Komentari na tekst: Video: James i Wade nisu mogli sami, Boston slavio na Floridi i poveo s 3-2 u seriji

123
...
5678
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 11.02.2012.
Poruka: 750
06. lipnja 2012. u 14:29
gledatelj01 je napisao/la:
Kao da nam Ameri namjerno spremaju seriju punu iznenadjenja... Treba se kladit na Spurse veceras cisto zbog americke sklonosti dramaturgiji! :p

Meni samo nije jasno zasto vec dvije utakmice wade rjesava zadnje minute tricom? Pa jebem ga ja imaju one tricase u ekipi zato su ih i dovodili, gdje bi lakersi bili da je uvijek sve sam Kobe završavao... NIGDJE! Fisher, Horry... 

Volio bih da Boston prodje ali mislim da nas ocekuje jos jedna tijesna utakmica u Bostonu, nadam se da ce opet wade imati zadnju loptu  =) 
Vidi cijeli citat


ne branim wadea dapace ali nije samo on u pitanju ako pogledas kroz sezonu u bar 80% slucajeva ekipa koja je imala zadnji napad za egal ili pobjedu sa tricom je forsirala sut ako ne sa trice onda bar korak unutra ne znam cemu to forsiranje (taktika)kad se moze jednostavno zabit pod kos i probat izborit kos+faul ili bar 2 bacanja ipak su bacanja jedno a sut priko ruke nesto sasvim drugo ne znam moze bit da je to danas moderno
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 26.03.2012.
Poruka: 341
06. lipnja 2012. u 14:56
Zato što je u takvim situacijama veći procenat čistog šuta nego procenat ubačaja kod solo ulaza.Jedini je problem što Wade u pravilu mora sam sebi iskreirati šut inače ćorak.James to nije u stanju jer je pogubljen iz razloga što je predimenzioniran a i nema takav nivo tehnike kad se odbrana stisne.Misli da bi se James trebaouzeti rolu poput Pippena,znači igrati jaku obranu,kontre,dodavati i osjetiti kad treba ući u seriju koševa. I pustiti Wadea da kreira igru i fizionomiju momčadi.Ali čini se da nikad neće dostići tu igračku zrelost.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 11.02.2012.
Poruka: 750
06. lipnja 2012. u 14:59
r ubio je napisao/la:
Zato što je u takvim situacijama veći procenat čistog šuta nego procenat ubačaja kod solo ulaza.Jedini je problem što Wade u pravilu mora sam sebi iskreirati šut inače ćorak.James to nije u stanju jer je pogubljen iz razloga što je predimenzioniran a i nema takav nivo tehnike kad se odbrana stisne.Misli da bi se James trebaouzeti rolu poput Pippena,znači igrati jaku obranu,kontre,dodavati i osjetiti kad treba ući u seriju koševa. I pustiti Wadea da kreira igru i fizionomiju momčadi.Ali čini se da nikad neće dostići tu igračku zrelost.
Vidi cijeli citat


krivo-tu uopce nema cistog suta pogledaj malo zadnjih 10 sekundi utakmica u regularnom djelu pa ces vidit o cemu govorin kuzim ja o cemu ti pricas  ali tu nema cistog suta u tome je poanta
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 20.04.2011.
Poruka: 21
06. lipnja 2012. u 15:19
Malo da se uključim u diskusiju.

Po vama mnogima ispada da treba trejdati wade-a,  pa se postavlja pitanje zbog čega je LBJ uopće napuštao cavse kada je upao u još lošiju ekipu nego je imao. Pogledaj samo omjere pobjeda i poraza u reg sezonama.

Mislim da uopće problem nije u jamesu i wade-u nego u ekipi koja ih okružuje. U zlatno doba bullsa, kada bi MJ i Pippen postigli 30+27 koševa, bullsi bi dobili s laganih 20-tak razlike. Tu je razlika. Ništa manje šuteva od dinamičnog dua nisu uzimali ni MJ i Pippen ali bi svejedno dobili.

