Cibona 2021/2022

blackmamba24
blackmamba24
Mali dioničar
Pristupio: 19.09.2012.
Poruka: 6.737
24. svibnja 2021. u 08:35

Evo dao sam si za pravo otvoriti temu za novu sezonu. Zavrsila nam je jedna od najgorih sezona u povijesti kluba i sto se prije okrenemo novoj to bolje.

Svatko ima sud o sezoni koja je zavrsila i koja je bila u najmanju ruku turbulentna. Mnogo odlazaka, dolazaka igraca, mijenjanje trenera, nelogicne i pogresne odluke uprave kluba itd. 

Nama koji Cibonu imamo nekako u srcu najbolje je sto prije okrenuti se novoj sezoni i analizirati sta ce se dalje desavati. 

Tema je puno od uprave kluba, odlaska i dolaska igraca, promjene u gradu i vlasti, dugova i svega ostalog pa navalite. 

Igraci koji su trenutno pod ugovorom: 

PG: Lovro Gnjidić - Krešimir Radovčić - Jose Vildoza

SG: Mateo Drežnjak - Luksa Buljevic -Jakov Mustapic

SF: Toni Nakić

PF: Roko Prkačin

C: Danko Branković

Dodao sam i  Mustapica kojeg iz kluba nisu spomenuli. Neka netko tko ima bolji info objasni i to sa njim. 

Nadam se da cemo svi uzivati u boljoj sezoni iduce godine i da ce se Cibona vratiti tamo gdje joj je i mjesto , na vrh. 

HH Cibosi!⚪🔵

 

Moj IG profil koji prati Cibonu - @wolfpack_cibona
m5anjak
m5anjak
Potencijal za velika djela
Pristupio: 19.07.2018.
Poruka: 2.764
24. svibnja 2021. u 09:02

blackmamba24 je napisao/la:

Evo dao sam si za pravo otvoriti temu za novu sezonu. Zavrsila nam je jedna od najgorih sezona u povijesti kluba i sto se prije okrenemo novoj to bolje.

Svatko ima sud o sezoni koja je zavrsila i koja je bila u najmanju ruku turbulentna. Mnogo odlazaka, dolazaka igraca, mijenjanje trenera, nelogicne i pogresne odluke uprave kluba itd. 

Nama koji Cibonu imamo nekako u srcu najbolje je sto prije okrenuti se novoj sezoni i analizirati sta ce se dalje desavati. 

Tema je puno od uprave kluba, odlaska i dolaska igraca, promjene u gradu i vlasti, dugova i svega ostalog pa navalite. 

Igraci koji su trenutno pod ugovorom: 

PG: Lovro Gnjidić - Krešimir Radovčić - Jose Vildoza

SG: Mateo Drežnjak - Luksa Buljevic -Jakov Mustapic

SF: Toni Nakić

PF: Roko Prkačin

C: Danko Branković

Dodao sam i  Mustapica kojeg iz kluba nisu spomenuli. Neka netko tko ima bolji info objasni i to sa njim. 

Nadam se da cemo svi uzivati u boljoj sezoni iduce godine i da ce se Cibona vratiti tamo gdje joj je i mjesto , na vrh. 

HH Cibosi!⚪🔵

 

Vidi cijeli citat

Postao sam na staru temu, ali evo i ovdje.

Mustapic kao Badzim i Ramljak lani ima ugovor +1, sto nužno ne znaci da će ga produžiti. 

Od igrača bez ugovora a koji bi željeli ostati imamo sljedeće:

maric

novacic

mustapic

Koga bi vi od njih ostavili ?

danijel jusup
danijel jusup
Potencijal za velika djela
Pristupio: 13.05.2019.
Poruka: 2.748
24. svibnja 2021. u 09:07

m5anjak je napisao/la:

blackmamba24 je napisao/la:

Evo dao sam si za pravo otvoriti temu za novu sezonu. Zavrsila nam je jedna od najgorih sezona u povijesti kluba i sto se prije okrenemo novoj to bolje.

