Komentari na tekst: Od nekih se očekivalo više

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 14.05.2010.
Poruka: 197
05. rujna 2010. u 13:01
to jos samo kod nas prolaze price o "vjecitim talentima", igraci valjda trebaju napunit 30 da bi mi sa sigurnoscu mogli reci da su napokon sazrijeli, pa pogledajte rubia u spanjolskoj, covjek je sa 19 godina postao nositelj igre u reprezentaciji, a mi za tomicevu katastrofalnu igru krivimo nedostatak velikih utakmica, a odigrao je cijelu sezonu u trenutno najjacoj europskoj ligi, o cemu mi pricamo onda
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 26.08.2010.
Poruka: 280
05. rujna 2010. u 13:03
ja mislim da je bolje da se ugledamo na slovence. po meni su oni trenutno bolji i od srba i od nas. klupska košarka im je u banani a repka igra jako dobro. nedostatak talenta nadoknađuje borbenošću i odličnom agresivnom obranom. ne treba nama strani trener, nego iskusni trener koji ima znanje da od ovog igračkog kadra napravi ekipu. i nama na SPu je trebalo 12 igrača (mislim da ih imamo) koji u svakom trenutku mogu uskočiti i odigrati svoju rolu a ne 8 igrača i 4 vodonoše. i nije vranković kriv nego oni koji su ga postavili, oni isti koji već godinama uništavaju hrvatsku košarku.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 22.01.2010.
Poruka: 35
05. rujna 2010. u 13:04
mate ban je napisao/la:
Svi nesto pljuju po Tomasu kao mogao je dat vise, a on je sam rastrgao Srbe u obrani, daleko nas najjaci obrambeni igrac..stisnija je Teodosica, ovaj se sad izvlaci na ozljedi.. Samo se kod nas za igraca od 21 godine govori da je jos talent, u Srbiji je on vec gotov proizvod sa 19..Pogledajte Jan Veselog.. Procitao sam jedan zanimljiv komentar na B92, kaze jedan Srbin da se moramo rjesit Kusa, Planinica, Banica i ostalih gubitnika da bi nasa kosarka procvala, dalje, treba nam trener stranac jer mi nemamo pravog trenera.. Ako malo bolje pogledamo, od 10 najboljih europskih igraca u povijesti 4 su nasa, a od 10 najboljih trenera u ovom trenutku barem 3-4 su Srbi... Pa ja kad gledam Srbe vidim jedan sirovi talent, odnosno nikakav talent, ali su momci takticki obuceni, znaju sta zele i igraju kosarku kako ih vodi njihov izbornik. S druge strane nasi kosarkasi su 5 puta talentiraniji, ali igraju kao na ulicnom basketu, zato jer ih nema ko voditi, uigrati.. Nadam se da grijesim ali ovaj mali Saric ce propasti, nema ga tko usmjeriti, Srbi se cude di su nam Delas, Prostran, Zubcic, Radosevic... Nije bez veze otac od Sarica rekao da bi sina najradje poslao u Partizan kod Vujosevica, ali da nasa javnost to ne bi svatila, ja tek sad shvacam njegove dobre namjere..
Vidi cijeli citat

