Komentari na tekst: Video: Rukavina u završnici probio Šerifov bunker i osigurao mirniji uzvrat

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 18.08.2011.
Poruka: 115
31. srpnja 2013. u 02:08
špatc je napisao/la:
LivnoDinamo je napisao/la:
špatc je napisao/la:
Kako vas sram nije?! Pljujete tu po boysima a oni su jedino kaj je ostalo od ovog kluba... Nikome od vas nije jasno da klub ne postoji više, ostalo je samo ime od njega, nažalost... Na presicu se dovode cigani, radi se cirkus iz kluba koji je nekad bio veličina, gospodski klub, a kaj je on danas? Zbog koga je takav? Zbog BBB-a? Dajte mi molim vas objasnite prazni se tribina zbog povika prema velikom gazdi, to znači da ako se unitedovi navijači pobune protiv glazera da će se praznit old trafford? Ili možda ako se pobune chelseajevi protiv abramoviča itd. će se praznit tribine? Pa di mi živimo? U Sjevernoj Koreji? A kaj je najžalosnije vama je svima drago to kaj se događa s njima, ja ne razumijem kako možete podržavat mamića i shvatite više ovo nije dinamo, ovo je mamićeva prčija a vi koji god mislite da je ovo dinamo je žalosno da ne možete otvorit oči pa da vidite u kaj je on pretvorio ovaj klub... Meni se plače nakon današnjeg dana, dinamo pobijedio a ja nikad žalosniji... Molim Boga za spas zagrebačkih plavih...

ZA DINAMO BEZ MAMIĆA! 

MAMIĆU CIGANE ODLAZI IZ SVETINJE!!
Vidi cijeli citat

Da, Torcida isto uziva u spasenom HajduGu. Dobili su pravo glasa u klubu, i izabiru fenomenalne uprave. Toliko dobre, da su stvorili toliko mal dug, da im je trebao samo kredit od grada kako bi se PRIVREMENO spasili.
Otvori ti oci, i bolje pogledaj koliko se Dinamo digao otkad je Mamic tu. Sjeti se da je HajduG prije 10 godina bio ISPRED dinama 100 milja. Meni je to dovoljan argument da skinem kapu Mamicu.
A ovo zadnje cu opet ponoviti, ako mu se DOKAZE, dakle DOKAZE bilo sta nezakonitu, neka guli kaznu kao i svako drugi.
A do tada, FORZA.
S obzirom koliko ga "voli" trenutni ministar, i koliko mu salje inspekcije u klub, a Mamic je jos uvijek na slobodi, ocito je da se iz toga mogu donijeti neki zakljucci.
Samo takvi zakljucci ZZD placenicima od EPH ne odgovaraju :)

Vidi cijeli citat


Ti ne shvaćaš da mamić apsolutno ništa nije dao u klub? Da se mamić obogatio samo zahvaljujući dinamu? Ti ne shvaćaš da on ima takvu pozadinu, majstore lova čuda čini... Ti ne shvaćaš da mi, građani grada zagreba, dajemo dinamu 215 mil. kn godišnje, pa s time bi ja bio prvak 10 godina zaredom, proda igrača za 10 mil. dovede nekog za 250 tisuća i to pomogućnosti brazilca da vi svi svršavate i to je to, amen on je sretan... Uostalom, ajde pogledaj kaj je napravio iz dinama u tih posljednjih 10-tak godina pa onda sudi, dinamo je udruga građana, di ima u svijetu da uprava bira skupštinu a skupština bira tu istu upravu?! Ne znam kaj se događalo oko hajduka niti me zanima, ali oni imaju SVOJ klub, ako se ti možeš poistovjetit s ovim Dinamom i ono kaj je Dinamo nekad predstavljao u prošlosti onda ne znam, jer frende ovo je mafija, u sukobu interesa je, igrači u dinamu ne mogu igrat ako nemaju s njim potpisane ugovore za transfere, bogati se na račun dinama, kada je obnavljao stadion pogledaj malo, podsjeti se koliko je platio za stolice, tko je obavljao popravke na travnjaku... S onime kaj Dinamo dobiva od Zagreba, Dinamo ne bi trebao biti kanta za napucavanje u LP, a kamoli tek s novcima koji su dobiveni od transfera... Ima još toga, pročitaj si one feljtone BBB-a, tu ti je cijela istina, ako nakon toga ne progledaš, ona ne znam
Vidi cijeli citat

