Grčka - Hrvatska: 06.09.2015.

CISCO
CISCO
Mali dioničar
Pristupio: 27.01.2006.
Poruka: 5.799
07. rujna 2015. u 10:08
Kontroler je napisao/la:
ma ja čak mislim da nije stvar do zagreba koliko do dvorane i njene tradicije (na rukometu je drele morao voditi 'navijanje' ej) u ciboni bi bilo puno bolje bez obzira na bagru šminkera i posvuduša, progutalo bi ih. jednostavno ova nakaradno moderna i još nakaradnije glomazna arena je upravo stvorena za te guzičare i njihovu udobnost. tamo je špica izaći kad je prvenstvo, o tome se radi. pa milu ti majku kako možeš sjedit 2 minute do kraja 5 metara od parketa, pa kolinda stoji i navija bijedo šminkerska!

mamba, jučer kad sam u bijesu nabijao sve od reda unutra nisam mislio na tebe i slične. pokušao sam sebe zamisliti unutra s tom indiferentnom bagrom i bio bih jednako ogorčen i žalostan. užasno je frustrirajuća pomisao da nemamo domaću atmosferu na jednom velikom natjecanju, još užasnija kad pomislim kako bi recimo bilo u višnjiku npr. jebiga lijepa naša centralizirana.. al šta je tu je, igramo skupinu na neutralnom terenu i šta napravimo napravimo. 
Vidi cijeli citat


Stavio sam ti na drugu temu, ali budem ti i ovdje okačio osvrt na navijanje.

Kako sam bio na jučerašnjoj utakmici, eto da podijelim par dojmova, a i ostavim komentar na ovo.

U pravu si, donekle. 

Uzimam si za pravo komentirati navijanje jer sam (nije samopohvala) prošao sito i rešeto na utakmicama nogometne reprezentacije (domaće, gostujuće, 3 Eura, 1 Svjetsko), Dinama, Badela 1862, Cibone (u počecima Eurolige), ali ono jučer je bila nakarada samo takva.

Onom idiotu sa hrt-a treba nabiti mikrofon u škrbave čvalje, jer još nigdje nisam vidio ili doživio da domaći prezenter (ne znam kako ga drukčije nazvati) napaljuje protivničke navijače na navijanje. 

Jednostavno nevjerovatno.

Idiotizam na kvadrat.

Za jučerašnju nakaradu ne bi ja krivio ljude koji su bili tamo, jer je tamo bilo dosta ljudi koji su htjeli navijati, već organizatora, a to je HKS.

Ljudi su bili raštrkani po cijeloj dvorani.

Greška, ali ono, katastrofalna, jer se u startu izgubila nekakva jezgra (koje u biti nije ni bilo).

Zašto krivim HKS?

S obzirom da su oni organizatori, imali su sve u svojim rukama, pa tako i mogućnost stvaranja pritiska i stvaranja domaćinske atmosfere.

A domaćinska atmosfera se ne radi na način da su najeftinije karte za gornje ringove i da se kupuju kako su se htjele, već se određuje cca 500 mjesta dole uz parket, karte se za te sektore prvo nude (naravno uz plaćanje, a ne džabe - iako i da su ih dali džabe ne bi pogriješili) navijačkim udrugama (prije svega mislim na košarkaške - Tornado, Funcute, Maligane) i javno se nakon toga obznanjuje da je taj i taj sektor za one koji misle navijati konstantno cijelu utakmicu, nakon toga bi se znala pozicija navijačke tribine i sukladno tome bi i ostatak ljudi koji bi želio i htio navijati znao koji sektor treba kupiti, a tako bi se punili i ostali susjedni sektori koji bi se našli u prodaji jer bi po defaultu ljudi htjeli biti bliže i tako dobiješ valove.

Ljudi bi znali kaj treba kupiti i od kuda će dolaziti pritisak.

Ako već nisu htjeli doljnje tribine pretvoriti u takvo nešto, mogli su dati gornje, ali da se zna koji su to sektori.

Ovako nitko nije znao di, šta i kako, bi oni ali ne mogu. 10 ih je lijevo, 7 ih gleda sa A tribine, 17 ih je na D 315 i tako nadalje.

