Komentari na tekst: Lyon nije oprostio Dinamove propuste

123
...
678
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 17.08.2011.
Poruka: 34
28. rujna 2011. u 10:44
Ajme kako pretjerujete ljudi...
Jurcic je lose postavio momcad, to je prvo. Slazem se o vecini napisanog vezano za Simunica. Covjek je morao igrati beka od prve, zato jer je jedno 6 puta bolji i snazniji bek od Ibaneza, koji je trebao igrati lijevo krilo, a ne Badelj. Badelj umjesto Pokrivaca u sredinu. Kovacic je mogao i na klupi ostati na pocetku, al ne toliko bitan detalj. Na desnom beku ili Leko ili Pokrivac (ako Pokrivac onda Leko umjesto Kovacica).
Najveca greska je bio Beciraj, koji u ovakvoj formaciji nema sta traziti u napadu. Ili on i Rukavina zajedno u napadu (u tom slucaju Ibanez van), ili Rukavina sam u napadu. Ja sam osobno za strategiju sa dva napadaca, jer mislim da Dinamo sa svojom jadnom realizacijom mora imati dva napadaca.

Ne slazem se sa opcim stavom ovdje da je Dinamo kanta za napucavanje Lyonu, i da nema sta traziti protiv Ajaxa. Tipican nas mentalitet... Ekipu koju smo prije koji tjedan dizali u nebesa odjednom (neopravdano) kritiziramo. Dinamo jest limitirana ekipa, sa dobro poznatim slabostima, i Lyon jest jaca ekipa. Medjutim, taj isti Lyon je realno losa ekipa koja nas je dobila sa par brzih i jakih pojedinaca, te dobrom taktikom (i disciplinom u provodjenju te taktike) svog trenera. Mislim da je Dinamo onako lose izgledao sinoc prvenstveno zbog dosta lose taktike Jurcica koju se vise nije moglo popraviti jer nogomet nazalost nije hokej da izbacis 5 igraca odjednom u teren...

