masterz je napisao/la:
pacče, ovaj izvanredni marketinški projekt je na dobrom putu k propasti, i bojim se da ga niti pan pivo niti wannabe publika neće spasiti iste.. 80 % publike čine ljudi koji ne znaju razliku između bullya i home-runa-a, a kamoli tko je bio prvak nhl-a, ili slučajno olimpijski pobjednik. ''zaleđe'' ne poznaju adekvatno niti iz nogometnog žargona, nekmoli hokejskog.. uz takvu bazu, nema sreće, to bi ti kao nekakav ekonomist morao znati. inače, respect navijačima u manjini, onima koji dolaze zbog hokeja, slobodna procjena 5-10 %..
Vidi cijeli citat
A kad dođu bilo Lady Gaga, bilo berlinska filharmonija, bilo Leonard Cohen u Arenu ili Lisinski sve nagrnu tisuće ljudi koji znaju koliko povisilica ima A-dur, a koliko snilizica f-mol, kakva je to kromatska, a kakva pentatonska ljestivca? I naravno svi znaju posljednjih 500 prvih mjesta na američkoj ljestvici prvih 100 pjesama, znaju poimence nabrojati sve oboiste, violiniste i čineliste filharmonije u posljednjih 50 godina i gdje su se usavršavali...
To je zabava. Netko dođe jer zna sve Cohenove hitove, netko dođe jer je ulaznicu dobio džabe, netko bude u pratnji nekome, a netko jer "svi tamo idu". I što tome nedostaje?