Komentari na tekst: Teško je kopirati Medveščak

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 06.12.2011.
Poruka: 3
06. prosinca 2011. u 11:28
Ako HR nogomet želi naprijed, prvo lokalna samouprava mora izgraditi infrastrukturu koja će omogućiti normalno praćenje nogometne predstave, bilo po kiši bilo po hladnom vremenu. Nogomet mora nuditi dodatne sadržaje, igre, ponudu prehrane i pića. Ako ne znaju neka odu na utakmicu Medvjeda da vide kako se to radi. Neka pitaju Vučinića kako se radi PR...
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 16.04.2011.
Poruka: 37
06. prosinca 2011. u 21:18
beli1 je napisao/la:

@Maximus00100 Popularizacija sporta, dizanje kvalitete natjecanja, prisustvo u medijima stvaraju finu podlogu za daljnji razvoj hokeja u HR a osim toga lijepo je vidjeti klubove kao Medvescak i Cedevita koji se sponzoriraju vecinom iz privatnog kapitala a ne iz proracuna gradova.
Vidi cijeli citat


Prvo da naglasim da se najiskrenije nezelim svadat niti mislim ista lose, nego zelim diskutirat s nekim ko prati taj hokej vise od mene...

Slazem se s tim da Medvescak uvelike sad pridonosi popularizaciji hokeja sto je sigurno vazno i dobro... ALI,
 u medvescaku igraju iskljucivo stranci od kojih neki imaju hrvatske korijene a neki cak i znaju hrvatski, pri cemu bilokoji mladi zagrepcan/hrvat odraso u hrvatskoj izvisi jer su ovi daleko kvalitetniji (ocito)... i Nemoj sad rec da je takva stvar i u Dinamu, jer tamo igra 70% hrvata, a "novac od gradova" nije dosta ni za odrzavanje GRADSKOG  stadiona...

Po meni je Medvescak klub koji igra u stranoj ligi,sa stranim igracima protiv stranih igraca te ga jako malo toga vezeza hrvatsku ili razvoj hrvatskog hokejasa...?
Nedugo su Manchester i ostali eng klubovi dobivali ponude da igraju svoje Premireshim utakmice u Americi, mislim da bi oni pridonjeli tada americkom nogometu isto kao sto i sada Medvescak pridonosi nasem hokeju...
[uredio Maximus00100 - 06. prosinca 2011. u 21:19]
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 15.01.2011.
Poruka: 7.726
06. prosinca 2011. u 21:27
Medvjedi trenutno gube 6-1 od Salzburga,jbg svakoj seriji dojde kraj
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 19.03.2010.
Poruka: 91
06. prosinca 2011. u 22:12

pored navedenih, ključni razlozi zašto je medvešćak popularan:

1. u zagrebu gotovo 20 godina nije bilo ozbiljnog hokeja.

- amaterizirajte košarku i nogomet za 20 godina napravite pro klub. bit će pun ko brod.

2. medveščak igra ujednačenu ligu

- nije uopće bitno je li ta liga peta, deveta ili petnaesta na svijetu. ona je vrlo ujednačena i nijedna utakmica nije unaprijed dobivena ili unaprijed izgubljena. bez neizvjesnosti sport je besmislen i zato dinamo u hnlu-u nitko živ ne gleda.

3. medvešlak nema konkurenciju u gradu

- cedevita je primjer dobro vođenog kluba, ali cedevita u gradu ima dva konkurenta koji su po tradiciji i broju navijača daleko jači. kada bi se ta tri kluba spojila u jedan imali bi prilično solidan budžet, dobar roster i navijača barem ko medveščak. ali mi smo megalomani pa moramo imati tri profesionalna košarkaška kluba, dok recimo "glupi" kanađani ni u jednom gradu nemaju više od jednog profesionalnog hokejaškog kluba. 

