Komentari na tekst: Teško je kopirati Medveščak

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 04.07.2011.
Poruka: 1.048
02. prosinca 2011. u 17:37
M-G je napisao/la:
co zagreb u ligi prvaka nije imao nikad punu dvoranu...arena je u 99% slučajeva bila poluprazna. čak je ni jedna barcelona, koja je bila i utakmica za iztoka puca, nije napunila do kraja, kk zagreb igra euroligu i ono je žalost kako dvorana zjapi prazna, dinamo je jedino u ligi prvaka uspio napunit stadion. al svaka čast medveščaku. mislim da si ni jedan klub u zagrebu ne može uspoređivat s njima. jer kad pogledaš kakvi cigani vode ostale klubove i uništavaju sport kod nas (mamić-dinamo i hns, gobac- co zagreb i hrs, kk zagreb- razno razni političari) onda se samo nadam da je sve ovo realno i da se neće vući neki repovi uz ove ljude koji vode medveščak. samo tako nastavite
Vidi cijeli citat

Slažem se,osim u tome da je Dinamo jedini napunio stadion.I Hajduk je u Europa Ligi u svim utakmicama napunio stadion,osim protiv AEK-a kad je bila kiša i blato(ja san bia i na toj ),ali ako si mislio samo na zagrebačke klubove onda si u pravu.A šta se tiče navijača Medveščaka,tu ipak ne dolaze oni najvatreniji ultrasi,Boysi i slični,šta je u jednu ruku ok,jer nema nasilja i nereda,a opet se napravi atmosfera,koja,iako nije nogometna,ona najvrelija,sa koreografijama,bakljadama,ipak je dobra,i posjećenost je jako dobra.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 07.03.2011.
Poruka: 35
02. prosinca 2011. u 17:39
vs6666 je napisao/la:
Ma daj sta kazes, nije za usporedjivat hokej sa nogometom a u stalom dali su im da piju pivu i zato su tribine pune, opet seres kvake pacak
Vidi cijeli citat


U jednom se moram složiti: hokej i nogomet se doista ne mogu uspoređivati. Nakon hokeja, nogomet mi izgleda kao da gledam usporenu snimku. A ako naletim na HNL, onda se radi o jako usporenoj snimci.....
A pivu ne pijem, pa sam ipak na svakoj tekmi

Klimava ti premisa, bojim se....
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 07.03.2011.
Poruka: 35
02. prosinca 2011. u 17:43
Mućki provokator je napisao/la:

Slažem se,osim u tome da je Dinamo jedini napunio stadion.I Hajduk je u Europa Ligi u svim utakmicama napunio stadion,osim protiv AEK-a kad je bila kiša i blato(ja san bia i na toj ),ali ako si mislio samo na zagrebačke klubove onda si u pravu.A šta se tiče navijača Medveščaka,tu ipak ne dolaze oni najvatreniji ultrasi,Boysi i slični,šta je u jednu ruku ok,jer nema nasilja i nereda,a opet se napravi atmosfera,koja,iako nije nogometna,ona najvrelija,sa koreografijama,bakljadama,ipak je dobra,i posjećenost je jako dobra.
Vidi cijeli citat


Kaj se mene tiče, meni bakljade ne fale ni malo. Dapače, ja bi ih zabranil skroz, jer ih se baca uokolo i samo radi šteta. Da ju onaj koji ju zapali i drži u ruci dok ne izgori, još ajde, ali za bacanje uokolo nemam ni malo razumijevanja
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 15.01.2010.
Poruka: 1.332
02. prosinca 2011. u 18:40
Malo je bedasto spominjati Medveščak u okvirima domaće lige koja u biti niti ne postoji, EBEL je domaća liga Medveščaka, oni prvenstvo Hrvatske igraju da mlađi igrači stiču iskustvo. Realno, Zagreb je grad od preko 800.000 stanovnika, ne znam zašto je toliko nekim ljudima neshvatljivo da jednostavno postoji u toliko gradu postoji recimo 10.000 ljudi koje vole hokej i rado će uživo doći pogledati hokejašku utakmicu. Isto tako treba reći da je hokejaška publika dokazano najinteligentnija, npr. najviše visokoobrazivanih ljudi gleda hokej uživo od svih sportova. Meni je žao kaj Dinamo, Hajduk, Zagreb ili Cibonu ne dolazi u prosjeku gledati svaku tekmu ali treba ljudima i dati neku kvalitetu, ja se recimo ne kanim smrzavati na Dinamovom stadionu na neugodnim stolicama i trpiti namrgođene zaštitare i kordone policije kako me gledaju. Natjecanje je kakvo je, ali usporedbe s nekim europskim natjecanjima nisu moguća, eto Dinamo ne može prdnuti ni protiv koga, KK Zagreb je uglavnom kanta za napucavanje, ja sam 100% siguran da recimo Medveščak igra neku vrstu lige prvaka (koja nažalost ne postoji) da uopće nebi bili toliko osjetno lošiji od prvaka Rusije ili Švedske koliko je Dinamo lošiji od prvaka Nizozemske.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 09.11.2009.
Poruka: 1.597
02. prosinca 2011. u 18:41
Svaka čast gospodine Pacak, odličan tekst. Mislim da je i Cedevita, kao što je već netko rekao, uspješnija nego se čini na prvi pogled, možda se još ne može mjeriti s Medveščakom po nekim stvarima, ali definitivno ide u pravom smjeru, a ako se uspoređuje sa ostalim košarkaškim klubovima u Hrvatskoj onda se još bolje vidi što su već do sada napravili.
[uredio Coltrane - 03. prosinca 2011. u 09:20]
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 19.03.2010.
Poruka: 445
02. prosinca 2011. u 18:58
Pacak je nažalost opet krivo postavio stvari, prvo što mi je upalo u oko je tvrdnja da nitko ne podcjenjuje kvalitetu Medveščaka i Ebela- pa koliko smo pljuvanja po ebelu čuli kroz ove tri sezone i od javnosti i od novinara i jako mi je čudno da autor ovog teksta to nije primijetio, zatim ove usporedbe s ostalim sportovima koje su još smiješnije, sam bih podsjetio da dok se igrala hokej liga prvaka austrijanci su uvijek dobro tamo gurali i cak ju i osvojili jednom (nedavno je Salzburg osvojio i hokej verziju kup uefa). a o kvaliteti ekipe htio bi dodati samo jednu staru- kolko para tolko muzike.

