Komentari na tekst: Može li Cedevita "kopirati" Zadar?

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 01.09.2011.
Poruka: 1.110
24. travnja 2012. u 18:19
karlitos86 je napisao/la:
Massao je napisao/la:
Pa umjetan je. I zato me boli briga za njega. Nikad neće biti među najboljim klubovima u HR. Cibona, Zadar...
Sport se igra zbog navijača koji idu iz ljubavi prema klubu na tekme, a ne radi vlastitog interesa...
Vidi cijeli citat



evo ja idem na utakmice Cedevite, i nemam nikakve osobne koristi od toga, idem i na utakmice Cibone i na utakmice Zagreba, idem na sve te utakmice zato jer volim košarku a vidiš nisam zaposlenik atlantic grupe i ono što je činjenica to je da je CEDEVITA NAJGLEDANIJI KOŠARKAŠKI KLUB U OVOJ SEZONI U REPUBLICI HRVATSKOJ, a tek ćete vidjeti u sljedećoj sezoni kako rade stručnjaci iz marketinga Atlantic grupe, ja vam garantiran da će Arena biti krcata na svim Euroligaškim utakmicama Cedevite,samo se sjetite prošle godine i utakmice Cedevita-Estudijantes, 5.500 ljudi u Draženovom domu u cedevitinim majcama koji NAVIJAJU!!!
Vidi cijeli citat


činjenica je da npr. Zadar ima ekipu poput ove koju ima Cedevita,viruj mi na rič da bi bila dvorana rasprodana par godina unaprid,jednostavno nema kvalitete,nema ljudi

ali bit će bolje
Gomez69
Gomez69
Potencijal za velika djela
Pristupio: 27.07.2009.
Poruka: 2.579
24. travnja 2012. u 18:24
i Cibona i Zadar i Split nisu postojali prije 67 godina! ... A kad su stvoreni / osnovani onda su odmah bili "uspješni klubovi s bogatom poviješću" ? ? ? /// svaki klub ima navijače i svoju povijest, makar ta povijest stara i samo jedan dan ! ///

kada Cedevita doživi i preživi 30. godišnjicu postojanja (cca - 2021.) i kada nakon 5 godina što je zaredom osvojio domaći kup i prvesnstvo (hipotetski 2017. - 2021.) potone u ligu za ostanak ili se ne uspije plasirati na završnicu domaćeg prvenstva - vjerujte mi - tada će biti teško navijačima Cedevite, i boliti će ih !

Nisam navijač Cedevite, ali isto tako ne trpim omalovažavanje sportskih, košarkaških klubova bez argumenata, ... a argument: "umjetni klub" jednostavno NIJE argument.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 10.04.2011.
Poruka: 218
24. travnja 2012. u 18:25
mit0 je napisao/la:
u današnje vrijeme nitko nema prave navijače, navijači danas dolaze gledati dobru utakmicu a usput će navijati za domaće. nema više starih vremena...
Vidi cijeli citat


Slažem se, ali uz rezultate klub mora imati i prepoznatljivost. Ja ju kod Cedevite ne vidim. Koliko se ja sjećam, Tedeschi je prvo htio "ući" u Cibonu, ali mu tadašnja uprava Cibone na čelu s Božom Miličevićem nije bila sklona i odugovlačila je. Kada je shvatio da je neizravno odbijen, okrenuo se sadašnjem klubu. Uostalom, zašto u Zagrebu velika većina navija za Dinamo? Do nedavno je od 23-25 igrača prve momčadi, 8-9 igrača bilo rođeno u Zagrebu. A tobože Dinamo juri rezultat i samo kupuje. A u NK Zagrebu?

Pitanje je do kada će Emil Tedeschi htjeti trošiti novce na ovu skupu igračku. Sada jauče po novinama jer mu je jasno da se unatoč uloženim novcima može dogoditi da ne bude prvak Hrvatske. Da nije Cibona prošle sezone bila na rubu gašenja ne bi niti Cedevita sljedeće sezone igrala Euroligu. Neka navijačima Zadra, Splita i ostalih dalmatinskih klubova bude jasno da će Cibona uvijek uz sebe imati veliku većinu košarkaških navijača u Zagrebu. Poput Dinama u nogometu. Ma koliko bi oni htjeli i trudili (zajedno s Tedeschijem) da bude drugačije.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 17.04.2012.
Poruka: 90
24. travnja 2012. u 18:26
Massao je napisao/la:
Pa umjetan je. I zato me boli briga za njega. Nikad neće biti među najboljim klubovima u HR. Cibona, Zadar...
Sport se igra zbog navijača koji idu iz ljubavi prema klubu na tekme, a ne radi vlastitog interesa...
Vidi cijeli citat


Što je Cibona onda ako nije umjetan klub? Sponzorsko ime i klub osnovan dekretom. Koje primitivno razmišljanje.. zlo mi je. Jedino što me više izbaci iz takta od vodećih ljudi naše košarke su ovakvi "pravi navijači". 
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 17.04.2012.
Poruka: 90
24. travnja 2012. u 18:28
Jabulani je napisao/la:
mit0 je napisao/la:
u današnje vrijeme nitko nema prave navijače, navijači danas dolaze gledati dobru utakmicu a usput će navijati za domaće. nema više starih vremena...
Vidi cijeli citat


