Komentari na tekst: Još da Kopljar ima muda...

123
...
91011
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 03.01.2006.
Poruka: 1.793
25. siječnja 2013. u 11:03
Reći ću BRAVO DEČKI, kapa do poda, reći ću BRAVO GOLUŽA, majstor si, taktičar, motivator... Ali nikada neću reći bravo HRSu, ne dok nam je liga u kurcu, dok klub koji nam je pola reprezentacije godišnje odigra uvrh glave 10 ozbiljnih utakmica, dok je taj HRS, skupa sa RK Zagrebom, prljavim potezima uništio svaki pokušaj drugog jakog kluba i konkurencije Zagrebu (Metković, Medveščak, Pipo, Osijek)
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 16.01.2011.
Poruka: 95
25. siječnja 2013. u 11:11
Goran22 je napisao/la:
Jesmo li svjesni da je licemjerno braniti Golužu istim argumentima kojima se pljuvalo Červara? Ne kritiziralo, pljuvalo
Vidi cijeli citat

evala!
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 03.12.2007.
Poruka: 154
25. siječnja 2013. u 11:11
Odličan članak! Nedostaje je još jedino i važna napomena da su Francuzi igrali obranu s čvrstim izlascima na Kopljara čim dobije loptu i da je on odlično reagirao ne forsirajući svoj šut nego podvaljujući kvalitetne lopte ostalima koji su brži od njega. Naravno da je par puta tako zapeo u prometu ili odustao od šuta i kad je mogao potegnuti, ali ukupno gledano bio je odličan.

Odnosi javnosti prema Golužinim odlukama o Baliću i Kopljaru savršeno pokazuju svu težinu odgovornosti vodećih pozicija u današnjem društvu. Mentalitet linč rulje koji vlada po medijima je nepodnošljiv i doslovno pojede čovjeka koji je glavni i odgovorni da odradi svoj zadatak kako Bog zapovijeda. Svaka čast izborniku što odolijeva takvim pritiscima.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 16.01.2011.
Poruka: 95
25. siječnja 2013. u 11:13
MajklĐordan je napisao/la:
svedska- nula bodova
srbija- izgubit od srbije s onakvom repkom je umjetnost pa makar se igralo u hangaru vojarne u smederevu
london- najlosije vodjena utakmica repke u polufinalu u povijesti sporta
spanjolska- pobijedili spanjolce koji su igrali na poraz, pobijedili nikad losiju francusku.

mda.... euforija je na mjestu, najbolji izbornik na svijetu, hrs je uzor za sve ostale saveze, balic je smece i neznalica.
anblivbl...
Vidi cijeli citat

evala! Imaš plus od mene, točno ono što i ja mislin!
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 03.01.2006.
Poruka: 1.793
25. siječnja 2013. u 11:22
Mene strah današnje upravo zbog te utakmice protiv Španjolske, Mirko je imao 10ak obrana više od Šterbika, a mi smo njih jedva dobili, i još su zadnjih 10min igrali sa pola gasa...

No Danci bi nam mogli dobro ležati, nije to više ona ubojita reprezentacija, sa strašnim krilima, te granitnih 6-0...
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 25.11.2010.
Poruka: 681
25. siječnja 2013. u 12:01
niguevara je napisao/la:
[QUOTE]I opet ista priča.. o realnom stanju stvari ili da prevedemo: smanjimo zasluge izbornika koliko god je to moguće jer nam čovjek nije simpatičan.
Nije realno stanje stvari da se mi zadnjih 10 ili 12 uvijek motamo oko vrha i zasluge stručnog stožera  a poglavito trenera su ogromne ako ne i presudne.
Pratiš li repku vidiš li razliku u igri prije Červara i prije Goluže. Razlika je velika i može se reći da se radi o rukometnoj evoluciji koju nisu uspjele savladati i neke nekad velike europske rukometne sile. Osim toga Goluža je prostavio kriterije koje neki naši još uvijek aktivni igrači i legende kao što su Balić i npr. Metličić ne mogu pratiti. Prihavaćam de se u slučaju Balića pojavio i moment osobne netrpeljivosti s izbornikom i slažem se da je tu Goluža trebao presjeći i reći da je on taj koji odlučuje koga će se zvati a koge ne jer ova sa priča o nejavljanju na telefon je smješna.
No bit priče je da mi ničim nismo pretplaćeni na medalje i da su ovi rezulatati dokaz da se repkom radi i rukovodi odlično i da nam je zbog toga budućnost zajamčena.
Vidi cijeli citat



