često se diskutuje o Partizanu i Partizanovom budžetu, i traže paralele otkud novac, i kako to neko može imati interesa ulagati novac u takav klub, dok u neke druge klubove iz okoline niko ne želi dati ni dinara.
Ako ostavimo po strani sad redovnu dozu pranja prljavog držanog novca i parapolitičkih igara koje su redovne u Beogradskim klubovima, Partizan ipak može ponuditi nešto više.
U ovom trenutku, trebalo bi da je Partizan izašao na 10,000 prodatih sezonskih karata, pri čemu je najjeftinija, gore za golubarnike u Areni, 150e. Donji prsten je prekomplikovan, ima puno različitih cijena, ali u principu cijela prosječne karte nije nikako ispod 200e, što znači da je samo na osnovu dosadašnjih prodatih sezonskih karata prihod kluba preko 2.000.000e.
Court side mjesta su 2,000e, ima ih 57 i sva su prodata prvog dana, dakle, samo na osnovu prvog reda zarada je skoro 150.000 (mjesečna plata Puntera 😂).
Posebno su skupa sky box mjesta, koja se prodaju kompanijama, tu se još ne objavljuju cijene, vjerujem da ide.
Uglavnom, KK Partizan nije samo brend na osnovu nekih starih priča, rezultata od prije 30 godina ili aktuelnih novokomponovanih uprava, KKP je brend koji ima svoju efektivnu vrijednost, i uvijek kada ga poredite sa drugim klubovima i pitate se otkud ovo, a kako ono, moraju se znati ovakvi egzaktni podaci