bh kosarka

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 29.04.2005.
Poruka: 1.104
08. srpnja 2006. u 11:53

 Opet kazem, ne osporavam navedene jer ih ne poznajem. Prokomentarisao sam igrace koje sam mogao videti, Baraca, Bavcica, Shehovica i Zimica. Niko od njih nije talenat nikakav.

 

joke1505
joke1505
Mali dioničar
Pristupio: 20.01.2004.
Poruka: 7.487
08. srpnja 2006. u 11:54
  e da napomenem nevolim ta omalovažavanja niti regionalnog niti nacionalnog karaktera vrlo jednostavno naša repka može biti zahvalna za rad u BiH-a košarci jer u pojedinim trenutcima ipak su u reprezentaciji igru nosili i mulaomerović i planinić i matej mamić i sesar, a sutra i markota i bogdanović i sad da ne nabrajam zamislite što bi bilo od ove naše jadne reprezentacije da nismo godinama imali vjernog mamića, čovjek izvrsnih ljudskih i igračkih karakteristika ili mulaomerovića koji je uvijek spremno branio boje hr repke. Dakle kao što oni naturaliziraju vasiljevića, tako i mi smo naturalizirali mnog hrvata iz hercegovine prije svega, a bili bi danas presretni da su u ciboni bili vidoviti i da za nas danas igra australac Bogut, zaista nevrijedi se rugati kada i sami isto radimo i nek je tako i treba raditi.
pojavljivanje na sceni visokih igrača u Bih-a pak proistječe iz toga što u BiH već dugi niz godina nije se pojavio ozbiljan Centar, pa se u proteklim godinama posvetilo radu sa visokom igračima.
my favorite:Nash,Wade,Ginobili,Nowitzki,Duncan
joke1505
joke1505
Mali dioničar
Pristupio: 20.01.2004.
Poruka: 7.487
08. srpnja 2006. u 11:59
  za te gore slažem se od njih će postati solidni igrači od kojih će samo Bavčić imati potencijala igrati značajniju ulogu u EL, mada ni Zimić nije uopće loš, koliko ga je koštao zapravo izbor kluba. Evo starije od kikanovića 86, ovaj 88. Iako je visok 217 nije dobivao priliku u bosni- klasika kao i mladi igrači u Ciboni, pa je dvije godine sjedio, ovaj je pak ove godine igrao 20-ak minuta za senore Slobode i više nego očigledan je njegov napredak u zadnjoj prijateljskoj utakmici, praktički je pojeo Zimića. Priča je uvijek ista koliki god talenat bili bez utakmica nema napredka isti slučaj i sa bogdanovićem, bolje biti član prve petorku u zrinskom, nego 13 igrač u realu, zbog toga mislim da će ga božo poslati u split.

my favorite:Nash,Wade,Ginobili,Nowitzki,Duncan
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 20.09.2004.
Poruka: 5.277
08. srpnja 2006. u 12:24

 @ joke

Odkad treba naturalizirati Hrvate?Kakva glupost.

Naturaliziran je naprimjer Domercant.Po tebi je onda i Ivan Klasnic naturaliziran.

   
[uredio BBB Forever]
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 03.07.2006.
Poruka: 654
08. srpnja 2006. u 12:31
joke samo da te ispravim kikanovic je visok oko 204-5 cm,ali to je nevazno i slazem se za kikanovica da je najveci talenat pa  cak veci od teletovica jer sam imao objicu prilike gledati teletovica na juniorskom u zenici prije 4-5 godina a kikanovica za seniore slobode ove sezone.Istina mirza je i tad bio zvijer 42 kosa slobodi u finalu ali kikanovic mi se cini nekako bolji
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 29.04.2005.
Poruka: 1.104
08. srpnja 2006. u 15:31

