Cibonina publika- gdje je nestala?

Hrvoje
Hrvoje
Željan dokazivanja
Pristupio: 22.02.2005.
Poruka: 740
13. srpnja 2005. u 09:23
krivo si procitao. citaj i gornje komentare pa ces znati kome je to nacionalno bilo upuceno.
bas tima koji uporno tvrda da ne dolaze jer je cibona izgubila nacionalno u sebi.

ja uopce nevidim problem u ciboni.
jednom logicnim medijskim pristupom mogu imati barem 1500 ljudi na tribini.
bozo mi nije uopce krivac. on se bori za svoj klub i trudi se kupit sve sto moze. mislim da on radi solidno za cibonu, on je menager, nije bas on odgovoran za dovodjenje igraca. naravno da blagoslovi cjenu. neznam kakvi su odnosi u klubu ali mi je intrigantno sto radi mihovil nakic?
ako je bozo kriv za sve sto onda taj lik radi?
zar nije on sportski direktor, sto znaci direktor za struku, zar nije on bivsi vrhunski sportas koji bi trebao znati procjeniti igraca?
bozo je vise bauk za sve ostale klubove u hrvatskoj. njegov negativni dio se odnosii na to, prema ostatku, kupi sve sto moze hodati u hr samo da drugi nema(mada se i on skulirao u zadnju godinu). ali mislim da kad gledas samo sa cibonine strane da je on poprilican pozitivac. kupi sve sto moze za svoj klub. koliko prvanstava mu je donilo bas to sto je kupio solidnu klupu? svako. zadar redovito ima srcaniju petorku ali kad pocnu izmjene ode i prvenstvo i tako godinama.
a slazem se da je on bar zadrzao taj izlog za europu sto je pozitivno, i da ima zasticen status u EL, sto se nadam da ce i zadrzati.
naravno da bi bilo idealno da imaju kostur momcadi 5-6 godina i nekoliko igraca koje kupuju i prodaju u svom izlogu ali to je korak do savrsenosti. bilo bi onda i publike poprilicno.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 20.01.2005.
Poruka: 1.316
13. srpnja 2005. u 09:23
Slažem se s Eduardom. Ne trebaju na tribinama huligani (ne smije se BBB generalizirati kao huligane) već navijači koji će konstantno navijati! Jer nije baš protivnicima svejedno kad tribina grmi cijelu. Sjećam se utakmice iz prije par sezona protiv Barcelone (još je Jasikevičius bi u Barci). Dvorana puna ko šipak, navijanje od prve do posljednje minute. Šaras, Bodiroga i Fučka se nisu ni snašli a Cibona je već vodila 10-15 razlike. Atmosfera kao u 80-ima. Pretprošle sezone se slično dogodilo na prvih par utakmica. Znam jer sam bio na svakoj. Protiv Partizana se pred kraj utakmice cijela tribina digla i počela skakat. Tutnjava od koje se naježiš. Protiv Efesa također, odlična atmosfera, Marcus Brown i Granger nisu se ni vidjeli. I onda nakon Nove Godine i one ponovljene utakmice (mislim da je bila sa AEK-om) dolazi do sukoba BBB i Bože i odlične atmosfere više nema.
