Komentari na tekst: Može li Cedevita "kopirati" Zadar?

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 17.04.2012.
Poruka: 90
24. travnja 2012. u 19:42
Da.. znam odakle ime. Meni google ne treba..

Ime je sponzorsko... u klub ga je doveo jedan od direktora jedne od firmi kćeri Cibone.. Gospodin Artuković iz Francka... i ne vidim ništa sporno u tome. Naprotiv.. Novoselu svaka čast što je uspio takve kompanije uvući u sport. Samo svi znamo po kojoj je to liniji išlo i da od toga svega ne bi bilo ništa da tadašnja politika nije to dozvolila. Cibona je na tim temeljima napravila svoj identitet i postala više od te firme koja danas u tom obliku ni ne postoji, a ime kluba se zadržalo... i postalo mnogo više od samog imena. Navijači su se poistovjetili s time i to je to. Da je danas '75. godina vi bi govorili bi o tome kako su se navijači Lokomotive "prodali" korporacijama..
Zvrx
Zvrx
Potencijal za velika djela
Pristupio: 12.03.2010.
Poruka: 4.001
24. travnja 2012. u 19:52
Zefir je napisao/la:
Kit Karson je napisao/la:
Zapamtite da ništa što je ovisilo o jednom novčaniku nije potrajalo.
Vidi cijeli citat


kako nije??? pa Cibona je na jednom novčaniku već 60 godina, već 60 godina je na državnoj sisi, tj, troši novac nas poreznih obveznika grada Zagreba.... a vidi se da stvarno nemaš pojma, pa svi NBA klubovi su u privatnom  vlasništvu,pojedinaca, multimiljunaša, dakle na jednom novčaniku kako ti kažeš
Vidi cijeli citat


Upravo to. "Klubovi s tradicijom" bez problema sisaju gradski i državni novac već desetljećima i ekipa to podržava. Razumijem starije navijače koji su odrasli u socijalizmu gdje je apsolutno sve bilo planski, ali mi nisu jasni mladi (još k tome i obrazovani) ljudi koji podržavaju sistem "sisanja državne sise".

Dajte ljudi probudite se. Vrijeme je za uvođenje čistih računa i zdravog društva koje će omogućiti našoj djeci napredak i blagostanje.
Kad, ako ne sad!
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 17.04.2012.
Poruka: 90
24. travnja 2012. u 19:59
Zvrx je napisao/la:
Zefir je napisao/la:
Kit Karson je napisao/la:
Zapamtite da ništa što je ovisilo o jednom novčaniku nije potrajalo.
Vidi cijeli citat


kako nije??? pa Cibona je na jednom novčaniku već 60 godina, već 60 godina je na državnoj sisi, tj, troši novac nas poreznih obveznika grada Zagreba.... a vidi se da stvarno nemaš pojma, pa svi NBA klubovi su u privatnom  vlasništvu,pojedinaca, multimiljunaša, dakle na jednom novčaniku kako ti kažeš
Vidi cijeli citat


Upravo to. "Klubovi s tradicijom" bez problema sisaju gradski i državni novac već desetljećima i ekipa to podržava. Razumijem starije navijače koji su odrasli u socijalizmu gdje je apsolutno sve bilo planski, ali mi nisu jasni mladi (još k tome i obrazovani) ljudi koji podržavaju sistem "sisanja državne sise".

Dajte ljudi probudite se. Vrijeme je za uvođenje čistih računa i zdravog društva koje će omogućiti našoj djeci napredak i blagostanje.
Vidi cijeli citat


To je to.
[uredio plavonja - 09. svibnja 2012. u 14:20]
dajmituprijavuvecjednom
dajmituprijavuvecjednom
Dokazano ovisan
Pristupio: 01.06.2010.
Poruka: 10.003
24. travnja 2012. u 20:06
Massao je napisao/la:
Pa umjetan je. I zato me boli briga za njega. Nikad neće biti među najboljim klubovima u HR. Cibona, Zadar...
Sport se igra zbog navijača koji idu iz ljubavi prema klubu na tekme, a ne radi vlastitog interesa...
Vidi cijeli citat


Uopće se ne želim upuštat u ove rasprave o "umjetnim klubovima" jer kao prvo to ne postoji, i drugo to je argument zadojenim mulcima koji ne shvaćaju pola posto svijet, sadašnjost, ekonomiju, sport, pa i živo preživljavanje tako da je svaka rečenica gubljenje vremena. 

