Komentari na tekst: Repeša: "Ova momčad ne može biti prvak"

12
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 04.07.2011.
Poruka: 4.341
14. ožujka 2012. u 12:00
@cepi1....ti si totalno promašio poantu.
tko je ovdje uopće spominjao mazalina i arapovića u kontesktu smeća?! jesi slijep ili glup?
mazalin ima 15, a arapović 16 godina i NE mogu nositi cibonu, ni sada, ni sljedeću sezonu....tek mooožda za 2-3 ako se budu pravilno razvijali.
cibona napravila dobar posao ove godine:)?! po čemu?
Chase, sebični bek šuter, zarobljen u tijelu playa, plaćen 250 000$!
Barbour, sebičnjak, koji Ne zna i NE želi igrati obranu, plaćen isto 250 000$!
El Amin, invalid-dovoljno rečeno.
Hampl....mislio sam da je dobar, ali očito je riječ o težem panju....bolje da sad već umjesto njega igra mali arapović.
kovačević i marčinković....ne znam koliko su plaćeni, ali ako su i 2000$ mjesečno-previše je!
O kojem ti to dobrom poslu onda pričaš?!
Cibona nema skauting, koji je osnova, kada nemaš puno novaca....prepoznati i dovesti mladog, dobrog igrača za male novce!
Znaš li ti da je cijeli budžet KK Širokog 400 000 eura?! od toga pola ulažu u omladinski pogon (prvaci su BiH u kadetima i juniorima!), a pola u profi pogon. Dakle momčad Širokog, koja ima 2 pobjede više od cibone košta PIŠLJIVIH 200 000 eura.....svih 12 igrača!  E TO JE DOBAR POSAO....PAČE ODLIČAN!
I još nešto....ja NE mislim da cibona mora biti u vrhu zbog imena....ako treba, neka sljedećih 5 godina igraju eurcoup ili čak eurochallange cup, ali ako će se u tom periodu postaviti stavi na mjesto, organizirati omladinski pogon i osnovati kvalitetna skautska služba-onda to ima smisla.
[uredio pleniglacial - 14. ožujka 2012. u 12:03]
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 01.09.2010.
Poruka: 170
14. ožujka 2012. u 12:32
Ne ne nismo se razumjeli, u trenerskom i igračkom smislu ekipa ima super perspektivu međutim bojim se za financije kada ode trenutna vladajuča garnitura. Dakle držim fige da se stvari za sljedeću sezonu poslože, puno povjerenje Repeši ali što kasnije. Istina vjerojatno ni ne treba dalje gledati.
[uredio Ciboneta - 14. ožujka 2012. u 12:33]
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 27.02.2010.
Poruka: 11.159
14. ožujka 2012. u 12:33
mazalina i arapovića sam stavio u kontekstu perspektive... tako da si također i ti ili gluh ili slijep...

Cibona nema skauting... daj mi reci samo... koji to klub u regiji ima... partizan nešto ubere, ali također ne kao plod nekog skautinga... apsolutno svi dovode igrače na neviđeno i na ime karijera od ranije, videa na youtubu i menađera... dosadne su mi već priče o tome kako naši klubovi nemaju skauting, a nema ga nitko u ovom dijelom Europe...

nije točno da su Cibonini igrači toliko plačeni... pošteno si promašio njihove godišnje gaže...

usporedbe širokog i Cibone su samo pokazatelj da nisi uopće upoznat sa radom (odnosno neradom) u Ciboni...
pa normalno da oni imaju dobru ekipu za male pare kad imaju dobrim dijelom svoje igrače u koje su ulagali i radili s njima... što je Cibona radila zadnjih 10-15 godina po tom pitanju... veliko ništa... i zato nema svojih igrača i zato mora dovoditi sa strane cijelu ekipu...

koji dobar posao... pa pogledaj poredak aba lige... a onda pogledaj rostere ekipa... kolko ja vidim mi smo bolje plasirani nego što bi po rosteru trebali biti... dapače, nakon dolaska repeše igra je puno bolja (u skladu s onim tko igra), igrači se puno više trude, igraju s puno više žara i želje... meni više od ove ekipe ne treba...