Slažem se, ali uz rezultate klub mora imati i prepoznatljivost. Ja ju kod Cedevite ne vidim. Koliko se ja sjećam, Tedeschi je prvo htio "ući" u Cibonu, ali mu tadašnja uprava Cibone na čelu s Božom Miličevićem nije bila sklona i odugovlačila je. Kada je shvatio da je neizravno odbijen, okrenuo se sadašnjem klubu. Uostalom, zašto u Zagrebu velika većina navija za Dinamo? Do nedavno je od 23-25 igrača prve momčadi, 8-9 igrača bilo rođeno u Zagrebu. A tobože Dinamo juri rezultat i samo kupuje. A u NK Zagrebu?

Pitanje je do kada će Emil Tedeschi htjeti trošiti novce na ovu skupu igračku. Sada jauče po novinama jer mu je jasno da se unatoč uloženim novcima može dogoditi da ne bude prvak Hrvatske. Da nije Cibona prošle sezone bila na rubu gašenja ne bi niti Cedevita sljedeće sezone igrala Euroligu. Neka navijačima Zadra, Splita i ostalih dalmatinskih klubova bude jasno da će Cibona uvijek uz sebe imati veliku većinu košarkaških navijača u Zagrebu. Poput Dinama u nogometu. Ma koliko bi oni htjeli i trudili (zajedno s Tedeschijem) da bude drugačije.
Vidi cijeli citat


Mi navijači Cibone hvala Bogu možemo shvatiti da Cibona i Cedevita mogu koegzistirati na zdravim osnovama u ovom gradu. To jedino još nije jasno "pravim navijačima" koji su navikli mrziti sve živo i KK Zagrebu.
Kit Karson
Kit Karson
Željan dokazivanja
Pristupio: 01.11.2004.
Poruka: 279
24. travnja 2012. u 18:29
Zapamtite da ništa što je ovisilo o jednom novčaniku nije potrajalo.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 17.04.2012.
Poruka: 90
24. travnja 2012. u 18:31
Kit Karson je napisao/la:
Zapamtite da ništa što je ovisilo o jednom novčaniku nije potrajalo.
Vidi cijeli citat


Cijeli civilizirani sportski svijet se ne slaže s tobom. Naprotiv. Sve što je ovisilo o privatnom novcu (prema kojem postoji odgovornost) je potrajalo i traje. Sve što se temeljilo na crkavici, gradskim donacijama i trošenju tuđe love (za koju glavonje u klubovima nije briga kako se troši) je crklo, krepalo ilitiga umrlo. Trebaš li više dokaza od sveukupnog hrvatskog sporta koji se temelji na takvom financiranju?
[uredio plavonja - 24. travnja 2012. u 18:34]
Kit Karson
Kit Karson
Željan dokazivanja
Pristupio: 01.11.2004.
Poruka: 279
24. travnja 2012. u 18:35
plavonja je napisao/la:
Kit Karson je napisao/la:
Zapamtite da ništa što je ovisilo o jednom novčaniku nije potrajalo.
Vidi cijeli citat


Cijeli civilizirani sportski svijet se ne slaže s tobom. Naprotiv. Sve što je ovisilo o privatnom novcu (prema kojem postoji odgovornost) je potrajalo i traje. Sve što se temeljilo na crkavici, gradskim donacijama i trošenju tuđe love (za koju glavonje u klubovima nije briga kako se troši) je crklo, krepalo ilitiga umrlo. Trebaš li više dokaza od sveukupnog hrvatskog sporta koji se temelji na takvom financiranju?
Vidi cijeli citat



Živi bili pa vidili.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 17.04.2012.
Poruka: 90
24. travnja 2012. u 18:36
Kit Karson je napisao/la:
plavonja je napisao/la:
Kit Karson je napisao/la:
Zapamtite da ništa što je ovisilo o jednom novčaniku nije potrajalo.
Vidi cijeli citat


Cijeli civilizirani sportski svijet se ne slaže s tobom. Naprotiv. Sve što je ovisilo o privatnom novcu (prema kojem postoji odgovornost) je potrajalo i traje. Sve što se temeljilo na crkavici, gradskim donacijama i trošenju tuđe love (za koju glavonje u klubovima nije briga kako se troši) je crklo, krepalo ilitiga umrlo. Trebaš li više dokaza od sveukupnog hrvatskog sporta koji se temelji na takvom financiranju?
Vidi cijeli citat



Živi bili pa vidili.
Vidi cijeli citat


Nemamo što vidjeti. Stoljeće profesionalnog sporta na ovoj planeti je dokazalo tko je u pravu, a tko propada. Prirodna selekcija koja je konačno počela stizati i ove krajeve i naše klubove.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 10.04.2011.
Poruka: 218
24. travnja 2012. u 18:36
Za navijače dalmatinskih klubova svi će sportski klubovi iz Zagreba koji imaju rezultate uvijek biti umjetni.