Ja mislim da bi trebalo poradit na tome da se BBB vrate u Draženov dom jer oni su jedini koji će povući cijelu tribinu pa će čak i one sponzoruše i oni šminkeri počet pljeskat i vikat. U to vrijeme (pretprošle sezone) Cibona je izgledala nepobjedivo doma, imala je dobru ekipu i da se nastavila takva dobra atmosfera na tribinama možda se mogli i nešto više napraviti! Prošle sezone, unatoč dobrim rezultatim, publike je bilo samo protiv Reala i Efesa.
Ja se iskreno nadam da će se nešto uskoro promijeniti nabolje po pitanju navijača i da ćemo imati atmosferu bar približnu onoj u Jazinama (jedino kad se igra protiv Cibone)
Hrvoje
Hrvoje
Željan dokazivanja
Pristupio: 22.02.2005.
Poruka: 740
13. srpnja 2005. u 10:01
usporedjivati sa jazinama je tesko jer je dole kosarka sport br 1. nije tamo uvjek bajna atmosfer, ima i tamo prazne dvorane ima i nezadovoljnika koji ne dolaze na utakmice itd. isto kao u zagrebu. malo je opcenito gradova u kojimaj epuna dvorana i u kojima je kosarka sport br. 1. kao da usporedjujes da zadar ima u vaterpolu ili rukometu atmosferu, tesko i nikako zamislivo. a domaci navijaci di god bili kad se dignu na noge su najglasniji jer su u vecini.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 20.01.2005.
Poruka: 1.316
13. srpnja 2005. u 10:17
E tu je jedna velika ironija. Cibona je uz rukometni klub Zagreba i vaterpolo klub Mladost (sportove koji nažalost nisu toliko popularni kao košarka, rukomet se izdigao u zadnje vrijeme nakon uspjeha naših na SP i OI) najuspješniji zagrebački (a i hrvatski) klub od osamostaljenja. Ne samo u hrvatskim nego i u europskim okvirima. Dinamo je dvije sezone igrao ligu prvaka a Cibona ju igra već konstatno već 15 godina i stalno dolaze veliki europski klubovi u Zagreb (ekvivalenti Realu, Bayernu, Barci ili Manchesteru). Cibona i konstantno dosta solidno igra u EL i pobjeđuje te iste velike suparnike ali to svejedno nije dovoljno. Npr. u Zagreb dolazi budući prvaka Maccabi a u dvorani se skupi jedva tisuću ljudi. To je sramota. Kada bi recimo jedan Real Madrid gostovao u Maksimiru mislim da nebi bilo praznog mjesta. A takvi košarkaški klubovi već godinama dolaze u Zagreb Kada bi se gledali rezultati, košarka bi apsolutno morala biti sport br. 1 u Zagrebu.
A i košarka je općenito naš najtrofejniji sport pa svejedno ne dobiva pažnju ni u medijima niti kod navijača kakvu zaslužuje.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 10.01.2005.
Poruka: 176
13. srpnja 2005. u 10:42
Božo Miličević je alfa i omega Cibone. Mihovil Nakić je sportski direktor samo zato da se pokaže kako u Ciboni stari igrači imaju mjesta i kako su za njih vrata uvijek otvorena.

