti sa svojim lažnim religijama promatranim iz perspektive idealnog društva koje sve želi svesti na sterilnu znanost koja čak nije ni fundamentalna niti egzaktna ne drži mi predavanja o pravdi kada se u ovoj državi najviše krše prava upravo pojednica pod imenom Zdravko Mamić! 

Rečenica je genijalna! Koja je to moja lažna religija! Šta ja ne smijem maštat o idealnom društvu! Kršiš moja prava na slobodno razmišljanje! Ne svodim ja tebi ništa na znanost! Niti me to zanima! A to da sanjam o idealnom društvu u kojem će mamiću tebi i širiću i takvima bit mjesto u zatvoru JE ISTINA! 

Tko govori o pravima momaka koji su Božić dočekali u zatvoru jer su bili na krivom mjestu u krivo vrijeme! Mislim da pendrek u glavu više boli od ZM prekriženog na zidu! 

I ne idem u narodnjačke klubove upravo da ne vidim tebe i takve kao ti, al pušim travu da bar na par sati pobjegnem od društvenih kretena kakav si ti! 

Manistra usuvo i marihuana, piva, vino i drugi alkohol!
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 08.06.2012.
Poruka: 775
22. ožujka 2014. u 21:58
Luminarc je napisao/la:
marchi je napisao/la:
nisam se šalio.. thnx.. čemu odmah vređanje?
Vidi cijeli citat


Nazalost tog u medjuvremenu i na Sportnetu ima sve vise, svakom sve ide na zivce, ljubaznost kroz prozor. Gospodo, ne znaju svi sve, covjek lijepo pita pa mu objasnite il ignorirajte, ne morate odmah dizat nos.
Vidi cijeli citat

Mislim da je u redu pitati ako ne znaš ali bih samo napomenuo da ima puno takvih koji se javljaju i komentiraju a ispada da (bez uvrede)nemaju pojma o osnovnim pravilima!
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 29.08.2011.
Poruka: 151
22. ožujka 2014. u 22:09
@Tom24
Pretpostavka je majka svih zajeba, pa tako i ti pretpostavljaš da sam Torcidaš. E, pa, zajebao si se. Nisam već godinama. Bar ne po članskoj iskaznici. Isto tako si falija i zašto mene boli srce. Nije to radi 9 godina bez titule (kad može navijač Liverpoola 24, mogu i ja 9), a Liverpool je (ipak) veći klub od mojeg Hajduka.
Pošto nisi bio na Poljudu, onda nemoj (opet) pretpostavljat što se i kako dogodilo i tko je počeo vrijeđat i provocirat. Opet si se zajebao. Treći put.
Četvrti zajeb, opet pretpostavka, da će Zdravko otić iz Dinama (može bit samo p(r)otjeran!).
Peti zajeb da će se u budućnosti kad "Tata" nestane u vidu magle iz Dinama opet netko iz Dinama bit "kriv".
Da je košarka, ti bi bio OUT! Nije košarka, ali svejedno si OUT jer su svi tvoji argumenti "kme, kmeeee, soljenje pameti..." i to je jedina retorika za koju si sposoban. Žalosno. Čak ni kao anonimac na internetu nisi sposoban za suvislu komunikaciju. Nemaš se čega bojat, neću te pojest... ipak te štiti to što si ovdje anoniman i što možeš baljezgat bez ikakvih argumenata u rukama. I bez ikakvih posljedica.

Ja ne želim da moju državu, moju domovinu vode takvi kao što je Mamić i njegova klika. I bio bih najsretniji kad bismo se ti i ja odvojili u odvojene države, pa nek tvoju vodi Mamić, a moju ipak netko pošteniji i kulturniji. Pošto je ipak većina u ovoj državi na mojoj strani, 'ajde lipo ti, Mamić i svi slični iselite odavde, daleko, daleko odavde i "igrajte" neku svoju "ligu" po vašim "pravilima" pristojnog i kulturnog ponašanja (naročito u javnosti).
beaver
beaver
Potencijal za velika djela
Pristupio: 07.11.2009.
Poruka: 1.522
22. ožujka 2014. u 22:17
Provo ovaj isjecak sa strane o Mamicu je bad jurnalism"". potpuno nepotrebno i izvan nogometnig granica jutnalizma... ja bi malo o utakmici. hajduk si je sam skuhao sve. previse pocetnicking gresaka u i oko jedenajsterca. bezvezno forsiranje igre koja ocito nije izbrusena. cak nisu ni pokusali preskakati igru da malo ublaze nastraje Dinama. S Druge strane DInamo nikako da kapitaizira na toj igri Hajduka. Prebrojao sam mozda 20ak poklonjenih lopti na 30 metara od gola i onda isto tako jalova igra pred golom. sve u svemu derbi za zaborav i mozda i zbog toga se isticu Mamic ili ostale ne nogometne scene...
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 19.09.2012.
Poruka: 415
22. ožujka 2014. u 22:18
xavice je napisao/la:
Ma na ovog s&m degenerika s&m kaj mu je Dinamo misaona imenica ne treba trošiti vrijeme, lik je išamaran na svakom postu kaj ima veze s domaćim nogometom. Ono, treba jednostavno prihvatiti da neku naciju čini xy % moralnih i intelektualnih invalida.

Debilu, dođi više na stadion sa transparentom : "Nećemo izbore" i "Mamiću tu si Dinamo" i prestani biti Zdrafkova internet brigada. Ak nisi iz Zagreba, reci, plaćamo ti.  Daj se samo pojavite svi vi kaj vam ovo paše ili više jebeno začepite svoje pogane maloumne gubice.