Svatko ima sud o sezoni koja je zavrsila i koja je bila u najmanju ruku turbulentna. Mnogo odlazaka, dolazaka igraca, mijenjanje trenera, nelogicne i pogresne odluke uprave kluba itd. 

Nama koji Cibonu imamo nekako u srcu najbolje je sto prije okrenuti se novoj sezoni i analizirati sta ce se dalje desavati. 

Tema je puno od uprave kluba, odlaska i dolaska igraca, promjene u gradu i vlasti, dugova i svega ostalog pa navalite. 

Igraci koji su trenutno pod ugovorom: 

PG: Lovro Gnjidić - Krešimir Radovčić - Jose Vildoza

SG: Mateo Drežnjak - Luksa Buljevic -Jakov Mustapic

SF: Toni Nakić

PF: Roko Prkačin

C: Danko Branković

Dodao sam i  Mustapica kojeg iz kluba nisu spomenuli. Neka netko tko ima bolji info objasni i to sa njim. 

Nadam se da cemo svi uzivati u boljoj sezoni iduce godine i da ce se Cibona vratiti tamo gdje joj je i mjesto , na vrh. 

HH Cibosi!⚪🔵

 

Vidi cijeli citat

Postao sam na staru temu, ali evo i ovdje.

Mustapic kao Badzim i Ramljak lani ima ugovor +1, sto nužno ne znaci da će ga produžiti. 

Od igrača bez ugovora a koji bi željeli ostati imamo sljedeće:

maric

novacic

mustapic

Koga bi vi od njih ostavili ?

Vidi cijeli citat


nikoga

al nebi me iznenadilo da Mustapić ostane

Kapetan17
Kapetan17
Željan dokazivanja
Pristupio: 12.04.2021.
Poruka: 268
24. svibnja 2021. u 09:09

Ja se iskreno samo nadam da će na vrijeme složit ekipu, a ne kroz pripreme tražit još neka riješenja, ostavit neke upitnike i sklepat ekipu tjedan dana prije početka sezone.

Mislim da je i teško išta preciznije komentirat jer dosta toga ovisi o tome kad će i hoće li Prkačin otići. Ako ostane, gradit će prema njemu ekipu, ako ode, onda popunjavat njegovo mjesto...načuo sam da se sve glasnije spominje Mazalin u toj priči, no i to vjerojatno ovisi o tome hoće li Prkačin otići. Ako ne ode, mislim da od Mazalina ništa...

I ovo jedva čekam oko Gnjidića da se konačno rasplete. Da vidimo tko je mjesecima pričao istinu, a tko laži.

Slažem se sa nekim komentarima ovdje, tj. u temi od prošle sezone, da je upitan dio krivice Jovanovića, s obzirom da čovjek nije slagao ekipu. Tu mu ne može nitko ništa zamjerit i o tome ne treba uopće razglabat, no da su se neki pomaci u igri vidjelo, to je činjenica. Ovo polufinale je bilo možda i nerealno, igralo se bez Prkačina, Split se naložio maksimalno nakon onih izjava o odgodama utakmica i tu je palo i na psihološkom planu definitivno...

Nažalost, puno toga ovisi o tim izborima, no samo se nadam da se politika neće previše uplest, jer ako bilo koji gradonačelnik dovede tu neke svoje poltrone, samo da su njegovi, a koji nemaju veze sa sportom, onda to nema smisla. No, to ne znači da podržavam ovaj trenutni rad Uprave, ali upitno je tko se uopće želi baviti Cibonom i sportom općenito u tom smislu, ali pričekajmo eto...

blackmamba24
blackmamba24
Mali dioničar
Pristupio: 19.09.2012.
Poruka: 6.737
24. svibnja 2021. u 09:12

m5anjak je napisao/la:

blackmamba24 je napisao/la:

Evo dao sam si za pravo otvoriti temu za novu sezonu. Zavrsila nam je jedna od najgorih sezona u povijesti kluba i sto se prije okrenemo novoj to bolje.