Problem je u tome što je klub totalno izgubio identitet. Nevjerovatno je da jedan klub s tradicijom postane nešto ko onaj Ural Great. Klub bez boje, okusa, mirisa.

Ne može se pridobivati publika nagradnim igrama, bacanjem majica u publiku, cibonetama... Zato i kažem da stvara nekakav evropski NBA klub. U dvorani imaju 50 gledatelja, a uz parket postave nekakve fotelje za posebne VIP goste. Za mene je to strašno. Mi nismo Amerika niti ćemo ikada to biti.

Imam dojam da je Miličeviću neki idiot, kojem je tata platio da završi fakultet u Americi, rekao da je vidio kako se to radi u NBA, pa da će onda i oni stvoriti nekakvu "Cibonu Timberwolves".

Dok je lova stizala samo zato što je Cibona bila Ime tada je i Božo kupovao sve što je mogao. Sada Cibona gubi IME, gubi rejting, publike nema, pa onda nema mi love....Sad više nemogu kupiti Tomasa, Ukića, Banića, odlaze im Žižić, Popović. Nisu stvorili ni jednog zg igrača, igraju im "plaćenici"... zapravo su jedno obično trgovačko društvo pred stečajem
Hrvoje
Hrvoje
Željan dokazivanja
Pristupio: 22.02.2005.
Poruka: 740
13. srpnja 2005. u 10:53
pao je interes, zato i nema publike. u zadru je ta kriticna masa malo veca jer je sport br.1 ali i tamo je isti odnos. 98 nisi mogao uci u dvoranu ni kad se igralo sa zadnjim, ove godine se to dogodilo tek u finalu.
losi rezultati repke, nase prvenstvo nezanimljivo, manje vise znas da ce cibona osvojiti, a sad je cak ironija medija dosla do toga da se omalovazava prvenstvo jer ga cibona nije osvojila... a uvjek je vise bilo nogometnih nego kosarkaskih fanova. e sad posto je kosarka gradski sport mislim da bi i ta cibona mogla.
o medijima je suvisno pricati. navodno nemaju trzisnu vrijednost prenosi kosarke.
mediji su zaboravili da publiku treba i educirati. klubovi bi trebali napraviti prezentaciju momcadi uoci prvenstva, obici skole, podjeliti dresove, cibona ima kompletnu okolinu za animirati od varazdina do siska, a ne da dosjes na utakmicu a dva reda iznad tebe raspravljaju kako se zove onaj sa brojem 14. koji je zapoceo u prvoj petorci. a i nevidim baa pametnu odluku da se novoj tv , bez obzira koliko platili da prenos eurolige. sramota.
to je to jedno kompletan negativan stav. ali je povezan kroz vise glava, tj marketinsku svijest koja bas dolazi iz toga sto klubovi nisu privatni i nema vlasnika koji ulaze lovu i pita se zasto nema navijaca u njegovoj dvorani a njegov zaposlenik za takve stvari vozi sluzbeni mercedes? e pa nece ici... zato dok se n e privatiziraju klubovi.....
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 20.01.2005.
Poruka: 1.316
13. srpnja 2005. u 11:00
Te nagradne igre same po sebi nisu ni loše, ali to nije način za privući publiku. To bi trebao samo biti bonus koji će stvoriti neku vrstu spektakla. Ali spektakla nema bez gledatelja. Da je dvorana puna onda bi i ono bacanje majci, nagradne igre, ViP sjedalice, plesačice pa čak i Vučko imali neki smisao. Ali prvo treba naći način da se vrati publika i tu se slažem s eduardom da je klub izgubio identitet i da se navijači jednostavno nemaju s kim poistovjetiti. Rimac je svojedobno znao dizati publiku na noge ali takvih igrača više nema. Igrači koji mogu biti nositelji igre (bez obzira od kuda su) ne zadržavaju se u klubu dulje od jedne sezone. Pop, Longin, Penn, Rimac, Chucky... to su sve igrači koji mogu sa par svojih poteza ili nekim gestama dignuti publiku na noge. Ali su oni u Ciboni bili (nažalost) samo prolaznici.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 10.01.2005.
Poruka: 176
13. srpnja 2005. u 11:48
@ hrvoje

A zašto je pao interes. Ja trvdim da trenutno to nije zbog kvalitete košarke. Cibona se ove godine ravnopravno nosila s najboljim momčadima (dok su igrali Pop i Žižić), čini mi se da je repka kvalitetnija od one prije 4-5 godina.

Također, i prvenstvo je bilo jako. Ove spike koje provaljuje Čutura i stariji igrači da liga nikad nije bila slabija je burek. Iz te lige su otišli Žižić u Barcelonu, Tomas u real, Pop u Efes Pilsen.

Dinamo se opet zadržao u Europi par mjeseci, Mladost (vaterpolo) je također nigdje, Badel ipak ne igra Ligu prvaka. Jedino je kako-tako u najjačoj ligi prezimila Cibona, a baš tu najmanje ljudi.

