Cibona 2019 / 2020

Zmago Sagadin
Zmago Sagadin
Željan dokazivanja
Pristupio: 09.09.2019.
Poruka: 430
09. svibnja 2020. u 15:04

tecec je napisao/la:

Zmago Sagadin je napisao/la:

cibonaci je napisao/la:

tecec je napisao/la:

hhc je napisao/la:

Lupidobric je napisao/la:

Može neko pojašnjenje? 

Vidi cijeli citat


možda je cilj sportski kolektiv dinamo 

Vidi cijeli citat

ako nije prošla Cedevita, neće ni Rudeš sve dok postoji Cibona. Sad za njih mogu drukat jedino BBB od kojih 90% pojma nema o košarci, al je to njima nebitno ak se treba feštat. 

Vidi cijeli citat

Mislim kaj s tim, kao da netko osnuje NK Cibona i ......ok. jos jedan klub.

Nitko, bas nitko ne moze ugroziti Cibonu kaj se tice popularnosti, ni u Hrvatskoj, ni na prostoru Balkana  a i Europe, mi smo brend ma kako bila losa situacija.

Vidi cijeli citat

Drži li Cibona te silne navijače pod ključem negdje ili? Kad je već tako popularna? O daj...te priče o Ciboni su vec ofucane s obzirom da u dvorani jedva i da ima ljudi...sve su to samo prazne fraze

Vidi cijeli citat

hoćeš reč da Dinamo nije popularan kad ti na Ligu prvaka protiv Porta dođe manje od 5000 ljudi? Istina je da košarka kao sport gubi na popularnosti i da pola klinaca nema pojma o pravilima te igre, ali sa promjenom vlasničke ili možda samo upravljačke strukture čudo se može napraviti. Niko me ne može uvjeriti da više ljudi u zagrebu prati hokej nego košarku.

Vidi cijeli citat

Ja ti govorim o tome da se priča o nekom velikom brendu Cibone,ali odgovori ti meni na nešto. Da uzmeš 100 random ljudi po gradu Zagrebu, koliko od njih bi znalo nabrojiti 3-4 Cibonina igrača? A misliš li da bi ta brojka bila da vodiš istu anketu samo s Dinamom? Dinamo je uistinu hrvatski brend, njegovi nastupi u Europi su bili lijepo popraćeni po cijeloj RH unatoč praznim tribinama koje u pravilu ima Dinamo. Dakle, Dinamo je brend radi svojih rezultata,rezultat je ono glavno što pokreće publiku, Cibona je nekad bila brend,trenutno to nije.

tecec
tecec
Potencijal za velika djela
Pristupio: 22.03.2013.
Poruka: 1.013
09. svibnja 2020. u 17:43

Zmago Sagadin je napisao/la:

tecec je napisao/la:

Zmago Sagadin je napisao/la:

cibonaci je napisao/la:

tecec je napisao/la:

hhc je napisao/la:

Lupidobric je napisao/la:

Može neko pojašnjenje? 

Vidi cijeli citat


možda je cilj sportski kolektiv dinamo 

Vidi cijeli citat

ako nije prošla Cedevita, neće ni Rudeš sve dok postoji Cibona. Sad za njih mogu drukat jedino BBB od kojih 90% pojma nema o košarci, al je to njima nebitno ak se treba feštat. 

Vidi cijeli citat

Mislim kaj s tim, kao da netko osnuje NK Cibona i ......ok. jos jedan klub.

Nitko, bas nitko ne moze ugroziti Cibonu kaj se tice popularnosti, ni u Hrvatskoj, ni na prostoru Balkana  a i Europe, mi smo brend ma kako bila losa situacija.