i sad na kraju spominješ da se treba raditi sve ono što traje najmanje 5 godina da se postavi na potrebnu razini... i onda još nakon toga najmanje 5 godina da se počnu vidjeti rezultati toga... u zbroju to je sveukupno 10 godina... dakle 10 godina rada i samo rada da bi se klub postavio na zdrave noge...
a neki pričaju o ne postojanju perspektive nakon manje od godinu dana
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 04.07.2011.
Poruka: 4.341
14. ožujka 2012. u 13:18
ne pravi se naivan....napisao si 'da su mazalin i arapović po meni smeće' - što ja nigdje nisam napisao.....dakle NE SERI.
koji klubovi imaju skauting u regiji?! SVI osim hrvatskih!!
partizan, radnički (kako misliš da su našli Simona, Scota, preko youtuba?!), helios (Gay), Olimpija (bertans, sasu salin), široki (uzeli pilepića koji se doslovno nudio ciboni i zadru, šakića doveli iz dubrave-cibonino 'dijete'), krka (nissim-sto puta bolji play od el amina i chasea), zlatorog (Omić-izvrstan mladi centar iz bosne) itd.
SVI imaju skauting, a srbi i slovenci imaju izvrstan!
tko je to iza nas, a da je po rosteru jači? radnički, hemofarm, možda zlatorog i helios:)?
ispred nas su po rosteru jači prva 4, koji će ići na F4, ali je SRAMOTA da su zagreb i olipmija, koji se raspadaju ispred nas (a igrali su euroligu, koja je 10X jača od eurocupa, puno više troši energije), kao i široki koji troši 200 000 eura na ekipu.
daje se saberi i prestani ih opravdavati, kada opravdanja NEMAJU!
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 09.05.2011.
Poruka: 171
14. ožujka 2012. u 14:34
pleniglacial slažem se s tobom u svemu kaj si rekao,potpisujem sve. a mi smo tu olimpiju jadnu dobili u gostima 3 razlike. da,i meni neide u glavu kak su oni dobili partizana., vjerojatno je suđenje bilo bolje nego u zagrebu. da,ovo za široki... gledao sam ih protiv sokića,. pa jebote,oni imaju po 21-22 godine. ko je najstariji tamo? Vladović? pa ono su super ekipa za kak ti kažeš pišljivih 200 000 oira. i da,ovi naši crnci.... pa jebote,nema pojma., obrane nema nigdje. pa djeca u kadetima igraju bolju obranu od njih. nevjerojatno.
Cepi,majstore,mislim stvarno,ne kužim kak možeš reći da se ništa ne radi u Ciboni? pa upravo je uprava ta koja je platila dug Cibone,koja još plaća dug Cibone i koja će još neko vrijeeme plaćati dug Cibone. pa stara uprava prstom nije mrdnula da bi kaj riješila. ništa. ovi nešto rade napokon i sad se nađe netko pametan koji kaže da uprava ništa ne radi.- bravo majstore. 
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 09.05.2011.
Poruka: 171
14. ožujka 2012. u 14:35
pleniglacial slažem se s tobom u svemu kaj si rekao,potpisujem sve. a mi smo tu olimpiju jadnu dobili u gostima 3 razlike. da,i meni neide u glavu kak su oni dobili partizana., vjerojatno je suđenje bilo bolje nego u zagrebu. da,ovo za široki... gledao sam ih protiv sokića,. pa jebote,oni imaju po 21-22 godine. ko je najstariji tamo? Vladović? pa ono su super ekipa za kak ti kažeš pišljivih 200 000 oira. i da,ovi naši crnci.... pa jebote,nema pojma., obrane nema nigdje. pa djeca u kadetima igraju bolju obranu od njih. nevjerojatno.
Cepi,majstore,mislim stvarno,ne kužim kak možeš reći da se ništa ne radi u Ciboni? pa upravo je uprava ta koja je platila dug Cibone,koja još plaća dug Cibone i koja će još neko vrijeeme plaćati dug Cibone. pa stara uprava prstom nije mrdnula da bi kaj riješila. ništa. ovi nešto rade napokon i sad se nađe netko pametan koji kaže da uprava ništa ne radi.- bravo majstore. 
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 27.02.2010.
Poruka: 11.159
14. ožujka 2012. u 17:27
pleniglacial je napisao/la:
ne pravi se naivan....napisao si 'da su mazalin i arapović po meni smeće' - što ja nigdje nisam napisao.....dakle NE SERI.
koji klubovi imaju skauting u regiji?! SVI osim hrvatskih!!
partizan, radnički (kako misliš da su našli Simona, Scota, preko youtuba?!), helios (Gay), Olimpija (bertans, sasu salin), široki (uzeli pilepića koji se doslovno nudio ciboni i zadru, šakića doveli iz dubrave-cibonino 'dijete'), krka (nissim-sto puta bolji play od el amina i chasea), zlatorog (Omić-izvrstan mladi centar iz bosne) itd.
SVI imaju skauting, a srbi i slovenci imaju izvrstan!
tko je to iza nas, a da je po rosteru jači? radnički, hemofarm, možda zlatorog i helios:)?
ispred nas su po rosteru jači prva 4, koji će ići na F4, ali je SRAMOTA da su zagreb i olipmija, koji se raspadaju ispred nas (a igrali su euroligu, koja je 10X jača od eurocupa, puno više troši energije), kao i široki koji troši 200 000 eura na ekipu.
daje se saberi i prestani ih opravdavati, kada opravdanja NEMAJU!
Vidi cijeli citat


