Komentari na tekst: Mourinhova hipnoza i Messijevo remek-djelo

123
...
9101112
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 28.04.2011.
Poruka: 19
29. travnja 2011. u 05:06
redondo 5 je napisao/la:
Vidi cijeli citat


Ma nije to nista ,ovo je svaki video nastiman pod hipnozom Mourinha !!

Sto se tice teksta , napisan je kao da je barcelona do 60 minute (iskljucenje pepe) imala 10 100% sansi za gol, uradila toliko toga lijepog i dobrog u napadu da je to za ne povjerovat kako su sve uspjeli promasiti kao (MAN UTD -SCHALKE)...
Za ostale stvari ,pa ljudi moji imate vi oci ? Ja svojim ocima najvise vjerujem, ono sto vidim ne moze mi niko reci da nisam dobro vidio pa nisam ja SAŠA MATIC u PM...
Od 100 sudijskih odluka u utakmicama Barce 90 je u korist Barce a 10 protiv nje ...

Hajde Pacak zamolim te da nadjes ¸20 sudijskih odluka koje su bile na stetu Barce u zadnjih 3 godine!! A mi cemo ostali naci koje su bile u korist iste te Barce u isto vrijeme ..

Ocekivao sam ovakav tekst ,jer na svim mogucim portalima se samo pise o MOU i njegovom ponasanju ,kako je on kretencina od trenera , defanzivac ,katanaco igra, Oto re Hagel , itd... Stopite se u sivilo pisanja sa ostalim samo da ne bi izgubili na popularnosti ..

BERNARD JURISICU MOLIM TE DA NAPISES BILO KAKAV TEKST O SUDIJSKIM PREVIDIMA !!! MOLIM TE
I da to podkrijepis nekim video zapisima, slikama itd ...

Hvala na minusima i dovidjenja

Vidi cijeli citat



Barcelona - Milan - nije isključen Kaladze, Barcelona Arsenal- nepravedno poništen gol Messija, Barcelona Chelsea- (idemo redom) u jednoj utakmici poklonili penal Chelseau, jest da je Barcelona prošla al opet je penal. Propušteni crveni kartoni Ballacku i Lampardu 2009.,nepravedno isključen Abidal. Barcelona Inter- nedosuđen penal i nepravedno poništen gol, Barcelona Real- simuliranje Marcela, nedavanje Pepeu bar još jednog crvenog kartona u zadnje 3 utakmice....evo u ovih 5 minuta šta san se uspija sitit. I da navijač sam Barcelone i da slažem se da imaju pomoć sudaca al ni izbliza toliku koliko je vi želite prikazat. ko što je neko gori napisa: samo je Chelsea donekle pokraden sve ostalo su sudačke greške!

Hugo Chavez
Hugo Chavez
Dokazano ovisan
Pristupio: 01.08.2006.
Poruka: 11.344
29. travnja 2011. u 06:10
zbog svih ovih "navijaca" zgadili su mi se i real i barcelona!
X
beaver
beaver
Potencijal za velika djela
Pristupio: 07.11.2009.
Poruka: 1.522
29. travnja 2011. u 06:25
drugi dio članka je na mijestu a prvi o uroti je suvišan...
terryboy
terryboy
Potencijal za velika djela
Pristupio: 23.03.2011.
Poruka: 2.093
29. travnja 2011. u 09:09
Nakon Chelsea i onog sudjenja sve je suvisno pisati. A inace uzivam u napadackom nogometu Spanjolaca. Dali su cak 8 golova i postali prvaci svijeta.. Istina da su imali jednu od najboljih obrana koja je ikad igrala nogomet, i da su oni donjeli prvenstvo, ali tko gleda obrane.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 07.10.2010.
Poruka: 280
29. travnja 2011. u 10:01
htio bih reči samo : odličan članak, u potpunosti se slažem sa svime. jer gledam stvari realno, istina jest da navijam za Barcelonu i sve to štima, no ja nikad neću reči neke stvari koje bi Barcu bacile u prednost, ali nisu istine, jer nisam takav tip, što je istina, istina je što nije nije. Slažem se imaju pomoč sudaca, ali vi svi to ovdje uvelike preuveličavate, svi govore chelsea,chelsea... ali zašto je isključen Abidal, zbog toga jer se ovaj bacio ? vidite, nemojte onda samo Barcelonu spominjat, odbro je Pacak napisao... svima je dosadila Barcina tika-taka igra ( mrzitelji Barce ) i upravo zato radite neke provokacije, ali koje idu vama na dušu... ja znam da Barca ima jednog vrhunskog glumca tipa Busquetsa i Dani Alvesa ponekad... iskreno Busquets mi nije najdraži jer počeo nekakv svoj stil furat i bacat se previše, no ono šta adebayor radi ? što pepe radi ? u posljednjih 2 dana se sa svima raspravljam, uporno govorim slično ovome što sam ovdje napisao, no problem u vama(realovcima) što previše simpatizirate real il ronalda il murinja..... meni je presuper Barca i svi tamo obožavam ih, no gledam na stvari realno i ne kurim vatru frendovima kada real izgubi iako oni meni kure svaki put kad Barcelona kiksa negdje, no nemam se namjeru spuštat na njihovu razinu tako da....
Lomax
Lomax
Mali dioničar
Pristupio: 16.12.2009.
Poruka: 5.906
29. travnja 2011. u 10:21
Doličan tekst. Potpisujem ga!
I noga u guzicu je korak naprijed.1.SNL 2017./2018.Turnir prvaka SNL 2018.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 23.07.2009.
Poruka: 2.696
29. travnja 2011. u 11:21
Pacak, odlican clanak, jedna od boljih na ovu temu.

