chempo987 je napisao/la:
Šta se tice publike i popunjenosti dvorane moramo biti svjesni da zagrebacka publika dolazi samo zbog rezultata. na primjer rk zagreb koji je do prije koje sezone igrao skoro pa u praznoj areni isto tako i dinamo u lp pun stadion a koji dan kasnije polu prazno. u nekoj novijoj proslosti cibona je bila puna 1. majstorica protiv zadra i 2. aba liga cini mi se iste sezone kad bila majstorica kada je cibona ima rekord 4-0 i dolazio je partizan ( i tada je cibona dobila ogromni medijski prostor) jer se tada mislilo da se cibona vratila na scenu. ne racunam druge utakmice protiv beogradskih klubova kada se dolazilo ponajvise zbog njih.
nazalost interes za cibonu je pao od strane navijaca ali i ostalih jer se o ciboni u medijima prica samo negativno
Vidi cijeli citat
Nije istina. Hrvatska publika voli rezultate. Zagrebačka u manjoj mjeri. I nije to najveći problem.
Zagreb je postao mix svega, a Purgera ima najmanje. Ja osobno nisam Purger. I nema više te pripadnosti kao Dalmatinci Hajduku, Zadrani Zadru i slično. U Zagrebu od 10 ljudi, 2 su Hercegovca, 2 su Dalmatinca, 1 je Slavonac, 1 je Zagorac, 3 Purgera i 1 vozi Glovo. Tu onda više nema povezanosti s Cibonom odnosno Dinamom u nogometu. I situaciji se pristupa na krivi način.
Ljudima se ne treba nuditi povijest i tu stvarati neki ponos nego se treba orijentirati na američki tip sporta. Medveščak u hokeju je mogao. To je bilo mjesto gdje si kao roditelj mogao i htio dovesti dijete, pod onim pauzama djeca se loptaju po hodnicima, dijeli se čips, ima kutak za baš malu djecu, svi mažu po hot-dogovima, pivi, izvlače se neki dresovi što se dijele i slično. I nisu tu kumovali rezultati, mislim da im je glavni uspjeh kao klubu polufinale EBEL-a i četvrtfinale konferencije KHL-a. Povezali su te igrače (iako su svi bili stranci) s navijačima, stalno su se izvodile neke nove PR gluposti, opa igra se u Pulskoj areni, opa Arena Ice Fever u zagrebačkoj areni pa malo na Šalati pa malo u Sisku, stalno se nešto novo izmišljalo. I to je ono što publika želi.
95% naših klubova u svim sportovima je čista suprotnost toga svega. Ključ je PR, a malo koji klub u to ulaže. Cibona se ni ne trudi skupiti navijače, valjda se nadaju da će ljudi doći sami od sebe. Ono, mi smo Cibona. To nije dovoljno. Pogotovo ne dok si totalno jadan, na 4. mjestu na PH i pred ispadanjem iz ABA lige.
Koje je rješenje? Ovako iz glave pada mi na pamet kao ideja probat složiti neki hype za playoff PH kad krene. Krenuti slagati TikTok videe. Podijeliti 2000 karata po školama profesorima tjelesnog. Staviti besplatan ulaz. Nabaviti top za pucanje majica/dresova pa ih ispaliti nekoliko na poluvremenu. Složiti onaj šut s centra za neki sponzorski bon (doslovno bilo što može biti samo da ljude zaintrigira). Pa možda netko i dođe. Mislim lupam gluposti, ali s ovim bar možeš reći da si probao. A ovo izgleda kao da se čeka da svi odustanu od praćenja košarke.