Komentari na tekst: Mamić: "Momčadi poput Aalborga lakše proživljavaju uspjehe i neuspjehe"

12
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 14.08.2010.
Poruka: 18
05. kolovoza 2014. u 15:22
ja uvijek mislio da je to lakše momčadima bez navijača
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 03.12.2009.
Poruka: 133
05. kolovoza 2014. u 17:02
Ne brini' zolee' brigu o navijacima. Imas ti svoje pleme, pa urlajte i vrijedajte, napadajte i rusite dok vas ne zaustave, i sve te zovite navijanjem. Znam da vam nije lako biti promatrac i gledati za vas sve nedostiznu drugu galaksiju. Ne mozemo vam pomoci. Ima nas puno vise nego sti ti mozes zamisliti i svugdje smo u Lijepoj nasoj, pa i dalje . Svi se mi radujemo s ponosom na rezultate 'Svetinje',a vasem jalu i onako nema pomoci. Gledaj, vici i pati. I more je plavo.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 28.06.2012.
Poruka: 8.543
05. kolovoza 2014. u 18:40
Jeste li ponosni i na privatizaciju domaćeg nogometa na svim razinama, sukobe interesa, prijetnje smrću, provokacije, izrugivanje navijačima i zakonima, verbalne i fizičke delikte, robovlasničke ugovore, nepotizam i još štošta što će kad-tad isplivati na površinu, sve u režiji Zdravka Mamića? Znam da će sad krenuti plaćena minus bojna, ali bilo bi zanimljivo umjesto toga vidjeti konkretne odgovore na sve nabrojeno. Ajde dečki, pobijte ovo ako imate argumente, ne samo dijeliti minuse i plusiće 

Naravno, uvijek postoji opcija da ste super sa svim navedenim stavkama... Ako jeste stanite tu i recite da jeste, i zašto. 

Ajmo face!
[uredio El capitan - 05. kolovoza 2014. u 18:50]
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 28.06.2012.
Poruka: 8.543
05. kolovoza 2014. u 18:49
Naravno! Minusi a nitko nema muda reći ''da, ja sam apsolutno za sve navedeno''. Kukavice.

I o kakvim ti to navijačima pričaš? U Australiji? SAD? Austriji? BIH? 

Zimbabveu? 

Logično bi bilo da 'vas' najviše ima u Zagrebu, a na tekmama i proslavi naslova se skuplja 1000-2000 ljudi, plus kaj nabiju brojači. Ibrahimovića i ekipu u najprestižnijem nogometnom natjecanju na svijetu gleda manje od 5000 ljudi. Ajde dečki, gdje se ta armija navijača skriva? 

Sada kada su Gazda i ekipa iz HNS-a uveli pretrage kojih se ne bi posramila ni policija na američkim aerodromima, zabrane transparenata, pražnjenje tribina, obavezno sjedenje na vlastitom sjedalu (iako je 3/4 tribine prazno), kontrolu navijanja, crnu listu, kada je sa stadiona otjerao zločeste boyse, skinse i ostale 'grubijane' napokon možete doći u punom broju navijati za svoju svetinju... A opet vas nema!

Argumenti, ne minusi.

Ups, očito ih nemate 
[uredio El capitan - 05. kolovoza 2014. u 19:08]
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 10.06.2014.
Poruka: 643
05. kolovoza 2014. u 19:38
El Capitan koji je potpuno u pravu bude obasipan minusima dok dublue koji iznese same gluposti i neistine dobije hrpu pluseva,po tome se vidi u kakvoj mi drzavi zivimo,istina se ne priznaje a sve ostalo prolazi,BRAVO
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 09.09.2010.
Poruka: 232
05. kolovoza 2014. u 20:36
Ma ima vas cijela armija, samo kada treba doći i napuniti stadion onda vas nema ni za lijek... toliko o mamićevcima.... dolazili ste sam kada su karte bile zajednu kunu, pa čak ni onda nije bio pun stadion

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 27.06.2014.
Poruka: 347
05. kolovoza 2014. u 21:23
da, mamić je vladar i čega treba i čega ne treba biti. o mamićevom karakteru i onih par stavki ne treba trošiti riječi jer sudovi su tu odradili svoje i on je plaćao kazne i nagodbe pa se tu nema što dodati i to su činjenice. da, mamić od svega profitira, radi to na način da ga se ne može uhvatiti jer ima vrhunski tim odvjetnika koji iskorištava rupe u zakonu i/ili ih sam radi preko veza u politici. itd, itd.. nabrajanju nema kraja.

e sad, da li je mamiću u interesu da liga bude jača i bolja? da! zašto? kako? pa svatko pametan će to shvatiti. ako je liga bolja, igrači više vrijede, ako naši klubovi (ne samo dinamo) dolaze dalje u europi cijena igrača raste, isto kao i reputacija. tko tu ima najviše koristi? opet jasno mamić. pa se pitamo da li je liga i kvaliteta bolja? da! i bolja i gledanija i to jasno prikazuju brojke nedavno iznešene. ok, to smo ustanovili, pa onda pitanje možemo li mamiću zamjeriti taj dio? ne! jer iako je sve iz svog interesa radio, nusprodukt toga je bolji nogomet. treba li zbog toga amnestirati mamića i pustiti ga da bude kralj svega? naravno da ne, ali mi sad pričamo o činjenicama.