dobra analiza novinara sa sportneta, ali vidi se da pise u rukavicama da se ne zamjeri nikome. ali zato je jos bolja analiza mate-bana. slazem se sa svim napisanim. bas svim osim sto se ja ne bi odrekao banica. volio bi da popovic dobije vece ovlasti, da se oko njega slaze reprezentacija.... jednostavno nam treba centralna figura, koja preuzima rizik, ima dobar sut i kontrolu lopte. to jedino ima popovic. ne bi trebalo vise zvati kusa i planinica, pa i ukica. ukoliko se slazu s popovicem, treba zadrzati tomasa, loncara, banica i naravno tomica ukoliko se slazu s popovicem.... i bogdanovica treba zadrzati jer nam fali sutera. kad se sjetim kako su izvana trpali drazen, kukoc, komazec, perasovic i ostali su znali pogodit... danas toga nemamo i zato nikad nista ne napravimo. bogdanovic nije ta klasa ali uz dobro vodstvo s klupe koje ce ga dozirati moze pomoci kad ga krene. od andrica i zorica treba nac bolja dva centra a njih drzat u pricuvi. i naravno jos nam fali bar jedan play i bar jedan suter. bez toga nema rezultata
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 03.12.2007.
Poruka: 154
05. rujna 2010. u 13:11
Mateban je 100% u pravu. Mi Hrvati imamo izuzetne talente s kojima se Srbi ne mogu mjeriti. Primjeri su i povijesno najuspješniji košarkaši (Ćosić, Plećaš, Petrović, Kukoč, Rađa), pa i nogometaši (Jerković, Skoblar, Prosinečki, Šuker, Boban). Po 5 ovakvih Srbi nemaju ni blizu. Međutim, redovno imamo problem s vodstvom na svim razinama društva, pa tako i u sportu. Međutim, to je sasvm razumljivo s obzirom da nam je ta pozicija prilično nova. Na žalost, sve donedavno smo dopuštali da nas drugi vode pa se još navikavamo na novu ulogu. I za kvalitetno vodstvo je potrebna tradicija i iskustvo. 
Zvijezdapadalica može slobodno zaboraviti svoje nebulozne ideje. Niti smo mi istog porijekla niti se imamo što sa Srbima udruživati  na kulturnom i sportskom planu. Možemo ravnopravno sudjelovati, ali svatko za sebe i svoje uz međusobno poštovanje. Ne razumijem što vas samo tjera da nam se stalno bratski nudite. Taj vaš "tko nas bre zavadi" stil je odvratno napastan i uvredljiv. Pristojnost nalaže da ideš gdje te zovu, a ne da se svugdje guraš posebno tamo gdje nisi baš najpoželjniji.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 04.09.2010.
Poruka: 9
05. rujna 2010. u 13:18
mate ban - ja ti kao i proslom tekstu dajem plus, i slazem se time. Dobro gledas na stvari i analiziras ih. Nema tu sta da se pridoda, sem mozda da ja nisam srbin, nisam ni hrvat, niti slovenac, a daleko od crnogorca iliti bosanca odnosno bosnjaka, ah a niti makedonac. Dodatno, nisam hteo tebe da uvredim, naravno da ima i izuzetaka sto se mrznje tice, ali vecina cini mentalitet jednog drustva, a ti diktiraju nivo razmisljanja i folklor u drustvu. Nazalost za sve nas u svetu, drustvo nam nije perfektno. Pozdrav
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 23.12.2009.
Poruka: 124
05. rujna 2010. u 13:24
mate ban je napisao/la:
zvezdapadalica, zapamti sad ovo sta sam ti reka, al dobro zapamti! Vama je pola reprezentacije nastalo iz Partizana, odnosno napravija ih je Vujosevic, vidit ces sad kad njega vise nama, da ce Partizan bit 5 puta losiji klub i da vam nece vise bit talentirane dice pod navodnicima, jer ja kod vas osim Krstica ne vidim talentiranog igraca, ali ste masinerija, stroj koji u svakom trenutku zna sta zeli..Ovog Teodosica ako stisnes njega nema nigdi, vidit ces sta ce mu Rubio napravit, kad mu presing nabije... Ja vam ne zelim poraz, nit vam zelim pobjedu, uopce vas ne dozivljavam, to je odgovor na vase pitanje zasto vas mrzimo..JA VAS OSOBNO NE DOZIVLJAVAM I BRIGA ME OCETE OSVOJITI ILI ISPASTI OD SPANJOLSKE.
Vidi cijeli citat

Decko,iz ove reprezentacije Velickovic,Krstic i Perovic su "napravljeni"od strane Vujosevica.Sa tim sto kazes da je Krstic najveci talenat si dokazao koliko "poznajes" kosarku,taj Krstic ima 27 godina i on vise nije talenat,on je izgradjen igrac.Ali jos veci dokaz koliko "poznajes" kosarku je to sto kazes za Teodosica,koji je najbolji i najperspektivniji play u evropi,pravi lider,koga mozes samo da sanjas da ces imati u hrvatskoj.I usput da ti kazem da je ponikao u FMP-u gde ima brdo talentovane dece,talentovanije i od zubcica,delasa i ostalih vasih talenata.Mislim da ti nisi ni cuo za Nemanju Bjelicu,Marka Keselja,Milenka Tepica,Macvana,sve sami dragulji.A tebi je Krstic najveci talenat hahahaha A to za Vujosevica je delimicno tacno,partizan ce izgubiti dominaciju kakvu je imao ali kod nas ce uvek biti talenata i uvek ce imati ko od njih da napravi igraca
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 30.06.2010.
Poruka: 183
05. rujna 2010. u 13:32
Decko ja sam prije svega mislija da je Krstic talentiran a ne da je talent , to je nebo i zemlja, ne pravi se odma glupim kad ocito to nisi.. reci mi ko je Tepica napravija, nije valjda Vojvodina..Rasica je Vujoseci unapridija za 2 razine..a za Teodosica se vidi kakav je igrac kad je prava utakmica, pune mu gace budu, vidit ces kolko ce koseva dat kad ga Rubio buse cuva..jedino se slazem da vam je Macvan talent vridan spomena koji uopce nema neku bitnu ulogu u vasoj reprezentaciji..
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 23.12.2009.
Poruka: 124
05. rujna 2010. u 13:34
Sasha76 je napisao/la:
Mateban je 100% u pravu. Mi Hrvati imamo izuzetne talente s kojima se Srbi ne mogu mjeriti. Primjeri su i povijesno najuspješniji košarkaši (Ćosić, Plećaš, Petrović, Kukoč, Rađa), pa i nogometaši (Jerković, Skoblar, Prosinečki, Šuker, Boban). Po 5 ovakvih Srbi nemaju ni blizu. Međutim, redovno imamo problem s vodstvom na svim razinama društva, pa tako i u sportu. Međutim, to je sasvm razumljivo s obzirom da nam je ta pozicija prilično nova. Na žalost, sve donedavno smo dopuštali da nas drugi vode pa se još navikavamo na novu ulogu. I za kvalitetno vodstvo je potrebna tradicija i iskustvo. 
Zvijezdapadalica može slobodno zaboraviti svoje nebulozne ideje. Niti smo mi istog porijekla niti se imamo što sa Srbima udruživati  na kulturnom i sportskom planu. Možemo ravnopravno sudjelovati, ali svatko za sebe i svoje uz međusobno poštovanje. Ne razumijem što vas samo tjera da nam se stalno bratski nudite. Taj vaš "tko nas bre zavadi" stil je odvratno napastan i uvredljiv. Pristojnost nalaže da ideš gdje te zovu, a ne da se svugdje guraš posebno tamo gdje nisi baš najpoželjniji.
Vidi cijeli citat

