Cibona Split

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 12.12.2002.
Poruka: 423
13. travnja 2003. u 00:20
Kao što sam rekao veliki hendikep je bilo neigranje mamića i to se vidjelo kako sesar lagano pogađa a cibonini igrači samo gledaju.tek nešto kasnije kus je uspio to popraviti.Split je odigrao dobro drugo poluvrijeme ali cibona je opet sama sebe dobila.jeftin koš na kraju utakmice.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 10.04.2003.
Poruka: 152
13. travnja 2003. u 02:35
"Cibosi" mogli bi pokalo početi razmišljati da ove godine neće sve biti kao u prijašnjih deset godina. Teško je za virovat, ali izgleda da je Cibona ove godine puno slabija nego do sada viđeno.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 10.04.2003.
Poruka: 152
13. travnja 2003. u 02:36
Isprika. Zadar i Split su jači.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 07.01.2003.
Poruka: 1.135
13. travnja 2003. u 02:47
Ajme koja tekma... I neka mi sada netko kaze da Sesar nije za repku... Split igra jako dobru kosarku, Zizic mi se jako svidio... Radja je pokazao da je jos uvijek sposoban igrati vrhunski... Sve u svemu, ceka nas najuzbudljivije prevenstvo ikada, u kojemu ce kako god okrenemo pokal u Dalmaciju...
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 29.11.2002.
Poruka: 1.125
13. travnja 2003. u 06:42
Svi znamo da je Sesar najperspektivniji os svih nasih sutera i to je jucer pokazao mislim da je konacno sazrio i mentalno odrastao i da definitivno mora ic u Svedsku i biti jedan od najvaznijih igraca on igra u EL vec tri cetri godine stalno je vodja gdje god igra priznat je i od strane NBA jer je biran na draftu i ne vidim kako jedan Bazdaric koji ima JEDNU iznadprosjecnu sezonu u Olimpiji moze bit ispred njega....
Rijeka
Rijeka
Željan dokazivanja
Pristupio: 01.02.2003.
Poruka: 708
13. travnja 2003. u 11:27
Slazem se s komentarom o Sesarovom TALENTU, no nikako se ne mogu sloziti sa tim da je on vodja gdje god se pojavi. Pa gdje je on to napravio neki rezultat, Cibona s njim je redovno ispadala iz Eurolige, u reprezentaciji nije napravio nista(dobro nisu ni drugi), a ljetos ako se sjecate nije mogao naci angazman. Taj se talent nije dovoljno razvio, mozda nije dovoljno radio ( pogledajte Giriceka koji je vjerojatno manji talent, sto je napravio radom i profesionalnim zalaganjem ),a Bazda je u Ljubljani sebe potvrdio, gdje je sada Sesar u Splitu koji nije postigao jos nista ove godine.
nerviraju me moralisti, oružje prilagoditi protivniku, a ne sebi pucati u nogu
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 19.03.2003.
Poruka: 329
13. travnja 2003. u 15:21
...vec sam prije rekao da i Rimac i Sesar moraju bii putnici za Svedsku...Sesar je pokazao jucer kako moze igrati, i uz pravo vodstvo trenera (na zalost ima sukob sa Spahijom) moze biti vrlo koban za protivnicke ekipe...
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 23.09.2002.
Poruka: 575
13. travnja 2003. u 15:25
Dilema Sesar ili Baždarić bi zbilja mogla biti vrlo realna. Sesar je nesumnjivo vrlo kvalitetan i kada ga krene, kao sinoć protiv Cibone, tada je nezaustavljiv. Te šuteve preko ruke je jednostavno nemoguće braniti. Ono što mi se kod njega ne sviđa, osim mentaliteta, je da zna forsirati šut preko svake mjere i da nema previše osjećaja za taktiku i razvoj događaja na terenu. I Skansi je spomenuo nakon sinoćne utakmice da je u drugom poluvremenu izvukao Sesara, iako je bio dobar, jer se previše zaigrao i nije mislio na rezultat i ostale igrače. Baždarića izuzetno cijenim, ali on je u tom smislu potpuno drukčiji od Sesara, previše je samozatajan. Po onome što sam vidio ove godine, u Olimpiji je trebo preuzimati više odgovornosti i završavati više napada, jer ima kvalitetu da bude prvi igrač i vođa te ekipe. U svakom slučaju više mu vjerujem nego Sesaru, djeluje mi pouzdanije, ne ovisi toliko o šutu kao Sesar.
Rijeka
Rijeka
Željan dokazivanja
Pristupio: 01.02.2003.
Poruka: 708
13. travnja 2003. u 15:40
Slazem se da moze biti opasan, ali na turniru poput EP nezozemo se oslanjati na igrace koji mogu biti opasni ,ali isto tako mogu potpuno podbaciti ( a medju te spadaju i Rimac i Sesar) , vec voditi one koji u 90% utakmica naprave nesto , a kada ne naprave cudo daju neki minimum. Ova dvojca taj minimum nemaju ili su dobri ( cak odlicni kao Rimac proslo kolo EL) ili su veca opasnost po svoju ekipu nego protivnik.
nerviraju me moralisti, oružje prilagoditi protivniku, a ne sebi pucati u nogu
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 29.11.2002.
Poruka: 1.125
13. travnja 2003. u 16:04
ko se sjeca kad je Cibona prije dvije godine izgubila od PAF statistike su jos na http://www.euroleague.net ja sam ih sad provjerio Sesar za2 4-15 za3 3-12 FT 3-6 ukupno 20 poena iz 17 FGA i 6 FTA katastrofa neko bi reko al je Petreovic poslje reko da kad je gledo kazetu da su svi od reda u zadnjim sekundama davali loptu Sesaru jer su se bojali pucat... oni su ispali naravno al dali za to treba krivit Josipa ili ostale... mislim da uopce nije upitno dali je sesar vodja ili nije .....on ima iskustvo od DVA EPa 99 i 01i definitivno nam ne treba jos jedan debitant poput Bazdarica.... a nesto mi govori i da se Sesar opametio ovih nekoliko mjeseci bez kluba bi i totalnu budalu moralo malo urazumit.......