većina klubova koji znaju iskoristiti tržište i napredak hnl-a profitiraju, a jedini od većih tko puši je hajduk, ali to im mamić nije kriv već njihovi lopovi. jer hajduk bi isto kao i split i rijeka mogao profitirati od nusproizvoda koji je mamić stvorio, no nesposobni ljudi na čelu to ne znaju. došavši na to, pitanje se postavlja da li su navijači hajduka prestali navijati za hajduk dok su lopovi poput štimca tamo vladali? ne! naravno da ne, jer klub je isto žrtva, igrači su kolateralna žrtva također iako oni samo igraju da bi mi uživali u nogometu. koji je najveći razlog što se ne ide više u onom broju na utakmice? meni osobno, a i brojnim kojima poznajem, upravo ti takozvani navijači. jer iako znam da mamić ne smije biti to što je, iako ga ne želim na čelu dinama, na kraju se sve svodi na to da samo želim gledati nogomet.

baš poput prosječnog engleza, primjerice navijača chelseaja, koji ne pita puno od kud zapravo lova abramoviću i koliko je ljudi stradalo dok se bogatio. oni samo navijaju za svoj klub i gledaju nogomet. baš kao što su to radili navijači hajduka dok su imali lopove u upravi, dok su kupovali (dokazano od maleša) suce i dok su na kraju uništavali hajduk. tad je hajduk bio jak, pobjeđivao i nitko se nije žalio, a i zašto bi, pa radi se samo o jebenom nogometu, zabavi, zar mi koji gledamo nogomet trebamo biti i policajci? prosječan navijač bayerna bi te na to čudno gledao iako im je predsjednik u zatvoru, i nitko ne dovodi u pitanje trofeje.

zapravo, i sam sam u kurcu kad želim da nema mamića, zašto? pa naveo sam primjer velikana u nogometu diljem europe, svi su sretni da gledaju dobar nogomet, a malo tko pljuje po igračima koje je jedan berlusconi doveo, mafijaš koji nema premca i za kojeg je mamić malić. barca, real, bayern, milan, juventus itd... svi su imali ili imaju svoje mamiće samo na još većoj razini.

no da se vratim opet na one druge "navijače" one koji imaju neki svoj klub BBB, koji je uvijek iznad onoga u kojeg se kunu, Dinama! koliko su od svog mizernog postojanja donijeli štete? pa čovječe, netko tko na sportskom događaju pjeva ubi, ili nožem lancem bokserom udari razvali, kako taj može biti sportski navijač? o ćemu mi to pričamo? ovo uporno ponavljam da sam i sam sebi dopizdio više, ali dok je god tih majmuna, to neće biti sportski događaj već nadrkavanje za samo promociju među svojom ekipom.

gledamo SP i navijanje na normalan način, neke druge lige također, pa usporedimo s našim i sve je jasno. tako da sad dolazimo do onog kraja i zašto nema navijača. sve ovo što sam naveo i kako se godinama "navija" je nekako i prolazilo i navikli smo da to trpimo, ali sad kad se navija protiv svog kluba i samih igrača koji opet naglašavam nisu ništa skrivili, to je jednostavno nepodnošljivo i nikome se ne plaća da dođe slušati takva sranja. već sam jednom pitao, kako bi vama bilo da vam netko u dnevnoj sobi iza leđa viče što i oni dok želite pratiti nogomet? ajd sad iskreno i realno to pojmite.

i ne, koliko god netko to želio, oni silni navijači diljem hrvatske koji su uvijek bili u najvećem broju nisu nestali preko noći, samo su se povukli. za kraj, ne očekujem da će svi pohvatati sve napisano, jer neki su toliko zasljepljeni, balavi, trolovi i kakvih sve nema, da neće niti malo razmilsiti, ali sve ovdje iznešeno su nepobitne činjenice i meni je to dovoljno, a oni koji sve shvate  njima 
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 28.06.2012.
Poruka: 8.543
05. kolovoza 2014. u 21:32
Žao mi je što ti na toliki tekst vraćam samo par redaka ali sad kad si detektirao najveće zlo, tumor zbog kojeg je klub godinama patio (djelomično se slažem s tobom, nisam ni  ja neki veliki fan huligana, dapače): sada kad ta ekipa ne više da ne dolazi na utakmice nego ih ne vidiš ni u Ribnjaku, zašto ljudi i dalje ne dolaze na utakmice? Zašto ja koji nisam huligan i moji prijatelji koji nisu huligani ne dolaze na utakmice? Mi smo među tim navijačima koji 'nisu nestali preko noći'. 

Nije valjda zbog onoga što sam naveo..?