Ja bi kaznjava i simuliranja. Kaznija bi Busquetsa zbog glume. Pedru je ovo izdvojen incident. Isto tako bi kaznija i Pepea zato sto igra opasno po protivnika.
Mene zivcira Busquets zbog takvog ponasanja, to nije sportsko ponasanje, to je sigurno. Valdes također zna doci sa gola i protestirati kod suca. Cemu to? To mi isto ide na k***. Dani Alves se zna bacati po podu kao da je pogođen iz topa. Messi je jednom prilikom pljunia igraca, Espanyola cini mi se. Pique je pljunija kolegu iz repke. Ja takve stvari ne podnosim. Ja ih također osuđujem.


Meni su u Barci Xavi, Iniesta, Puyol, Keita, Abidal frajeri, pravi sportasi. Mogu posluziti kao primjer pravih sportasa. Nisu svi jebiga takvi.

Međutim, imamo i u Realu takve tipove. Ronaldo je sklon simuliranju i pretjerivanju. Pepe je protiv Getafea covika nogom na podu pogodija, pomeja. To je za svaku osudu. Ramos isto zna zivce izgubiti. To su cinjenice. Ima i tu frajera poput Casillasa, Raula prije, Alonsa, Ozila... Meni se oni cine skroz normalni tipovi.

Slazem se da ne treba idealizirati cilu Barceloninu ekipu.

Druga stvar koja meni pada na pamet. Imam pitanje za navijace Reala, zasto vi navijate za Real. Ili ako hocete, zasto ga simpatizirate?
Zbog igre, trofeja, Mourinha, Pereza...?

Pitanje za one koji duze navijaju za Real, nije li Real uvijek nastojao pobjediti protivnika napadackom igrom, nije li Real zapravo sinonim za atraktivan i napadacki nogomet? Kako vam moze sada biti svejedno na koji nacin Real igra? U konkretnom slucaju protiv Barcelone trenutno.
Nitko od vas se ne pita zasto Real nije pokusao napasti Barcelonu. Vi vjerujete da Mourinho najbolje zna kako igrati protiv Barcelone. Ja također. No Real Madrid nije bilo tko. Real Madrid je institucija, Real je klub sa 9 naslova u ligi prvaka. Real ne smije i ne moze igrati sa 3 zadnja vezna u polufinalu lige prvaka protiv bilo koje ekipe na svitu i to jos na svom stadionu! Zasto se Mourinho nije za Barcelonu pripremao napadackim taktikama, zasto nije vjezbao produzene napade. Napadanje sa 7-8 igraca, posjed lopte. Ne, on je trenirao ekipu za obrambene stvari. Za plitku zonu, za presing, za kontre, za igru na target mana.

Ajmo malo analizirati igrace koje Real Madrid ima.
Casillas- mozda najbolji golman svita vec par godina.
Ramos- Po meni odlican bek. Posebno obrambeno.
Marcelo- Odlican napadacki bek, nesto losiji obrambeno.
Pepe, Carvalho, Albiol- Vrhunski stoperi, posebno prva dvojica. Bez obzira na Pepeovu narav.
Khedira- otkrice na ovom svj prvenstvu, jako dobar igrac.
Xabi Alonso- jedan od najboljih igraca na svojoj poziciji, posebno u organizaciji igre.
Kaka, Ozil- Kaka je proglasen za najboljeg igraca svita nema dugo, Ozil je nevjerojatan tip
Ronaldo- Sta da o njemu napisem a da svi ne znamo.
.......

