Komentari na tekst: Dokad će trajati naše (m)učenje?

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 07.02.2010.
Poruka: 3.361
07. rujna 2010. u 17:24
pozvat Šarića umjesto stipcevica ili kusa,pa da vidimo kakav je mali,mozda iznenadi k'o Rubio.
boristurk
boristurk
Potencijal za velika djela
Pristupio: 07.04.2008.
Poruka: 1.531
07. rujna 2010. u 17:24
Stvar je vrlo, vrlo jasna. Da je Spahija trener, i bez sudackih kradja mi bi bili u krugu osvajaca medalja bez greske. Sada sta je tu je, slazem se, treba ostavit Joku, neka uci i gresaka.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 23.05.2010.
Poruka: 88
07. rujna 2010. u 17:48
nije problem u Vrankoviću vec u savezu, ima mo mi dobre trenere kao i igrace... samo sto nece ni jedan trener osim vrankovica da mu savez bira momcad ... da osvojimo nesto i nasi bi igrali u nba. a nije ni nba kvalitet primjer su francuzi
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 26.11.2009.
Poruka: 1.046
07. rujna 2010. u 18:06
procitajte samo izjavu dana roka ukica! on je stvarno uvjeren da mi gubimo zbog nesrece, moj roko nista tebi nije jasno,pa ni kosarka!! dobro ajde vjerujem da je decko stvarno frustriran!
Manolito
Manolito
Potencijal za velika djela
Pristupio: 25.01.2006.
Poruka: 4.353
07. rujna 2010. u 18:34
pita me kolega (hrvat koji inace nema veze o kosarci) na derbiju u subotu zasto nam "srbija" ne pise cirilicom na dresu. objasnim mu da je to valjda zbog FIBE i tv prenosa. onda primetim da samo vama (i rusima koji nemaju latinicu) ime drzave ne pise na sopstvenom jeziku nego na engleskom !? ja bi prvo to promenio jer bi meni smetalo da pise na dresu "serbia" npr
U malo gradu kraj Dunava, tamo gde se najbolje PIVO toci...
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 30.06.2010.
Poruka: 183
07. rujna 2010. u 18:38
Toliko je tekstova napisano o porazima Hrvatske, ali nijedan nije kao ovaj.. U ovom trenutku Jursic odskace od svih novinara, zaista krasan tekst, moj naklon.. Kao prvo Joke nije nista pametniji niti bolji trener nakon ovih 6 utakmica, on vodi ekipu prekrizenih ruku, doslovno. Tako se ekipa ne vodi, barem ne u kosarci.. On ima preko 15 minusa i mozda jedan plus, je li to dovoljno za ostanak? Zasto Spahija onda nije ostao ili Repesa koji imaju 5 puta bolje reference od Vrankovica? Samo bih jdnu stvar ispravio Jurisica, stvarno nisam sto posto siguran, davno je to bilo, a ja nisam bas star, naime, mislim da nije Prkacin glavni krivac za poraz od Turske nego Slaven Rimac koji je u kontri 3 na 1 isao pucat tricu i promasio je i Turci su nam dali tricu u protunapadu, tu je sve krenilo nizbrdo, mislim da je tako bilo, to je bila kardinalana greska , to je bilo ja mislim za +19 ili tako nesto i promasimo i sljedeci napad je +14 , a vec sljedeci +11.. Nikad se ne puca trica kad se ide 2 na 1 a kamoli 3 na 1!! Ali, ponavljam nisam siguran da je tako bilo, bilo je to davno, ak se netko sjeca neka napise.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 26.08.2010.
Poruka: 280
07. rujna 2010. u 19:00
dok god su "ovi" ljudi na čelu saveza nema kruha za hrvatsku košarku. vrijeme je da već jednom počnu snosit posljedice za sve svoje greške.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 16.09.2003.
Poruka: 349
07. rujna 2010. u 19:24
Ako je netko pratio, kačio sam se sa većinom i dobivao hrpu minusa, jer sam od početka do kraja vjerovao u ovu momčad. Vjerovao sam da možemo proći Srbe, i skoro bio u pravu. Ali samo skoro...

Ja još jednom naglašavam da mi je bio gušt gledati našu reprezentaciju napokon opet na SP. I to je već uspjeh, ma šta neki pričali i pisali. Tako da je unatoč svemu ovo jedan iskorak, nešto na čemu se može graditi budućnost.

Isto tako, ma koliko zvučalo kao alibi, u pravu je Vranković kada kaže da smo od 15 utakmica (uključujući pripreme) zakazali samo na jednom, protiv Brazila. Istina, izgubili smo i protiv Slovenije, i protiv Srbije, ali u tim utakmicama smo ravnopravni. 

Zašto smo opet zapeli u prvoj utakmici na ispadanje, odnosno gdje zapinje da protiv protivnika s kojima bi trebali biti "li-la" prečesto gubimo? Da se ne radi o razdoblju od 10 godina, rekao bih da je momčad nesigurna. Makar i ovako, vjerojatno ima veze sa psihom, da su dečki opterećeni tijesnim porazima iz prošlosti.