Nadalje, idiotizam je također staviti protivničke navijače dolje, njima se već u startu trebao odrediti jedan sektor (naravno po mogućnosti najdalji od terena, gore negdje na krovu dvorane i ne dozvoliti kupnju bilo kojih drugih ulaznica za doljnje ringove).

Odmaknuo si ih od terena, namirio si njihovu potrebu da su na utakmici, a opet si ih stavio najdalje kaj si mogao bez straha da bi mogli pokrenuti svoju reprezentaciju navijanjem.

Tako je to trebalo organizirati, ali s obzirom tko vodi HKS, organizaciju Eurobasketa, uopće me ne čudi da to sve ispada tako kako ispada.

Eto kratki osvrt.

Mogli smo, ali nije bilo znanja ni volje.




Associação Chapecoense de Futebol
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 27.03.2012.
Poruka: 13.021
07. rujna 2015. u 10:14
cisco 

naravno da bagra iz saveza također nosi dio krivice. netko je nedavno napisao pa mogli su doslovce platiti nekim ljudima da uzmu par bubnjeva i ako ništa da 50 ljudi navija stalno i to je nešto, nadglasali bi makar ovih 15 grka. al glavni problem je ipak magnet za guzičare (cijeli taj arena kompleks)

arena zagreb je jedina dvorana u hrvatskoj, garantiram, jedina gdje smo mogli sinoć izgubiti ovu utakmicu s grcima.
CISCO
CISCO
Mali dioničar
Pristupio: 27.01.2006.
Poruka: 5.799
07. rujna 2015. u 10:21
Kontroler je napisao/la:
cisco 

naravno da bagra iz saveza također nosi dio krivice. netko je nedavno napisao pa mogli su doslovce platiti nekim ljudima da uzmu par bubnjeva i ako ništa da 50 ljudi navija stalno i to je nešto, nadglasali bi makar ovih 15 grka. al glavni problem je ipak magnet za guzičare (cijeli taj arena kompleks)

arena zagreb je jedina dvorana u hrvatskoj, garantiram, jedina gdje smo mogli sinoć izgubiti ovu utakmicu s grcima.
Vidi cijeli citat

Arena je takva zato jer se 6 godina nakon njezine izgradnje još uvijek ne zna koja je njezina "navijačka tribina". 

Da, bilo je guzičara, bilo je sponzora, njih ima uvijek i svagdje, ali kada njih staviš u stranu ostane jedna sasvim solidna brojka ljudi koji hoće, mogu, ali jbga. nisu dovoljno "ultra" da pokrenu stvari.

E tu onda dolaze "navijačke skupine" koje rade koheziju. 
Associação Chapecoense de Futebol
basketas
basketas
Moderator
Pristupio: 28.08.2011.
Poruka: 22.576
07. rujna 2015. u 10:35
Kontroler je napisao/la:
cisco 

naravno da bagra iz saveza također nosi dio krivice. netko je nedavno napisao pa mogli su doslovce platiti nekim ljudima da uzmu par bubnjeva i ako ništa da 50 ljudi navija stalno i to je nešto, nadglasali bi makar ovih 15 grka. al glavni problem je ipak magnet za guzičare (cijeli taj arena kompleks)

arena zagreb je jedina dvorana u hrvatskoj, garantiram, jedina gdje smo mogli sinoć izgubiti ovu utakmicu s grcima.
Vidi cijeli citat