Vidi cijeli citat

Drži li Cibona te silne navijače pod ključem negdje ili? Kad je već tako popularna? O daj...te priče o Ciboni su vec ofucane s obzirom da u dvorani jedva i da ima ljudi...sve su to samo prazne fraze

Vidi cijeli citat

hoćeš reč da Dinamo nije popularan kad ti na Ligu prvaka protiv Porta dođe manje od 5000 ljudi? Istina je da košarka kao sport gubi na popularnosti i da pola klinaca nema pojma o pravilima te igre, ali sa promjenom vlasničke ili možda samo upravljačke strukture čudo se može napraviti. Niko me ne može uvjeriti da više ljudi u zagrebu prati hokej nego košarku.

Vidi cijeli citat

Ja ti govorim o tome da se priča o nekom velikom brendu Cibone,ali odgovori ti meni na nešto. Da uzmeš 100 random ljudi po gradu Zagrebu, koliko od njih bi znalo nabrojiti 3-4 Cibonina igrača? A misliš li da bi ta brojka bila da vodiš istu anketu samo s Dinamom? Dinamo je uistinu hrvatski brend, njegovi nastupi u Europi su bili lijepo popraćeni po cijeloj RH unatoč praznim tribinama koje u pravilu ima Dinamo. Dakle, Dinamo je brend radi svojih rezultata,rezultat je ono glavno što pokreće publiku, Cibona je nekad bila brend,trenutno to nije.

Vidi cijeli citat

Kada bi Dinamo bio u novinama 1 puta tjedno i to u članku od max 5 rečenica, na tv 3x godišnje, pa da postaviš Antu Čačića za trenera i kao najjače pojačanje dovedeš Ivana Krstanović, misliš da bi  neko od 100 ljudi znao nabrojati 4-5 igrača? 

https://www.youtube.com/watch?v=ePP9AHrncjQ
Zmago Sagadin
Zmago Sagadin
Željan dokazivanja
Pristupio: 09.09.2019.
Poruka: 430
09. svibnja 2020. u 19:10

tecec je napisao/la:

Zmago Sagadin je napisao/la:

tecec je napisao/la:

Zmago Sagadin je napisao/la:

cibonaci je napisao/la:

tecec je napisao/la:

hhc je napisao/la:

Lupidobric je napisao/la:

Može neko pojašnjenje? 

Vidi cijeli citat


možda je cilj sportski kolektiv dinamo 

Vidi cijeli citat

ako nije prošla Cedevita, neće ni Rudeš sve dok postoji Cibona. Sad za njih mogu drukat jedino BBB od kojih 90% pojma nema o košarci, al je to njima nebitno ak se treba feštat. 

Vidi cijeli citat

Mislim kaj s tim, kao da netko osnuje NK Cibona i ......ok. jos jedan klub.

Nitko, bas nitko ne moze ugroziti Cibonu kaj se tice popularnosti, ni u Hrvatskoj, ni na prostoru Balkana  a i Europe, mi smo brend ma kako bila losa situacija.

Vidi cijeli citat

Drži li Cibona te silne navijače pod ključem negdje ili? Kad je već tako popularna? O daj...te priče o Ciboni su vec ofucane s obzirom da u dvorani jedva i da ima ljudi...sve su to samo prazne fraze

Vidi cijeli citat

hoćeš reč da Dinamo nije popularan kad ti na Ligu prvaka protiv Porta dođe manje od 5000 ljudi? Istina je da košarka kao sport gubi na popularnosti i da pola klinaca nema pojma o pravilima te igre, ali sa promjenom vlasničke ili možda samo upravljačke strukture čudo se može napraviti. Niko me ne može uvjeriti da više ljudi u zagrebu prati hokej nego košarku.

Vidi cijeli citat

Ja ti govorim o tome da se priča o nekom velikom brendu Cibone,ali odgovori ti meni na nešto. Da uzmeš 100 random ljudi po gradu Zagrebu, koliko od njih bi znalo nabrojiti 3-4 Cibonina igrača? A misliš li da bi ta brojka bila da vodiš istu anketu samo s Dinamom? Dinamo je uistinu hrvatski brend, njegovi nastupi u Europi su bili lijepo popraćeni po cijeloj RH unatoč praznim tribinama koje u pravilu ima Dinamo. Dakle, Dinamo je brend radi svojih rezultata,rezultat je ono glavno što pokreće publiku, Cibona je nekad bila brend,trenutno to nije.