Pogledajte samo tko je donosio pobjede i naslove u finalima: '91- Paxon u LA (čuveni: Michael, who is open??), '93- Paxon (6 utakmica, trica za pobjedu u phoenixu),
Steve Kerr par puta, Kukoč 96 protiv Seatlea 5 utakmica itd, itd

Jel se možete sjetiti utakmice iz reg. djela kada je nisu odlučili james-wade-bosh? Da o playoff-u ne pričam.
Doduše ostali igrači nisu u završnim minutama niti imali priliku šutnuti, ali mislim da mali Mario ima muda i da bi pogodio
ali očito zadnje akcije nikad ne idu na njega.

I naravno pitanje centara. Luc Longley nikad neće ući u Hall of Fame ali ima 3 prstena i bio je u petorci najbolje momčadi ikad.
Ne mogu razumjeti kako GM Heat-a ne može dovesti nekog normalnog centra?

Eto toliko od mene.

P.S.
Navijač sam Bostona i zato GO Celtics!!
Kako mi je noćas falio Mark Jackson nakon one trice Paul-a.
HAND DOWN, MAN DOWN!!

Ista situacija kao i prošle godine kada je Jason Terry u 5-oj utakmici zabio tricu preko jamesa


Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 20.04.2011.
Poruka: 21
06. lipnja 2012. u 15:22
Evo ga:

http://www.youtube.com/watch?v=bMY6cqd8al0
gangrena
gangrena
Željan dokazivanja
Pristupio: 20.08.2010.
Poruka: 294
06. lipnja 2012. u 15:31
ovaj stijena se predstavlja kao navijač heata ili simpatizer kakogod a za avatar ima djetelinu sa četiri lista, baš si nedokazan i sumnjiv:)
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 26.03.2012.
Poruka: 341
06. lipnja 2012. u 15:39
Markov7 je napisao/la:
r ubio je napisao/la:
Zato što je u takvim situacijama veći procenat čistog šuta nego procenat ubačaja kod solo ulaza.Jedini je problem što Wade u pravilu mora sam sebi iskreirati šut inače ćorak.James to nije u stanju jer je pogubljen iz razloga što je predimenzioniran a i nema takav nivo tehnike kad se odbrana stisne.Misli da bi se James trebaouzeti rolu poput Pippena,znači igrati jaku obranu,kontre,dodavati i osjetiti kad treba ući u seriju koševa. I pustiti Wadea da kreira igru i fizionomiju momčadi.Ali čini se da nikad neće dostići tu igračku zrelost.
Vidi cijeli citat


krivo-tu uopce nema cistog suta pogledaj malo zadnjih 10 sekundi utakmica u regularnom djelu pa ces vidit o cemu govorin kuzim ja o cemu ti pricas  ali tu nema cistog suta u tome je poanta

Vidi cijeli citat

Znam i ja šta ti misliš:)Ali je Wade sebi savršeno kreirao odlučujući šut u četvtoj tekmi.Samo falio jebga.

Primijetio sam dok je šutao tricu na kraju pete tekme (kod minus 4) kako je James gledao glupo i iznenađeno u njega ,stojeći na metar udaljenosti.Pa svaki na svoju stranu nakon promašaja.James je pogubljen u finišima,valjda ima neki poremećaj koncentracije.

Ja bih Wadeu uvijek dao zadnju loptu.Pa tako je i Jordan uvijek rješavao stvari.

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 29.02.2012.
Poruka: 68
06. lipnja 2012. u 16:03
Markov7 je napisao/la:
gledatelj01 je napisao/la:
Kao da nam Ameri namjerno spremaju seriju punu iznenadjenja... Treba se kladit na Spurse veceras cisto zbog americke sklonosti dramaturgiji! :p

Meni samo nije jasno zasto vec dvije utakmice wade rjesava zadnje minute tricom? Pa jebem ga ja imaju one tricase u ekipi zato su ih i dovodili, gdje bi lakersi bili da je uvijek sve sam Kobe završavao... NIGDJE! Fisher, Horry... 

