Komentari na tekst: Kukoč: "Miami je favoriziran kod sudaca, LeBron James se s Jordanom ne može uspoređivati"

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 09.11.2009.
Poruka: 1.597
01. srpnja 2012. u 13:36
Markov7 je napisao/la:
pepo_lover je napisao/la:
Evo ja osporavam činjenicu da je Kukoč najveći neamerički košarkaš svih vremena. Dražen je bio i osto br.1. Kukoč je definitivno veličina, mislim da smo svi pratili više košarku onih dana kad je Jugoplastika bila na krovu Europe, i onih godina kad su Bullsi dominirali s Jordanom. Nekako je taj interes jako pao, vjerojatno zato jer je i naša košarka pala na niske grane.
Vidi cijeli citat


apsolutno tocno drazen br1.pa onda svi ostali iako se kukiju nema sta osporavat dapace jedan od najjacih all round evropljana ikad -  boze kako je bilo lipo ici u veliku dvoranu na gripe onda...
Vidi cijeli citat


Ne bi se sad trebalo raspravljat tko je veći, Dražen ili Toni, meni su oni dva genijalna igrača na istoj razini na različitim pozicijama. Toni je osvojio više trofeja, ali Dražen na žalost nije imao priliku kompletirati svoj opus. Tu bih dodao i Krešu Ćosića, meni su to tri hrvatska košarkaška genija.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 09.11.2009.
Poruka: 1.597
01. srpnja 2012. u 13:42
musa je napisao/la:
papigene! je napisao/la:
možda nije fer od mene ovako govorit, ali kuki je možda jedina osoba koja ima veze, sredstva i uticaj dovest kapital u KK Split i pomoć mu na ozbiljnoj razini, a on po onome koliko ja vidim nije učinia ništa. .
Vidi cijeli citat
to ga je i trebo pitat i jurisic, svaka cast kukiju kao sportasu al mislim da danas bi mogo dati koju kintu KK splitu koj nema ni za grijanje.. covjek koji je najvise zaradio od svih nasih sportasa da nemoze izdvojit za KK split sad kad ga vode pravi ljudi i gdje treba novac da se omoguci novi razvoj mladim igracima(katic,marinelli, bender itd.) tako da se moze za par godina stvarat nove kukoce. mislim da je kuki na redu da pomogne vujcicu koj vodi dobar projekt u kk splitu.
Vidi cijeli citat


Nije Toni nikome ništa dužan, koliko je Split dao njemu, on je još više dao Splitu (Jugoplastici), ako će ljudi u klubu pokazati da rade dobru stvar u korist kluba i ako će pristupit na pravi način siguran sam da će i Toni pomoći, Dobro bi bilo razmisliti o onome što Toni govori o igri, motivima, uspjehu...takav način razmišljanja će dugoročno više pomoći nego novac koji se može baciti u bunar ako se pogrešno razmišlja.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 16.10.2010.
Poruka: 46
01. srpnja 2012. u 13:47
Slažem se, Tonija i Dražena se uopće ne može uspoređivat, a ova izjava da se Le Bron ne može uspoređivat sa Bryanton ne bi se baš složio, po meni je Le Bron puno bolji igrač.
adrian
adrian
Potencijal za velika djela
Pristupio: 05.09.2003.
Poruka: 3.687
01. srpnja 2012. u 14:06
Kuki je genijalac. Ne duguje on KK Splitu nista i mislim da je Kuki vrlo
inteligentan covjek i zna on najbolje sta radi. 
adrian
adrian
Potencijal za velika djela
Pristupio: 05.09.2003.
Poruka: 3.687
01. srpnja 2012. u 14:10
Malo je glupo pricati o najboljem neamerickom kosarkasu, jer kako
se moze reci da su Nowitzki, Gausol ili Parker losiji od Kukija?
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 08.06.2011.
Poruka: 144
01. srpnja 2012. u 14:58
Također mislim da je Kukoč sav svoj novac od košarke pošteno zaradio i nije nikome ništa dužan u tom pogledu pomagati. Uostalom, osvojio je sa tim klubom 3 naslova zaredom. Ako im to nije isplata, ne znam što je. Također, tvrdnja da je on najveći neamerički košarkaš... Prvo, odnosi li se to samo na sjevernu ameriku ili samo na sveučilište? Odmah da znamo da li da ubrajamo Ginobilija tu ili ne. Dalje, Dražen, Dirk, Tony Parker... Pa još kad istočno susjedi vide članak pa se uzj**u što nije tu naveden Divac, Stojaković... Jedino što Kukoča tu izdvaja je broj osvojenih naslova. 3 puta prvak Europe i 3 NBA naslova. Naslova ima daleko najviše. Ali Dirk i Parker su bili MVP sezone i/ili finala. I da su na počecima karijere bili u Europi, vjerujem da bi i njihovi klubovi koju kantu uzeli. Tako da, reći takvu tvrdnju je previše smiono. I očekivati da nitko neće protiviti se tome je još smionije. Kukoč naslova ima najviše, ali je li najveći. Među 5 najvećih mislim da svakako je ali za definitvnu listu bi se moralo znati koliko vrijedi koji naslov, koliko vrijedi učešće u naslovu, koliko vrijedi individualni naslov i slično... A to je opet dosta subjektivno tako da meni nema smisla govoriti kako je ovaj ili onaj najveći kad svaki ima svoje argumente i zato mislim da bi ih uvijek trebalo nabrajati u skupini.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 11.02.2012.
Poruka: 750
01. srpnja 2012. u 15:05
Coltrane je napisao/la:
Markov7 je napisao/la:
pepo_lover je napisao/la:
Evo ja osporavam činjenicu da je Kukoč najveći neamerički košarkaš svih vremena. Dražen je bio i osto br.1. Kukoč je definitivno veličina, mislim da smo svi pratili više košarku onih dana kad je Jugoplastika bila na krovu Europe, i onih godina kad su Bullsi dominirali s Jordanom. Nekako je taj interes jako pao, vjerojatno zato jer je i naša košarka pala na niske grane.
Vidi cijeli citat