joke1505 je napisao/la:
  e da napomenem nevolim ta omalova¾avanja niti regionalnog niti nacionalnog karaktera vrlo jednostavno na¹a repka mo¾e biti zahvalna za rad u BiH-a ko¹arci jer u pojedinim trenutcima ipak su u reprezentaciji igru nosili i mulaomeroviæ i planiniæ i matej mamiæ i sesar, a sutra i markota i bogdanoviæ i sad da ne nabrajam zamislite ¹to bi bilo od ove na¹e jadne reprezentacije da nismo godinama imali vjernog mamiæa, èovjek izvrsnih ljudskih i igraèkih karakteristika ili mulaomeroviæa koji je uvijek spremno branio boje hr repke. Dakle kao ¹to oni naturaliziraju vasiljeviæa, tako i mi smo naturalizirali mnog hrvata iz hercegovine prije svega, a bili bi danas presretni da su u ciboni bili vidoviti i da za nas danas igra australac Bogut, zaista nevrijedi se rugati kada i sami isto radimo i nek je tako i treba raditi.
pojavljivanje na sceni visokih igraèa u Bih-a pak proistjeèe iz toga ¹to u BiH veæ dugi niz godina nije se pojavio ozbiljan Centar, pa se u proteklim godinama posvetilo radu sa visokom igraèima.
Vidi cijeli citat
 

Nema nikakvog omalovazavanja, daleko od toga. Mene bi licno radovalo da Bosna pocne da izbacuje jake igrace...samo sam skeptican, posebno sumnjam u tvoju recenicu da postoji sansa da Bosna bude primer Hrvatskoj i Srbiji sto se tice talenata....jer...dovoljno je da pogledas samo FMP i da vidis da sve price padaju u vodu..nema potrebe da gledas druge klubove..

Primera radi, spominjes Zimica koji je generacija sa Perovicem(ili mladji godinu dana)..pa poredi ga sa Pekovicem...

Uz duzno postovanje, talenti na ovim prostorima su u Srbiji...jer je Srbija medju prve 4 ekipe u Evropi i U 21 i U19 i U16

A pleyada mladih...

Tepic iz Vojvodine, Rakic iz Hemofarma, Perovic, Tripkovic, Bogdanovic, Velickovic iz Partizana, kompletan FMP

Cak i Crnogorci mislim da imaju daleko vece talente od Bosne...Dasic, Mijatovic, Maras...

Recimo ja bih pre uzeo Dasica i Mijatovica u svoj klub(Partizan) iz Buducnosti nego da mi daju da izaberem 5 igraca do 19 godina iz Bosne, koje god da hocu.

Sto se Hrvatske tice, Zadar je igrao sa 4 stranca ovu sezonu(3 Amera, Makedonac) i matorac od 35 godina. Tu ne vidim neke talente. Cibona osim Markote mrka kapa. Zagrebovi klinci ah...rezultat sve govori, godiste su FMP-ovih klinaca plus Mance, plus Alihodzic, plus Josko Garma (25 godina) a zadnji/predzadnji u ligi a FMP bez statijih igraca, bez stranaca, najstariji igrac 24 godine i 90% ispod 22 godine pa osvoje ligu.

Ja se iskreno nadam da ce se radjati talenti i u BiH i u CG i u HR i u Slo, pa i Makedoniji(za Srbiju se ne bojim), da ce ojacati gy liga, da ce dobiti na znacaju, da ce hale biti pune...ali...osim talenata u Srbiji koji su nepresusni veoma sam skeptican da ce ih biti jos negde. U hrvatskoj iako ih bude(bice, ali malo) oni ce tu ostati, dok ce cim neko iz Bosne vredi odmah otici u Srbiju ili Hrvatsku. Mile Ilic je Bosanac, ali ga FMP nasao i doveo kod sebe i eto ga u repki Srbije. Misanovic(217cm) je iz okoline Trebinja, eto ga u Zvezdi... Bosnjaci i Hrvati iz Bih ce cim budu vredeli odlaziti u Cibonu, Zadar....

