EC 2007 Kvali. Group D

123
...
8910
...
333435
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 14.08.2006.
Poruka: 5.785
31. kolovoza 2006. u 22:51
Gledo sam naravno EP
Dobro jeste da niste imali srece i sve to al kako god niste prosli na SP, tako da se ne treba bavit prognozama Hrvatske na ovom SPu

A dimnjacaru. jesil gledo utakmicu BiH-Izrael? Nije smjesno sigurno, mozda zalosno... Mnogi ce pricat da su i nas sad pokrale sudije al to nema nikakve veze sa katastrofalnim 2. poluvremenu itd.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 15.01.2005.
Poruka: 42.430
31. kolovoza 2006. u 22:56

Da, vise je zalosno.

Mada, nije ni to, jasno je da nijedna ekipa ne moze cijeli mec imati sut za tricu kao sto ga je imala BH ekipa u prvom poluvremenu. Nisu ni Izraelci jeli ludih gljiva pa da im trener ne zna na poluvremenu reci kako zaustaviti taj sut. Opcenito je glupo zasnivati igru samo na sutu. Obrana je puno vaznija, recimo, a BH centri ne znaju igrati obranu, a bogami ni bekovi.

No da se vratimo na HR ekipu, HR ekipa je gazila i Tursku i Italiju i to ove potonje toliko redovno da je to vec pravilo, pa ne vidim zasto ih nebi zgazila i na ovom SP-u.
joke1505
joke1505
Mali dioničar
Pristupio: 20.01.2004.
Poruka: 7.494
31. kolovoza 2006. u 23:00
  E pa ako si smješten u gradu Kiseljaku ( dobro isprika poslom sam u sarajevu, a smješten u Kiseljaku), tamo valjda ta licenca nije problem, čudna je ovo država, al eto odgledao sam i BiH protiv Izreaela, zapravo dobro neko napisa smješna je igra ove repke, nevjerojatno, imaju toliki potencijal u Teletoviću, Bajramoviću, Hukiću, pa i play, onaj crnjo( garant je bosanac) nije loš, ali zato imaju i vrlo smješnog trenera Nenad Marković iz završio karijeru i odmah selektor, to se zove pametan potez, a mi kukamo, pa čovjek je smješan on nemože voditi ni Borik, nema blage veze o košarci, igra se zasniva na 30 šuteva za 3 , odbrana mu je valjda nepoznat pojam jer je i on nikada nije igrao, ovo je jedno od najsmješnijih vođenja utakmice viđenih ikada. Uzgred mi smo te izraelce prije par dana tukli 20 razlike glat
Bosna vrlo lako može ostati bez EP sa ovim trenerom, pa ovome nebi dao ni pionire da vodi
al dobro je znati da su drugi u problemima ( da i srbi), koje smo mi preboljeli.
Usput jebeš statistiku, ja sam imao dojam da je roko bez problema mogao napraviti 10 asista, a on 3, a Planini 5, pa da nisam gledao tekmu stvarno
Još jednom, je**m ti FIBU, uh bio bi tu i vujčić i Bagarić, a i Giriček, čovječe koja šteta i žalost!
my favorite:Nash,Wade,Ginobili,Nowitzki,Duncan
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 17.10.2002.
Poruka: 5.657
31. kolovoza 2006. u 23:15

Shaggy je napisao/la:
Zelva je napisao/la:


planinic ziva katastrofa, nabijen ga i na nba i na njegovu igru, ok, van forme je, ali onda odigraj ka tomas, pametno, dobro u obrani (ajde, u q3 je i odigra nekakvu obranu)... joj, sta ce mu peras radit ove sezone, kad je ovakvog roka prca u zdrav mozak...

Vidi cijeli citat


ja sam sto puta veæ promijenio mi¹ljenje o planiniæu tako da ga vi¹e neæu komentirati iako mislim da u njemu ima potencijala. u Beogradu me èak iznenadio, u ovim pripremam je bio najbolji strijelac uz popa, a danas stvarno nije imao dan. nekoliko lopti mu je iscurilo na poèetku, nije pogodio bacanja i malo izgubio samopouzdanje. lo¹ dan. pokazat æe on za¹to je va¾an za ovu repku.
Vidi cijeli citat
 

Slazem se, danas je bio kriminalan. Ali price kako nije odigrao niti jednu dobru utakmicu za repku je jednostavno velika glupost. Na EP-u se vidjelo da je dosta napredovao otkad je otisao iz Cibone, na pripremama je bio mozda nas najbolji strijelac. Danas je odigrao jako lose ali zar sad zbog toga nema mjesta za njega u ekipi? Ma daj...

Mislim da ovoj ekipi fali jedan pravi SF. Sto god mislili o njemu ali Giricek je igrac koji nedostaje ovoj ekipi (ne treba ga molit ali mozda ipak postoji mala sansa slijedece godine, nikad se ne zna...). Kvalitetan je u napadu kao i u obrani i ne moze mu se predbacit da se nije borio na EP-u. Procitao sam ovdje nedavno komentar u stilu "ma nama uopce ne treba Giricek" ali to je zbilja smijesno.

