Komentari na tekst: Teško i mučno na kraju, ali ipak sretno

bbbroman
bbbroman
Željan dokazivanja
Pristupio: 23.08.2009.
Poruka: 511
09. listopada 2010. u 23:51
gospodin finoća je napisao/la:
bbb romane prvo na Euru nema dodatnih kvalifikacija a drugo protiv kojih to jakih smo igrali dobro jedina jake utakmice u zadnje dvije i pol godine smo igrali protiv Grka, Ukrajinaca i Engleza a skor nam je 3 remija i dva poraza od 3 i 4 razlike, a to da ne znas gjde smo se slazem, mislim da to jos nitko u Hrvatskoj ne zna pocevsi od Slavena Bilica
Vidi cijeli citat


2. ide u dodatne kvalifikacije....tu griješiš...

a da igramo bolje protiv jačih to je oduvijek....tog se nisam sad ja sjetil
▒▓█ D █ I █ N █ A █ M █ O █▓
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 23.07.2009.
Poruka: 2.696
09. listopada 2010. u 23:52
gospodin finoća je napisao/la:
Kako Cruijfe mozes reci da je ovo napredak od Grcke, jedino po rezultatu jer igrali smo ispod svog nivoa i renomea i da je na drugoj strani bila repka 10% jaca; i da je Vedran Runje malo losije branio mogli smo tesko izgubiti; protiv Grka smo barem imali kakvu takvu inicijativu i stvorili duplo vise sansi, dok oni nama nisu dosli do gola.

Ja sam jedino zadovoljan sto je ovo na papiru uistinu bilo tesko gostovanje i trebalo je smoci snage doci tamo i pobjediti premda i bez neke igre, to je odlika koja krase velike momcadi sto mi dakako jos nismo, ali ovo nam se mora priznati. S druge strane tog istog papira ili medalje kako hocete, Izrael je bez Benayouna jedna prosjecna momcad da ne moze biti prosjecnija, i svaka reprezentacija koja iole drzi do sebe i zeli napraviti neki rezultat na Euru to mora prašiti i sa vise pogodaka razlike, a o igri i dominaciji da ne govorimo.
Vidi cijeli citat


Nama Izrael nije uspija stvarati konstantne neugodnosti, povremenu su bili opasni ali to je posljedica vise nasih gresaka nego neke njihove igre. Prema naprid smo ipak odigrali nesto bolje ali nam je falija taj zadnji pas. Falilo je mirnoce, pogledaj da smo Olica izbacili 3 4 puta samog na krilu, mozda i vise, da je bija netko drugi mozda bi i jos koji dali. Ja san zadovoljniji sa igrom danas nego kontra Grcke. Mi smo njima svjesno prepustili teren u drugom poluvrimenu, da nismo, ja bi bija nezadovoljan. Mi smo njima dali loptu ali oni nama nisu stvarali sanse, nije gol visija u zraku. Kontre moramo popraviti ali opet ponavljam, Olic ne moze igrati krilnog igraca, on je los u cuvanju lopte i dodavanju. Njegov je forte trka i agresivnost ali on nije za ove stvari pravi pick. Uz neke bolje rosade mi smo mogli Izraelu dat jos jedan u drugom poluvrimenu. Kazem, nije to sa bila nasa najbolja predstava ali ja sam osobno zadovoljniji, osim zadnjih pet minuta nisan ima dojam da nama visi rezultat. I odigrat dobru obranu je isto +.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 28.01.2010.
Poruka: 507
09. listopada 2010. u 23:54
Johannes Cruijff je napisao/la:
gospodin finoća je napisao/la:
Ok super pobjeda drago mi je, ali IGRA je bila katastrofa izuzev perioda kad smo dali golove. Ne znam zasto je Bilic odlucio mijenjati nas pobjednicki sustav igre 4-4-2, jer ocito ovako ne igramo dobro, eduardo ne moze sam u napadu a olic nikada nije bio krilni napadac, covjek 80% golova daje iz prvog ili drugog dodira ne moze on biti krilo?!
Vidi cijeli citat