apsolutno tocno drazen br1.pa onda svi ostali iako se kukiju nema sta osporavat dapace jedan od najjacih all round evropljana ikad -  boze kako je bilo lipo ici u veliku dvoranu na gripe onda...
Vidi cijeli citat


Ne bi se sad trebalo raspravljat tko je veći, Dražen ili Toni, meni su oni dva genijalna igrača na istoj razini na različitim pozicijama. Toni je osvojio više trofeja, ali Dražen na žalost nije imao priliku kompletirati svoj opus. Tu bih dodao i Krešu Ćosića, meni su to tri hrvatska košarkaška genija.
Vidi cijeli citat


ma slazem se sa tobom ne bi trebalo raspravljat,al jbga ne da mi vrag mira pa moran mahat jezikom :p,krese se ne sicam al zato ove dvojice jako dobro i drazen je uvik bia za skalu jaci igrac ne triba sad gledat ko je sta osvojia nego cila igra(jbga drazen je pohara evropu malo jace nego kuki,da su imali obrnutu karijeru u nba pita bi te ja sta bi kuki napravia u portlandu ili netsima ali to je sve nebitno),drazen je bia jaci lider od kukia i jaci u svim segmentima igre,a sta se tice ovh komentara o nowitzkom parkeru i gasolu oni drazenu ne bi mogli ni vodu nosit uz sve postovanje prema njima trojici pogotovo parkeru
p.s.
jel se ko sica sabonisa?
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 18.10.2010.
Poruka: 1.279
01. srpnja 2012. u 15:31
Kukoč očigledno ne prati više NBA.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 18.10.2010.
Poruka: 1.279
01. srpnja 2012. u 15:33
A i mogao bi malo pomoć svom Splitu. Velik si igrač bio, ali kao čovjek si šupak. Ugledaj se na Vujčića.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 31.01.2012.
Poruka: 92
01. srpnja 2012. u 15:41
Mislim kako Kukoča treba svrstati u istu kategoriju kao i Davora Šukera, puno im je pomogla Hrvatska i nije istina kako oni nisu ništa dužni vratiti, tu ne mislim konkretno na nikakve novce, več svojim svjetskim vezama i poznanstvima i svojim imenom puno su više trebali dati za hrvatsku i klubove iz kojih su potekli, konkretno Kukoć je u 27 godini odustao od reprezentacije iako je igrao još 5 godina Nba ligu . . .. .
  • Najnovije
  • Najčitanije