Gleam objavljuje fotke s “Media Day Cibone”, a vidim da su se i primetime mediji udostojili uključiti u cirkus. Svaka čast onome tko trenutno vodi marketing u klubu – barem tu ima pomaka.
Ali onda pogledaš našu “gospodu” Šerića i Lukačića… Djeluju kao da su ravno s kopanja kanala utrčali pred kamere. Niti osmijeha, niti odjeće prikladne za događaj. Ako se već “predstavljaš medijima”, barem navuci nešto što ne vrišti “vikend na vikendici”. Poslovni bon ton? To je njima očito egzotičan pojam. A prema njihovim biografijama, ovi “iskusni poslovnjaci” bi već trebali znati što znači stati pred novinare.
Rozić je barem izgledao kao da zna gdje je došao – čovjek je u prikladnu kombinaciju, valjda je ipak nešto pokupio tijekom godina. Žalosno je samo da naši seniori opet nemaju ništa osim majica – trenirke valjda još nisu stigle iz praonice. Na svakom normalnom Media Dayu igrači dolaze barem u trenirkama ili u polo majicama, a kod nas dva jadnika obuku ono što će se nositi na tekmama i – bok. Nisu morali doći u smokinzima, ali trenirka valjda nije znanstvena fantastika. Naši dečki trenirku nisu vidjeli tri godine, što i nije čudno kad direktor i savjetnik izgledaju kao da su došli pregledati kukuruz.
Uglavnom, sretno nam nova sezona – i nadajmo se da se ove godine nećemo sramotiti kao prošle!
A coach is someone who can give correction without causing resentment.