Potpuno se slazem sa ovim 4 4 2, mi i jesmo najjaci bili dok smo igrali 4 4 2 sa N. Kovacem i Modricem u sredini a Srnom i Kranjcarom na krilima, jos je Niko stalno u sredinu ulazija di je najopasniji. Međutim, nama je gubitak Nike Kovaca strasan udarac, za sada mi nemamo pravu zamjenu za takvog igraca. Nije on samo bija dobar u postavljanju i citanju igre, on je bija i trener u igri, on je zna ukazati igracima sta da rade, di da stoju, on je pravi kapetan i pravi znalac. On kuzi igru. Mi sada imamo trkace ali nemamo igrace koji ce moci postavljati druge igrace u nekim situacijama. On je bija srasan igrac i nama nemoguce bitan.
Vidi cijeli citat


Da naravno tu se sad ja apsolutno s tobom slazem, Niko Kovac je bio ljepilo koje je drzalo sve konce ove repke ja to vec dvije godine tvrdim, a sto se danasnjice rice ja bih htio da nam veza izgleda s desna na lijevo u 4-4-2 naravno; Ilicevic-Modric-Kranjcar-Rakitic. Stime da u tu vezu jos bi mogli uci i Petric i Mandzukic na desno krilo, Vukojevic i Pranjic u sredinu ovisno o protivniku
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 23.07.2009.
Poruka: 2.696
09. listopada 2010. u 23:57
gospodin finoća je napisao/la:
Johannes Cruijff je napisao/la:
gospodin finoća je napisao/la:
Ok super pobjeda drago mi je, ali IGRA je bila katastrofa izuzev perioda kad smo dali golove. Ne znam zasto je Bilic odlucio mijenjati nas pobjednicki sustav igre 4-4-2, jer ocito ovako ne igramo dobro, eduardo ne moze sam u napadu a olic nikada nije bio krilni napadac, covjek 80% golova daje iz prvog ili drugog dodira ne moze on biti krilo?!
Vidi cijeli citat


Potpuno se slazem sa ovim 4 4 2, mi i jesmo najjaci bili dok smo igrali 4 4 2 sa N. Kovacem i Modricem u sredini a Srnom i Kranjcarom na krilima, jos je Niko stalno u sredinu ulazija di je najopasniji. Međutim, nama je gubitak Nike Kovaca strasan udarac, za sada mi nemamo pravu zamjenu za takvog igraca. Nije on samo bija dobar u postavljanju i citanju igre, on je bija i trener u igri, on je zna ukazati igracima sta da rade, di da stoju, on je pravi kapetan i pravi znalac. On kuzi igru. Mi sada imamo trkace ali nemamo igrace koji ce moci postavljati druge igrace u nekim situacijama. On je bija srasan igrac i nama nemoguce bitan.
Vidi cijeli citat


Da naravno tu se sad ja apsolutno s tobom slazem, Niko Kovac je bio ljepilo koje je drzalo sve konce ove repke ja to vec dvije godine tvrdim, a sto se danasnjice rice ja bih htio da nam veza izgleda s desna na lijevo u 4-4-2 naravno; Ilicevic-Modric-Kranjcar-Rakitic. Stime da u tu vezu jos bi mogli uci i Petric i Mandzukic na desno krilo, Vukojevic i Pranjic u sredinu ovisno o protivniku
Vidi cijeli citat


