Komentari na tekst: Lyon nije oprostio Dinamove propuste

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 25.09.2011.
Poruka: 94
27. rujna 2011. u 23:41
Moglo je biti i gore!
Mihalj
Mihalj
Dokazano ovisan
Pristupio: 30.08.2006.
Poruka: 13.286
27. rujna 2011. u 23:42
Lyon nije tolko nešto posebno odigrao kolko smo im poklonili glupa 2 gola, tipična dinamovska.
moglo se igrat protiv njih al u napadu smo bili prespori a u obrani dekoncetrirani, bar kod ta 2 gola.
i sljepcu je jasno da lucho ne može igrati lijevog beka, s joeom je to izgledalo bolje i on mora početi protiv ajaxa na beku. s badeljom, mateom i sammirom smo pokušali imati što više loptu al s takvom formaciijom je logičnije igrati ono što smo igrali u 2.-om, značoi s 2 brzanca sa strane da dobijemo na prodornosti al u drugom je lyon zatvarao tekmu i ubijao nam ritam. badelj kao da bira tekme koje će igrati, sammir u prvom dobar nije imao raspoloženih suigrača u napadu u drugom je pak previše silovao loptu. pokrivač užas,., calello solidan, bećo se trudio al opet ante bi bio bolju u napadu iako ne zna 1  na 1 i onu bećinu priliku bi zabio, lucho plivao, tonel i vida dobri osim gola, tj. vida opet zvijer, leko dobar, kelava nije kriv za golove al je malo plivao, tomečak dobar i mora početi protiv ajaxa, joe rutinerski, jako dobro i sigurno
Bit ćeš opet Dinamo
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 02.12.2010.
Poruka: 9
27. rujna 2011. u 23:48
Ma Kruno je triba utakmicu započeti odmah sa one dvi zamjene koje je napravija u poluvremenu..Mladi Kovačić nema jos taj rang da u ovakvim utakmicama započinje utakmicu,kažen skroz druga igra dinama sa one dvije zamjene...i moje mišljenje je da ante rukavina bi triba igrati u prvom ..dosta je korisniji od fatosa..brži i tom brzinom razrijeđuje obranu Lyona
Bogomdani
Bogomdani
Dokazano ovisan
Pristupio: 30.07.2007.
Poruka: 11.696
27. rujna 2011. u 23:53
Johannes Cruijff je napisao/la:


Ne slazem se za promasenu formaciju i odabir igraca.

Kruno je zaigrao nekih 4 2 3 1 protiv ekipe koja je realno jedno dimenzionalna sta se same igre tice i kojoj su najjaca strana bokovi, brza transformacija i kontre. Posebno im je jaka liva strana, Cissokho i Bastos. S te strane su uglavnom dolazile opasnosti. No, Lyon nije imao dominaciju, ritam kao ni kontinuirane sanse.

Gol su dali nakon kriminalne reakcije Pokrivaca kao i nakon lose branjenog kornera. Mozemo kriviti i Tonela koji je zaspao, ali mi nije jasno da nitko nije branio prvu stativu(peterac). Kornere je Lyon izvodio na isti nacin stalno, to se moglo bolje branit. No opet, kod branjenja kornera covjek-covjeka greske su cesto individualne.

Lyon van toga nije imao neke strasne prilike.
Vidi cijeli citat

Što kaže statistika? Gdje su Dinamove šanse osim one Beqirajeve (1. pol.) i one J. Leke (2. pol.)? Ne slažem se sa gledištem da je sve plod Dinamovih grešaka, a ništa plod Lyonove igre. Nisu Dinamovci zabijali autogolove, zabili su ih Lyonovi rastafarijanci.

Johannes Cruijff je napisao/la:

Dinamo je odigrao sa Kovacicem, Badeljom te Sammirom iza Beciraja kako bi imao bolji protok lopte, posjed i na taj nacin uspostavio ritam. Sa Tomecakom i Ibanezom na krilnim pozicijama Dinamo dobije eksplozivnost, mozda i kontru međutim ova tri puno kvalitetnije mogu zadrzati loptu, duze. To je bila ideja Jurcica.
Vidi cijeli citat

Ideja koja je rezultirala zabludom i nije za neku pohvalu.