Pa se vi zezajte s Cedevitom drugi put 
Moja duša živi za tebe...kad je tesko i kad sunce miluje...
Jotojoto
Jotojoto
Dokazano ovisan
Pristupio: 13.06.2011.
Poruka: 16.640
07. rujna 2015. u 11:02
Očekivao sam da će se ljudi podići na noge zadnje dvije minute, kako su uradili protiv Slovenije, ali ova družina na tribinama navija samo kada se vodi i pobjedjuje. Savez je grdno promašio. Zamislite da se 200 ulaznica podijelilo navijačkim skupinama i to na donjem sektoru uz parket, pa da se " košarka vrati "doma". Jutros se ovaj na televiziji vadi da po odredbama Fibe mora navijati i za gostujuću momčad?! Što sinoć nije ljude pozvao na potporu kad je krenulo loše. Staviti čovjeka koji veze nema sa sportom na to mjesto, to možemo samo mi.
obećao sam adminu da ću biti dobar
inkos
inkos
Željan dokazivanja
Pristupio: 14.11.2011.
Poruka: 368
07. rujna 2015. u 11:20
džon vejn je napisao/la:
ne treba puno tugovati za ovim 

igralo se 35 minuta 10-20% iznad realnih hrvatskih mogucnosti, zadnjih 5 minuta nas je svladao umor, nemoc krune simona kao prve i najbolje opcije u napadu....

Vidi cijeli citat


10-20% iznad mogućnost?!. Iznad Repešine reprezentacije i više od toga. Perasova Hrvatska je u stanju svaku utakmicu odigrati ovako, ako ne i bolje.

Babo ili Tomas bi nam puno značili, jer vidjelo se da fali rotacija na pozicijama 2 i 3. Trošili smo se puno u obrani.
[uredio inkos - 07. rujna 2015. u 11:48]
inkos
inkos
Željan dokazivanja
Pristupio: 14.11.2011.
Poruka: 368
07. rujna 2015. u 11:22
AceRimmer je napisao/la:
Ja u napadu zelim da Tomic dobiva vise loptu u postu, jer nam je bez BB-a to jedina pouzdana opcija u napadu.
Vidi cijeli citat


Teško je nakon svih ovih utakmica reći da je Tomić pouzdana opcija u napadu. Slažem se da u našoj igri treba što više spuštati loptu na centre, ali prije svega da se našim vanjskim igračima omogući što više otvorenih šuteva. Tomić se u realizaciji nije baš pokazao pouzdanim.

Najpouzdanija opcija u napadu nam je Simon. Šut, ulaz, pick, asist, ... nešto uvijek smisli
blackmamba24
blackmamba24
Mali dioničar
Pristupio: 19.09.2012.
Poruka: 6.737
07. rujna 2015. u 11:25
Izgleda da se svi tu slazemo oko navijanja samo da "gospoda " u savezu nista ne razumije. Stvarno se treba zapitati jesmo li uopce zasluzili i organizaciju ovog takmičenja. Moram također priznati da se bojim ove tri utakmice, ako je ovako jadna atmosfera bila u ove dvije utakmice protiv jakih protivnika sta ce tek biti protiv Gruzije i Nizozemske.
Moj IG profil koji prati Cibonu - @wolfpack_cibona
inkos
inkos
Željan dokazivanja
Pristupio: 14.11.2011.
Poruka: 368
07. rujna 2015. u 11:26
dbald je napisao/la:
ako je košarka timski sport, a jest...odakle Hezonji pravo da si uzima ovakve šuteve? Prvo, ubacio je dvije za redom i onda je otkazao akciju i šutnuo jednu iz ničega na prvi obruč.
Nakon toga je s 2/6 šutom u kritičnim trenucima uzeo prvi šut kod kojeg je imao Tomića samog pod košem i onda još jedan sa Ukićem u kutu.
Vidi cijeli citat


Da, ne daj bože da netko tko je tijekom utakmice imao šut za tricu 2/6, ide šutirati na kraju kad se lomi. Samo oni sa stopostotnim šutem do tada imaju to pravo (ako takvih ima)
Lox
Lox
Potencijal za velika djela
Pristupio: 05.03.2013.
Poruka: 4.992
07. rujna 2015. u 11:41
Dečkima samo palac gore za igru jučer. Fali nam samo malo mentalne snage i vjere u sebe kad je stani pani. Moramo vratiti pobjednički mentalitet da budemo čvršći kad budu ovakve knap završnice. To nam se do sada nebrojeno puta događalo da puknemo, bojim se da im je još uvijek u glavi. Svi su dali obol dobroj igri, nemam na nikog zamjerku.
  • Najnovije
  • Najčitanije