Ne radi se tu o nikakvoj evoluciji već o promjeni sustava i načina igre! Reko sam da je Goluža DOBAR trener. Znači, on je kao dobar trener shvatio kakav tip igrača ima u momčadi i tako je posložio sustav. 
Dakle ti hoćeš reći da je Onesta isto napravio evoluciju  jer sada igra dubokih 6-0 obranu, umjesto 3-2-1? Ili je možda shvatio da više nema igrače za takvu obranu?

Ajde kad si ti već takav stručnjak onda mi molim te reci kakvi su to kriteriji koje te neke naše legende ne mogu pratiti?

Pa naravno da nismo pretplaćeni na medalje, da jesmo onda bi ih bilo više. Ali je trebalo biti barem još 2 zlata. A nema ih jer treneri nisu u određenim utakmicama znali stvoriti igru, ali i psihički pripremiti igrače. Bez obzira na ponekad odvratno suđenje. Dakle, trener ne znači samo biti selektor igrača i znati postaviti igru.

Da se razumijemo, rukometna reprezentacija je ostvarila sjajne rezultate u zadnjih 10ak godina i uvijek ih je poseban gušt gledati. Ali im je REALNO mjesto među top5 po igračkoj vrijednosti! A za boju medalje je najodgovorniji trener, uz nemalu dozu sreće/nesreće.

Tako da je za mene pravi uspjeh rukometne reprezentacije ulazak u finale velikog natjecanja. Pa u finalu šta bude.

Jer nije Červar kriv što smo imali ogavno suđenje u finalu 2009., ali je kriv jer je Hrvatinu do te utakmice davao prednost da bi onda rutineru Špremu koji je iz tog razloga bio van ritma nabio teret u najbitnijoj utakmici protiv najgoreg protivnika. To je samo jedan primjer s te utakmice.
A općenito je kriv jer je imao najbolju vanjsku liniju u povijesti Hrvatske (Balić, Metličić, Lacković), a slavno je izjavio da se on brine za obranu (koja je i tada bila strašna) a da napad prepušta Baliću. To VRHUNSKI trener ne radi. NIKAD!

Goluža je u svoja 2 polufinala loše psihički pripremio momčad, a očito i taktički. Ja ga ne osuđujem, on je dobar trener, i možda su mu sve ovo lekcije na putu do vrhunskog trenera. Ali onda ih je prilično skupo platio.
Ja sam uvjeren da ćemo danas relativno lagano proći Dansku, jer ovaj put Goluža izgleda spreman i miran, a i igramo odličan rukomet. Obrana je gotovo savršena i to će biti presudno. A onda u finalu što bude. Bolji smo od Španjolske al to ne znači ništa.

Vidi cijeli citat


Pogrešno, nije Goluža prilagodio sustav igračima nego igrače sustavu, tko ne može pratiti otpada, i to jest evolucija zato što igrači od prije 20 ili 30 godine ovako ne bi mogli igrati. Tako je u svim momčadskim sportovima, snaga, brzina, sposobnost ukalupljivanja u kolektiv  uz pridodan prirodni talent i evo ti recepta za uspjeh, a ovim e sam ti odgovorio i na pitanje o kriterijima. Poželjno je u ekipi imati čim više igrača koji mogu igrati i obranu i napad jer je brza tranzicija nakon čvrste obrane recept za uspjeh, uostalom tako smo razbili Dance na prošlom SP-u.
A što se Oneste tiče on  je izvukao maksimum od igrača koje je imao na rasplaganju no sad ima problem jer mu se jezgra ekipe povlači a mladi nisu ni približno dobri ko ovi nazovimo ih starcima. Pogledaj im golmane, Omejer i Karmabeu zajedno imaju 80 godina itd itd
Kao i svi mladi treneri i Goluža ima  vremena za napredak ali ono što me veseli je da čovjek radi odlično i taj napredak je vidljiv u svakom sljdećem ciklusu. Ovo protiv Francuza je odradio odlično, svaki time aut je zvao u pravo vrijeme a očito da je i ekipa psihički odlično pripremljena, o tjelesnoj spremi ne treba niti pisati..