Dobar mi je i ovaj dio o opraštanju nekih grešaka i nekih poraza, jel je moguće da Pacak stvarno misli da se mi ovako posrano osječamo nakon lige prvaka radi tih poraza? ili da se hajdukovci tako posrano osječaju radi posljednjih rezultata samo zato jer nisu sve pobjede? Ne nego je stvar u pristupu igri i onima koji to gledaju, nitko od nas nije baš tako glup da očekuje sve pobjede svoje ekipe ali kad se vidi nezalaganje, šetanje po terenu i opčeniti stav igrača da ih boli k... za svoju momčad e to se ne može oprostiti i tu je problem mnogih klubova kod nas.
IanZG
IanZG
Potencijal za velika djela
Pristupio: 27.06.2008.
Poruka: 1.008
02. prosinca 2011. u 19:13
Zanimljiv članak, doduše malo sam pod dojmom da većina stvari koju spominje bi se brzo okretala protiv Medveščaka kad bi krenula kola nizbrdo (veliki gubitnički nizovi, loša igra, provodi igrača, etc), no nadam se da neće doći do toga :)

Morao bih napomenuti, iako sam pratim Medveščak od EBELa, da je, barem koliko sam čitao, posjećenost bila vrlo visoka (više nego u većini domaćih sportskih natjecanja), da su navijači i tada bili superkorektni, slobodno pogledajte stranice Sektora B da saznate više...

Također, ono što stalno spominjemo, ali po meni nikad dovoljno - igrači Medveščaka se ubitačno bore za momčad. Jest da su to stranci, ali kada npr pogledam Morencyevu proslavu gola za 5:4 protiv KACa (ona poništena tekma) ili Banhamov kad je otključao Albu u 4-2 pobjedi, vidi se eksplozija sreće, ne samo u gledalištu, već i na ledu, igračima je itekako stalo do dresa kluba za koji vjerojatno nisu ni čuli do dolaska...

A Medveščak ima jednu "nepoštenu" prednost, hokej je vjerojatno najuzbudljiviji sport za gledati uživo, čak bih se usudio reći da samo gledanje utakmice je bolje nego gledanje na TVu (čak i zanemarujući atmosferu i navijanje), što nije slučaj u nijednom sportu... Nemogu to objasniti, ali bio sam na raznim sportskim natjecanjima i nikad mi se nije dogodilo da osjećam potrebu nabaviti godišnju ulaznicu za slijedeću sezonu tog kluba kao kod Medveščaka prošle sezone :)
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 18.07.2011.
Poruka: 172
02. prosinca 2011. u 19:48
Utakmice EBELa nikada neće biti utakmice NHLa, no onaj tko kaže da su te utakmice lošije vara se. Niti pada manje golova, niti je manje borbenosti, niti smo uskraćeni za prekrasne poteze - hokej je jednostavno takav sport. Kako ne možemo uspoređivati ligu, pa tako ni klubove, bojim se da još uvijek ne možemo uspoređivati igrače iz "ovih krajeva" s onima u NHL ligi.

Da jasno, postoji jedan Kopitar koji je sada među najboljim igračima svijeta, pri tom mislim da je zbilja jedan od najboljih, a ne samo da im pravi društvo. Stoga je onda davna i pomalo zaboravljena priča o Kristanovom odlasku u NHL bila samo iluzija. Nemojte me krivo shvati, on je sjajan, no NHL liga je jedan sasvim drugi svijet. No treba li sanjati o NHLu?

Ovi trenutni igrači, ruku na srce, teško. No to je upravo ono gdje se po mom mišljenju Medveščak može jako istaknuti - ako iz njegova omladinskog pogona za jedno desetak godina izađe barem jedan vrhunski igrač. Iako je hokej momčadski sport individualac se može probijati i lako je moguće da neki od klinaca koji danas gledaju samo roditelji bude vođa ove naše momčadi, neke vrhunske europske momčad ili čak (bao bog) neke NHL momčadi.

Projek kojem skidam kapu, pogotovo jer je "vratio" moj omiljeni sport u rodni mi grad.
johnny008
johnny008
Potencijal za velika djela
Pristupio: 07.06.2010.
Poruka: 1.212
02. prosinca 2011. u 20:02
op op, svaka cast, mamic se spominje u negativnom kontekstu =) sto se ostatka teksta tice, moram priznati da me natjerao na razmisljanje malo... cestitam cedeviti i medveščaku i nadam se da ce se i drugi klubovi povesti za njihovim primjerom...
[uredio johnny008 - 02. prosinca 2011. u 20:11]
Aquila non capit muscas...
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 16.09.2010.
Poruka: 7
02. prosinca 2011. u 22:37
Svaka ćast za sve rećeno sve je na svom mjestu samo kad bi svi bili realni pa radili pošteno i objektivno bez osobnog interesa,da je bar više ovakvih članaka i razmišljanja.Definitivno palac gore!!!Za hokej ja se ne bojim to je definitivno najbolj sport!
  • Najnovije
  • Najčitanije