Divac,Paspalj,Kicanovic,Slavnic,Dalipagic,ne bih vide nabrajao.Il da kazem jos i Djordjevic,znam da to boli najvise.Mitic,Dzajic,Sekularac,Pizon,Piksi...Manite se tih prica sa kojima se tesite da ste talentovaniji,a da kao nema ko da vas vodi,imate i vi dobrih trenera>realnost je da je srpska kosarka bolja u svakim pogledima,od talenta do trenera.Pogledajte samo rezultate u zadnjih 15 god.,a pogledajte i ciji klubovi dominiraju u jadranskoj u poslednjih nekoliko sezona.Ti isti klubovi su sastavljeni od mlade i talentovane srpke dece koja imaju veliku minutazu
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 09.11.2009.
Poruka: 1.597
05. rujna 2010. u 13:36
Hefest, nije u Tomiću problem, Rubio bez obzira na svoje godine već par godina igra za Španjolsku na velikim natjecanjima, a naš Tomić debitira sa 23 godine i sad očekujemo da nosi reprezentaciju. Ne ide to tako, sad ni Perića nisu vodili, a očekivaćemo od njega sljedeće godine da bude nositelj igre. Na kraju, ni trener nije znao izvući iz ovih igrača maksimum. Ja bih radije na ovom prvenstvu vidio Šarića nego Kusa, Perića umjesto Planinića koji je bio ozljeđen, pa bi dečki sljedeće godine imali određeno iskustvo, ako ništa drugo ne bi bili impresionirani velikim natjecanjem i velikim dečkima protiv kojih igraju.
[uredio Coltrane - 05. rujna 2010. u 13:38]
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 23.12.2009.
Poruka: 124
05. rujna 2010. u 13:44

mate ban je napisao/la:
Decko ja sam prije svega mislija da je Krstic talentiran a ne da je talent , to je nebo i zemlja, ne pravi se odma glupim kad ocito to nisi.. reci mi ko je Tepica napravija, nije valjda Vojvodina..Rasica je Vujoseci unapridija za 2 razine..a za Teodosica se vidi kakav je igrac kad je prava utakmica, pune mu gace budu, vidit ces kolko ce koseva dat kad ga Rubio buse cuva..jedino se slazem da vam je Macvan talent vridan spomena koji uopce nema neku bitnu ulogu u vasoj reprezentaciji..
Vidi cijeli citat

Aha,znaci Krstic je jedini "talentiran" u srpskoj repki:D??jos gore. Tepic jeste proveo dosta sa Vujosevicem ali je Vojvodinino dete,ne mogu da kazem da ga je Vujosevic napravio.Rasica svi ovde pljuju od kad je u partizanu,Dule ga nije mnogo unapredio vec Duda za vreme ovih napornih priprema koje su imali pred ovo SP.Teodosic nas je uveo u finale EP prosle godine zabivsi 30tak poena slovencima,igra sjajno i na ovom SP,pravi je lider.Igra sjajno i u Olympiakosu.Tacno je da ga je Tomas jako dobro cuvao,veci je i stalno je bio uz njega,kao flaster.Rubio ga nece mozci sacuvati,jer nema tu visnu,tako da Teo sa jednim korakom unazad moze da sutira preko njega,sto ce i iskooristiti.Da ne pricam o njegovim lucidnim asistima...


  • Najnovije
  • Najčitanije