Ti moras shvatiti da je u cijelom nogometnom svijetu mafija. Uprava svakog kluba ima svoje interese, svoje managere, svoje ljude, koji se zele okoristiti od kluba.
Ista stvar je u Dinamu, ali u cemu je bit cijele price...
U Dinamu ta mafija radi nesto za klub, npr. :
-osam godina prvaci
-isitih osam godina europska jesen, sto nema niko na balkanu, pa cak ni grci
-klub nije u dugovima
-dovode se sve bolja pojacanja
(ovaj dio moram opsirnije, cekaj, tebi je PROBLEM sto dinamo dovodi igrace u koje ulozi par stotina tisuca, a proda ih za 2-3 milijuna? A ove najbolje za deset ili vise? Tbi je prolem sto je dinamo doveo 4-5 odlicnih igraca, od kojih su dvojica IZRAZITE  klase, za samo milju,dvije eura? Ne znam ,za mene je to prednost.)
-obnovljen stadion, iako to NIJE posao uprave Dinama
-potpomazu jos nekim sportskim klubovima
-otvaraju nogometne kampove dinama u sjevernoj,juznoj americi,australiji, europi
-obnovljeni uvjeti oko samog maksimira, dok je u splitu umjetna trava stara 10 godina i raspala je se
-sto je dovelo do osjetnog pojacanja stvaranja mladih igraca, na kojima sem oze zaraditi

Nogomet je postao trgovina, i ako nemas dobrog trgovca u klubu, nemas sta traziti u Europi.
Suludo je boriti se protiv toga, jer ne samo da ce patit Dinamo, patiti ce cijeli nas nogomet.
Meni je jasno da se ti boris za neke ideale, ti bi da to bude kao prije, kada novac nije imao toliku ulogu u nogometu.
Ali borba za ideale iza neke granice postaje suluda.
Dinamo, a samim tim i reprezentacija ne moze zivjeti od ljubavi.

Mislim moze, ali onda se pomirite sa tim da idemo svako peto veliko natjecanje, ili da svakih pet godina se netko slucajno ugura u EL onako kako je Hajduk jedne godine uspio.

Hocete li to moci prihvatiti?
Ne, necete, nego cete doci na tribinu i onda ce te srati protiv iste te uprave koja bude tu, zato jer je nsposobna.

Sto se jos Hajduka tice, ti kazes to je NJIHOV klub. Jest, to je njihov klub.
Ali bit je u necem drugom.
NJihov klub je prije 10 godina bio ISPRED Dinama, PUNO ispred.

Pogledaj sto je Dinamo u 10 godina napravio na planu igraca, i onoga u i oko stadiona.
A pogledaj da su ONI ostali tamo gdje su bili. Ne moraju te oni zanimati, ali samo to pogledaj, pa ces vidjeti koliko je Dinamo koraka naprijed napravio.

Stojim iza Mamica, i stajat cu dok mu sen esto ne dokaze. A zasto? ZAto jer ne zelim upravu koja ce u 3 godine, od 100 milja kuna plusa, napraviti 100 milja minusa. Kao sto su napravili kod NJIH.
A kad Mamic ode, odsjeci mi moj k..rac ako ne dobijemo takvu upravu, koja ce nas tako srozati.
FMfanatic
FMfanatic
Željan dokazivanja
Pristupio: 09.03.2011.
Poruka: 171
31. srpnja 2013. u 06:54

shimano9 je napisao/la:
FMfanatic je napisao/la:
shimano jbmu prestani pisat biblije svaki put kad komentiraš, nikome se to ne da čitat!
Vidi cijeli citat

onaj kotačić na mišu ti ima jednu čudesnu funkciju kad ga prstom okreneš prema sebi samo te prebaci preko tog komentara u manje od sekunde. jel to problem? nije neki napor upregnuti toliko prst jel da? mislim da si veći napor uložio u komentar mog pisanja.

Vidi cijeli citat


ma skrolao sam preko prvih 6-7 ovakvih koje sam vidio.. sad sam morao nešto reć... ono, komentari su ti duži od članka... 

The name's Bond. James Rodriguez.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 29.07.2013.
Poruka: 22
31. srpnja 2013. u 08:04
anetisi je napisao/la:
sve 5 za post, samo mi je ovaj addy upao u oči..ipak je kiksao, i to u najnezgodnijem trenutku pred kraj utakmice..dobro pa je zelenika, koji se pokazao kao izvrstan golman u ove 3 utakmice, i za kojeg mislim da bi trebao braniti i dalje, bez obzira na dolazak ovog poljaka koji nije branio nigdje drugdje, osim u osrednjem poljskom klubu, bio priseban i uspio omesti "moldavca"..
Vidi cijeli citat

