Komentari na tekst: Jonathan Duhamel, novi svjetski prvak

1
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 10.10.2010.
Poruka: 262
09. studenog 2010. u 18:57
Šta je ovo kao sport, bljak.
sk1p2
sk1p2
Željan dokazivanja
Pristupio: 29.09.2010.
Poruka: 174
09. studenog 2010. u 19:57
fantasticnom igrom? hahahah.. gorane, pa si ti gledal taj turnir? taj duhamel je obicni donk i luckbox. da je pravde, ispal bi vec 3 dan kad je cinimise imal prvi od nekoliko povecih suckoutova.. a da ne govorim o handu protiv grindera kad je callall njegov 4bet all in nekih XX-milijona s a9 preflop. ili 'jos bolje' kad je callal afleckov all in na q ili k high boardu s parom decki i oesd. i naravno na riveru pogodil jedan od tih 7-8 outova.. lik je obicni donk. steta kaj turnir nisu uzeli cheong ili npr grinder..
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 22.07.2009.
Poruka: 75
09. studenog 2010. u 20:24
sk1p2 je napisao/la:
fantasticnom igrom? hahahah.. gorane, pa si ti gledal taj turnir? taj duhamel je obicni donk i luckbox. da je pravde, ispal bi vec 3 dan kad je cinimise imal prvi od nekoliko povecih suckoutova.. a da ne govorim o handu protiv grindera kad je callall njegov 4bet all in nekih XX-milijona s a9 preflop. ili 'jos bolje' kad je callal afleckov all in na q ili k high boardu s parom decki i oesd. i naravno na riveru pogodil jedan od tih 7-8 outova.. lik je obicni donk. steta kaj turnir nisu uzeli cheong ili npr grinder..
Vidi cijeli citat


Jesam, ne nažalost cijeli, ali većinu. Za početak svakako vrijedi napomenuti kako su svi komentari u ovom pregledu usmjereni isključivo na finalni stol gdje se nikako ne može reći da je momak igrao loše (uvijek ima svakakvih playeva, ali uz Cheonga koji je po mojem mišljenju izuzmemo li onaj biser na kraju odigrao praktički savršeno Duhamel je bio na razini). Što se A-9 handa tiče kad je callao imao je flip sa Grinderom (3-3) - ako se mislilo na taj hand - što zaprao uopće niti nije toliko loš potez uzmemo li u obzir veličinu blindova i tadašnjih stackova. Lik nikako nije donk već je igrač koji beata (ili je beatao, ne znam igra li trenutno cash) cash igre regularno (igrao je i najveće limite, ali i 18-tableao nešto niže). Da bi bilo tko osvojio ovako oooooooooogroman turnir jednostavno mora luckboxati. Je li turnir više zaslužio "takav" Duhamel, Mizrachi koji je u trenucima kad je trebao biti najčvršći i najjači popustio ili Cheong koji je napravio za ovakav event jedan zaista "upitan"  potez, ne želim suditi. Osobno uoči finalnog stola najviše sam cijenio i poštivao Grindera, no mislim da bi BAR četiri igrača s tog finalnog stola bili puno bolji prvaci od nekih iz WSOP-ove povijesti.
sk1p2
sk1p2
Željan dokazivanja
Pristupio: 29.09.2010.
Poruka: 174
10. studenog 2010. u 02:20
iCooler je napisao/la:
...Za početak svakako vrijedi napomenuti kako su svi komentari u ovom pregledu usmjereni isključivo na finalni stol gdje se nikako ne može reći da je momak igrao loše (uvijek ima svakakvih playeva, ali uz Cheonga koji je po mojem mišljenju izuzmemo li onaj biser na kraju odigrao praktički savršeno Duhamel je bio na razini). Što se A-9 handa tiče kad je callao imao je flip sa Grinderom (3-3) - ako se mislilo na taj hand - što zaprao uopće niti nije toliko loš potez uzmemo li u obzir veličinu blindova i tadašnjih stackova. Lik nikako nije donk već je igrač koji beata (ili je beatao, ne znam igra li trenutno cash) cash igre regularno (igrao je i najveće limite, ali i 18-tableao nešto niže). Da bi bilo tko osvojio ovako oooooooooogroman turnir jednostavno mora luckboxati. Je li turnir više zaslužio "takav" Duhamel, Mizrachi koji je u trenucima kad je trebao biti najčvršći i najjači popustio ili Cheong koji je napravio za ovakav event jedan zaista "upitan"  potez, ne želim suditi. Osobno uoči finalnog stola najviše sam cijenio i poštivao Grindera, no mislim da bi BAR četiri igrača s tog finalnog stola bili puno bolji prvaci od nekih iz WSOP-ove povijesti.
Vidi cijeli citat