prvo se upristoji ak misliš sa mnom pričat... drugo ne stavljaj mi riječi u usta...

ne, nemaju skauting... odi sad lijepo gledaj rostere zadnjih 5 godina navedenih klubova i pogledaj koliko su imali stranaca i pogledaj kako su igrali ti stranci...
ili možda misliš da je Cibona prvo 6 mjeseci skautirala svojevremeno penna, warrena i andersona... ili bilo koji klub s ovih prostora za pogodak u strancu...
zlatorog, helios i skauting... ta ti je stvarno jedna od boljih

nadalje, odi pogledaj roster Cibone... pažljivo ga pogledaj... i onda odi pogledat roster drugih... realnost Cibone je 7.-8. mjesto... po rosteru...

a ti se saberi i malo shvati da se nije niš radilo 15 godina i da smo prije godinu i pol skoro bili ugašeni... i prestani očekivat rezultate preko noći... jer je to nemoguće... i to nije nikakvo opravdanje nego REALNOST...
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 15.01.2011.
Poruka: 7.726
14. ožujka 2012. u 17:43
S Cibonom svake godine ista situacija prvo najava da će se osloniti na domaće igrače a onda krpanje s raznoraznim niš koristi Amerima tipa Graves,Johnson,Chase,Barbour,Harper,debeli Amin plus ovaj levat od Hampla.Po meni za otpis su svi Ameri osim malog Harpera kod kojeg vidim neku perspektivu te sljedeće sezone može biti samo bolji.Također Hampla se treba smjesta vratit Bilbauu a iz juniora povuć Arapovića nema se što čekat kao i Krstanovića kao što je već neko spomenuo za Mazalina je ipak prerano.Riješit se treba i makar jednog od dvojica Marčinković,Kovačević.Od Zubčića isto je već debelo upitno što će ispast,još ga sljedeću sezona istrpit tj forsirat al baš forsirat ako se ne trgne odhebat i njega u 3pm.od prioriteta je jedan pravi al mladi play s kojim bi se ta pozicija riješila na duže vrijeme,Kus neka ostane kao druga opcija.S Rudežom ni sam neznam što bi kao ni s Sutonom. Po meni Ciboni prvi pickovi trebaju biti Pilepić i Ramljak iz Širokog.Iako sumnjam da se za Pilepića ima para..Moglo bi se malo pažnje obratiti i na Rossa iz Šibenika ne čini se loš....Uglavnom kao što je neko rekao scouting tj manjak istog je već godinama najveći problem Cibone para se nama više ko prije da bi se uzimali gotovi igrači..Eto makar su malog Mazalina doveli i to je početak...
pikepiletina
pikepiletina
Mali dioničar
Pristupio: 06.08.2011.
Poruka: 9.828
14. ožujka 2012. u 19:06
e moj Repeša... treba te biti sram kako uništavaš i ono malo duha šta je ostalo u klubu. pa koja je to trenerska pedagogija pljucati po igračima. pa ko je odlučivao prilikom dovođenja Hampla i Khalida?! nemoj samo reći da su ti i njih natovarili na leđa. sve više mi se čini da si ti jedan poluistrošeni trener i da smo nadrapali još jednom na EP-u.
12
  • Najnovije
  • Najčitanije