4. izostanak mitomanije

- hrvatska nema ozbiljnijih uspjeha u hokeju i ljudi se ne sjećaju sjajnih dana kad smo igrali finale protiv dream teama ili svjetske bronce, da bi sad mogli reći: "ovo sad je nula bodova!". ali to će doći. vjerojatno već nakon ove sezone ;)

edit: e da, nešto sam zaboravio, a izuzeto je važan faktor i netko ga je naprijed spomenuo:

doživljaj hokeja je 100 puta bolji uživo nego na telki!

[uredio billy_piton - 06. prosinca 2011. u 22:28]
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 29.04.2010.
Poruka: 438
07. prosinca 2011. u 07:31
Multiforma je napisao/la:

forzamilan1899 je napisao/la:
nemoguce je usporedjivati hokej i nogomet (kosarku, rukomet, vaterpolo) barem u trenutku dok hokej kod nas igraju iskljucivo stranci, jer po meni prava ljubav prema sportu se iskaze na reprezentacijama, gdje se zaboravi na rivalstva iz domace lige i svi disu kao jedno za uspjeh...najbolji su primjer ove kvalifikacije za euro (nogomet), gdje je raspolozenje nacije u iducih 6 mjeseci vise ovisilo o prolasku nasih na euro nego o recimo izborima (koji su nemjerljivo vise vazniji za buducnost zemlje) , kad su nasi prosli sunce je sinulo (iako ga nije bilo skoro 2 tjedna)svi su veseliji sretniji i ljeto je opet dobilo smisao...kad je rukometna reprezentacija igrala domace sp to je mozda bilo najizrazenije, onakva atmosfera u dvoranama i cijeloj drzavi je nemoguca kad se govori o hokeju i zato mislim da je bespotrebno uopce pokusavat usporedjivat hokej i nogomet (rukomet, kosarku, vaterpolo)...medvescak je jedan pozitivan fenomen i podrzavam ga u potpunosti, i zelim mu sav moguci uspjeh, ali usporedjivat ga sa nogometom i ostalim sportovima od nacionalne vaznosti je besmisleno
Vidi cijeli citat

Nemoj pričati bedastoće, ako baš hoćeš znati kad je naša hokejaška reprezentacija igrala doma prošle sezone u Dom sportova je dolazilo na tekme oko 4.000 ljudi a naša repka je daleko od bilo kakvog svjetskog vrha, igrali smo s Rumunjima, Kinezima, Islanđanima i sličnim repkama. Pa je unatoč tome došlo oko 4 soma ljudi. S druge strane kad taj tvoj nacionalni ponos od recimo naše nogometne reprezentacije igra kvalifikacijsku utakmicu sa nekim tko nije super jako zvučno ime tipa Engleska na stadiom u Zagrebu dođe jedva 10.000 ljudi pa sad ti lijepo uzmi omjer poklonika nogometa u našoj državi i poklonika hokeja. A sad ako su tebi istinska sportska natjecanja jedino reprezentativna onda baš i ne vodiš bogat sportski život. Nadam se da uživaš u rukometu ovih zadnjih dana, mora da negdje prikovan uz televizor pratiš kako naše cure napreduju u Brazilu.


Vidi cijeli citat

vise ljudi gleda zenski rukomet s kojim se ti sprdas nego taj reprezentativni hokej...ne partim samo reprezentativni sport i odem sigurno preko 5 puta i na medvescak i nisam pljuvao po njima, niti sam ih sprdao...jedino sam htio rec da kod nas postoje sportovi zbog kojih ljudi ne spavaju i imaju zelucane probleme kad nam lose ide :) a hokej nije ni blizu u toj grupi i to je cinjenica...pogledaj koliko je ljudi pratilo na tv-u tekme protiv turske i koji je bio osjecaj medju ljudima, pa onda pogledaj sad kad bude rukomet u srbiji ili kad pocne nogomet na ep, pa to probaj usporedit sa bilo kojim hokejaskim dogadjajem u hrvatskoj...to nije vrjedjanje i sprdanje sa medvescakom nego jednostavno cinjenice, to kaj ti to ne vidis to je tvoj problem
greenhorn
greenhorn
Potencijal za velika djela
Pristupio: 01.06.2011.
Poruka: 2.207
08. prosinca 2011. u 00:28
Maximus00100 je napisao/la:

Vidi cijeli citat


Slazem se s tim da Medvescak uvelike sad pridonosi popularizaciji hokeja sto je sigurno vazno i dobro... ALI,
 u medvescaku igraju iskljucivo stranci od kojih neki imaju hrvatske korijene a neki cak i znaju hrvatski, pri cemu bilokoji mladi zagrepcan/hrvat odraso u hrvatskoj izvisi jer su ovi daleko kvalitetniji (ocito)... i Nemoj sad rec da je takva stvar i u Dinamu, jer tamo igra 70% hrvata, a "novac od gradova" nije dosta ni za odrzavanje GRADSKOG  stadiona...

Po meni je Medvescak klub koji igra u stranoj ligi,sa stranim igracima protiv stranih igraca te ga jako malo toga vezeza hrvatsku ili razvoj hrvatskog hokejasa...?
Nedugo su Manchester i ostali eng klubovi dobivali ponude da igraju svoje Premireshim utakmice u Americi, mislim da bi oni pridonjeli tada americkom nogometu isto kao sto i sada Medvescak pridonosi nasem hokeju...
Vidi cijeli citat


to što u Medvescaku igraju stranci s HR korjenima je JEDINI put da oni uđu u reprezentaciju, a kao što vidis po našoj nogometnoj reprezentaciji ->uspijeh u znatnoj mjeri ovisi o ljudima koji su rođeni van HR, bitno je da ih na taj jedini moguci nacin ukljucimo u selekciju... Sertich i Prpic neznaju hrvatski pricati pa su svejedno po dolasku u HRvatsku prvo potražili mejsto rođenja svojih djedova, meni to govori o nekoj povezanosti s Hrvatskom... da ne pricam o Kostovicu, Zanoskom i Hecimovicu (vjerovatno su i Gazdic, M. Prpich, Naglich ucinili isto, al to nisam nigdje procitao pa necu nista tvrdit)
Nijedan klinac nebu izvisli jer medvescakom u EBELu je nastala jedna nova selekcija u kojoj mogu upasti najbolji igraci iz bivseg slohokej medvescaka koji je sad M2... dakle niti jedan roster spot se nije izgubio, vec se otvorilo cca 27 novih u kojiem ce mjesto nac najbolji nasi junori i potencijalni reprezentativci iz dijaspore
a popularizacija hokeja je ovdje ipak najbitnija... jer jedino nekom popularnoscu i dobrom pracenoscu hokeja savez ima sanse izlobirat gradnju klizalista u Zagrebu (a i Hrvatskoj) koja su KLJUČNA za odgoj novih generacija hokejasa... jer mi sa svoja 2,5 klizalista nismo nikome konkurentni
Mamicu ti nisi dinamo, ti si konj
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 16.04.2011.
Poruka: 37
08. prosinca 2011. u 15:43
@ greenhorn

ok, u neke stvari si me uvjerio... al nazalost,kad ta popularizacija se provede tj kad se bude kod nas vise pratio hokej.. onda ces tek vidjet s kakvim novinarima (tvrdim da je 90% hrvatskih sportskih novinara (koji su nastrebali nekakve pobjednike iz 63 i momcad sportinga iz 77god i znaju gramatiku) totalno sportski neobrazovano),  i ljudima imamo posla... uostalom tog se dotaknuo i Pacak...

Uglavnom,sretno Medvescaku iako i dalje mislim da kolko god sve to bilo ok nije ni upola tako kako se prikazuje,kao sto nece biti ni upola tako lose kao sto ce to novinari prikazivat za negdje 3 god od sad...
  • Najnovije
  • Najčitanije