finalni stol moram jos pogledati na tvu, al onaj hand vs grindera je grozan (ne grozan ko jj vs aa prije FT, al grozan). nemrem nac taj hand trenutno, al callati all in 3 ili 4bet ne sjecam se, s a9 dok su stackovi vise od 20x bb (a bili su cim nije open shoveal) je po meni suludo. u najboljem slucaju flipas, a pristati na wsop me na takvu situaciju  je grozno. da ne velim neku tezu rijec. cheong je kompletan turnir odigral genijalno, slazem se. ko zna kolko je prije cesto 3-4-5betal s smecem.. pa je prolazilo. na kraju ga je ovaj ulovil.. i pri tome treba na pomenut da je 6bet shove na wsop me obicno aa.. u najgorem slucaju kk. a7off nije u 99,9%, tak da je call s qq po meni dosta hrabar. plus cheong ima blokera (as) u rukama.. znaci da su sanse da protivnik ima aa dosta manje. inace, vec duuuugo dugo nisam videl nekoga da igra turnir dobro ko ovaj mali cheong (u par navrata su zesce suckoutali vs njega pa se svejedno vracal, da se zduplal jos 1x i dosel na 35+ mil, ko zna kak bi zavrsilo)..
[uredio sk1p2 - 10. studenog 2010. u 02:21]
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 22.07.2009.
Poruka: 75
10. studenog 2010. u 02:43
sk1p2 je napisao/la:

finalni stol moram jos pogledati na tvu, al onaj hand vs grindera je grozan (ne grozan ko jj vs aa prije FT, al grozan). nemrem nac taj hand trenutno, al callati all in 3 ili 4bet ne sjecam se, s a9 dok su stackovi vise od 20x bb (a bili su cim nije open shoveal) je po meni suludo. u najboljem slucaju flipas, a pristati na wsop me na takvu situaciju  je grozno. da ne velim neku tezu rijec. cheong je kompletan turnir odigral genijalno, slazem se. ko zna kolko je prije cesto 3-4-5betal s smecem.. pa je prolazilo. na kraju ga je ovaj ulovil.. i pri tome treba na pomenut da je 6bet shove na wsop me obicno aa.. u najgorem slucaju kk. a7off nije u 99,9%, tak da je call s qq po meni dosta hrabar. plus cheong ima blokera (as) u rukama.. znaci da su sanse da protivnik ima aa dosta manje. inace, vec duuuugo dugo nisam videl nekoga da igra turnir dobro ko ovaj mali cheong (u par navrata su zesce suckoutali vs njega pa se svejedno vracal, da se zduplal jos 1x i dosel na 35+ mil, ko zna kak bi zavrsilo)..
Vidi cijeli citat


Slažem se kako je Cheong tijekom turnira igrao zaista odlično (to ne znači da i on nije dobivao flipove te koji puta i suckoutao što je sastavni dio MTT-a), no sry, ali na 5-bet u onoj situaciji 6-bet shoveati, slažu se apsolutno svi relavantni profići čije sam analize slušao, jednostavno nije pametno. S druge strane imamo Grindera koj je s 20-tak BB odlučio flipati i to je za razliku od neshvatljivog ooooooooooogromnog 6-bet blufa katastrofa? To su igrači koji su iza sebe imali određeni history i 6-bet pogotovo kod Cheonga sigurno ne znači nuts. Odličan primjer je i drugi Kanađanin, Jarvis, koji je na FT bubbleu 5-bet shovao A-6 (ili tako nešt, nisam sto posto siguran) jer je znao da Senti otvara s buttona ATC i da on zna da će Matthew na BB 3-betat jako široko stoga kad je Senti 4-betao Jarvisu je bilo jasno da i to radi sa ATC pa je 5-bet shovao A-6 kao bluff znajući da je vrlo vjerojatno ipak daleko ispred protivnikovog rangea (sam je potvrdio u intervjuu za 2+2 podcast). Što je najbolje bio je u pravu jer je ovaj imao J-4 i morao je baciti. Nema smisla ulaziti u te rasprave, oni znaju zašto su što uradili, a iz svega toga najviše je izvukao mladi Duhamel za kojeg iskreno vjerujem da će biti fantastičan ambasador stoga nemam niti ništa protiv njegove pobjede (kao što sam i napisao u kratkoj najavi FT-a)...
[uredio iCooler - 10. studenog 2010. u 16:27]
sk1p2
sk1p2
Željan dokazivanja
Pristupio: 29.09.2010.
Poruka: 174
11. studenog 2010. u 19:36
iCooler je napisao/la:
Slažem se kako je Cheong tijekom turnira igrao zaista odlično (to ne znači da i on nije dobivao flipove te koji puta i suckoutao što je sastavni dio MTT-a), no sry, ali na 5-bet u onoj situaciji 6-bet shoveati, slažu se apsolutno svi relavantni profići čije sam analize slušao, jednostavno nije pametno. S druge strane imamo Grindera koj je s 20-tak BB odlučio flipati i to je za razliku od neshvatljivog ooooooooooogromnog 6-bet blufa katastrofa? 
Vidi cijeli citat