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 14.08.2006.
Poruka: 5.785
31. kolovoza 2006. u 23:17
joke1505 je napisao/la:
  nema blage veze o košarci, igra se zasniva na 30 šuteva za 3 , odbrana mu je valjda nepoznat pojam jer je i on nikada nije igrao,
Vidi cijeli citat

Nemoj pricat sta je on igro i kako jer ocigledno ne znas!!!
Cinjenica je da je on bio IGRACINA i uvjek ce ostat zapamcen takav...
Uvjek cu ga zobg tog postovat al slazem se da je lose poceo trenerski, i nikad se nisam slozio da je on trbeo biti selektor bez meca iskustva!

I da vas pitam kako je Roko Ukic odigro? Kolko poena i asistencija?
joke1505
joke1505
Mali dioničar
Pristupio: 20.01.2004.
Poruka: 7.494
31. kolovoza 2006. u 23:35
  Vjeruj mi da ću ti ja dati više podataka o karijeri Nenada Markovića, nego što si ikada znao, i tog čovjeka sam gledao uživo nepamtim ni ja koliko puta, zato govoriti da je igračina je možda istinito kad porediš BH košarku u zadnjih 10 godina, ali BH košarka je imala igračine zvali su se Dalipagić i Delibašić, a za Markovića reči da je igračina u uspordbi s njima je srozavanje povijesti BH košarke. O trenerskoj karijeri valjda je sada bezpredmetno pisati, dakle znaš iz prethodnih postova da znam puno o BH košarci, kao da je i poštujem i vrlo rado ću ti i juniorsku i kadetsku repku nabrojati, ali nemoj molim te davati epitete igračima, kad sam znaš da je BH košarka zaista imala svjetske veličine, a marković je samo jedan obićan prolaznik u tim okvirima ( svjetskim naravno, u BH od 90 ih pa na ovamo nažalost i jeste igračina)
my favorite:Nash,Wade,Ginobili,Nowitzki,Duncan
bonkas
bonkas
Željan dokazivanja
Pristupio: 15.08.2006.
Poruka: 483
31. kolovoza 2006. u 23:51
ukić, kasun, popović su nositelji igre, ali nemojmo zaboraviti kako su na ep funkcionirali planinić-kasun, bili su nezaustavljivi. nakon što odigra par mjeseci u europi planinić će vratit formu
repeša je odličan izbor za trenera  ove naše mlade repke koji će im usadit diciplinu..

čeka nas svijetla budućnost ako se ne umiješaju "viši" interesi
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 14.08.2006.
Poruka: 5.785
31. kolovoza 2006. u 23:54
Ma dzaba ti sve to, kad spominjes najbolje igrace Bosne i Hercegovine moras dobro pomenut Markovica... Za te stare bas ne znam kako su igrali i to, jer nisam gledo nit sam bio ziv tad... Al eto znam za Avdica, Delibasica i Dalipagica!
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 30.01.2005.
Poruka: 13.711
01. rujna 2006. u 01:21
Markoishvili je napisao/la:

 evo zašto je statistika ko bikini

Ukić 9pts 5rebs 3ast

Planinić 5ast, di mu nađoše 5 asista ne znam. Ukić je imao makar 7-8.

Vidi cijeli citat


Pa nisu ljudi nikad (kolko znam) govorili da je ''statistika ko bikini'' zbog grešaka zapisničkog stola. Već zbog onog što statistika kao takva nikad ne pokazuje.

Za Banića... Taj momak mi je uvijek bio među dražim igračima, jest da ima manjak cm, al zato ima muda, ide uvijek drito na koš, bez respekta... To cijenim!! A za Planinića, što reć... S potpunim pravom se od njega puno očekuje, jer se zna da dečko MOŽE... Al on ima neki bug u glavi zbog kojeg se ne može riješit njegove najveće bolesti nonšalancije... Na pripremnim i prijateljskim utakmicama briljira (logično), pokaže sav svoj talent i lepršavost (zato je prije EP na prijateljskim tekmama i na onom ProMonte kupu u Podgorici bio naš najistaknutiji pojedinac), al na EP-u sam svaki put strahovao kad bi on prenosio loptu (i često ju je znao i popušit glat), ne gradi loptu, ne pivotira, skakuće, nonšalantan je... S takvom glavom može jedino bit NBA tip igrača i to za regular season. A što mi je jako žao za njega jer sam uvijek puno nade u njega polagao.

Pop je car (bio i ostao), za Roka čekam da sezona počne klupska da vidim jel ''na štitu ili ispod štita'', isto vrijedi za Kasuna (nakon zujanja u NBA), a također se slažem da nam Giriček TREBA (što god Bojangles mislio o njemu), mirni Giriček.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 21.07.2006.
Poruka: 892
01. rujna 2006. u 03:00

 he he.....

way to go....

dobro je to pocelo sad dat Tomicu Vrbancu i  Pericu da se igraju s Estoncima i Dancima  jer ako posaljemo ove najjace na njih unistit cemo kosarku u tim zemljama za sljedecih 10 godina....mislim ubit cemo ih u pojam izgubit ce zelju da igraju za NT pocet ce se medjusobno svadjat ko je kriv i otkazivat repki a to im ne zelimo, zar ne...

123
...
8910
...
333435
  • Najnovije
  • Najčitanije