Komentari na tekst: Ni katastrofa ni ohrabrenje

123
...
678
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 26.04.2010.
Poruka: 93
08. rujna 2010. u 17:46
Bogomdani je napisao/la:

@mate ban i opet ja - naši su zbog igre zvižduke i zaslužili, vikalo se "dudu" kada je ulazio Eduardo - ne "huhu" (!!!), "Ubij Srbina" jeste kretenizam. Znam zašto ste ljuti, ljut sam i ja zbog istih stvari kao i vi, ali ovo nije način. Maksimirski navijači nisu krivi što se igra uglavnom u Zagrebu i što se ne igra u Splitu.
Vidi cijeli citat



prijatelju da ti budem iskren,nije meni problem što reprezentacija ne igra u Splitu ili ostatku Hrvatske,niti za to držim odgovornim ljude u Zagrebu,jer mi jednostavno do te reprezentacije je stalo kao do reprezentacije farskih otoka.

Problem je što većina medija uporno o događajima i navijačima u Splitu piše isključivo negativno i pokušava ih opisati kao primitivce i rasiste,a isti takvi događaju se na drugim mjestima gurnu pod tepih,to je problem.

Ako se primitivizam ili rasizam u Zagrebu može prešutat ili ne govoriti o primitivcima nego o nekakvoj šačici,ne vidim zašto drugačiji kriteriji za ostatak Hrvatske,na Poljudu je protekli vikend održan Kup kontinenata,puno crnaca nijedan incident,u HNL-u i drugi klubovi imaju crnce u momčadima nikad hukanje,ne moraš biti atomski fizičar ili doktor znanosti da zaključiš da je hukanje igračima dinama,samo idiotsko ponašanje ŠAČICE debila,a nikako problem RASIZMA koji čitajući medije,apsolutno postoji u Splitu.

A ovo za DUDU i HUHU ni najbolji spin majstori ne bi uspjeli izvesti,možda ste vikali DUDU,ali se na tiviju čulo HUHU,a istu večer sam nazvao prijatelja u Zagrebu,žestokog dinamovca,da provjerim što se vikalo,nečeš vjerovati i on je na stadionu čuo HUHU u trenutku kad je eduardo ulazio.

ŽIVIJA
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 03.12.2007.
Poruka: 154
08. rujna 2010. u 17:46
opet ja je napisao/la:
db je napisao/la:

a kom se to jučer hukalo???
mislim, bio sam na utakmici, ja ništa nisam čuo...možda se čulo preko TV-a
Vidi cijeli citat


nisam ni ja čuo nikad hukanje na Poljudu,ti jesi?

Možemo se praviti blesavi,ako nisi čuo da se hukalo,reci mi šta si uzeo,mora da je dobro kad te tako oduzme ;)

Srećom,pa je osim tebe na utakmici bilo još 30.000 ljudi,nadam se da barem 25.000 nije tako bahato drsko da negira ono što se dogodilo,ako se o tome nije ni slova napisalo u medijima ne znači da se nije dogodilo.
Vidi cijeli citat


Mislim da si se zabunio. Publika je skandirala DU-DU-DU-DU kad je ulazio Eduardo. I meni je isprva zvučalo kao hukanje.
Također, malo je i zahladilo zadnjih dana. Možda je ekipa samo grijala ruke.
snoopy
snoopy
Potencijal za velika djela
Pristupio: 09.02.2010.
Poruka: 1.316
08. rujna 2010. u 17:47
db slažem se većinom s tobom, ne treba vrjeđat, posebno ne tuđu himnu, Ali izbacit Za dom spremni, e to ne treba
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 09.02.2010.
Poruka: 1.299
08. rujna 2010. u 17:49
dok god svi govore svaki put o veličanstvenoj atmosferi koja se u (pre)velikom dijelu sastoji od "za dom spremni", "ajmo ustaše" i "ubij srbina", dotle nema šanse da se to iskorijeni. Ista stvar na Poljudu nakon derbija. A to je moguće samo ako trener domaćina (Bilić, Špaco) i npr. kapetani (+ recimo Ibro u Splitu kao najvažniji igrač) nakon tekme ne kažu "atmosfera je bila odlična, ali ne onom dijelu kad se vikalo to i to", tada tek MOŽDA neki shvate debilizam tih povika...