vrlo jednostavno.. stavi se u poziciju duhamela, imas qq.. dobijes 6bet shove vs protivnika koji ima 90mil, tj 10  mil vise od tebe..call ili fold? ostaje ti, ako i foldas, jos uvijek ogromnih 60 mil. 6bet shove sigurno se ne gura light, vec to manjevise znaci nuts. tj AA. ak vec tvrde da se KK ne baca apsolutno nikad, ovo je pozicija (main event, oboje prakticno pred HU, minimum 1mil pay jump.) di dugorocno gledano call s qq nije profitabilan.

a ovo za grindera ne kuzim.. nisam tvrdil da je grinderov push katastrofa vec da je duhamelov call s a9 katastrofa (i vjerojatno nebi callal da nije tiltal). nevjerujem da je imal tolko sick read, da je znal da grinder nebi gural jaci As. pogotovo ak uzmemo u obzir kolko cesto su duhamelovi readovi bili krivi.

i btw nije problem dobijati/gubiti flipove.. nego callati u situaciji kad si 99% siguran da je flip najbolje cemu se ti u tom trenutku nadas (a9off).
[uredio sk1p2 - 11. studenog 2010. u 19:38]
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 22.07.2009.
Poruka: 75
11. studenog 2010. u 20:42
sk1p2 je napisao/la:



vrlo jednostavno.. stavi se u poziciju duhamela, imas qq.. dobijes 6bet shove vs protivnika koji ima 90mil, tj 10  mil vise od tebe..call ili fold? ostaje ti, ako i foldas, jos uvijek ogromnih 60 mil. 6bet shove sigurno se ne gura light, vec to manjevise znaci nuts. tj AA. ak vec tvrde da se KK ne baca apsolutno nikad, ovo je pozicija (main event, oboje prakticno pred HU, minimum 1mil pay jump.) di dugorocno gledano call s qq nije profitabilan.

a ovo za grindera ne kuzim.. nisam tvrdil da je grinderov push katastrofa vec da je duhamelov call s a9 katastrofa (i vjerojatno nebi callal da nije tiltal). nevjerujem da je imal tolko sick read, da je znal da grinder nebi gural jaci As. pogotovo ak uzmemo u obzir kolko cesto su duhamelovi readovi bili krivi.

i btw nije problem dobijati/gubiti flipove.. nego callati u situaciji kad si 99% siguran da je flip najbolje cemu se ti u tom trenutku nadas (a9off).
Vidi cijeli citat



6bet shove jednostavno sigurno ne znači AA ili KK kod Cheonga u toj situaciji. O tome se i radi. Duhamel je znao da to ovaj radi sa ogromnim rangeo tj. ako je to radio s A7 to radi s bilo koji asom (card removal efekt). To su igrači koji se poznaju i Cheong je sigurno znao ako Duhamel ima JJ-QQ (možda i TT) da neće baciti i zato je njegov shove neopravdan. QQ call u toj poziciji jednostavno je velik +EV protiv Cheonga koji shove s gore navedenim rangeom, a da bi to Duhamel radio da je s druge strane bio netko drugi - sigurno nebi što potvrđuje i bacanje onih AA protiv Talijana (garantiram da u toj situaciji Cheongu AA nikad ne bi bacio). Što se pak A-9 ruke tiče --> u to vrijeme Grinder je forsirao iz ruke u ruku i iako Duhamelov call sigurno nije najbolja opcija na svijetu mislim da nije neka prevelika pogreška...
1
  • Najnovije
  • Najčitanije