Johannes Cruijff je napisao/la:

Problem koji Dinamo ima je napadanje sa malo igraca. Posebno bekovi koji uopce ne idu naprijed, tu i tamo Ibanez. Leko nije bek i od njega se tesko mogu ocekivati stalni ˝overlap-ovi˝, međutim, Ibanez je bia rezerviran. To je mozda doslo i od Jurcica zeleci anulirati mogucnost kontre Lyona.
Vidi cijeli citat
Dobro uočeno, Dinamo je cijelu utakmicu napadao sa premalo igrača i sa premalo ideje.

Johannes Cruijff je napisao/la:

U drugom poluvrimenu ofenzivna krila unutra, Simunic na beka i Dinamo je htio dobiti na okomitosti, sirini kao i brzini. Međutim, to pada u vodu bez pomoci bekova. Tomecak i Ibanez su cesto ostajali 1 na 1, ili cak 1 na 2. Tu nema kruha. Nije ni strateg Lyona previse riskirao, oba beka su veci dio drugog poluvrimena ostajali nazad. Na taj nacin Dinamo nije imao previse prostora na krilima.
Vidi cijeli citat

Dinamo nije imao previše prostora na krilima, u sredini, nigdje. Jednom riječju nije imao prostora u napadu, niti je uopće imao ideju kako ga stvoriti.

Johannes Cruijff je napisao/la:
Kruno nije pogrijesio sa postavkama kao ni sa igracima. Ne moze se njega kriviti za golove. Kao ni za manjak muda ili neceg slicno. U 75-oj minuti uvodi drugog napadaca. 

Vidi cijeli citat

Iz svega komentiranog - ne slažem se.

Johannes Cruijff je napisao/la:
Meni je zao sta se nije probalo sa presingom. Nema Lyon strasne igrace za izaci iz presinga. Mozda bi bilo riskantno, no to bi svakako trebalo pokusati u uzvratu. Visoko napasti, bekove odmah pritisnuti. Lyon bi onda mogao biti u problemu.

Vidi cijeli citat


Dinamo će igrati presing protiv Lyona? Jurčićeva ekipa?
[uredio Bogomdani - 27. rujna 2011. u 23:55]
Samo vjera, nada i ljubav, a najveća od njih je ljubav. Merčep, Praljak, Prlić, Petković, Ćorić, Pušić, Stojić - velikani hrvatskog naroda
Bogomdani
Bogomdani
Dokazano ovisan
Pristupio: 30.07.2007.
Poruka: 11.696
28. rujna 2011. u 00:11
Tilingo je napisao/la:
Ma Kruno je triba utakmicu započeti odmah sa one dvi zamjene koje je napravija u poluvremenu..Mladi Kovačić nema jos taj rang da u ovakvim utakmicama započinje utakmicu,kažen skroz druga igra dinama sa one dvije zamjene...i moje mišljenje je da ante rukavina bi triba igrati u prvom ..dosta je korisniji od fatosa..brži i tom brzinom razrijeđuje obranu Lyona
Vidi cijeli citat

Lako je biti general poslije bitke (osim ako si hrvatski general).
Samo vjera, nada i ljubav, a najveća od njih je ljubav. Merčep, Praljak, Prlić, Petković, Ćorić, Pušić, Stojić - velikani hrvatskog naroda
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 01.09.2010.
Poruka: 230
28. rujna 2011. u 00:19
opet one standardne poruke "platili zbog neiskustva"..to su gluposti, razlika u klasi je ocigledna. Rezultat u ovom slucaju ne laze.
Pezer
Pezer
Željan dokazivanja
Pristupio: 03.08.2010.
Poruka: 833
28. rujna 2011. u 00:24
gdje su sad oni sto kazu da je Lovren rupa???Covjek je odigrao odlicno Beciraj,Sammir nisu mogli nista kad su s njim bili u duelu...Steta za onako glupo primljene golove,valjda ce protiv Ajaxa biti bolje...
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 14.06.2011.
Poruka: 230
28. rujna 2011. u 00:26
svi pljujete po samiru koji je po meni uz vidu i leku bio najbolji igrac, on jedini moze zadrzati loptu preko 3 sek u svojim nogama i proci 1 na 1 , to sto nema podrske igraca je druga stvar
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 06.09.2011.
Poruka: 39
28. rujna 2011. u 00:30
krompir vam se smesi
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 08.05.2011.
Poruka: 110
28. rujna 2011. u 00:31
molim vas, procitajte objektivni izvjestaj reutersa, mozda cak i malo navijacki za Lyon. Pa cete vidjeti da postoji respekt za Dinamo http://soccernet.espn.go.com/report/_/id/331200?cc=5739
  • Najnovije
  • Najčitanije