Volio bih da Boston prodje ali mislim da nas ocekuje jos jedna tijesna utakmica u Bostonu, nadam se da ce opet wade imati zadnju loptu  =) 
Vidi cijeli citat


ne branim wadea dapace ali nije samo on u pitanju ako pogledas kroz sezonu u bar 80% slucajeva ekipa koja je imala zadnji napad za egal ili pobjedu sa tricom je forsirala sut ako ne sa trice onda bar korak unutra ne znam cemu to forsiranje (taktika)kad se moze jednostavno zabit pod kos i probat izborit kos+faul ili bar 2 bacanja ipak su bacanja jedno a sut priko ruke nesto sasvim drugo ne znam moze bit da je to danas moderno
Vidi cijeli citat



Slazem se! Igracu poput wadea ili njemu slicnog je bolje da napada kos nego da preko ruke forsira...
[uredio gledatelj01 - 06. lipnja 2012. u 16:05]
django 9
django 9
Željan dokazivanja
Pristupio: 04.07.2011.
Poruka: 285
06. lipnja 2012. u 16:11
@rubio
Ne slažem se, nedavno je Pacak napisao sjajan članak o Jamesu i o mitu koji se stvorio oko njegove igre u završnicama. U članku su prikazani statistički podatci o završnicama Kobea, Wadea i Jamesa i brojke su pokazale da je James uvjerljivo bolji od obojice. Sve je to stvar medija koji kreiraju krivu sliku i stvaraju mitove. Primjerice mit o clutch Kobeu koji u završnicama ima 28% uspješnosti. S druge strane nitko se ne sjeća one trice Jamesa u četvrtoj utakmici kojom je omogućio poravnanje. Mediji imaju dvostruka mjerila i krajnje su licemjeri, a takvima postaju i njihovi konzumenti koji ne razmišljaju kritički već sve prihvaćaju zdravo za gotovo bez da su provjerili točnost informacija.
[uredio django 9 - 06. lipnja 2012. u 16:11]
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 26.03.2012.
Poruka: 341
06. lipnja 2012. u 16:14
gledatelj01 je napisao/la:
Markov7 je napisao/la:
gledatelj01 je napisao/la:
Kao da nam Ameri namjerno spremaju seriju punu iznenadjenja... Treba se kladit na Spurse veceras cisto zbog americke sklonosti dramaturgiji! :p

Meni samo nije jasno zasto vec dvije utakmice wade rjesava zadnje minute tricom? Pa jebem ga ja imaju one tricase u ekipi zato su ih i dovodili, gdje bi lakersi bili da je uvijek sve sam Kobe završavao... NIGDJE! Fisher, Horry... 

Volio bih da Boston prodje ali mislim da nas ocekuje jos jedna tijesna utakmica u Bostonu, nadam se da ce opet wade imati zadnju loptu  =) 
Vidi cijeli citat


ne branim wadea dapace ali nije samo on u pitanju ako pogledas kroz sezonu u bar 80% slucajeva ekipa koja je imala zadnji napad za egal ili pobjedu sa tricom je forsirala sut ako ne sa trice onda bar korak unutra ne znam cemu to forsiranje (taktika)kad se moze jednostavno zabit pod kos i probat izborit kos+faul ili bar 2 bacanja ipak su bacanja jedno a sut priko ruke nesto sasvim drugo ne znam moze bit da je to danas moderno
Vidi cijeli citat



Slazem se! Igracu poput wadea ili njemu slicnog je bolje da napada kos nego da preko ruke forsira...

Vidi cijeli citat

Da , ali to je već tipičan sindrom prosječnih igrača.Najjači igrači poput Jordana,Kobyja,Duranta ili Wade gotovo uvijek  rade izolaciju 1 na 1 ili pick i šutiraju.To je logično naročito na kraju tekme kada su već svi umorni.Ljudi jednostavno imaju povjerenje u vlastiti šut.

123
...
5678
  • Najnovije
  • Najčitanije