To je previse ofenzivna formacija, ne bi to bilo bas dobro, na ta tri mora biti jedan pranjic ili vukojevic. Nema bez zadnjeg veznog nista.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 28.01.2010.
Poruka: 507
10. listopada 2010. u 00:05
Meni nema nista gore sto smo mi njima u drugome poluvremenu prepustili inicijativu; ne znam kako ti to mozes smatrati dobrim, zbog toga i jesmo primili gol, da smo Grcima dali prednost i da nam dodu na 30 m od gola sta mislis da nam ga ni oni nebi dali? Bilic konstanto promasuje s kombinacijama i izborom igraca to mu ja najvise i zamjeram i zbog toga sto nemamo neki opci sustav igre, i sto redovno igraci ne igraju na istim pozicijama- zato lose i igramo i lose cemo igrati dok se nesto ne stabilizira ovako mozemo lutati do sudnjeg dana. Sto se zadnjeg veznog tice naravno da nam treba zato sam i rekao ovisno o protivniku, premda bi u toj formaciji modric meni igrao defanzivnog veznjaka kao sto je igrao u prvom bilicevom ciklusu, sve kazem ovisno o protivniku ali da se neke okvire usvoji i nauci...
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 23.07.2009.
Poruka: 2.696
10. listopada 2010. u 00:09
Slazem se da su meni neke pozicije igraca koje Bilic njima odredi malo neshvatljive. Za ovu danasnju utakmicu, gledaj ovako, mi smo njima svjesno ˝dali teren˝ ali oni nama nisu stvarali sanse. Uz to, imali smo 2 0. Obranu smo u drugom igrali skroz dobro. Meni je ovo bilo korektno.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 28.01.2010.
Poruka: 507
10. listopada 2010. u 00:14
Je bilo je ''korektno'' ali ako i ubuduce bude isto tako ''korektno'' ponestat ce nam ovakvih izgovora koje pises sad ti i izgovara Bilic. Ja mogu zivjeti s time da je ovo bilo korektno ako se u nastavku poboljsamo za 300%; ako ne, korektno cemo proci skupinu i isprasit ce nas s Eura
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 23.07.2009.
Poruka: 2.696
10. listopada 2010. u 00:18
Naravno da moramo bolje ako tamo mislimo rezultat napraviti, tu nema spora uopce.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 03.07.2010.
Poruka: 349
10. listopada 2010. u 00:20
Teška pobjeda, ali moramo biti zadovoljni uzevši u obzir formu naših igrača. Velika većina je u lošem tonu (Šimunić, Ćorluka, Modrić, Rakitić, Olić, Eduardo), poklopilo se tako, valjda će brzo proći. Kranjčar je pokazao da na njega nije utjecalo bezobrazno Redknappovo ignoriranje i da je pravi, kao što je uvijek i bio u reprezentativnom dresu. Strinić kreće nabolje, on je po konstituciji i mogućnostima definitivno kapacitet za prvog lijevog beka, samo da uđe u rutinu igranja za reprezentaciju i bit će dobro. Biliću nekoliko zamjerki - Schifo ispred Lovrena je pomalo čudna odluka, a i Olić na desnom krilu nema što tražiti. Možda ne bi bilo loše da je Eduardo bio na lijevoj strani, Kranjčar u sredini, a Modrić na desnoj, i naravno Olić u špici, takav ofanzivni 4-5-1 bi mogao funkcionirati i trebalo bi ga isprobati. Na kraju, bodovi su upisani, a mali kiks protiv Grka ćemo ispraviti u Ateni, ne vidim načina da nas dolje dobiju.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 24.07.2009.
Poruka: 1.145
10. listopada 2010. u 00:39
Cruijff, ti to zoveš odigranom dobrom obranom i veliš da nam nisu stvarali konstantne neugodnosti??? Pa tri šanse ( od kojih dvije 100 %tne) u prvih pola sata su znak naše dobre obrane i njihove jalovosti??? Plod naših grešaka? Pa gdje je onda ta dobra obrana ako napravimo tolko katastrofalnih grešaka u pola sata? A grešaka je bilo znatno više, krivo dodavanje Rakitića iz kojeg je proizašla kontra gdje su se spetljali njihovi napadači na 20m, kontra po desnoj strani kad je prvi napadač propustio loptu, ali drugi ju iznenađen promašuje itd. To se ponovilo i u drugom poluvremenu nekoliko puta. Gol,npr je plod solo akcije, ali i greška Pranjiča koji ga nije pokrivao, ali nepreuzimanje kad je već prošao niti Čorluke, nit Schildenfelda je greška obrane, a ne lucidnost solo akcije. Pranjić još jednom nije pokrivao igrača prilikom šuta sa 25 m pri 1:2 rezultatu. Ako pribrojimo dva profesionalno zarađena žuta od Kranjčara i Vukojevića gdje su zaustavili potencijalno strašno opasne kontre, gdje je onda ta dobra obrana. I na koncu bez dosuđenog penala, imali smo samo dvije prilike od kojih je gol Kranjčara ispala prekrasna akcija, ali je zapravo započela nesretnim odbijanjem prilikom pokušaja siječenja pasa od strane Rakitića i drugo prekrasna kontra koju su nažalost naivno prokockali Mandža i Bilić. Gledajući s te strane ne vidim kako smo mi to kontrolirali rezultat, jer znači da nam nije dosudio penal (koji je bio, ali se objektivno ne sudi u 30 % slučajeva) mi ne bismo ni pobijedili.
  • Najnovije
  • Najčitanije