Komentari na tekst: "Lako je igrati s vratarem koji brani sve"

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 30.08.2010.
Poruka: 59
02. listopada 2010. u 19:25
A jeste popljuvali tuda misljenja... svaka vam cast samo vi hvalite taj vas izmisljen sport i igrajte ga ako ocete... mislim ja otvoreno kazem da to nije nas sport kao ni kriket i zato ne shvacam da uz sve te sportske institucije koje propadaju ljudi idu gledat nesto uvozno.. bas smo prava banana republika .... i da Derek i ostalisu od malena gledali medveščak.dajte do prije 3 godine niste imali pojma što je hokej a kamoli da ste gledali nhl ili sto drugo... i zato se sad ljutite kad vam netko rece istinu.. jer rec da je jedan hokej bolji od kosarke vaterpola i drugih sportova sramota je jer ti su sportovi prenili svijetu ime hrvatska i onda reci mi nesto od hokeju da mozda nebi taj vas hokejas uspio slozit 3 recenice na hrvatskome jeziku...
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 09.10.2006.
Poruka: 162
02. listopada 2010. u 19:26
Ja bih volio da možemo reći kako svi naši euroligaši imaju stabilno poslovanje i da svi imaju puno gledalište. S druge strane, pa zar su uprava Medveščaka i njihov PR krivi što ostali ne rade svoj posao kako treba. Primjerice,  koliko sam bio upoznat krajem sezone, maksimalni iznos godišnje gaže igrača u Medveščaku je 100.000 eura i ni cent više. Zar je Medveščak kriv što drugi prosipaju novce koje nemaju ili koje očekuju od hrvatskih poreznih obveznika? U Medveščaku ipak barataju ili svojim novcem ili novcem koji im sponzori nisu dali tek tako. A u svim klubovima se očekuje da se novci stvore sami od sebe. Nažalost, nisu oni krivi, dobar dio Hrvata živi od nezasluženo dobivenih penzija pa zašto bi takvo ponašanje vodećih ljudi u hrvatskim klubovima bilo iznenađenje? Pogledajte kako se ponašaju ravnatelji i direktori državnih firmi. Zašto bi klubovi funkcionirali bolje...

Isto tako, pa jel Medveščak kriv što praktički jedini u Hrvatskoj ima ljude koji se bave s objavama za medije, što komuniciraju s medijskim kućama u stvaranju sadržaja? Šta imate u ostalim klubovima, pa Dinamo već sto godina ima službu za medije, a  javljaju se samo kada je već 5 do 12. To se ne radi tako. Umjesto da si par ljudi da truda i pruži korisne informacije medijima i stvorit će se nešto bolja slika u medijima, inače se njihov PR svodi na polupismene novinare portala koji pišu babske priče bez ikakvih činjenica.

Veliki sam štovatelj Cibone, ali volio bih da ove sezone ne osvoje ništa, čisto radi njihovog dobra. Možda se onda konačno klub privatizira, možda se tamo konačno počne raditi kako spada, možda se konačno maknu iz te vremenske rupe u kojoj su zapeli i u kojoj je normalno gomilati dugove, vezati igrače na godinu dana i ne razvijati domaće igrače. Nije Cibona jedini slučaj.

Daj Bože da svaki tjedan mogu gledati zdravu Cibonu i zdravi Medveščak, da u novinama ne gledam više Gobca i neke druge od igrača Zagreba, da mali Šarić u Zagrebu proigra i postane zvijezda naše košarke, ali za to trebamo zdravu ekonomiju oko klubova i normalne ljude koji ih vode.

Istina je, Hrvati vole trendi stvari te nisam sretan kada ne mogu doći do karte zato jer su neki ljudi odlučili otići na utakmicu umjesto u disko, no sama činjenica da ja mogu za par godina otići na utakmicu Medvjeda s mojom nedavno rođenom kćerkom i dati djetetu zdravi pogled na sport, u kojem ne treba igrača pljuvati nakon jednog lošeg nastupa i u kojem se cijeni trud, ta činjenica vrijedi više od toga da li će Medvjedi imati 20 domaćih ili stranih igrača.