Cinizam na stranu. Majka me još dok sam bio mali naučila jednu stvar. Kad god bi podbacio u školi ili napravio njesra naravno da bi govorio 'ali tako rade i ovaj i onaj i svi skupa'. Njen odgovor je uvijek bio 'briga me što oni rade, ti si mi sin!'. 

(I to je moralno možda najvrijednija moralna pouka koju sam dobio u životu)

Pa zbilja, zašto bi mene bolilo kaj rade Berlusconi, Rossel i ostatak ekipe. Dinamo je 'moj', ne Milan ili Barca. Jel to kaj oni posluju kao mafija znači da to donekle opravdava Mamića i njegove ljubiguze? Da prostiš na vulgarizmu, moj ***** opravdava.

EDIT: Ali drago mi je da se netko (relativno) suprotnog mišljenja odlučio argumentirano odgovoriti na postove umjesto da lupaju minuse i šute kao %&$#". Respect @onamihs
[uredio El capitan - 06. kolovoza 2014. u 01:50]
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 27.06.2014.
Poruka: 347
05. kolovoza 2014. u 21:49
El capitan je napisao/la:
Žao mi je što ti na toliki tekst vraćam samo par redaka ali sad kad si detektirao najveće zlo, tumor zbog kojeg je klub godinama patio (djelomično se slažem s tobom, nisam ni  ja neki veliki fan huligana): sada kad ta ekipa ne više da ne dolazi na utakmice nego ih ne vidiš ni u Ribnjaku, zašto ljudi i dalje ne dolaze na utakmice?

Nije valjda zbog onoga što sam ja naveo..?

Cinizam na stranu. Majka me još dok sam bio mali naučila jednu stvar. Kad god bi podbacio u školi ili napravio njesra naravno da bi govorio 'ali tako rade i ovaj i onaj i svi skupa'. Njen odgovor je uvijek bio 'briga me što oni rade, ti si mi sin!'. 

(I to je moralno možda najvrijednija moralna pouka koju sam dobio u životu)

Pa zbilja, zašto bi mene bolilo kaj rade Berlusconi, Rossel i ostatak ekipe. Jel to kaj oni posluju kao mafija znači da to donekle opravdava Mamića i njegove ljubiguze? Da prostiš na vulgarizmu, moj (insert male sex organ) opravdava.
Vidi cijeli citat

nemaš što puno dodati jer je sve neosporno, shodno tome je i takav odgovor.
ne znam kako ih ti ne čuješ, ali oni i dalje seru i čuju se. s druge strane, kad potpuno nestanu, a nadam se i to doživjeti, vračanje publike i pravih navijača će biti postupan proces, to je valjda jasno kako to inače ide kad nešto razoriš pa ponovo moraš izgraditi. a ako bi bilo zbog onoga što si ti naveo, zašto navijači hajduka nisu zbog toga prestali navijati? valjda zato što ljude dok dobro ide u stavri boli cock za sve ostalo.

tako da sad dolazimo na ono kako nikoga vani ne boli za berlusconija i slične, a kod nas se mi volimo igrati policajaca, zašto? smo mi moralniji narod od engleza, talijana, njemaca i td..? ili je posrijedi nešto sasvim drugo specifično za naš narod? mamića ništa ne može opravdati i to sam ako se pažljivo pročita i rekao, ali većinu ljudi boli kita za njega i što on radi, baš kao što ih boli kita za berlusconia i baš kao što navijači milana samo žele jaki milan (ovo vrijedi naravno i za sve ostale klubove). isto tako je prosječnog hajdukovca bolila kita za štimca (ili tko sve nije tamo krao) pa se ne sjećam da ih se zvalo štimčevim guzoljupcima, a brojni su čak i obožavali neke od tih ljudi i posebno štimca.

ako netko samo želi gledati nogomet da se zabavi, poput recimo SP-a gdje se malo tko bavio fifom i svim tim sranjima osim brazilaca koji su iz sasvim drugih razloga bili protiv, zašto bi se u isto vrijeme bavio policijskim poslom? zašto se moralisti pojavljuju samo kad im ne ide? samo budala danas misli da nogomet u cijelom svijetu nije postao mafijaški posao, bznis u kojemu se tolika lova vrti da ne može biti čist, da li to znači da svi po svuda trebaju prestati gledati nogomet? ili kako tvoja draga majka kaže samo kod nas da sve stane, a druge mafijaše možemo trpiti.

i za kraj, zašto se vješto prešućuju govna u svom dvorištu, a potencira se govno na tuđem? ako se već treba držati poslovica.

[uredio onamihs - 05. kolovoza 2014. u 21:54]
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 27.06.2014.
Poruka: 347
05. kolovoza 2014. u 22:09
i ne zamaraj se minusima, meni isto tako bude pa uživam kad netko ne zna što reći da proturiječi već lupi minusić, zakon!
posebno kad je od trolića koji imaju moć ponavljanja klikanja .
[uredio onamihs - 05. kolovoza 2014. u 22:13]
12
  • Najnovije
  • Najčitanije