Komentari na tekst: Tomislav Zanoški zabio pobjednički gol za KAC na gostovanju kod Olimpije

1
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 14.10.2011.
Poruka: 154
08. siječnja 2013. u 23:09

za razliku od pisca ovog clanka ja necu svrsavati nad svakim potezom zanoskog ( nije mi jasno to toliko fetisiziranje jednog igraca ) nego cu se vise osvrnuti na igru istog ali i u cjelini koju sam odgledao.

 

zanimljivo je da doticnom gospodinu nije ispod casti igrati u cetvrtoj liniji kac –a i i iz te cetvrte linije pokazivati, kako se u tekstu navodi, „svu razinu svog talenta i kvalitete“ali mu je bilo ispod casti i osjecao se strasno podcijenjeno kada je igrao u drugoj ili trecoj liniji medvescaka jer, od tamo valja nije mogao pokazati „svu razinu svog talenta i kvalitete“. inace njegovo zalaganje na terenu dok igra za boje kac-a niti malo ne odstupa od zalaganja dok je igrao za medvescak. „domaci decko“ i „zagrebacki fakin“ se zna potuci, naguravati, svadjati i odsjediti nekoliko kazni na klupi za kaznjene i braneci siklenku i ostalu kalgenfurtsku druzinu te vrlo zivotopisno proslaviti golove gotovo na isti nacin na koji je to radio i ranije. inace, igra mu nije bila nista posebno u odnosu na ostale igrace kac-a tako da se ta fama o svemogucem zanoskom koji igra u cetvrtoj lajni nakon prve dvije trecine rasplinula kako domoljublje sa tweet poruka. btw., kako to da liku kojemu je navodno smetalo sto se u medvjedjoj svlacionici ne govori hrvatski jezik i isti je na tome inzistirao, sada ne smeta sto nosi dres na kojemu pise totalno nehrvatski „zanoski“… bez kvacice na slovu „s“. no to je sada neka druga tema.

 

treci vodeci gol kac-a je vise rezultat krumpirskog skakutanja paka koji je ipak odlucio odskakutati preko gol linije nakon sto je taj isti pak prethodno odalamljen kao da se isla raspoloviti cjepanica za pec nego rezultat neke dobre igre, dodavanja ili odmjerenog udarca.

 

no ono sto mene „brine“ je nacin na koji suci i u ovom slucaju kroje rezultat. pogotovo u trecoj trecini kada je, o cudna li cuda, kac zabio tri gola. bas koliko je trebalo. narano, potrebno je reci da su slovenci imali nekoliko puta prednost igraca vise pa cak i 5 na tri ali ju nisu iskoristili ( na stranu sto se hrpa toga nije sudila kac-u, dok su se branili ) ali odgovornost u ovom slucaju ipak lezi na losoj realizaciji ala medvescak style.

 

no vidim da se „recept“ u sudjenju ponavlja. u prvoj ili prve dvije trecine suci ne sude cross – checkinge, drzanje, ometanje ili udaranje palicom a onda odjednom, kada igraci misle da su shvatili kriteriji, pocinju ih pocinju suditit. tako je kac i dobio pp i izjednacio na 2:2 nakon sto je slovencu sudjeno ono sto prethodno kacovim igracima u tri navrata u istoj trecini nekoliko minuta ranije nije sudjeno.

 

no treci gol kac-a je posebna prica, prvo je iza gola igrac kac-a pred sucem napravio tripping na slovencu koji pada i gubi pak, ne sudi se nista i austrijanac salje pak pred gol. Odmah nakon toga dolazi do starta kac-ovog igraca na slovencu sa ledja koji se potom zbog udarca zabija u golmana koji pada na pod a austrijanac koji je i napravio udarac sa ledja, koliko mi se cinilo, je bio u golmasnkom prostoru i smetao je i srusenom igracu olimpije i glomanu na podu. i nista se ne sudi. osim gol za kac- koji je potom uslijedio. ne treba reci da su suci bili u blizini. odvratno… i naravno, igra se raspala a jerry kuhn je poludio kada suci nisu nista sudili.

 

takodjer je smijesno da kac, klub koji vec skoro 40 kola kampira skoro pri dnu ljestvice „odjednom“ nakon nekoliko odgiranih kola dolazi medju prvih pet klubova lige i da ce kroz doigravanje, ako mu uopce bude potrebno kako mu je „krenulo sa formom“, bude na nekih od prva tri mjesta? kako je moguce da oni uvijek tako „proigraju“ iliti „tempiraju formu“ kada im treba. smijesno i jadno.