Samo bih pohvalio Vidu, kojeg Bilic neopravdano izostavlja sa popisa vec podosta dugo, a covjek je dovoljno dobar da igra u prvih 11, a kamoli da bude bar na klupi. Dobro je sinoc Vela rekao, covjek igra ko bager. Koji god klub dodje, on zaustavlja sve sto ide prema njemu, genijalan je. Podsjeca me na Kovaca iz najboljih dana.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 08.08.2011.
Poruka: 1.006
28. rujna 2011. u 10:47
Nismo ni mogli bolje proc s takvom postavom i tim igracima-cim sam vidio da igra Pokrivac opal mi je mrak na oci i izgubil sam svaku nadu u pozitivan rezultat-da smo bar odigrali nekaj pa izgubili onda mi nebi bilo zal ali ovak... :(
[uredio misterNo80 - 28. rujna 2011. u 10:48]
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 22.07.2011.
Poruka: 229
28. rujna 2011. u 11:14
Real je trebao poslužiti kao uvertira za LP ali i kao škola. Po mom skromnom sudu, Jurčić je teško pogriješio i postavio krivu momčad za Lyon. Viiše je nego očito da je njegova misao vodilja bila OBRANA. Kako je onda mogao Šimunića ostaviti na klupi a ispred Ibaneza staviti Badelja? Pokrivač je najgore moguće rješenje za jednu ovakvu utakmicu (što je nažalost i potvrdio). Šimunić je svojim ulaskom znatno poboljšao Dinamovu obranu i pokazao Jurčiću da se ne smije vječno kockati i učiti jer bodovi odlaze! Jasno da je Lyon bio favorit i prije utakmice ali to ne daje za pravo treneru eksperimentirati, pa nije valjda ovo bila prijateljska utakmica. Više je nego jasno da Ibanez ne može odigrati kvalitetno obranu na ovoj razini, stoga Šimunić i slijep mora igrati u obrani u LP-a!!! Pokrivač ne smije (ni u ludilu) biti u prvih 11 (ako se ne želi "kaliti" za HNL) a za Badelja mora biti mjesta dok se mladog Kovačića mora "dozirati". Gubitak Vrsaljka se pokazao kao nerješiva enigma za Jurčića. Moja preporuka Jurčiću je dobra analiza ove utakmice, neka pažljivo odgleda što su (i kako) radili Pokrivač, Ibanez, Sammir, Fatos (iako od nabrojanih najbolji).
Sretno (PAMETNO) protiv Ayaxa, pozdrav iz Splita.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 05.11.2010.
Poruka: 23
28. rujna 2011. u 11:17
bravo ivan 1984
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 07.06.2010.
Poruka: 172
28. rujna 2011. u 12:10
Ja neznam zašto se rade eksperimenti i kerefeke sa lekom na desnome beku kad se zna da je vida pola svoje karijere odigrao na toj poziciji, i u osijeku a i ladić ga je u mladoj repki koristio većinom na desnom beku, lik je mlad ima snage, jak je i prilično atletski sposoban, zašto ne onda leku i badelja staviti na centar, a zadnju liniju Ibanez-Šimunić-Tonel-Vida, nema veze šta lucho nije neki defanzivac, ali zato staviš na njegovu stranu nekoga sa kime može duplirati bok i da nemora svaki napad ići naprijed. S druge strane sa jednim napadačem konkretno u formaciji 4-2-3-1 igraju klubovi poput barce, man utd-a i tih ekipa koji na krilu imaju messija a ne badelja, nannija a ne kovačića i tako dalje, mislim nemože se reći da je formacija loša, nije, jedna od najpopularnijih, ali nemože se sa onakvim rasporedom igrača ulaziti u utakmicu sa ekipom koja ima veći broj trenera nego dinamo igrača, u utakmici se doslovno vidjela klasna razlika, kako suvereno igraju, nema panike bespotrebnih driblinga itd, a hugo lloris sa onom obranom lekina udarca doveo do toga da sam se ja na fotelji ukenjao u gaće, onaj udarac nije bio loš, bio je jako dobar, ali lloris je tako pravovrameno se postavio i tako hladnokrvno obranio da ti doslovno dođe da pomisliš da je to ekipa sa drugoga svijeta,  a onaj udarac da se razumijemo bi pola golmana u hnl-u primilo za dobar dan.
aco078
aco078
Željan dokazivanja
Pristupio: 29.07.2010.
Poruka: 304
28. rujna 2011. u 12:44
generali poslije bitke...predobar je lyon za nas.dobro smo i prosli
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 16.09.2011.
Poruka: 13
28. rujna 2011. u 13:17
Koji ste vi likovi. Lyon je vrhunska momčad i lako je biti general poslije bitke. Ako itko prati nogomet zna kvalitete Lyona i zna koliko je težak protivnik za svakoga. Bogat klub sa velikim iskustvom u Ligi prvaka. Dinamo je mlad klub, smjena generacija i bez velikog iskustva u tako jakim utakmicama.
Što se tekme tiče falio je Vrsaljko koji ima crveni i dobio 3 utakmice ne igranja, Pokrivač je kiksao i očito nije u formi, napadači se moraju malo pokrenuti.. Vida, Leko, Ibanez su odigrali odlično
dragons
dragons
Nedokazan i sumnjiv
Pristupio: 06.08.2009.
Poruka: 66
28. rujna 2011. u 13:27
Obrana je sigurno bila bolja protiv Reala nego jučer protiv Lyona, Real je barem 2x jači od Lyona i zato je i imao toliko prilika.
Ne može nitko reći da bi nakon svih odigranih utakmica do jučer baš protiv Lyona trebalo izrotirati obranu i staviti neke druge umjesto ovih standardnih.
Da je u prvoj utakmici Rela zabio ono što je trebao vjerojatno bi jučer Dinamo imao druge ljude u obrani (Šimunić, Cufre) a također da je i Lyon jučer zabio što je trebao onda bi definitivno neki drugi trebali igrati u obrani. Nažalost mislim da će rezultat zamskirati probleme i da će eventualno Šimunić ući u obranu a Ibanez će ići naprijed ali ni to nije dovoljno. Po meni nazad trebaju igrati osim Vide i Tonela, Šimunić i Cufre (Vrsaljko kada mu istekne suspenzija). Jedino mi nije jasno kako to da Tomečak nije počeo jučer a cijelo vrijeme se piše kako nema sreće jer na njegovoj poziciji igra Vrsaljko. Vrsaljka nema a nema bogme ni Tomečaka...
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 25.08.2011.
Poruka: 349
28. rujna 2011. u 13:32
maliopasni koju si ti utakmicu gledao da ti je Ibanez bio odličan? Sreća pa je igrao na ovoj lošijoj strani Lyonovog napada al u svakoj prilici kad je mogao je zaplivao ili izgubio duel, na korenre se nezna postaviti, voditi loptu nezna, nabaciti nezna, "zna" pucati izvana ( 2 od 10 lopti pogode +-10 metara od gola, ostale završe u na krovu stadiona) i trčati bez nekog prevelikog učinka lijevo desno po travi...
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 06.10.2010.
Poruka: 79
28. rujna 2011. u 14:29
Pa dobro ljudi većina vas ovdje su teške budale kad moram tak reć.Moram vas zamoliti da obratite pažnju na jedan sitan detalj,a to je raspored Dinama u ligi prvaka.Znači prvo kolo u Zagreb je došao Real Madrid,najuspješnija momčad prošlog stoljeća i jedna od najboljih ekipa današnjice.I Dinamo je stvarno dobro izgledao imao je tu jednu 100%-tnu priliku i jbg izgubili smo,većina vas se je složilo da je to ok,ogroman uspjeh Dinama bla bla i slične pizdarije.Idemo na drugo kolo.Dakle Dinamo ide u goste jednoj od najboljih francuskih ekipa,ekipi koja je 7 puta zaredom osvojila prvenstvo Francuske(jedna od najjačih liga na svijetu),ekipi kojoj je ovo bio 100-ti nastup u ligi prvaka,ekipi koja redovito gazi onaj isti Real Madrid i kojem redovito na svom stadionu trpa 3-4 komada.I onda mi se nađu neki "pametnjakovići" i tvrde da je Dinamo odigrao loše.Ne!!Po meni Dinamo nije odigrao loše,dosta dugo su se odupirali Lyonovim napadima i da nismo onako glupo i naivno primili 1.gol tko zna kako bi sve završilo.Realno mogli smo izvući neriješeno i to uz veliku dozu sreće al jbg,nije nas išlo sinoć.Sada se okrećemo 3.kolu i Ajaxu,koji je po meni favorit u Maksimiru.Jednostavno će tako uvijek biti,jer Dinamu najviše od svega fali taj nedostatk jakih utakmica,a budimo realni,u HNL-u Dinamo nikada neće odigrati jaku utakmicu.One utakmice s Hajdukom su sve samo ne nogometne utakmice,ali to je neka druga tema sad.Uglavnom molim vas nemojte pljuvati po Dinamu kad izgubi u ligi prvaka već se svi skupa moramo radovati svakom novom nastupu Dinama i nadati se da možemo dohvatiti to 3.mjesto.Pozdrav svim pravim navijačima Dinama,a ne ovim jebivjetrima koji su za Dinamo do njihovog prvog poraza.
123
...
678
  • Najnovije
  • Najčitanije