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 07.01.2013.
Poruka: 371
25. siječnja 2013. u 12:08
Kopljar je ZVIJER u obrani, ZVIJER! Nije trošio previše lopti i nije razbranio Omeyera. Kopljar ima zastoj prije nego pusti loptu, takoreć trzaj u zraku, a Omeyer je golman koji dugo čeka i tek reagira kad je lopta bačena, te brani više takvih šuteva. Dobar primjer drugačijeg pucanja je Mandalinić koji je iz koraka opalio i Omeyer nije stigao reagirat.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 11.03.2012.
Poruka: 109
25. siječnja 2013. u 13:31
plava bluza je napisao/la:
niguevara je napisao/la:
[QUOTE]I opet ista priča.. o realnom stanju stvari ili da prevedemo: smanjimo zasluge izbornika koliko god je to moguće jer nam čovjek nije simpatičan.
Nije realno stanje stvari da se mi zadnjih 10 ili 12 uvijek motamo oko vrha i zasluge stručnog stožera  a poglavito trenera su ogromne ako ne i presudne.
Pratiš li repku vidiš li razliku u igri prije Červara i prije Goluže. Razlika je velika i može se reći da se radi o rukometnoj evoluciji koju nisu uspjele savladati i neke nekad velike europske rukometne sile. Osim toga Goluža je prostavio kriterije koje neki naši još uvijek aktivni igrači i legende kao što su Balić i npr. Metličić ne mogu pratiti. Prihavaćam de se u slučaju Balića pojavio i moment osobne netrpeljivosti s izbornikom i slažem se da je tu Goluža trebao presjeći i reći da je on taj koji odlučuje koga će se zvati a koge ne jer ova sa priča o nejavljanju na telefon je smješna.
No bit priče je da mi ničim nismo pretplaćeni na medalje i da su ovi rezulatati dokaz da se repkom radi i rukovodi odlično i da nam je zbog toga budućnost zajamčena.
Vidi cijeli citat



Ne radi se tu o nikakvoj evoluciji već o promjeni sustava i načina igre! Reko sam da je Goluža DOBAR trener. Znači, on je kao dobar trener shvatio kakav tip igrača ima u momčadi i tako je posložio sustav. 
Dakle ti hoćeš reći da je Onesta isto napravio evoluciju  jer sada igra dubokih 6-0 obranu, umjesto 3-2-1? Ili je možda shvatio da više nema igrače za takvu obranu?

Ajde kad si ti već takav stručnjak onda mi molim te reci kakvi su to kriteriji koje te neke naše legende ne mogu pratiti?

Pa naravno da nismo pretplaćeni na medalje, da jesmo onda bi ih bilo više. Ali je trebalo biti barem još 2 zlata. A nema ih jer treneri nisu u određenim utakmicama znali stvoriti igru, ali i psihički pripremiti igrače. Bez obzira na ponekad odvratno suđenje. Dakle, trener ne znači samo biti selektor igrača i znati postaviti igru.

Da se razumijemo, rukometna reprezentacija je ostvarila sjajne rezultate u zadnjih 10ak godina i uvijek ih je poseban gušt gledati. Ali im je REALNO mjesto među top5 po igračkoj vrijednosti! A za boju medalje je najodgovorniji trener, uz nemalu dozu sreće/nesreće.

Tako da je za mene pravi uspjeh rukometne reprezentacije ulazak u finale velikog natjecanja. Pa u finalu šta bude.

Jer nije Červar kriv što smo imali ogavno suđenje u finalu 2009., ali je kriv jer je Hrvatinu do te utakmice davao prednost da bi onda rutineru Špremu koji je iz tog razloga bio van ritma nabio teret u najbitnijoj utakmici protiv najgoreg protivnika. To je samo jedan primjer s te utakmice.
A općenito je kriv jer je imao najbolju vanjsku liniju u povijesti Hrvatske (Balić, Metličić, Lacković), a slavno je izjavio da se on brine za obranu (koja je i tada bila strašna) a da napad prepušta Baliću. To VRHUNSKI trener ne radi. NIKAD!