Svatko ima sud o sezoni koja je zavrsila i koja je bila u najmanju ruku turbulentna. Mnogo odlazaka, dolazaka igraca, mijenjanje trenera, nelogicne i pogresne odluke uprave kluba itd. 

Nama koji Cibonu imamo nekako u srcu najbolje je sto prije okrenuti se novoj sezoni i analizirati sta ce se dalje desavati. 

Tema je puno od uprave kluba, odlaska i dolaska igraca, promjene u gradu i vlasti, dugova i svega ostalog pa navalite. 

Igraci koji su trenutno pod ugovorom: 

PG: Lovro Gnjidić - Krešimir Radovčić - Jose Vildoza

SG: Mateo Drežnjak - Luksa Buljevic -Jakov Mustapic

SF: Toni Nakić

PF: Roko Prkačin

C: Danko Branković

Dodao sam i  Mustapica kojeg iz kluba nisu spomenuli. Neka netko tko ima bolji info objasni i to sa njim. 

Nadam se da cemo svi uzivati u boljoj sezoni iduce godine i da ce se Cibona vratiti tamo gdje joj je i mjesto , na vrh. 

HH Cibosi!⚪🔵

 

Vidi cijeli citat

Postao sam na staru temu, ali evo i ovdje.

Mustapic kao Badzim i Ramljak lani ima ugovor +1, sto nužno ne znaci da će ga produžiti. 

Od igrača bez ugovora a koji bi željeli ostati imamo sljedeće:

maric

novacic

mustapic

Koga bi vi od njih ostavili ?

Vidi cijeli citat


Najiskrenije niti jednog od njih. Maric jedino sta moze u ovom trenutku karijere je opaliti 2-3 trice u 10ak minuta igre. Fizicki propao. Ne treba nam takav igrac posebno dolaskom Vildoze.

Novacic, svaka mu cast, odigrao je po meni solidnu sezonu obzirom na godine ali slicno kao i Maric fizicki je propao. Moramo imati fizicki jake igrace i pune snage. Novacic to vec odavno nije. Uzeo bi ga mozda za trenera nekog u klubu ili nesto sta ja znam.

Mustapic. Ako ce biti neki igrac na kraju rotacije neka ga. Ima pregrst tih glupih utakmica u PH gdje je raspored lud i neka tu igra sa Alkarom, Skrljevom, Osijekom i slicnima. To on moze odigrati. 

Moj IG profil koji prati Cibonu - @wolfpack_cibona
m5anjak
m5anjak
Potencijal za velika djela
Pristupio: 19.07.2018.
Poruka: 2.764
24. svibnja 2021. u 09:16

Kapetan17 je napisao/la:

Ja se iskreno samo nadam da će na vrijeme složit ekipu, a ne kroz pripreme tražit još neka riješenja, ostavit neke upitnike i sklepat ekipu tjedan dana prije početka sezone.

Mislim da je i teško išta preciznije komentirat jer dosta toga ovisi o tome kad će i hoće li Prkačin otići. Ako ostane, gradit će prema njemu ekipu, ako ode, onda popunjavat njegovo mjesto...načuo sam da se sve glasnije spominje Mazalin u toj priči, no i to vjerojatno ovisi o tome hoće li Prkačin otići. Ako ne ode, mislim da od Mazalina ništa...

I ovo jedva čekam oko Gnjidića da se konačno rasplete. Da vidimo tko je mjesecima pričao istinu, a tko laži.

Slažem se sa nekim komentarima ovdje, tj. u temi od prošle sezone, da je upitan dio krivice Jovanovića, s obzirom da čovjek nije slagao ekipu. Tu mu ne može nitko ništa zamjerit i o tome ne treba uopće razglabat, no da su se neki pomaci u igri vidjelo, to je činjenica. Ovo polufinale je bilo možda i nerealno, igralo se bez Prkačina, Split se naložio maksimalno nakon onih izjava o odgodama utakmica i tu je palo i na psihološkom planu definitivno...