Ljudi nemaju osjećaj da je ta Cibona njihova, njihov klub. Da su ti igrači njihovi igrači. Ljudi prepoznaju kad je nešto umjetno, neiskreno. Ove godine nijedan igrač iz Zagreba ( svaka čast Joki, Popu, Krstiću i Žižiću), pa po novinama doslovno preklinju za podršku, a nje nema i nema. Čak i oni, koji su pravi profesionalci i trebalo bi im bit svejedno dal u dvorani ima ljudi ili nema, tvrde da je očajno igrati u takvoj atmosferi.

Ja pratim samo Zagreb već 3 sezone i pratit ću ga i dalje. Jednostavno, iskreniji je klub. Vidiš da je tim dečkima stalo, znaš da igraju za sitnu lovu. Osim toga Cici je iz Sopota, Tomasi su Dinamovci... nekako osjećaš da im je bitno da je publika tamo.
Hrvoje
Hrvoje
Željan dokazivanja
Pristupio: 22.02.2005.
Poruka: 740
13. srpnja 2005. u 12:08
to stoji. taj "kostur" momcadi je nestao iz hr kosarke opcenito. tu je identitet cibone nestao.
slazem se u potpunosti. zato se slazem u kritikama ciboni.mogu komotno imati 2-3 igraca koji bi igrali 10 godina u klubu(tipa petar popovic u zd 80ih) jos 2-3 koja su 3-4 godine u klubu i ostale prolaznike ili mlade igrace koje kupe jeftino i prodaju kad ih pokazu u europi. i eto rezultata u europi, uigrane momcadi, i love od prodaje igraca, i one redovite od sponzora.
ali se neslazem (djelomicno) u kritikama da je samo 1 krivac. tipa bozo, mislim da ima i gore ekipe koja bi bacila cibonu ubrzo u smece. mislim da je kriva jedna kolektivna glupost koja vlada u hr kosarci. niko se negura da zamjeni bozu, a ako nema nikog da se potrudi maknuti ga onda nema ni boljih. jer nazalost kako je radja smjenio tvrdic nije rjesenje. smjenio ga je pritiskom u novinama da su stariji ishlapili i da nisu sposobni stvoriti igrace i eto ga sad radja sve isto radi (i jos gore). put je da neko dodje sa kvalitetnom poslovnom politikom i da je jak ko taj bozo i smjeni ga prirodnim putem.


ali ljudi bez vucka nista!
vucko je zakon.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 02.06.2004.
Poruka: 19
13. srpnja 2005. u 13:21
Negdje gore su kritički spomenuti mediji.

Inače svi na medije svaljuju najviše kritika.

A kako se prema medijima ponašaju u Ciboni?
Koliko puta smo pročitali da se do odgovornih tamo
nema šansi doći. Da Miličević ne želi ništa reći,
da Nakić samo muči, itd. itsl.

Evo sad je prijelazni rok koliko novinari dobivaju
informacija iz klubova. Sigurno se puno toga
događa u klubovima oko prijelaza, pojačanja,
odlazaka, a odgovorni u klubovima uglavnom
šute ili daju informacije na kapaljku.

Osam reprezentativnih vrsta (muškei i ženske)
se ovo ljeto priprema za EP. Gotovo pa nikakvih
informacija s priprema nema. Ni koji su igrači
trenutno na pripremama. S pripremnih utakmica
vrlo slabe informacije, uglavnom rezultat, a nekad ni rezultat.
Šta rade odgovorni za odnose sa sredstvima
javnog priopćavanja?

Kao da su se u klubovima i HKS zarekli na rad "na miru",
bez eksponiranja u novine, što svatko mora znati šta
oni rade i kako što rade, što se kod njih događa, itd.

Ako nije tako što bar jednom tjedno ne održe konferenciju
za tisak i prenesu javnosti stanje?

I onda mi napadamo novine, radio, tv, što je košarka tamo
malo zastupljena. Ma, ne da nije malo, već je i puno u odnosu
na ono koliko se sredstvima priopćavanja servira, pa novinari
moraju sami na razne načine do informacija.

  • Najnovije
  • Najčitanije