P.S. Bilić ne zna!
db
db
Dokazano ovisan
Pristupio: 27.07.2010.
Poruka: 15.447
08. rujna 2010. u 18:07
Sasha76 je napisao/la:
opet ja je napisao/la:
db je napisao/la:

a kom se to jučer hukalo???
mislim, bio sam na utakmici, ja ništa nisam čuo...možda se čulo preko TV-a
Vidi cijeli citat


nisam ni ja čuo nikad hukanje na Poljudu,ti jesi?

Možemo se praviti blesavi,ako nisi čuo da se hukalo,reci mi šta si uzeo,mora da je dobro kad te tako oduzme ;)

Srećom,pa je osim tebe na utakmici bilo još 30.000 ljudi,nadam se da barem 25.000 nije tako bahato drsko da negira ono što se dogodilo,ako se o tome nije ni slova napisalo u medijima ne znači da se nije dogodilo.
Vidi cijeli citat


Mislim da si se zabunio. Publika je skandirala DU-DU-DU-DU kad je ulazio Eduardo. I meni je isprva zvučalo kao hukanje.
Također, malo je i zahladilo zadnjih dana. Možda je ekipa samo grijala ruke.
Vidi cijeli citat



pa skandiralo se DUDU DUDU DUDU

eduardu...standardno... pa to mu se u arsenalu skandiralo... pa tko pametan bi eduardu, u sred zagreba, dinamovoj...praktički legendi, jednom od najboljih igrača reprezentacije zadnjih par godina...išta ružno viknuo....


Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 27.08.2010.
Poruka: 261
08. rujna 2010. u 19:57
kako mi idu na jetru sa ovakvim clancima... pa grci se branili 90 minuta bez imalo zelje da krenu naprijed, bunker i pol, parkirani u sesnestercu biraj kako oces i onda se nadje neko pametan pa kaze razocarali, nisu uspjele. koliko bahatih i umisljenih ljudi. mi smo uspjeli prije 12 godina osvjoit broncu i zivimo jos uvijek na toj slavi. grci su prije 6 godina euro osvojili i sad mi ovak pametni dodjemo i budemo nezadovoljni. a Pacak ako si ti tako strucan, sto se nisi primio lopte pa svima pokazao, a ne lakse tipkat (pljuvat) po tuđem radu, dok tvoj i onako malo tko i gleda. budite realni ljudi, nasa repka je u ovom trenutku puno bolja od grcke. nasa repka je i odigrala puno bolje od grcke. ali grci su se branili. i obranili. mi smo napadali ali oni su se bolje branili. i to je to. drugi puta ce mo zabit i pobijedit, a onda ce vas pacak sve vodit u euforiji dalje kroz kvalifikacije
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 21.08.2010.
Poruka: 2.028
08. rujna 2010. u 20:30
slavinski je napisao/la:
daj elao ne pričaj gluposti,maloumni su jedino oni koji su slijepi na očigledan problem.bilić je isključivi krivac šta nismo išli na svijetsko i za jučerašnji fijasko
Vidi cijeli citat


gluposti za tebe,za nekog istina,ali ipak smatram da smo trebali promijeniti izbornika prije kvalifikacija
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 23.07.2009.
Poruka: 2.696
08. rujna 2010. u 21:24
Bogomdani je napisao/la:
Johannes Cruijff je napisao/la:

Probijanje bokova A)
Tvori se na boku trokut ( Srna, Mandza, te Kranjcar) te se nastoji probiti bok i kroz pas ili nekad dribling ubaciti i stvoriti visak. Bitno je da onaj krilni napadac sa druge strane ulazi u 16 metara kao i jedan od dva zadnja vezna. S tim da drugi stoji na 25 metara. Zadnja linija na centru. Ulaskom igraca iz drugog plana se postize iznenađenje te cak cesto ti igraci ne budu ispraceni od Grckih i ostaju sami.
Vidi cijeli citat

Bolje je trokut Srna, Mandža i jedan centralni vezni (Modrić ili Rakitić), više je mjesta na boku. Nisam primijetio da Nijemcima Mueller, koji igra drugog, povučenog napadača, igra trokut. On samo odvlači protivnika. Mislim da više igraju Oezil, Lahm, Schweinsteiger. (koncepcija krilo, bek i vezni). Dakako, nužno je i ključno dolaziti iz drugog plana na suprotnoj strani.
Kako je barba Luka govorio - prvi dodaje, drugi prima a treći igra. Taj treći sinoć nije postojao. A prostora je bilo, Grci su ostavljali rupe koje nitko nije vidio, a kamoli u njih ulazio ili odigravao.