Slažem se u potpunosti samo bih dodao da dovođenje novog vratara niti nije pogreška makar ovaj bio na klupi jer ozbiljni klubovi moraju imati dva kvalitetna riješenja za tu poziciju
Zvrx
Zvrx
Potencijal za velika djela
Pristupio: 12.03.2010.
Poruka: 4.001
31. srpnja 2013. u 08:05
pyunik je napisao/la:
Najveći dio onih narkomana i vucibatina koji su danas dinamu osigurali još jednu europsku kaznu ne zna nabrojiti niti dinamovih prvih 11.Ali to nisu oni narkomani i vucibatine koji nikog ne diraju i koji se samo pikaju i cijeli dan ništa ne radie i samo sebe na taj način uništavaju,ovo je rak dinama i to sa metastazama u uznapredovaloj fazi.Naravno da te vucibatine i narkomani nisu glavni problem kao što nije ni mamić,glavni problem su ljudi koji vode našu malu državu i koji su korak ili dva iznad tih metalno uskraćenih osoba.Oni koji vode ovu našu državu imaju mogućnost stati tomu na kraj,ali ne samo da to ne čine nego takvo stanje u državi potiču,ali svemu će doći kraj kao što je došao kraj u arapskim državama gdje se narod poubijao na ulici tako će se i u ovoj državi dogoditi prije ili poslje a 99 posto onih koji će loše proći bit će zdraviji dio naše hrvatske nacije.
Vidi cijeli citat


Točno. U ovoj mafijaškoj državi ništa ne štima. Ovi jadnici koji tako skandiraju samo su odlična prilika vlastodršcima da pokažu svoju moć. Zašto u ovoj jebenoj državi ne privode npr. direktore koji su uništili po nekoliko firmi, a sada su ugledni članovi društva? Inače, i u Austriji se npr. našim igračima skandira jugošvajne pa interventna ne ulazi na tribinu. Bilo bi puno bolje da interventna privodi mafiju, a ne ove jadnike.

Al zato smo mi parodija od države...

Kad, ako ne sad!
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 07.05.2011.
Poruka: 707
31. srpnja 2013. u 09:16
špatc je napisao/la:
Kako vas sram nije?! Pljujete tu po boysima a oni su jedino kaj je ostalo od ovog kluba... Nikome od vas nije jasno da klub ne postoji više, ostalo je samo ime od njega, nažalost... Na presicu se dovode cigani, radi se cirkus iz kluba koji je nekad bio veličina, gospodski klub, a kaj je on danas? Zbog koga je takav? Zbog BBB-a? Dajte mi molim vas objasnite prazni se tribina zbog povika prema velikom gazdi, to znači da ako se unitedovi navijači pobune protiv glazera da će se praznit old trafford? Ili možda ako se pobune chelseajevi protiv abramoviča itd. će se praznit tribine? Pa di mi živimo? U Sjevernoj Koreji? A kaj je najžalosnije vama je svima drago to kaj se događa s njima, ja ne razumijem kako možete podržavat mamića i shvatite više ovo nije dinamo, ovo je mamićeva prčija a vi koji god mislite da je ovo dinamo je žalosno da ne možete otvorit oči pa da vidite u kaj je on pretvorio ovaj klub... Meni se plače nakon današnjeg dana, dinamo pobijedio a ja nikad žalosniji... Molim Boga za spas zagrebačkih plavih...

ZA DINAMO BEZ MAMIĆA! 

MAMIĆU CIGANE ODLAZI IZ SVETINJE!!
Vidi cijeli citat

S ovim komentarom o ciganima si dovoljno rekao o sebi.I iako je i meni smješno da se Dinamo kažnjava zbog toga ti navijači kojima je "Dinamo sve u životu" ako imaju išta u toj svojoj glavi mogli bi shvatiti da to ne treba raditi jer štete klubu,a Mamić zbog toga neće sigurno otići.Prosvjedovati protiv njega se može i na drugome mjestu gdje voljeni klub neće biti ugrožen...
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 22.07.2009.
Poruka: 1.071
31. srpnja 2013. u 09:26
Vugi7 je napisao/la:
el_pistolero je napisao/la:
Ne slažem se da su dva čista penala,prvi je bio start na loptu a drugi napucana lopta koju bi svirali jedino suci u HNL-u...ali lijepo je da je Rukavina zabio, toliko su ga kritizirali i drago mi je da je i on dao doprinos odličnoj Dinamovoj igri. :))
Vidi cijeli citat

Hmm... Prvi start, Fernandes dolazi prvi do lopte, gura si u for i onda ga žuti igrač u klizećem startu odnese zajedno s loptom. Za mene penal.
Šta se tiče ruke, po meni još čišći penal. Kao prvo, ruka nije u prirodnom položaju i daleko od tijela, a drugo, sprječavala je izravni udarac prema golu.
Vidi cijeli citat