Drugi problem, po meni je taj, što mi imamo nekoliko vrlo dobrih ili bar dobrih igrača. Ali nemamo odličnog. Nemamo Balića. Igrača koji će pokušati nešto "izmisliti" kada momčad ne ide, igrača koji će i nakon jedne promašene trice uzeti i sljedeći šut, i zabiti. Mi već nekoliko godina imamo skupinu od 10-ak pa i više sasvim pristojnih igrača. Bilo da se radi o Planiniću, Popoviću, Kusu ili ovoj mlađoj generaciji poput Bogdanovića, Tomasa. Ali fali taj "gazda". Ukić, čini mi se, ima "muda", pokušava se nametnuti, ali on ipak nije taj. Bar zasada. A nije više tako mlad pa da možemo reći da će "upasti" u tu ulogu.

Kako taj problem riješiti? Ne možeš ti nekome nametnuti odgovornost. Dojma sam da bi Bogdanović mogao biti taj koji će u ključnim trenucima riskirati, ali ako ne, šta onda? Onda pali samo uigravanje akcija do iznemoglosti, automatizacija, pa da nam se ni pod razno ne dogodi kao protiv Srba da Popović mora držati loptu 10 sekundi i ulaziti u reket u nadi da će ga netko faulirati. A uz to, ginuti u obrani. 

A tu je onda tražen trener. Iznenadio me izbor Vrankovića, em zbog mladosti, em zbog neiskustva, em što mi nije ostao u najboljem sjećanju kao trener Cibone. S druge strane, makar se radilo o "žnj" natjecanju, osvojio je mediteranske igre, dakle ipak nešto zna. No, kada imaš trenera kakav je Peras, onda izbor ne bi smio biti težak...

Vranković je neke stvari napravio dobro. Mladi igrači su dobili priliku, i siguran sam da su i Tomas i Bogdanović bolji igrači nego što su bili prije ovog SP, ali i ovi "srednje stari" poput Tomasa, Ukića koji su prvi put morali uzeti glavnu ulogu, jer nije bilo ni Prkačina, ni Vujčića... Atmosfera u momčadi, bar mi se čini, nije bila loša, što je također zasluga izbornika. Dakle, ne mislim da nam je sada pametno praviti promjene na klupi. Osim toga, EP će doći brže nego što se čini...

Zaključak svega? Možemo biti razočarani još jednim tijesnim ispadanjem. Možemo biti razočarani i još jednim porazom od Slovenije. Ali moramo biti zadovoljni što smo bili na SP, što si nismo dozvolili nikakvu sramotu a'la Njemačka, i nadati se da nećemo tako brzo opet propustiti SP. 

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 09.11.2009.
Poruka: 1.597
07. rujna 2010. u 19:57
Ja ne želim gledati kako se Vranković još jedno prvenstvo uči na reprezentaciji, ne vjerujem da je on kapacitet da u tako malo vremena postane bitno bolji u tom poslu. Nemam ništa protiv kvalitetnog stranog trenera, ali imamo Perasovića, kad bi bilo do mene učinio bih sve da ga dovedem u reprezentaciju i dao bi mu odriješene ruke sljedeće 4 godine. Ne bih imao ništa ni protiv Spahije. I ne slažem se da će s izjednačenim ekipama uvijek pobijediti stariji trener. Pobijedit će bolji trener bez obzira koliko godina ima, neki ni za sto godina neće biti dobri, samo će biti sto godina stariji. A neki su dobri već sad iako su relativno mladi.
Dropshotski
Dropshotski
Dokazano ovisan
Pristupio: 04.09.2007.
Poruka: 12.063
07. rujna 2010. u 21:34
AJME - kakav ''sjajni'' članak! Nit smrdi, nit miriše, a do zaključka s Vrankovićem je još nekako i gurao, ali ova BOMBA!? Pa zašto si (opet) skačete u usta g. Jurišiću. Mislim da imate dosta kvalitetnih kolumni, ali ovo je stvarno niska kvaliteta. Prvo izlistate da je potrebno imati trenera s iskustvom vođenja gomila utakmica i onda na kraju zaključite da ZELENI VRANKOVIĆ treba ostati jerbo je imao ovih nekoliko utakmica na SP!? Pa dobro gospodine Bernarde - koliko vi mislite da će se Joke Vranković do Litve 2011.  približiti bilo kojem treneru na ovom SP-u po vođenim utakmicama (da ne uzimam za primjer baš Ivkovića kao vi) vodeći našu reprezentaciju!? Shvaćate li vi u čemu leži apsurd vaše dobrohotnosti prema Joki Vrankoviću!?

Joke kao potencijalno dobar trener se može učiti na Širokom Brijegu - a ne NA REPREZENTACIJI! Pa i spomenuli ste Koračevu kolumnu! Što vam onda u njoj nije bilo jasno? Mlakosti naših sportskih novinara možete također pripisati dio odgovornosti za konstantno propadanje hrvatske košarke.
 
[uredio Dropshotski - 07. rujna 2010. u 21:35]
Hrvatska košarka - Povratak u budućnost...
  • Najnovije
  • Najčitanije