Goluža je u svoja 2 polufinala loše psihički pripremio momčad, a očito i taktički. Ja ga ne osuđujem, on je dobar trener, i možda su mu sve ovo lekcije na putu do vrhunskog trenera. Ali onda ih je prilično skupo platio.
Ja sam uvjeren da ćemo danas relativno lagano proći Dansku, jer ovaj put Goluža izgleda spreman i miran, a i igramo odličan rukomet. Obrana je gotovo savršena i to će biti presudno. A onda u finalu što bude. Bolji smo od Španjolske al to ne znači ništa.

Vidi cijeli citat


Pogrešno, nije Goluža prilagodio sustav igračima nego igrače sustavu, tko ne može pratiti otpada, i to jest evolucija zato što igrači od prije 20 ili 30 godine ovako ne bi mogli igrati. Tako je u svim momčadskim sportovima, snaga, brzina, sposobnost ukalupljivanja u kolektiv  uz pridodan prirodni talent i evo ti recepta za uspjeh, a ovim e sam ti odgovorio i na pitanje o kriterijima. Poželjno je u ekipi imati čim više igrača koji mogu igrati i obranu i napad jer je brza tranzicija nakon čvrste obrane recept za uspjeh, uostalom tako smo razbili Dance na prošlom SP-u.
A što se Oneste tiče on  je izvukao maksimum od igrača koje je imao na rasplaganju no sad ima problem jer mu se jezgra ekipe povlači a mladi nisu ni približno dobri ko ovi nazovimo ih starcima. Pogledaj im golmane, Omejer i Karmabeu zajedno imaju 80 godina itd itd
Kao i svi mladi treneri i Goluža ima  vremena za napredak ali ono što me veseli je da čovjek radi odlično i taj napredak je vidljiv u svakom sljdećem ciklusu. Ovo protiv Francuza je odradio odlično, svaki time aut je zvao u pravo vrijeme a očito da je i ekipa psihički odlično pripremljena, o tjelesnoj spremi ne treba niti pisati..

Vidi cijeli citat


Slažem se samo da je Goluža mlad trener i da uči i da se vidi pomak. I slažem se da je njegova obrana bolja od Červarove, najviše zato jer je ta 3-2-1 ili 5-1 fizički užasno trošila igrače. I što se opredjelio na "lake" golove. Ali da Balić i Metličić ne mogu igrati u oba smjera bar 15-20 minuta od 60 minuta utakmice i da bi bili sporiji (na nogama i u glavi) od Kopljara i Ninčevića/Duvnjaka je bedastoća. Druga je stvar što Goluža ne može imati autoritet nad njima i sl. I zato sam već rekao da se slažem s tim kao razlozima nepozivanja Balića odnosno Metličića prije.

A ova pobjeda odnosno utakmica protiv Francuske je za nas bila teška isključivo na psihičkom planu i tu je Goluža obavio dobar posao. I istina, do sada je redovito zayebo s time-outima, ovaj put je bio pravovremen. Ali igrački, Francuze je pobijedila i zabila im 32 (!!!) gola jedna mlada njemačka reprezentacija koja je kvalitetom za sada klasu ispod Hrvatske, njima je jedan nezreli Island dao 28 golova uz masu tehničkih pogrešaka u napadu. Mi smo odlični ali Francuzi nisu bili dovoljno dobri trenutno. I to ne govorim iz statistike i brojki nego zato jer sam uz to pogledao većinu njihovih utakmica na ovom prvenstvu. Amen.

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 17.06.2010.
Poruka: 2.755
25. siječnja 2013. u 23:01
jedino vise od likova poput Gobca i Mamica mi se gade likovi poput Packa koji nas uvjeravaju u suprotno pored zdravih ociju!
[uredio angelus - 25. siječnja 2013. u 23:01]
Falcao 9
Falcao 9
Potencijal za velika djela
Pristupio: 27.11.2010.
Poruka: 2.190
25. siječnja 2013. u 23:12
Koliko ti je Gobac platia za ovaj članak
[uredio Torcida Vranjica - 25. siječnja 2013. u 23:15]
Burnin' on a bad trip
123
...
91011
  • Najnovije
  • Najčitanije