A KK Bosna ce i narednih 10 godina dovoditi isluzene igrace iz Srbije i 50% igrackog kadra ce im popunjavati beobasket agencija.

 

joke1505
joke1505
Mali dioničar
Pristupio: 20.01.2004.
Poruka: 7.487
08. srpnja 2006. u 20:42
  Ma i ja se slažem da netreba naturalizirati hrvate majstore, samo da bi dao takvu primjedbu moraš znati da u bosni i hercegovini su tri naroda konstitutivna, bošnjaci, hrvati i srbi i naravno da ako srbin iz Banja Luke igra za biH- on nije naturalizovan isto dok u hrvatskoj i srbiji igrač druge nacionalnosti i iz druge države jeste naturalizovan poput recimo damira mulaomerovića, momak je bošnjak( da bi netko lakše shvatio musliman) po nacionalnosti, a po rođenje bosanac. Dakle kao recimo i eduardo da silva brazilac potpuno isti kriteriji zar ne, a vasiljević ima porijeklo iz bosne i srbin je, a srbi su  u biH-a konstitutivan narod dakle nije naturalizova, kao recimo i bogut da je igrao za nas po porijeklu je iz hrvatske i hrvat je što je jedini konstitutivan narod u hrvatskoj, je li ti sad jasno o čemu se radi, ma iskreno ovo su gluposti, ali nekome izgleda moram nacrtati da bi shvati razliku koje se i FIBA drži.
Ipak mislim da se previše držiš Zimića, volio bih vrlo brzo čuti tvoje mišjlenje o Teletoviću(Keramika), bogdanoviću(Real), Kikanoviću(Sloboda),Planiniću( NJ), a vidiš na Ilića sam skroz zaboravio mada nije klasični izdanak BiH-a škole što ovi navedeni jesu.
A ovo što si rekao za Bosnu i njeno ponašanje je 100% namjestu i tu se apsolutno slažemo!!
my favorite:Nash,Wade,Ginobili,Nowitzki,Duncan
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 15.01.2005.
Poruka: 42.430
08. srpnja 2006. u 21:02
E moj joke, pa ne mozes sa Srbima o kosarci, oni su posebno osjetljivi kada se bilo tko iz susjedstva usudi reci koju o talentu. Jer samo su Srbi talentovani, kao.

Malo se zezam, ali u sustini ovo je istina.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 06.12.2004.
Poruka: 388
09. srpnja 2006. u 00:06
Gorstak je napisao/la:

 Mile Ilic je Bosanac, ali ga FMP nasao i doveo kod sebe i eto ga u repki Srbije. Misanovic(217cm) je iz okoline Trebinja, eto ga u Zvezdi...

Vidi cijeli citat
 

Samo jedna ispravka za Mileta Ilica,vec sam to spomenuo pa cu ponovo....Decko je pre FMP-a igrao za Hemofarm do svoje 18-te godine kada je potpisao za FMP,verujuci da ce tamo dobiti sansu da igra jer je HF u to vreme imao par odlicnih centara koje je predvodio Darko Milicic!U slicnoj situaciji je bio i Misanovic koji sada igra u Zvezdi,pre toga je u HF godinama igrao za B tim!

Od vrsackih tj hemofarmovih talenata cu spomenuti BOSANCA Borisa Savovica(87 godiste-2.06)koji je kod Mute dobio sansu da debituje i svoje je vatreno krstenje iskoristio na najbolji moguci nacin,postigavsi 15 poena !Inace decko je igrao za sve mladje reprezentativne selekcije Srbije,ali je proslogodisnje juniorsko propustio zbog povrede,inace bio je standardan!Inace decko je vanserijski talenat!!!!!

Prijatelju,Mijatovic iz Buducnosti,mozda i najtalentovaniji mladi igrac na ovim prostorima,je rodjen u Splitu!