Nažalost, puno toga ovisi o tim izborima, no samo se nadam da se politika neće previše uplest, jer ako bilo koji gradonačelnik dovede tu neke svoje poltrone, samo da su njegovi, a koji nemaju veze sa sportom, onda to nema smisla. No, to ne znači da podržavam ovaj trenutni rad Uprave, ali upitno je tko se uopće želi baviti Cibonom i sportom općenito u tom smislu, ali pričekajmo eto...

Vidi cijeli citat

Ukoliko Prkačin ode, ne bi se čudio dolasku Mazalina. Ali poznavajući upravu i njihove odluke ne bi me iznenadilo da ga dovedu i ako Prka ostane. A to ne vjerujem da bi bilo dobro. Mazalin ne može biti igrač od zadatka i ne snalazi se dobro u takvoj postavi kao i većina naših igrača, kada se igra fokusira na njega onda je najproduktivniji. Zato i imamo tolike oscilacije u igri jer je rijetko tko od nasih igrača u stanju uci 15 minuta u igru i napraviti nešto značajno sto će okrenuti tijek utakmice. Eventualno je to radio Novacic nekoliko puta ove sezone, i u par utakmica Maric kad je zabio one važne trice. 

neverbored
neverbored
Moderator
Pristupio: 21.04.2012.
Poruka: 18.683
24. svibnja 2021. u 10:13

Ja sam pred neko vrijeme spomenuo da bih volio vidjeti Mazalina opet, ako Prka ode. Ali ne znam ima li on ugovor u Gorici...?

Ali mi na pamet padaju tri stvari.

- ne znači da se mi ne možemo igrati fantasyja, no svakako prvo novo upravljanje Gradom, i onda vidjeti kako će se to reflektirati na klub - neka postave neke ciljeve.

- ima proponenata "ostaviš svoje igrače, i onda s njima radiš da postanu bolji". litleben je najistaknutiji, i kad čitam što on piše, ima mi smisla. opet, ima i puno onih koji kažu da ipak treba "složiti ekipu" i da se ne može samo "iz svojeg dvorišta". 

- volio bih da netko od vas tko je košarkaš, trener, analizira i napiše što misli kakav tip igrača nedostaje ovome što zasad ostaje. ja to ne znam dovoljno dobro, osim ovako entuzijastično kombinirati.

 

Ono što ne bih baš volio je da se ekipa opet, ko nekada, složi s 2-3 neprovjerena stranca i da se sve raspada nakon prvih 5 utakmica sezone. Nadam se da će to znati izbjeći.

Mihael19
Mihael19
Potencijal za velika djela
Pristupio: 06.06.2020.
Poruka: 3.543
24. svibnja 2021. u 10:44

Fali iskustva, Bilan, Šakić i Simon(pošto je reko da želi završiti karijeru u Ciboni) bi bilo idealno...

m5anjak
m5anjak
Potencijal za velika djela
Pristupio: 19.07.2018.
Poruka: 2.764
24. svibnja 2021. u 10:49

neverbored je napisao/la:

Ja sam pred neko vrijeme spomenuo da bih volio vidjeti Mazalina opet, ako Prka ode. Ali ne znam ima li on ugovor u Gorici...?

Ali mi na pamet padaju tri stvari.

- ne znači da se mi ne možemo igrati fantasyja, no svakako prvo novo upravljanje Gradom, i onda vidjeti kako će se to reflektirati na klub - neka postave neke ciljeve.

- ima proponenata "ostaviš svoje igrače, i onda s njima radiš da postanu bolji". litleben je najistaknutiji, i kad čitam što on piše, ima mi smisla. opet, ima i puno onih koji kažu da ipak treba "složiti ekipu" i da se ne može samo "iz svojeg dvorišta". 

- volio bih da netko od vas tko je košarkaš, trener, analizira i napiše što misli kakav tip igrača nedostaje ovome što zasad ostaje. ja to ne znam dovoljno dobro, osim ovako entuzijastično kombinirati.

