15 kolo gumenjare

123
...
567
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 18.09.2002.
Poruka: 554
20. siječnja 2003. u 09:33
Zadar - Olimpija
Jako malo sam gledao jer sam bio u posjeti a drustvo je htjelo gledat skokove. Kolko sam uspio vidjet Olimpija nije bila dobra u skoku, a vjerovatno nije zaustavila Zadrove vanjske sutere a to je najbitnije kod igre Zadrana. Nemogu nista prigovorit Olimpiji, Poljak je kilav, Boisa je bio ozljedjen, Juraka sam vidjeo da je brzo skupio nesto osobnih (po njegovom obicaju) - znaci nemas 5-cu, nemas cetvorku, a vanjska linija ionako nije u nekoj formi osim opet odlicnog Bazdarica. A najgadnije sto nemas ni 2 cijela dana izmedju eurolige i GYL (cetvrtak-subota), ovako se neko vrijeme moze, ali non-stop ipak ne. Pogotovo ne Olimpija koja manjak individualne kvalitete nadopunjuje sa jakom taktickom igrom za koju su potrebne analize protivnika i probavanje toga na treningu.

Moram reci da mi ide pomalo na zivce sto je Olimpija vec nekoliko puta isla na ruke suparnicima u GYL i igrala je u promjenenim terminima koji su oni pomerali, dok Olimpija nijednom nije mogla pomerit svoj termin. Za ovaj puta je bilo kao dogovoreno da se igra u nedelju, pa se je onda opet pomerilo na subotu, zbog navodno "derbija" kola.

Sad, kad se situacija prilicno zakomplicirala u vezi FF, pitanje je sto ce Mahoric odluciti, da "ostavi" GYL ili da igra. Tesko reci. Svakako da bi bruka u euroligi opet poljuljala interes sponzora koji je sada narastao pa se ocekivaju malo bolji dani za Olimpijin budzet. Po drugoj strani samo se lozit na euroligu pa tamo onda nista pametno napravit opet je riskantno. Doduse, neznam kako se poklapa dalje euroliga i GYL i dokle sve to traje.

Borac-Maccabi
Gledao sam snimku i prvo poluvrijeme mi je bilo bas lijepo za gledat. Dvorana napaljena, Borac stalno u maloj prednosti, bilo je nekoliko poteza sa obje strane. U trecoj cetvrtini stao je sut Borcu (pogotovo trojke) i onda su se raspali. Maccabi je onda rutinerski zavrsio posao. Svakako moram spomenuti mladog playa izraelca Halperina (ili nesto slicno), 1984 godiste. Dobio je mali dosta veliku minutazu, koju je odlicno iskoristio. Bogami, dobio je Udrih jaku konkurenciju.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 18.09.2002.
Poruka: 554
20. siječnja 2003. u 10:05
@ hrvoje
[QUOTE] cekam da se javi janez i rece evo sad ce svakog trenutka poceti slovenizacija olimpije,samo se jos malo strpite....... hehe
Vidi cijeli citat

Pa vidjet cemo. U svakom slucaju ovoj upravi je stalo do slovenizacije i nadam se, da se nece to promjenit.
Moram reci da me je prije nekoliko dana raspiZdio bivsi predsjednik Olimpijine uprave. Izjavio je nesto u smislu:" Slovenci smo gadni-ako bi za Olimpiju igralo 10 crnaca svi bi bili zadovoljni dok bi pobedjivali, a kad pocnu porazi odmah se postavljaju pitanja o strancima" Moram reci, da ako bi mi u tom trenutku ovaj seljak primitivan bio nadohvat ruke, puknuo bi mu takav samar.....Normalno, tip nema osjecaj za SLOVENSKU kosarku, jer je biznismen a novac ne gleda na nacionalnost, a posto je jos jedan od mnogobrojnih provincijalaca koji su zauzeli pozicije u Ljubljani, on nema pojma sto je to LJUBLJANSKA kosarka. I normalno da sa provincijalcem Sagadinom svojevremeno nisu bili zainteresirani za LJUBLJANCANA Lakovica.

Ova sadasnja uprava trudila se svojevremeno za Bena Udriha, Slokara,...ali tesko je bez novca.