Zasto ovo pisem? Pa ovo su vrhunski igraci, sve klase od igraca. Zasto Mourinho sa njima nije cijelu sezonu stvarao napadacku masineriju. Koja po igracima koje ima sigurno moze igrati slicno Barceloni. Moze dominirati, moze drzati loptu, moze odigrati strasan presing. Odgovor je jednostavan, takvu igru nije jednostavno stvoriti. Posebno ne kada od tebe uprava ocekuje instant rezultate, pa neka je rijec o Realu. No, Mourinho je mogao njima reci, ne moze, Real je institucija, Real mora igrati napadacki, ja cu od ove ekipe napraviti napadacku momcad. To Real zasluzuje, samo mi dajte vremena. Bi li mu dali vrimena? To je sada pitanje.

Van Gaal to napravi u svakom klubu, ostaje do kraja vjeran svojoj filozofiji igre, pa cak i ako u pocetku ne ide. On riskira, stvara igru i na kraju ima rezultat. Ima ga ili Mourinho ali uz puno drugaciji pristup. Taj pristup po meni ne bi smio postojati u Realu. Real je nesto vise. Real je zasluzio da se nadigrava sa svima, to radi cijelu povijest.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 21.09.2009.
Poruka: 86
29. travnja 2011. u 11:24
http://www.youtube.com/watch?v=vVpGlKPA0JI&feature=player_embedded#at=107
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 21.04.2011.
Poruka: 125
29. travnja 2011. u 11:39
ma murinjo je obična pikica a ne muško....ima igrače strašne ofenzivce poput ronalda,higuaina,benzeme,ozila,di marie,kake,adebayora a on igra bunker sa 28posto posjeda lopte........SRAMOTNO
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 21.09.2009.
Poruka: 86
29. travnja 2011. u 12:18
Pacak opet (ne)uspješno zamata svoj navijački stav u objektivni članak.

Johannes smanji football manager. Nadigravat se sa ovom Barcom ne može NITKO. Da Real ima još 10 vrhunskih igrača - ne bi uspio. Zašto?!?! Pa možda zato što Barca ovu vanzemaljsku momčad stvara DESETLJĆIMA, i to na do sad neviđen način. Zato što u prvoj momčadi imaju 8 igrača kojima je taj sustav igre u krvi, a i kupuju uglavnom igrače koji se lako uklapaju u njega.

Ovaj Real je na okupu ni godinu dana, i tu se vidi Mouva veličina. On sa momčadima koje tek složi radi strašne rezultate. Ako misliš da je to lako kad klub ima veliki budžet - javi se u Man City, možda ti daju šansu.

I sad ti kenjaš nekaj da kak Real može igrat defenzivno jer je institucija, a u La Ligi trenutno Barca ima 88 zabijenih golova, Real 79, pa red prazno, red prazno, pa Valencia 57, pa Villareal 51...?!?

Probaj shvatit da iako je tebi, Packu i ostalim navijačima Barce lijepše gledat tekmu u kojoj Real igra otvoreno i reza na kraju bude 7:3 za Barcu, to ne vrijedi nužno i za navijače Reala! Mislim da ih je nakon 5:0 bolila kifla jel Mourinho igro s 3 napadača ili 3 golmana...

Naravno da takav razbijački nogomet nije dugoročno riješenje. Ja bih najviše volio da klubovi u svijetu počnu kopirat Barcin model, i da se dogodi reneseansa u nogometu. Ali trenutačno, klubovi bez takvog modela i bez takve generacije igrača, ne mogu (pogotovo napadačkom igrom) parirati ovoj Barci. Pitanje je da li bi mogla ikoja momčad u povijesti nogometa!

Mourinho je jedini čovjek koji uspjeva barem malo zagorčati život ovoj Barci. Shvati da mu je to posao i odgovornost prema navijačima. Shvati da je navijačima INSTITUCIJA poput Reala, Intera ili Chelsea draža pobjeda, kup ili liga prvaka protiv ove Barce, od umiranja u ljepoti i tapšanja po leđima - "any day".

P.S. O Van Gaalovom rezultatu najviše govori kak je završio. A kaj se tiče toga kak Real Madrid igra u cijeloj svojoj povijesti, to bi ti još i bio valjan argument da se u cijeloj toj povijesti za prolaz u finale Lige prvaka dobivalo par sto milijuna eura... Danas je nogomet industrija (na žalost).

123
...
9101112
  • Najnovije
  • Najčitanije