 

Ono što ne bih baš volio je da se ekipa opet, ko nekada, složi s 2-3 neprovjerena stranca i da se sve raspada nakon prvih 5 utakmica sezone. Nadam se da će to znati izbjeći.

Vidi cijeli citat

Ja ću se referirati na ovaj dio oko promjene vlasti i sto to znaci za Cibonu. Pad Bandiceve vlasti u svakom slučaju nosi promjene u klubu. Problem je sto će vlast preuzeti netko tko o sportu nema pojma a nema ni velikog interesa za isti. Zbog toga će promjene doći puno sporije nego sto se mi nadamo. Promjene u gradu će trajati dugo dok novi gradonačelnik pohvata konce, a tek kada riješi svoje prioritete (holding i gradske firme), možda se uhvati Cibone. Jedina promjena koja se sad može očekivati je smanjenje budžeta za narednu sezonu.

Sto se tiče našeg rostera, sve ono sto smo pisali prošle godine na početku vrijedi i ove. Bez nekoliko pravih šutera mi nemamo što tražiti u borbi za bilo kakav trofej u HR. Ove sezone smo uspjeli pokrpati sve pozicije osim te. 
nama se igra svela na obrambene bekove koji trebaju uštopati suparničke šutere, a oni sami ne mogu zabiti ništa izvana. 
kosarka je vrlo jednostavna u statistici koja nigdje ne piše, ako igrač kojeg ja čuvam, s prosjekom od 17 poena po tekmi, na mojoj utakmici zabije 8 poena, to je dobar posao samo ako sam ja zabio vise od njega. Ako igrač zabije vise poena nego sto ih primi, onda je napravio dobar posao, jer u ovom sportu se broji samo konačan rezultat, a to je tko ima vise poena. 
Meni ne smeta da neki amerikanac zabije 25 poena Nakiću, ako će na toj istoj tekmi Nakic zabit 26. Problem je sto će Nakic sutnut 2 lopte i neće ni doći u priliku za vise od 5 poena, a smatrat će se da je dobar bio u obrani ako mu je amerikanac zabio 12 umjesto 20. 
Otišao sam u široko, ali nama je Split zabio 48 poena iz trica.... imaju najmanje 5 šutera u ekipi, a mi samo Marica koji fizički ne može istrčati iz bloka na vrijeme da odradi akciju do kraja. Svi ostali igrači u ekipi nisu suteri, najbliži tome je Novacic.

xavier
xavier
Moderator
Pristupio: 11.09.2012.
Poruka: 22.557
24. svibnja 2021. u 11:03

Nisam baš pisao zadnjih sezona, a nisam iskreno baš ni pratio kao nekad.

 

Cibona je klub koji je baš jako povezan s gradskim strukturama i tu bi stvarno moglo doći do promjena. Kako će se to točno odraziti na funkcioniranje, teško je u ovom trenutku znati pa nema smisla ni previše o tome teoretizirati jer bi se rasprava nakon par postova ionako preselila na politiku.

 

Što se tiče sportske politike, tu imam nešto drugačije gledanje od većine i mene zanima uspjeh seniorske momčadi. Hoće li to biti ostavreno s 10 "domaćih" dečkiju ili igračima iz Splita, Mostara, Kaunasa i New Yorka, meni je više manje svejedno. Da se ne bi krivo shvatili, kad imaš dečka koji je potenacijal i postoji racionalna mogućnost da doprinese, naravno da ćeš mu dati priliku i osloboditi mu prostor. No isto tako, nema mi baš smisla forsirati "naše" samo zato što su naši. Prošla su ta vremena i na taj način se možeš nadati samo plesanju između domaće i ABA lige.

 

No tu se opet vraćamo na početak jer sve ovisi o financijama i nema nikakvog smisla potpisivati nebulozne ugovore i ulaziti u financijske dubioze, a bojim se da još neko vrijeme na žalost nećemo znati kakav budžet možemo očekivati u budućnosti.

MCOIS
  • Najnovije
  • Najčitanije