 

   
[uredio Wasley]
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 29.04.2005.
Poruka: 1.104
09. srpnja 2006. u 00:06

joke1505 je napisao/la:
  Ma i ja se sla¾em da netreba naturalizirati hrvate majstore, samo da bi dao takvu primjedbu mora¹ znati da u bosni i hercegovini su tri naroda konstitutivna, bo¹njaci, hrvati i srbi i naravno da ako srbin iz Banja Luke igra za biH- on nije naturalizovan isto dok u hrvatskoj i srbiji igraè druge nacionalnosti i iz druge dr¾ave jeste naturalizovan poput recimo damira mulaomeroviæa, momak je bo¹njak( da bi netko lak¹e shvatio musliman) po nacionalnosti, a po roðenje bosanac. Dakle kao recimo i eduardo da silva brazilac potpuno isti kriteriji zar ne, a vasiljeviæ ima porijeklo iz bosne i srbin je, a srbi su  u biH-a konstitutivan narod dakle nije naturalizova, kao recimo i bogut da je igrao za nas po porijeklu je iz hrvatske i hrvat je ¹to je jedini konstitutivan narod u hrvatskoj, je li ti sad jasno o èemu se radi, ma iskreno ovo su gluposti, ali nekome izgleda moram nacrtati da bi shvati razliku koje se i FIBA dr¾i.
Ipak mislim da se previ¹e dr¾i¹ Zimiæa, volio bih vrlo brzo èuti tvoje mi¹jlenje o Teletoviæu(Keramika), bogdanoviæu(Real), Kikanoviæu(Sloboda),Planiniæu( NJ), a vidi¹ na Iliæa sam skroz zaboravio mada nije klasièni izdanak BiH-a ¹kole ¹to ovi navedeni jesu.
A ovo ¹to si rekao za Bosnu i njeno pona¹anje je 100% namjestu i tu se apsolutno sla¾emo!!
Vidi cijeli citat
 

Rekao sam da ne mogu da komentarisem te igrace jer ih ne poznajem. Nadam se da ce vredeti i da cu imati prilike da ih gledam. Teletovic, nasao sam njegovu statistiku ne bas jake belgijske lige, za 23 minuta po tekmi on je ubacivao 11 poena, 203cm, a vec 85 godiste, dakle vec 21 godina. Nije obecavajuce ali cu ga videti u Tau sta ce uraditi.

Sto se tice naturalizacije, prvo da kazem da sam veliki protivnik toga. Imas klubski sport pa neka kupuje ko koga hoce, ali zalosno je da u Ruskoj repki igra Holden ili onaj crnja za BiH. Odrekao bi se srpske repke ako bi ikada zaigrao stranac u njoj.

A sto se Vasiljevica tice, on nema NIKAKVO bosansko poreklo, tip je rodjen u Osijeku, Srbin iz Osijeka rodom...ali ok mora da su mu nasli neku prababu koja je u Bijeljini prodavala sir i kajmak pa eto..nebitno dalje...ali po meni je jedino pravilno da se gleda nacionalnost i zemlja rodjenja. Mile Ilic je Srbin iz BiH i sasvim je prirodno da mzoe igrati i za BiH i za Srbiju, pa neka odluci. Ali Vasiljevic mzoe igrati ili za Hrvatsku ili za Srbiju...ma kao sto rekoh, nebitno. Nije Vasiljevic uopste igrac za reprezentaciju, cak ni Bosne..

I opet ti kazem, daj Boze da bude talenata u BiH, meni bi stvarno bilo drago, ali sam ja samo opovrgao tvoju tezu da je realna sansa da ce BiH talenti biti primer Srbiji i Hrvatskoj. Za HR ne znam, ne dotice me, ali sto se Srbije tice, mislim da FMP u jednoj sezoni izbaci vise talenata nego BiH u jednoj deceniji...tako je sada a ne vidim indicija da ce se to(drasticno) promeniti

 

  • Najnovije
  • Najčitanije