Cibona zapravo ima nekih slilčnosti s Cedevitom, počevši od naziva (Cibona = dobra hrana, jer su je na početku financirale državne prehrambene kompanije). Ono gdje se razilaze su veliki uspjesi koje je Cibona vrlo brzo postigla, čime se vrlo brzo utkala i u sam identitet grada.
Cedevita je s druge strane došla u situaciju gdje Cibona već postoji i gdje su onda još nekim ljigavim marketingom, tjeranjem zaposlenika da dođu na tekme i debilnim egzibicijama poput puhačkog orkestra na terenu pokušali privući publiku i stvoriti navijače, a to baš tako ne ide. Tj. privući publiku su još i mogli za ove neke velike tekme, ali navijači ne nastaju samo tako. Ajde još da su se vezali uz neki kvart (kao što je KK Zagreb uz Trnsko), ali ovo nije imalo smisla. Kužim ja da je Emil htio (naj)veće tržište, ali iz ove perspektive bi mu zbilja bilo bolje da je preuzeo/sponzorirao npr. KK Split, Zadar ili nešto slično.
Dodatna dimenzija je "struka" koja se čini očajnom u Cedeviti, što mi je od svega ovog još i najteže razumjeti. Pa ako već financiraš neki klub, kako onda pustiš da se njime prošire još i gore kumsko-rođačke strukture nego u javno financiranim klubovima?
[uredio trailer trash - 01. lipnja 2019. u 14:03]