Vidi cijeli citat

Kada bi Dinamo bio u novinama 1 puta tjedno i to u članku od max 5 rečenica, na tv 3x godišnje, pa da postaviš Antu Čačića za trenera i kao najjače pojačanje dovedeš Ivana Krstanović, misliš da bi  neko od 100 ljudi znao nabrojati 4-5 igrača? 

Vidi cijeli citat

To ti i pokusavam reci, da rezultata ima drukcije bi se price pricale

cibonaci
cibonaci
Potencijal za velika djela
Pristupio: 17.01.2019.
Poruka: 3.454
09. svibnja 2020. u 20:15

Kako ti nije jasno, rezultata nema , velikih, jer je hrpa likova godinama zatirala i unistavala klub, a to je odmaklo ljude, iako po meni to nije nikakvo opravdanje za ne dolazak.

KOsarka je u Hrvatskoj u problemu i sad br. navijaca ne korenspodira sa rezultatima, primjer Zadra, ljudi ima i neka a rezultat los.

Zagreb je veliki i imas hrpu sportova koje ljudi prate.

Novinari ne prate kosarku i ako pisu to su clanci po vezi, ak je netko s nekim dobar ili ga treba promovirati, nazalost.

A ovo oko brenda, institucije, da ti pojasnim  ti rezoniras kao da kazes npr. Drazen  je nekad bio a sad nije, sto to znaci, sad ga nema ili neki drugi veliki kosarkas, on je bio i ostao legenda, brend, njegovo ime.

Cibona to je i nadam se da ti je nakon i ostalih upisa jasnije.

kosarka171
kosarka171
Mali dioničar
Pristupio: 08.07.2014.
Poruka: 5.574
09. svibnja 2020. u 20:19

Vidi cijeli citat

I nitko ni rijeci, a da malo ovo komentiramo, ponudeni su odgovori i kaj se ima za reci.

FlexXy
FlexXy
Željan dokazivanja
Pristupio: 07.08.2019.
Poruka: 643
09. svibnja 2020. u 21:04

kosarka171 je napisao/la:

Vidi cijeli citat

I nitko ni rijeci, a da malo ovo komentiramo, ponudeni su odgovori i kaj se ima za reci.

Vidi cijeli citat

Po ovim lazima ispada da ce predstecajna nagodba zavrsiti 2022. Iako cisto sumnjam u te lazi od strane uprave. Dug od 40mil kn a dobivaju 14 mil kuna godisnje od grada, mogli su ga otplatit vec 10 puta da se transparentno radi.

Handinglove
Handinglove
Željan dokazivanja
Pristupio: 10.06.2015.
Poruka: 474
09. svibnja 2020. u 21:40

Zašto kometirati odgovore koje je neki odvjetnik pisao, u biti šta je odgovoreno, u Ciboni je med i mljeko, i šta se mi tu bunimo, a samo podatak koliko je rata predstečajne plačeno, bi bio vrhunac.

Osoba se ne može roditi četvrtasta i umrijeti okrugla, tj onaj koji je glup ne može umrijeti pametan.
hhc
hhc
Mali dioničar
Pristupio: 30.04.2017.
Poruka: 5.666
09. svibnja 2020. u 22:27

kosarka171 je napisao/la:

Vidi cijeli citat

I nitko ni rijeci, a da malo ovo komentiramo, ponudeni su odgovori i kaj se ima za reci.