 

kome treba takva liga i koja je svrha svega ovoga? ovakav pristup samo pokazuje glupost austrijanaca jer ovakvim stavom, pristupom da samo austrijski klub moze osvojiti pokal ebela ( a imajuci na umu da se nisu libili slovencima za zelenim stolom uzeti pokal ) samo ubijaju smisao natjecanja. da, za pocetak dovedu prave profesionalne suce te dopuste i neaustrijskim klubovima pristup finalu ili osvajanje kupa onda bi se „tenzije“ daleko povecale i gledanost bi bila jos veca ( a time i profit ) jer bi bilo poznato da neaustrijski klub moze dobiti ebel ligu a ovako sami sebi pucaju u nogu jer tko ce za par godina gledati ligu u kojoj se zna tko sto moze a tko sto ne, nesto kao hrvatska nogometna liga. ovako mi ovo izgleda kao demonstracija austrijske sportske aristokratske nadmoci nad nekim tamo slavenskim kmetovskim divljacima.

[uredio -Ludi Medvjed- - 08. siječnja 2013. u 23:09]
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 19.12.2012.
Poruka: 16
09. siječnja 2013. u 00:56
Ludi Medo,

slažem se sa svakim slovom koje si napisao.
Da je do mene, ja bi ti dao status komentatora kao što su Jurišić ili Pacak :D

Naravno, samo za Medveščak!
greenhorn
greenhorn
Potencijal za velika djela
Pristupio: 01.06.2011.
Poruka: 2.208
09. siječnja 2013. u 01:10
preokret za izrigat se u stilu kakvog samo KACeri mogu prirediti @Ludi medo, slazem se sa dosta toga, ali Zanoski je bio samo na papiru u 4.toj liniji, ako si gledao utakmicu vidis da je igrao na prvoj PP jedinici i tokom igre u liniji sa Doellom, slazem se da je dosta vise hypa oko njega i cijele te situacije i da bi se trebalo krenut dalje, al eto sam mali ispravak bez zelje da krenemo u neke daljnje diskusije oko Toma
Mamicu ti nisi dinamo, ti si konj
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 16.12.2010.
Poruka: 17
09. siječnja 2013. u 08:01
Tomek samo ti trpaj.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 09.01.2013.
Poruka: 117
09. siječnja 2013. u 10:11
@Ludi Medo: kapa dolje na odličnom komentaru...da bi riječ rekao :-) Već mi je pun kufer Zanoškog. Nikako ne bih volio taj KAC prije finala...tvoj opis njihovog vodećeg gola protiv Olimpije govori sam za sebe što se može očekivati kad Playoff počne
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 14.10.2011.
Poruka: 154
09. siječnja 2013. u 17:43
greenhorn je napisao/la:
preokret za izrigat se u stilu kakvog samo KACeri mogu prirediti @Ludi medo, slazem se sa dosta toga, ali Zanoski je bio samo na papiru u 4.toj liniji, ako si gledao utakmicu vidis da je igrao na prvoj PP jedinici i tokom igre u liniji sa Doellom, slazem se da je dosta vise hypa oko njega i cijele te situacije i da bi se trebalo krenut dalje, al eto sam mali ispravak bez zelje da krenemo u neke daljnje diskusije oko Toma
Vidi cijeli citat


apsolutno se slazem sa tobom oko toga da je na papiru jedna stvar u u igri druga. zanoski je bio stavljen u cetvrtu liniju ali nije uvijek u toj utakmici igrao u toj famoznoj cetvrtoj liniji. u hokeju je i normalno da se linije ne izmjenjuju tocno matematicki kako je predstavljeno u pocetnoj listi nego ovisno o igri i stanju na terenu. ako je netko u prvoj liniji ne znaci da ce uvijek igrati sa igracima iz prve linije i ako je netko u cetvrtoj da ce uvijek igrati samo kada je cijela cetvrta linija na ledu. 

poanta mog posta je ta da je njemu smetalo ( tako je predstavio ) sto je u medvescaku bio u drugoj odnosto trecoj liniji jer ga trener ne voli i odjednom se, iz meni nepoznatog i nejasnog razloga, u javnosti pocela pomaljati ideja da oni koji su "dobi igraci" i koje "trener voli" idu u prvu liniju i imaju najvecu minutazu a oni koji su "losi" igraci i trener ih "ne voli" zavrse u drugoj, trecoj ili magarecoj cetvrtoj liniji i imaju mini minutazu a sto uopce nije istina. a sada odjednom igra u kac-u cetvrtoj liniji i to mu je ok.

sa druge strane ako se pogleda ucinak zanoskog u cijeloj njegovoj karijeri pocevsi od 2000 - te do 2012. onda se jasno vidi da je upravo u medvescaku imao daleko najbolji ucinak i najvise bodova ( s time da je od 2005 pa do 2011. bio los ili osrednji igrac u svojim tadasnjim klubovima a osobito pred dolazak u medvescak gdje od jednom ima puno bolji ucinak ). je li taj dobar razultat u medvescaku rezultat igranja iskljucivo u odredjenoj liniji? mislim da ne. da je tako kako on tvrdi i da ga je trener zapostavljao onda bi imao ucinak u igri kao npr. od 2005. pa do 2010.  