Dakle, boldano. Još jedna od floskula i samog zavaravanja ispodprosječno inteligentnih, neobrazovanih, izmanipuliranih ljudi. Nitko na svijetu ne igra zbog ljudi koji pune dvorane, stadione, nitko na svijetu, u bilo kojem sportu se ne znoji, ozlijeđuje, mukotrpno i većinom bolno oštećuje svoje tijelo jer su na tribine došli to ljudi gledat. Svako ko to misli, nema pojma. Izvinite, ali tako je. Vlasnici ulažu većinom radi profita, nekolicina radi hobija, jer imaju para ko plata. Igrači, ni Bryant, ni Cristiano, ni Messi, ni Balić se ne "ubijaju" svakodnevno jer će to značit nekom pijancu iz Madrida, Los Angelesa, Zagreba. Oni to rade jer im je to posao, jer su to odabrali kao svoju profesiju, jer to moraju raditi izvrsno da si osiguraju egzistenciju, kao prvo. Oni jače ambiciozniji, talentiraniji će kasnije ciljat da budu najbolji jer ih na to tjera njihova ambicija. Sport je za igrače profesija i način ostvarenja dohotka za život. Ukoliko još neko misli da silni igrači na teren istrčavaju da bi obradovali netkoh apsolutno nepoznatog, samo zato jer taj živi u blizini igračevog radnog mjesta,  gadno se vara. U Americi su to davno ljudi shvatili, pa tako shvaćaju i sport. Kao opuštanje i zabavu nakon teškog radnog tjedna. Ništa više, ništa manje. 
I'm not mean, you're just a sissy.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 10.04.2011.
Poruka: 218
24. travnja 2012. u 20:06

Zagreb u SFRJ, za razliku od Beograda i Sarajeva, nije imao gradske rivale niti u jednom sportu. Očito je nekome bilo u interesu da nepostoje dva jaka kluba u najvećem gradu SR Hrvatske. Tako da su se na to iZagrepčani  navikli. Posljedica toga jeda je sve do pojave Cedevite u svakom sportu postojao samo jedan značajan klub.Ponavljam, Cedevita da bi imala prave navijače mora imati osim rezultata iprivatnog novca ono nešto što će privući Zagrepčane, mora pridobiti simpatije.Na ovaj način, skandirati ime jednoga prehrambenog proizvoda jednog privatnikakoji btw nije niti njegova izmišljotina nego Plivina - vrlo teško.

[uredio Jabulani - 24. travnja 2012. u 20:07]
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 25.08.2011.
Poruka: 349
24. travnja 2012. u 20:23
Besmisleno je uopće govoriti o klubu bez navijača... većina navijača vidi sebe kao nekakve romantike koji daju dušu i srce za klub koji vole... Što me boli k... ko igra, bitno je da se igra dobar nogomet, košarka, vatrepolo, rukomet, da netko od toga živi, da se ulaže u mlađe kategorije, makne djecu sa ceste... Kako se taj klub zove mi je totalno nebitno... Cedevita je super projekt, kao i Medvešćak i dok god budu pozitivno razmišljali ljudi će dolaziti... Što vrijedi Dinamu (KOJEG VOLIM SVIM SRCEM) što ga vole svi zagrebčani kad na tekmi nema više od 2-3 tisuće ljudi? Jel on ima navijače? Jel Cibona imala prošle godine dok je igrala loše navijače? Bilo je najviše 1000 ljudi po tekmi, sad se ekipa vratila kad je Ciboni krenulo... Koliko je pravih navijača bilo na tekmi repke protiv Švedske? Koliko je pratilo RK Zagreb u Areni? Koliko je gledalo KK Split prošlih godina dok su se koprcali u dugovima?
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 17.04.2012.
Poruka: 90
24. travnja 2012. u 20:30
67829811 je napisao/la:
Besmisleno je uopće govoriti o klubu bez navijača... većina navijača vidi sebe kao nekakve romantike koji daju dušu i srce za klub koji vole... Što me boli k... ko igra, bitno je da se igra dobar nogomet, košarka, vatrepolo, rukomet, da netko od toga živi, da se ulaže u mlađe kategorije, makne djecu sa ceste... Kako se taj klub zove mi je totalno nebitno... Cedevita je super projekt, kao i Medvešćak i dok god budu pozitivno razmišljali ljudi će dolaziti... Što vrijedi Dinamu (KOJEG VOLIM SVIM SRCEM) što ga vole svi zagrebčani kad na tekmi nema više od 2-3 tisuće ljudi? Jel on ima navijače? Jel Cibona imala prošle godine dok je igrala loše navijače? Bilo je najviše 1000 ljudi po tekmi, sad se ekipa vratila kad je Ciboni krenulo... Koliko je pravih navijača bilo na tekmi repke protiv Švedske? Koliko je pratilo RK Zagreb u Areni? Koliko je gledalo KK Split prošlih godina dok su se koprcali u dugovima?
Vidi cijeli citat


