Slazem se. Svi navedeni trebaju raditi da bi nam bilo bolje, a ljudi sa znanjem i idejama trebaju moci raditi svoj posao. Marketing je jako zapostaljen, a to je nacin na koji se danas 'komunicira' sa navijacima, privlaci ih se na stadione, te osigurava zanimanje za klub. Ima tu jako puno posla, ali sto se vise o tome bude pricalo i sto se vise konkretnih prijedloga bude davalo, sto i kako - stvari ce se poceti mjenjati. Volio bi da sve ovo sto je ovdje napisano bude poticaj svim novinarima da pisu sto vise o toj temi i na ovakav nacin, jer je to u interesu hrvatskog nogometa. Ulaziti dublje u sve ono navedeno, sto trebaju raditi klubovi, sto trebaju raditi navijaci, sto treba raditi HNS itd. Pisite o tome, istrazujte, razgovarajte sa ljudima koji zele promjene te ih pitajte za konkretne ideje, i pronadjite one zdrave primjere 'da se može kad se hoće'.
Kada se o problemima prica na konstruktivan nacin, a ne upiruci prstom i skrecuci svako malo na neke 'nebitne' stvari, moze se doci i do rjesenja. Nadam se da se nakon ovog teksta jos izaci mnogo tekstova na ovu temu i ovakav nacin te da ce se na taj nacin u javnosti poceti stvarati zdrava klima nakon koje ce lakse doci i do pozitivnih promjena.
[uredio funky armpit - 07. svibnja 2010. u 14:19]