stoga je i po statistickim podacima jasno da je i u medvescaku bio samo na papiru u drugoj ili trecoj liniji i da mu njegova prica o lajnama, ljubavi i mrznji nikako ne drzi vodu i da je samo lova u pitanju.

to zasto nema muda jasno,glasno i nedvosmisleno reci da se ne radi o nicemu drugome nego samo o lovi je ono sto me ljuti nego sve dodatno i dalje uporno uvija u neki celofan zlostavljanja od strane trenera, placa, suza i domoljublja... a neki navijaci tu glupost "puse" i dalje iako je jasno sasvim se radi... osim toga na 

http://www.hrsport.net/vijesti/453556/zimski-sportovi-ebel/zanoski-cijela-voznja-u-zagreb-mi-je-bila-cudna-nije-bilo-lako-ali-to-mi-je-posao/

kaze, 

"Drugi pogodak nisam uspio postići, ali nema veze, bitno da smo pobijedili. Gledao sam gdje je golman, kako se postavio, nisam se obazirao na publiku. Kao profesionalac moram raditi svoj posao. Nije bilo lako, ali to je moj posao i dao sam sve od sebe da ispadne kako treba. Mislim da mi je bitnije koncentrirati se na vlastitu karijeru".

toliko o domoljublju, svetinji reprezentaciji i ljubljenom klubu iz ljubljenog rodnog mu hrvatskoga grada u kojemu je navodno svim silama htio ostati. 
da je odmah rekao da je dobio bolju pounudu od kac-a i da ide zbog novaca i tocka, kao sto i je u biti i bilo, kapa njemu dolje do poda zbog prave i iskrene profesionalnosti a ovako je htio i jebati i biti nevin i na kraju je ispao što je ispao.

netko je vec rekao da se nada da su mu vrata medvescaka zauvijek zatvorena i ja se tome pridruzujem. da sam ja u upravi nekog kluba ili trener, takvog igraca, da je ne znam kako dobar, ne bi htio imati u svojim redovima jer je nepouzdan, neprofesionalan i nikad ne znas sto ce mu sutra pasti na pamet i koje i kakvo ce sranje napraviti i kada. 

inace, upravo sam veceras na sportklubu ponovo pogledao utakmicu olimpije i kaca te sam samo u zadnjih 10 minuta zadnje trecine utakmice izbrojao 4 kao kuca jasnih i ocitih iskljucenja od po dvije minute ( dakle 8 minuta kazne ) za igrace kac-a ( sva su spoticanja palicom i samo na ta sam obratio pozornost ) a gol za vodstvo kac-a tri minute prije kraja utakmice je postignut nakon petog saplitanja, oduzimanja paka dodavanja pred golmanski prostor i nakon sto je igrac kac-a u golmanskom prostoru ( mislim da je bio geier iako mi se ucinilo da ima br. 12 a ne 21 )  fizicki ometao golmana a sto se vidjelo sasvim jasno. toliko o utakmici i sudjenju i "famoznom preokretu".

sjecate se samo kako je bilo u utakmicama kac-a i medvescaka zadnje i predzadnje godine?
na klupi za kaznjene igrace nije bilo vise mjesta za medvescakove igrace pa su morali stajati, kacovi igraci su udarali palicama po licu, spoticali i nabijali u ogradu sa ledja sve u 16, spoticali su protivnike a na kraju su cak igrali protiv medvescaka sa jednim ili dva igraca vise na ledu jer, eto, suci nisu vidjeli 6 - 7 kacovih igraca plus golman. sjecate se kako je bahnama tip palicom udarao dok je ovaj bio na ledu i sve to nekaznjeno "jer je utakmica zavrsila prije toga" i sve uz blagoslov sudaca iz straha da im se kojim slucajem ne ponovi graz iz prve sezone. kako su za zelenim stolom ukrali bodove medvescaku zbog golmana koji nije navodno na vrijeme prijavljen iako su celnici lige rekli da je sve ok i da moze igrati a sve jer su kac-ovci mislili da ce balavog klinca izbusiti na golu. a kada nije tako ispalo, onda je krenula zalba pa kukanje pa pritisci. a prije utakmice nisu ni rijec rekli o medvescakovom golmanu. o isprovociranoj tuci u prvoj utakmici da i ne govorim a pogotovo ne treba nista reci o pijančevanju šefa ebela nakon utakmice u svlacionici kac-a i festanje njihove pobjede...

o davoru sukeru nemam neko veliko misljenje kao osobi ( na stranu njegove neosporne igracke kvalitete ) ali je potpuno u pravu kada je rekao da su nijemci velika gospoda kada pobjedjuju a jako prljavi protivnici kada gube. a sada to sve prebacite na mentalitet njemackih portira i jasno je da se granica "balkana" pomakla sa karavanki nekoliko kolomenara prije munchena.
[uredio -Ludi Medvjed- - 10. siječnja 2013. u 16:06]
1
  • Najnovije
  • Najčitanije