A u vezi Ozbolta: hrvoje bre, sto onda ako se rodio u Dubrovniku? Posto si ti vec morao spominjati POP TV ( u vezi Kostelica) daj ti ja spomenem kako mi se cinilo jako primitivno od HRT komentatora sto je uz sve Hrvate u Olimpiji poceo svojatati i Ozbolta. Inace bas mi je lijepo sto je ovaj Ozbolt napokon pokazao nesto.

Zagorac i Modric su "vasi" ali su vec jako dugo u Sloveniji. Za zagorca su neko vrijeme pricali kako je toboze talentiran, mada ja nikad nisam video nesto u njemu. A Modric mi je vec godinama bol u supku.
john
john
Željan dokazivanja
Pristupio: 16.12.2002.
Poruka: 625
20. siječnja 2003. u 10:43
Dobro Janez u pravu si, nasi komentatori imaju potrebu svojatat sve koji imaju Hrvatske korijene. Ja isto mislim da treba postovat njihov izbor da svoje rezultate postizu pod nekom drugom zastavom. Tom logikom da je Ozbolt nas (ili Jukicka ) ne bi smjeli svojatat zlato Pasalova nego je to Bugarski uspjeh. Ne moze se sjedat na dvije stolice.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 18.09.2002.
Poruka: 3.012
20. siječnja 2003. u 17:35
@damir
ne bih bas rekao da se zadrova igra bazira na popovicu. bas suprotno -u svakom napadu dobiva se dojam da popovic nekako ostaje u drugom planu i ceka da mu se otvori (a ne stvori) prilika,pogotovo kad razigrava erjavec.
popovic vise preuzima stvar u ruke kad je gusto zato i ima dosta utakmica u kojima krene tek pred kraj utakmice kad se lomi rezultat. npr u prvom poluvremenu postigne jedva 5-10 koseva,a onda u drugom doda jos kojih dvadesetak
ne bih rekao da se zadrova igra bazira na bilo kome. stavise cini mi se da se trude igrati vrlo momcadski i kompaktno

a sto se tice publike ni tu nisi u pravu. navijaju prosjecno,puste glas kada zadru krene ali kada je gusto nema ih nigdje! najbolji primjer je subotnja utakmica protiv olimpije kada su ljubljancani stisnuli u obrani u zadnjih pet minuta i kada se zadrpva prednost pocela topiti. u publici je tada zavladao nekakav cudan muk

@buki
[QUOTE]moric opet nije nastupao kod zagrepcana,be ikakvog objasnjenja
Vidi cijeli citat

komentator je rekao da moric nije trenirao sa zagrebom citav tjedan,ali nije spomenuo razlog

@janez
hehe pa rekao sam da se samo zajeBavam hrt komentatori ne da su primitivci nego su kompletni idioti tako da, ako si mislio time uvrijediti moje nacionalne osjecaje -err,uzeo si krivi primjer i meni ide nakuRac ovo svojatanje igraca koji su porijeklom hrvati.
inace mislim da je zagorac dosta talentiran igrac. vidio sam nekih poteza vrijednih paznje (doduse ne na ovoj utakmici...)
a svidjelo mi se kako je u subotu igrao bazdaric.cini se da se momak konacno nasao tj.da je nasao formu od prosle sezone.samo neka on napreduje

ps. na ovoj tekmi zagreb-split zaista se imalo sta vidjeti,bilo je i krasnih poteza i prodora i ulazenja (zapamtio sam jedno mimicino -pravo nbaovsko ) a posebno je impresivan bio perincic.skoro da nije mogao promasiti
odlicna utakmica ali ne vjerujem da zagreb moze ista uciniti u beogradu. mladi su to decki koji se "do jucer nisu makli iz zagreba". vidjeli ste sta su dozivjeli u tel avivu
tomas je prilicno dobar plej ali samo za nase pojmove,daleko najveci plus mu je inteligencija a najveci minus slaba fizicka gradja pa bude premekan u duelima. tezi samoisticanju pa ima dosta atraktivnih poteza (no look pass i sl.....)
nego ja bi rado istaknuo matea kedzu dosta mi se svidio u tih par minuta koje je proveo na parketu. odlicno se krece i ima dobre finte. pasalic je psihicki labilan,zato i igra toplo-hladno
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 07.01.2003.
Poruka: 1.135
21. siječnja 2003. u 02:46
Meni vec idu na zivce svadje tipa, ovome je igracu mama Crnogorka, ovome je Tajlandjanaka, to su sranja...
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 04.12.2002.
Poruka: 267
21. siječnja 2003. u 08:11
[QUOTE]A jel netko zna zasto Marko Moric uopce ne igra?
Vidi cijeli citat