Slažem se. Prvi i nije baš za penal premda je pokupio i Fernandesa ali ajd' neka im. Ali drugi je čisti penal, ruka u neprirodnom položaju odmaknuta od tijela i izravno sprječava udarac na gol. Čist penal k'o suza!
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 03.09.2010.
Poruka: 321
31. srpnja 2013. u 09:31
Vidim da puno ljudi spominje nedosudjene penale.. Ja bi sudcu dao cistu peticu za sudjenje, start na fernandesu je skolski primjer klizecega starta na loptu, malo stroziji sudac bi mu jos dao i zuti za ono valjanje.. Kasnije je ustao i odigrao tekmu do kraja i to vrhunski, tako da nema govora o nekom ostrom startu na nogu.. Sto se tice druge situacije,ako sam ja dobro vidio igrač kojeg je pogodila lopta u ruku nije cak ni bio okrenut prema njoj vec se bacio u blok, cak i smijesno nekako ledjima tako da ja nisam vidio neke namjere igranja rukom! Inace odlicna utakmica dinama!
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 22.07.2009.
Poruka: 1.071
31. srpnja 2013. u 09:34
shimano9 je napisao/la:
svaka čast igračima da su uz sve te nepogodnosti uspjeli pobjediti, vidi se karakter ekipe. a kao da nije bilo dovoljno nakon teške utakmice u rijeci koja se igrala u vručem paklu pa tako brzo igrati ovako važnu utakmicu, morali su još i ovi koje se iz nekog nepoznatog razloga još uvijek zove navijačima, otežati kad je ekipi bilo najteže. kad su fizički počeli padati i kad im je trebala podrška da izvuku zadnje atome, kreteni potpuno unište atmosferu koja im je toliko trebala. što više reći a što se već nije? zar je to navijanje i pomoć ekipi? pa to nema veze s nogometnim navijanjem.

mislim da su ih sve trebali fino na hrpu, popisati i zabraniti im da dolaze na stadion pa onda neka se bore protiv mamića onako kako bi i trebali, dok ne traje utakmica. svi mi koji želimo gledati nogomet i koji smo s apetitom gledali većeras odlični dinamo, isto smo bili žrtve tih majmuna. a treba si zamisliti kako je tek onda samim igračima koji su direktno izloženi tome. stvarno više nema smisla to što se radi, a najgore od svega je da su toliko glupi da ne vide da samo sebi štetu rade a ne mamiću. ništa s tim nisu napravili osim odmogli dinamu i igračima, a mamić im se smije u facu negdje. a koliko je to sve štetno za ekipu pokazalo je kad su ih napokon otjerali i dinamo je zabio taj gol.

no da malo i nogmet dotaknemo i da ne dopustimo da nam do kraja sjebu sve. dinamo je odigrao pravu europsku utakmicu, stisli smo ih od prve do zadnje minute ako izuzmemo period kad se sve ono događalo. teško je reći da je netko bio loš iako je bilo sitnih grešaka u pojedinim trenutcima. najviše mi je živce počupao husejinović koji je i danas pokazao da zna igrati, ali da je toliko sebičan i da se s njim ozbiljno mora popričati. addy je danas pokazao da je dobar stoper, mislim da su to svi morali vidjeti. jer čak je šimunić imao neke gluposti dok je ovaj sve smireno rješavao.

a da sad ne analiziram sve mogu samo istaknuti pinta koji je pravi pogodak. odličan bek i napokon netko tko zna tu jebenu loptu fino ubaciti. kolika je vrijednost toga pokazuje taj gol koji je došao iz ničega, jedan neizrađeni ubačaj, a opet tako moćan kad je kvalitetan.

mogao je dinamo i bolje proći jer bilo je šansi, penal i puno prekida iz dobrih pozicija kao i kornera, no na kraju uz sve to je dobro prošlo da nismo dobili neki glupi gol u tih par minuta pada. nekad je dinamo znao takve golove dobijati, ali eto valjda je to vrijeme iza nas. stvarno treba čestitati igračima na svim aspektima jer danas su sve pokazali.
Vidi cijeli citat

Potpisujem skoro sve. Husejinović jest sebičan ali je u nekoliko navrata nanizao par njihovih igrača i stvorio opasnu šansu i više puta je pokušao podvaliti loptu iza obrane. Kad odigra još koju utakmicu bit će pravi. Sve u svemu odlična utakmica puna ritma kojeg je baš Dinamo stvarao unatoč destruktivnoj igri Šerifa. Bravo!
matbaric
matbaric
Potencijal za velika djela
Pristupio: 10.06.2010.
Poruka: 1.266
31. srpnja 2013. u 09:58
Majstorski gol Rukia
matbaric
matbaric
Potencijal za velika djela
Pristupio: 10.06.2010.
Poruka: 1.266
31. srpnja 2013. u 10:00
Dok su se ovi imbecili izredali sa povicima, Dinamo je izgubio dobrih 20 minuta igre jer su se samo koncentrirali svi na tribine. Sve u svemu odična tekma i stvarno bravo za Dinamo, užitak je bio gledati tekmu.
  • Najnovije
  • Najčitanije