Jesam previše napisao :D ?
Živjeli.

[uredio cartmanlee - 02. listopada 2010. u 19:26]
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 20.02.2006.
Poruka: 35.530
02. listopada 2010. u 19:32

mnogo su komicni ljudi koji ne kuze sto basileus hoce rec, pa sve nesto generaliziraju na druge sportove.

medvescak je trenutno komercijalni proizvod. koji je uspjesan i ciljano vodjen. covjek je potpuno u pravu. cim je postalo in vise nisi mogo nac karte. bas me zanima koliko je ljudi islo prije toga...

u neku ruku je ono sto su chelsea i city u nogometu. pa se njih pljuva, ali kad neko komentira nesto oko medvescaka odma hajka.

da se razumijemo nemam ja nista protiv medvescaka. bio prosli vikend na utakmici cak. ali nisam ni slijep.

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 17.07.2010.
Poruka: 909
02. listopada 2010. u 19:47
Cijelo se vrijeme bojim izravno reći da nekoga ne uvrijedim. Sve mi se to oko Medveščaka čini prilično ne stvarno: Kazališna predstava s elementima fantazije, stvorena da bi mlade majmune trenutno zadovoljila. Daleko je to od sportskog natjecanja, čista komercijalizacija, fetiširanje i formiranje bljutavih idola

Daleko je to od nas, primjerice ja sutra ne idem s dečkima naganjat pak po parkiralištu, a siguran sam da i nitko od vas...
[uredio Basileus_Lucius - 02. listopada 2010. u 19:53]
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 09.10.2006.
Poruka: 162
02. listopada 2010. u 20:15
Marko, Baseliuse, u pogledu komercijalizacije imate pravo. Činjenica je kako ljudi koji vode Medveščak znaju svoj posao i iskoristiti žutilo i mutne priče koje se događaju u ostalim sportovima... Ali daj mi reci, kako drugačije oni mogu započeti edukaciju ljudi koji će osim sektora B znati prave stvari u hokeju. Vjerujem kako će se za dvije godine iskristalizirati prava publika, bit će novih shopping centara pa će trendseteri tamo provoditi svoje vrijeme :D

Pa nogomet je sport broj 1, a imaš ljude koji su "mladi majmuni", kako reče Baselius, gutaju gluposti, mogu sutra sjesti na izborničku klupu i mogu s Bilićem brisati guzu, govoriti protiv sjevera i juga, a zapravo oni ispadaju ovce koje ne znaju ništa i nemaju ništa pametno za reći, već se vode retorikama nekih čelnika klubova. Takav smo narod i nažalost tako to ide. Ako ćemo tako, po čemu je HNL sportsko natjecanje?

Marko, ne možeš to uspoređivati sa Cityjem. Medveščak do svake svoje kune treba pošteno doći i onda ju pošteno prodati/naplatiti.

Hokej pratim već 15 godina, košarku još duže i volio bih da je košarka više zastupljena na HRT-u, na kraju ću doživjeti da će SportKlub i ArenaSport dignuti hrvatsku košarku iz pepela, dok će genijalci s HRT-a i dalje ignorirati naš sport.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 17.07.2010.
Poruka: 909
02. listopada 2010. u 20:27
Slažem se da HNL nije idealna. Ipak svake godine proizvede nekoliko izvrsnih proizvoda i plasira ih na svjetsku nogometnu scenu
(što je, složit ćemo se, pristojan podvig). Nadalje, nogomet ima publiku koja razumije sve njegove strane, dobre i loše... Također,ove godine je krenulo i u europskim natjecanjima, te stoga se (s oprezom) nadam da će u budućnosti biti bolje...
[uredio Basileus_Lucius - 02. listopada 2010. u 20:27]
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 20.02.2006.
Poruka: 35.530
03. listopada 2010. u 13:09

ma mislim se u pogledu dovodjenja igraca. jer i medvescak je instant klub(barem na ovoj razini) koji je preko noci iskocio kvalitetom, jer su kupili cijelu ekipu.

nemam ja problem s tim, nek ljudi zaradjuju kad drugi neznaju, nije da to nekome steti...

  • Najnovije
  • Najčitanije