Vidi cijeli citat


ti stvarno vjeruješ u sve ove odgovore ? ovo čak i ja mislim da nije čavlović pisao nego odvjetnik...možda ga je istina zabolila 

[uredio hhc - 09. svibnja 2020. u 22:27]
Dražen Petrović uno di noi !!!
tecec
tecec
Potencijal za velika djela
Pristupio: 22.03.2013.
Poruka: 1.013
09. svibnja 2020. u 22:28

Zmago Sagadin je napisao/la:

tecec je napisao/la:

Zmago Sagadin je napisao/la:

tecec je napisao/la:

Zmago Sagadin je napisao/la:

cibonaci je napisao/la:

tecec je napisao/la:

hhc je napisao/la:

Lupidobric je napisao/la:

Može neko pojašnjenje? 

Vidi cijeli citat


možda je cilj sportski kolektiv dinamo 

Vidi cijeli citat

ako nije prošla Cedevita, neće ni Rudeš sve dok postoji Cibona. Sad za njih mogu drukat jedino BBB od kojih 90% pojma nema o košarci, al je to njima nebitno ak se treba feštat. 

Vidi cijeli citat

Mislim kaj s tim, kao da netko osnuje NK Cibona i ......ok. jos jedan klub.

Nitko, bas nitko ne moze ugroziti Cibonu kaj se tice popularnosti, ni u Hrvatskoj, ni na prostoru Balkana  a i Europe, mi smo brend ma kako bila losa situacija.

Vidi cijeli citat

Drži li Cibona te silne navijače pod ključem negdje ili? Kad je već tako popularna? O daj...te priče o Ciboni su vec ofucane s obzirom da u dvorani jedva i da ima ljudi...sve su to samo prazne fraze

Vidi cijeli citat

hoćeš reč da Dinamo nije popularan kad ti na Ligu prvaka protiv Porta dođe manje od 5000 ljudi? Istina je da košarka kao sport gubi na popularnosti i da pola klinaca nema pojma o pravilima te igre, ali sa promjenom vlasničke ili možda samo upravljačke strukture čudo se može napraviti. Niko me ne može uvjeriti da više ljudi u zagrebu prati hokej nego košarku.

Vidi cijeli citat

Ja ti govorim o tome da se priča o nekom velikom brendu Cibone,ali odgovori ti meni na nešto. Da uzmeš 100 random ljudi po gradu Zagrebu, koliko od njih bi znalo nabrojiti 3-4 Cibonina igrača? A misliš li da bi ta brojka bila da vodiš istu anketu samo s Dinamom? Dinamo je uistinu hrvatski brend, njegovi nastupi u Europi su bili lijepo popraćeni po cijeloj RH unatoč praznim tribinama koje u pravilu ima Dinamo. Dakle, Dinamo je brend radi svojih rezultata,rezultat je ono glavno što pokreće publiku, Cibona je nekad bila brend,trenutno to nije.

Vidi cijeli citat

Kada bi Dinamo bio u novinama 1 puta tjedno i to u članku od max 5 rečenica, na tv 3x godišnje, pa da postaviš Antu Čačića za trenera i kao najjače pojačanje dovedeš Ivana Krstanović, misliš da bi  neko od 100 ljudi znao nabrojati 4-5 igrača? 

Vidi cijeli citat

To ti i pokusavam reci, da rezultata ima drukcije bi se price pricale

Vidi cijeli citat

rezultat je samo bonus, ali ime je brend. Nije Tedeschi iz hira htio kupiti Cibonu jer lik zna koliko vrijedi to ime (u tom trenutku Cibona nije bila u nimalo boljoj financijskoj situaciji nego je sada). Početkom 2000-tih sam radio u firmi koja je 5-6 godina tavorila u stečaju i samo se čekalo kada će se ugasiti. Onda su se pojavili likovi kaj su ušli u firmu uz obećenje da će se tu uložiti neka lova. U slijedećih 2 mjeseca su se ničimizazvani pojavili 20-25 bivših poslovnih partrnera iz Italije, Njemačke, Nizozemske spremnih dati robu na odgodu plaćanja. Jedini razlog zašto su došli je IME firme.

https://www.youtube.com/watch?v=ePP9AHrncjQ
  • Najnovije
  • Najčitanije