Vidi cijeli citat


Jedini degenerik je tvoj otac koji te napravio. Umjesto da napravi čovjeka on napravi huligana koji nema svoje ja nego se kreće u skupinama. Vi ste ionako kukavice i znam predobro likove poput tebe, stoga bih te mogao posjetiti uz policiju i uzeti ti ono malo para što imaš...
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 19.09.2012.
Poruka: 415
22. ožujka 2014. u 22:35
pato007 je napisao/la:
S&M prije svega Mamic je javna osoba i trebao bi se znati ponasati, ne bazivati ljude kurvama, lopovima, psovat im sve zivo (sjeti se zasto Glenn Hoddle vise ne postoji u engleskom nogometu.) Druga stvar..Zasto nije svojim kapitalom usao klub, privatizirao Dinamo ? Kao sto je ovaj Rus napravio u Puli, kao sto je Volpi napravio u  Rijeci. Mozemo imati misljenja o Rijeci ovakva i onakva ali ali covjek je najprije vratio dug poreznoj upravi tj. gradjanima a onda ulagao. Zar nije najvaznije da je klub kao trvtka cist tj. da nema dugova prema ljudima. A slazem se u jednoj stvari s tobom (tamo di si pricao o narodnjacima i o kulturi i mentalitetu nas samih). Ovakav kakv je, Mamic je slika nas samih i proizvod naseg menatliteta. I u bilo kojem normalnijem drustvu takava pojava bila bi odavno arhivirana. Prisjeti sa samo zasto je njemacki predsjednik morao odstupiti.
Vidi cijeli citat


Mamić je javna osoba u nogometu, a ne u politici i stvarno mi još uvijek nije jasno zašto se to miješa. Mamić ne raspolaže javnim novcem, a u ovoj državi je jedini Zdravko Mamić od onih poticaja javnim novcem nešto napravio. Ako pogledaš tko je sve dobivao javni novac i kako je završio onda otvori novine i čitaj o predstečajnim nagodbama. Što se tiče javnog novca, Hajduk je klub kojem je većinski vlasnik grad i ima dug od 85 milijuna kuna. Čijim se novcem financira taj klub i koji mu je plan izlaska iz krize i koliko će javnog novca biti potrošeno da se to postigne. Zbog Slavena Belupa je Polančec u zatvoru. To su samo neki od primjera. Što se tiče ponašanja u ngometnom svijetu i o tome bi se moglo pričati. Ispada da je Mamić iznimka. A nije. Njegov problem je samo to što je uspješan i što donosi novac, a sad bi se oni likovi poput Silvija Marića i Igora Bišćana koji su svoje pare potrošil na što ono točno???? ogrebali na račun tuđeg rada i lobiranja. A ti dečki su sve svoje pare potrošili i nisu mislili o Dinamu dok su ih trošili. Sad je nestalo para. Toliko o pravednosti. Mamić je prodavao igrače i prije nego je preuzeo Dinamo i imao love, odustao je od građevinskih projekata da bi uložio u Dinamo stoga ne stoji priča da nije ništa uložio. Dok su svi oprali ruke i bježali od dinama, uložio je lovu i platio odvjetnike da bi mu napravili statut i nigdje nije bilo nikoga. Oni koji su pljuvali Canjugu su se razbježali i nije ih bilo za čut dok je Dinamo bio u Ligi za ostanak, a Hajduk s tim zbijao viceve i dok su Šibenik i Zadar redovito igrali za Hajduk. A sad je problem Lokomotiva. Licemjerje je to veliko i zavist. Mamić nije čovjek po mojoj kulturi, ali treba netko reći i istinu, a istina jest da mu nitko nema prava govoriti jer su mnogi imali priliku. Sad samo hoće moć i novac. Iskreno, volio bih da ode da ti "znalci" pokažu što znaju i fućka mi se za Dinamo, ali mi je žao zbog reprezentacije i samo to. Jer Hajduk prodaje svoje talente u bijelo roblje po Pescari u bescjenje, a Mamić prodaje klince u klubove koji igraju LP. Eto.

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 08.06.2013.
Poruka: 209
22. ožujka 2014. u 22:36

s&m je napisao/la:
xavice je napisao/la:
Ma na ovog s&m degenerika s&m kaj mu je Dinamo misaona imenica ne treba trošiti vrijeme, lik je išamaran na svakom postu kaj ima veze s domaćim nogometom. Ono, treba jednostavno prihvatiti da neku naciju čini xy % moralnih i intelektualnih invalida.

Debilu, dođi više na stadion sa transparentom : "Nećemo izbore" i "Mamiću tu si Dinamo" i prestani biti Zdrafkova internet brigada. Ak nisi iz Zagreba, reci, plaćamo ti.  Daj se samo pojavite svi vi kaj vam ovo paše ili više jebeno začepite svoje pogane maloumne gubice.



Vidi cijeli citat


Jedini degenerik je tvoj otac koji te napravio. Umjesto da napravi čovjeka on napravi huligana koji nema svoje ja nego se kreće u skupinama. Vi ste ionako kukavice i znam predobro likove poput tebe, stoga bih te mogao posjetiti uz policiju i uzeti ti ono malo para što imaš...
Vidi cijeli citat

''Sve ti dajem, sve je tvoje
Litar krvi, obje ruke...'' (xavice, XXI stoljeće)

[uredio D. - 22. ožujka 2014. u 22:37]