Ozlijeden!
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 19.09.2002.
Poruka: 1.447
21. siječnja 2003. u 21:48
[QUOTE]ne bih bas rekao da se zadrova igra bazira na popovicu. bas suprotno -u svakom napadu dobiva se dojam da popovic nekako ostaje u drugom planu i ceka da mu se otvori (a ne stvori) prilika,pogotovo kad razigrava erjavec.popovic vise preuzima stvar u ruke kad je gusto zato i ima dosta utakmica u kojima krene tek pred kraj utakmice kad se lomi rezultat. npr u prvom poluvremenu postigne jedva 5-10 koseva, a onda u drugom doda jos kojih dvadesetak
ne bih rekao da se zadrova igra bazira na bilo kome. stavise cini mi se da se trude igrati vrlo momcadski i kompaktno
Vidi cijeli citat


-rekao sam vec, da sam ih gledao samo u Bg-u e da, zaboravih i ono na pocetku u "Jazinama", ali gle cuda, u obe utakmice Popovic se opet najvise istakao, mada, u Bg-u ga nije isao sut za 3 ali je sa svojim ulazima,asistima i penalima to malo kompezirao. nisam se htio izraziti (ako je tako ispalo) da u Zadru only i jedino Popovic igra, naprotiv Erjavec je tu sa najvecom minutazom(pa pop.) i najiskusniji(stariji) bek koji tu ima vjerovatno i najveci kredit pa je i normalno da od njega dosta akcija potice,ali isto je tako istina da ih dosta cesto i Popovic zavrsava, bilo s tricom ili ulazom gdje opet i precizno puca penale.onda su tu i dosta dobri Samanic,Perincic i evo sad Tvrdic,pa ovi rezervisti..ali Popovic je tu ipak statisticki najproduktivniji sa preko 3deset minuta i 17 koseva po tekmi..
a zasto su onda dobili epitet suterSKe ekipe ako ne pucaju skoro svi trice,od bekova do centara,igraju oni timski ali igra u stilu probijanje odbrane+ocekivano udvajanje = pras loptu prvom od trojice koji cekaju na liniji za 3 je kod njih dosta cesta i uspijesna, ali neko se tu ipak najvise istice i po igri i po ucinku..a to je nemoguce da "samo od sebe dolazi",-kosarka je ipak kolektivni sport, zar ne?.

[QUOTE]a sto se tice publike ni tu nisi u pravu. navijaju prosjecno,puste glas kada zadru krene ali kad je gusto nema ih nigdje!
Vidi cijeli citat


..ma cujes ti ovog purgerskog seratora "loky_ZD",a? cuj, iz "pouzdanih izvora" znam da nije tako, jedino mozda kad puse 2desetak razlike, ali i u tom slucaju onda se deru na upravu ili igrace...i slusaj ga ovo " ali kad je gusto nema ih nigdje"..,(ej, iako vam strajkuju,takve kao ti pustaju u bolnicu),ma kod tebe je glavno i najvaznije da samo opicis kontru,re-kontru.. pa kako bude da bude(naci ce nacin,pa makar samo srao) a posebni specijalitet su ti drage komsije,pogotovo istocne....he he, koji si ti mamlaz..

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 17.12.2002.
Poruka: 669
22. siječnja 2003. u 01:31
Bosna -Cibona 2 no comment
Laško -Krka 2
Zagreb- Split 1
Široki -Zvezda 1,2 ovisi o škriptarima
Borac -Maccabi 2
Zadar -Olimpija 1 U zadru su se svi osim šamaniča oporavili za kojeg jošp postoje šanse da se oporavi do subote zato mislim da je ovo poprilicno relno .
kratko receno igraci +tornado=pobjeda
123
...
567
  • Najnovije
  • Najčitanije