Sve je to lijepo i slažem se s tobom. No reci mi.. što su ti klubovi koje si naveo ponudili navijačima? Što? Gobac stalno proziva publiku "da ne dolazi". Pa zašto bi došli? Reda radi bi publika trebala pasti s neba? Ponudi im neki popratni sadržaj, ponudi im barem riječ i pozovi ih ako nemaš sredstva za kakvu marketinšku akciju.. kada su čelnici naših klubova to napravili? Jedini koji svoje igrače vuku po svim mogućim akcijama, naslikavanjima i inim "glupostima" su Medveščak, Cedevita i odnedavno (konačno) Cibona. Zato i ta trojka ima pristojan broj gledatelja. Ako zbog jednog naslikavanja na Cvjetnom uspiješ dovesti 5 ljudi na tekmu.. već je to uspjeh. No ne.. ajmo čekat i onda prozivat "zle ljude" koji čudna li čuda.. ne žele na utakmice. Ja kao površni poznavatelj rukometa nisam znao da se igra final 4 SEHA-e.. pojma nisam imao.. a svaki dan proletim kroz sportske vijesti. Gdje su bili plakati, gdje su bile najave? Više sam vidio za Kiel nego za to... a takva je bila i posjeta. Da sam znao možda bi i otišao pogledati koju tekmu. Ovako.. jebiga. Publika poput mene im je izgleda nepoželjna.. iako bi im rado i ostavio koju kunu..
[uredio plavonja - 24. travnja 2012. u 20:33]
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 25.08.2011.
Poruka: 349
24. travnja 2012. u 20:40
plavonja je napisao/la:
67829811 je napisao/la:
Besmisleno je uopće govoriti o klubu bez navijača... većina navijača vidi sebe kao nekakve romantike koji daju dušu i srce za klub koji vole... Što me boli k... ko igra, bitno je da se igra dobar nogomet, košarka, vatrepolo, rukomet, da netko od toga živi, da se ulaže u mlađe kategorije, makne djecu sa ceste... Kako se taj klub zove mi je totalno nebitno... Cedevita je super projekt, kao i Medvešćak i dok god budu pozitivno razmišljali ljudi će dolaziti... Što vrijedi Dinamu (KOJEG VOLIM SVIM SRCEM) što ga vole svi zagrebčani kad na tekmi nema više od 2-3 tisuće ljudi? Jel on ima navijače? Jel Cibona imala prošle godine dok je igrala loše navijače? Bilo je najviše 1000 ljudi po tekmi, sad se ekipa vratila kad je Ciboni krenulo... Koliko je pravih navijača bilo na tekmi repke protiv Švedske? Koliko je pratilo RK Zagreb u Areni? Koliko je gledalo KK Split prošlih godina dok su se koprcali u dugovima?
Vidi cijeli citat