@mate ban i opet ja - naši su zbog igre zvižduke i zaslužili, vikalo se "dudu" kada je ulazio Eduardo - ne "huhu" (!!!), "Ubij Srbina" jeste kretenizam. Znam zašto ste ljuti, ljut sam i ja zbog istih stvari kao i vi, ali ovo nije način. Maksimirski navijači nisu krivi što se igra uglavnom u Zagrebu i što se ne igra u Splitu.
Vidi cijeli citat


Slazem se, mi smo ti koji moramo napraviti prostor.
Sta se Mullera tice evo nekakvog pojasnjenja.
Ovo on radi (Valjda ces me razumit jer ode ne mogu crtat) Muller se izvuce na krilo i onda zna doci po loptu koju mu daje vezni igrac, protivnicki bek ga isprati. Loptu koju dobije ne prima vec odmah vraca veznom igracu(ne nuzno istom koji mu je dodao). Za to vrime Bek ulazi u prostor koji je nastao iza Mullerovih leđa( Taj prostor bi bio pokriven ako bi krilo protivnicke ekipe ispratilo Lahma, no to cesto nije slucaj). Taj vezni igrac kojem Muller dodaje loptu tu istu prosljeđuje Lahmu koji je sam na krilu. Sve to ide iz prve vise manje i nije neka strasna filozofija. To je jedan primjer pasa trecem igracu (Tako to barem treneri zovu)
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 23.07.2009.
Poruka: 2.696
08. rujna 2010. u 21:34
@ BcroG-
Presing svakako ima svojim mana, kao sto je reka Cruijff (Pravi naravno, ne ja :) ) jednom- Svaki nedostatak ima svoju prednost, tako i ovdje imas prednosti i mana, međutim mi ne igramo protiv Spanjolske vec Grcke, nisu njihovi vezni igraci niti brzi niti okretniji od nasih. Uz to pritisce se odmah zadnja linija a nisu ni ti stoperi njihovi veliki znalci sa loptom. Bilo kojem igracu na svitu je tesko igrati kada ima igraca na leđima i kada se ne moze okrenuti s loptom prema naprijed. Nadalje oni nisu u napadu imali toliko hitre igrace da bi mogli pobjeci nasim obrambenim, a i ako bi pobjegli imas offside zamku (no to je sa neka druga pisma). Ako je i ne igras kvalitetno ne bi oni dobijali prave lopte u prostor vec nekakve duge nabijene jer mi njima ne bi dozvolili da kratku pas igru i kombinatoriku. Brzo bi osvajali loptu i najbitnije, ostajali bi u pravom ritmu, kojeg nismo uspjeli uhvatiti. Presing je ludost protiv Spanjolske ako nemas ekipu kao Inter, Chelsea ili slicno, dakle fizicku snaznu ekipu. To Grcka svakako nije, mi smo trebali igrati presing od prve minute. On se ne moze igrati 90 minuta ali moze 60 ak. Da smo poveli 1 ili 2 0 opet sa jednom izmjenom mozemo igrat tu obranu o kojoj ti pricas na 20 30 metara od gola i cekat nekakve kontre. Sto cemo cekat kontre kod 0 0 doma? Nema smisla
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 29.07.2010.
Poruka: 574
08. rujna 2010. u 22:03
Pa šta je Dudu kriv,kriv je Bilić koji je kukavičkom taktikom doveo Eduarda u situaciju biti ili ne biti,a Dudu još ovako ranjiv nije imao velike šanse.Da Bilić nije bio kukavica,bilo bi 2-0,a onda bi Eduardo bez pritiska to zaokružio na 3-0
123
...
678
  • Najnovije
  • Najčitanije