Sve je to lijepo i slažem se s tobom. No reci mi.. što su ti klubovi koje si naveo ponudili navijačima? Što? Gobac stalno proziva publiku "da ne dolazi". Pa zašto bi došli? Reda radi bi publika trebala pasti s neba? Ponudi im neki popratni sadržaj, ponudi im barem riječ i pozovi ih ako nemaš sredstva za kakvu marketinšku akciju.. kada su čelnici naših klubova to napravili? Jedini koji svoje igrače vuku po svim mogućim akcijama, naslikavanjima i inim "glupostima" su Medveščak, Cedevita i odnedavno (konačno) Cibona. Zato i ta trojka ima pristojan broj gledatelja. Ako zbog jednog naslikavanja na Cvjetnom uspiješ dovesti 5 ljudi na tekmu.. već je to uspjeh. No ne.. ajmo čekat i onda prozivat "zle ljude" koji čudna li čuda.. ne žele na utakmice. Ja kao površni poznavatelj rukometa nisam znao da se igra final 4 SEHA-e.. pojma nisam imao.. a svaki dan proletim kroz sportske vijesti. Gdje su bili plakati, gdje su bile najave? Više sam vidio za Kiel nego za to... a takva je bila i posjeta. Da sam znao možda bi i otišao pogledati koju tekmu. Ovako.. jebiga. Publika poput mene im je izgleda nepoželjna.. iako bi im rado i ostavio koju kunu..
Vidi cijeli citat


Pa to je upravo i moja poanta, Cedevita i Medvešćak igraju zbog navijača i nude ljudima ugodnu atnosferu...ljudi dolaze... Odeš na Maksimir i pola utakmice slušaš "Mamiću pederu", a onda poslije 3 dana čitaš o tome kako Maminjo tvrdi da su navijači jugokomunisti... Za tekme RK zagreba nema nikakvih najava, ja repku protiv Švedske nije bilo nikakvih najava... pa ljude treba animirati da dođu... pogotovo uz sve stvari koje se događaju danas u našem sportu...
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 09.11.2009.
Poruka: 1.597
24. travnja 2012. u 20:45
Jabulani je napisao/la:

Zagreb u SFRJ, za razliku od Beograda i Sarajeva, nije imao gradske rivale niti u jednom sportu. Očito je nekome bilo u interesu da nepostoje dva jaka kluba u najvećem gradu SR Hrvatske. Tako da su se na to iZagrepčani  navikli. Posljedica toga jeda je sve do pojave Cedevite u svakom sportu postojao samo jedan značajan klub.Ponavljam, Cedevita da bi imala prave navijače mora imati osim rezultata iprivatnog novca ono nešto što će privući Zagrepčane, mora pridobiti simpatije.Na ovaj način, skandirati ime jednoga prehrambenog proizvoda jednog privatnikakoji btw nije niti njegova izmišljotina nego Plivina - vrlo teško.

Vidi cijeli citat


Nisam primjetio da je ljudima bio problem skandirati Jugoplastika ili Cibona pa zašto bi bio problem Cedevita? Moje simpatije su već pridobili, jer ne troše novce poreznih obveznika, jer imaju viziju, ideju i ciljeve koje planski ostvaruju usprkos okružju u kojem žive i na taj način pokazuju koliko su šuplje priče mnogih funkcionera u raznim klubovima i savezima koji znaju samo kukati i žicati lovu poreznih obveznika, jer su uložili privatni kapital u košarku iako su mogli te novce potrošiti na skupe aute, jahte i kurve, jer se na utakmicama Cedevite osjećam ugodno u društvu ljudi koji su došli na košarku, a ne ispoljavati svoje primitivne porive, pljuvati i vrijeđati, jer Cedevita igra možda najbolju košarku ili među najboljima u Hrvatskoj, jer su napravili zdravu konkurenciju u hrvatskoj klupskoj košarci i malo uzburkali žabokrečinu u koju je upala, jer se profesionalno odnose i trude oko ljudi koji ih podržavaju i dolaze gledati...i ne, nisam zaposlenik Atlantic grupe, niti prijatelj ni rođak, niti me tko dovozi na tekmu, dolazim zato što mi se sviđa doći.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 27.03.2012.
Poruka: 231
24. travnja 2012. u 21:50
koliko god loše trenutno izgledali zula je napravio posao za ovu sezonu nemože niko osporit...igrali su dobro u NLB pogotovo doma bili konstantni u partijama...sad ne liče na ništa ali su dobar dio sezone korektno odigrali

sad je doduše jasno da treba kompletan remont 8-9 novih igrača koji mogu proizvest na 2 jaka fronta kako je emil najavljivao ako jednom uđe u euroligu da ce tamo i ostati...Bilan backup centar,Baždarić kao 12-ti igrač i Warren backup jer je domaći igrač ostali nemogu igrat euroligu

živi bili pa vidjeli hoće li uspjet složit što su najavili nek im je sa srećom
[uredio micro - 24. travnja 2012. u 21:51]