HR LIGA za PRVAKA

123
...
272829
...
787980
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 20.06.2006.
Poruka: 444
26. svibnja 2010. u 15:11
Flash je napisao/la:


a da nije mozdamorala proc u finale

non stop kmecite i placete zbog sudaca, a jucer je kriteri isao vama na ruku. plakat ce te vi i dalje

luzeri ste teski, a jos vecina vas je licemjerna
Vidi cijeli citat

ma tako je , tako je flash, u pravu si! a jadan flash...

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 12.09.2004.
Poruka: 1.482
26. svibnja 2010. u 16:20
Kako sam zadovoljan cijelo klupskom kosarkaskom sezonom, tako sam nezadovoljan ovim polufinalom. Vrlo losa i nekvalitetna kosarka na oba dvije strane. Jedina svjetla tocka koda Zadra je Perica, a kod cedevite Bazdaric (iako je on zabijao najvise na isustvo protiv jako lose obrane Zadra, mislim da on sada vise nije igrac koji moze trpati protiv ozbiljne obrane). Jedino je pozitivno bila izjednacenost jer su stvarno protivnici bili podjednaki i Zadar je zazluzeno prosao (makar i da je Cedevita prosla ne bi bilo nezasluzeno). Suci dosta losi, ali ne bih rekao da su nekoga posebno ostetili, niti navlacili za nekoga.

Ono sto me stvarno zivicira je ta rasprava o sucima i nedostatak bilo kakve (sportske) kulture kod igraca i trenera (tu nazalost prednjace igraci Zadra, npr Car nije niti jednu odluku primio mirno). Nije normalno na svaku drugu odluku sudaca skakati ko majmun, derati se, gestiulirati i sl. To je jednostavno stvar kulture (cak bi rekao osnovne kulture, a ne samo sportske). Dok se tako igraci i treneri ponasaju, ne treba se cuditi navijacima. Takodjer nedopustive su ove izjave poslije utakmice (Jusup, a i Aco poslije 3.). Jusupa je trebalo udariti po dzepu poslije 2. (5-10000 Eura), pa nek komentira i dalje. Klub moze uloziti zalbu (uz dokumentaciju), ali igraci i treneri nemaju sto komentirati sudenje. Zbog toga dolazimo do apsurdne situacije da suci pri kraju utakmice zakljuce da je najpametnije sutjeti i nista ne svirati jer bi bilo kakva odluka bila docekana na noz. 

Iskreno prvo sam posve neutralno gledao susret, ali me uvijek ta paranoja i nekultura igraca i navijaca Zadra (naravno da nisu svi takvi, ali uvijek ih se nade dovoljno da njihov glas dominira) natjera da navijam protiv njih. 


[uredio boris - 26. svibnja 2010. u 16:23]
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 21.04.2005.
Poruka: 12.275
26. svibnja 2010. u 17:08
Cardi je napisao/la:
Flash je napisao/la:


a da nije mozdamorala proc u finale

non stop kmecite i placete zbog sudaca, a jucer je kriteri isao vama na ruku. plakat ce te vi i dalje

luzeri ste teski, a jos vecina vas je licemjerna
Vidi cijeli citat

ma tako je , tako je flash, u pravu si! a jadan flash...

Vidi cijeli citat


ne, ne, nije tako! Cedevita je MORALA igrat 3. UTAKMICU!

Gluplje teorije nisam cuo...ajde da je morala proci u finale, osvojit prvenstvo, ali igrat trecu utakmicu

Tu se svugdije radi o tipicnom domacinskom sudjenju, sto je lose, ali je tako. Jedina razlika sto se zadrani, ne svi, javljaju za svaku sitnicu i govore o kradjama. Juce je Zadar imao blago domacinsko sudjenje sa greskama na obje strane i TOCKA!

A ti dalje nastavi cmizdriti

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 17.11.2005.
Poruka: 2.515
26. svibnja 2010. u 20:30
Dobro, vidim ovdje se raspisali o sucima. Niko nije ni primijetio da je Aco OPET vodio 16 razlike i OPET sve prosuo.

cedevita se zajebala, jer su si kvazi-direktorčići zabrijali da znaju nešto o košarci!!
ivor
ivor
Moderator
Pristupio: 05.02.2003.
Poruka: 7.826
26. svibnja 2010. u 21:16
Flash je napisao/la:
ne, ne, nije tako! Cedevita je MORALA igrat 3. UTAKMICU!

Gluplje teorije nisam cuo...ajde da je morala proci u finale, osvojit prvenstvo, ali igrat trecu utakmicu

Tu se svugdije radi o tipicnom domacinskom sudjenju, sto je lose, ali je tako. Jedina razlika sto se zadrani, ne svi, javljaju za svaku sitnicu i govore o kradjama. Juce je Zadar imao blago domacinsko sudjenje sa greskama na obje strane i TOCKA!

A ti dalje nastavi cmizdriti

Vidi cijeli citat


no dobro, nije da se stavljam u ulogu nečijeg advokata, al i ovo Cardijevo ima neke logike...

neće suci ić krast Zadar na njihovom terenu, to je ipak jasno kao dan i vjerujem da će se svatko složit, maksimum što su mogli napravit da pomognu Cedeviti je da ih poguraju doma...

ipak, ja vjerujem da i supersvježi i motivirani Zd neće moć puno u finalu, pod uvjetom da Cibona bude prava, Ciba je tu više faktor nego u kakvom će stanju bit Zadar...

a da se od utorka do subote ne mogu odmorit i fizički i mentalno - e to bome mogu, itekako...
[uredio ivor - 26. svibnja 2010. u 21:19]
⚜️⚜️⚜️
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 30.03.2010.
Poruka: 5.978
26. svibnja 2010. u 21:38
Cardi je napisao/la:
Zvrx je napisao/la:
Jusup nakon utakmice nije spominjao suce. Ljudi moji, jeli to moguće?
Vidi cijeli citat


haha, ova ti je pametna, pa naravno da se nece zalit na suce onaj koji dobije! ni Aco, koji se cijeli svoj zivot u porazima vadi na suce, se nije nakon druge zalio.

da rascistimo jedno, da je suđenje u drugoj utakmici (tijekom CIJELE utakmice, nije sporna samo zavrsnica) bilo regularno, Zadar bi s 2:0 prosao u finale.

oko Cedevite se vrti ogroman novac, i naravno kombinacija Radic-Tedeschi je ucinila svoje. Cedevita je morala igrati trecu utakmicu.








Vidi cijeli citat

a žalosno što se tako režiraju prvenstva al eto..cedevita ima "fiferje".

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 02.11.2006.
Poruka: 4.736
26. svibnja 2010. u 21:42
Jučer je Zadar imao domaćinsko suđenje i to svak normalan vidi. Isto ko što je cedevita imala domaćinsko suđenje u drugoj, isto ko što i pola ekipa ima domaćinsko suđenje. To je po meni normalno i teško je očekivati išta drugo. Naravno pod domaćinsko suđenje se ubraja faul-dva više za goste, i veći omjer sumnjivih lopti (di je situacija stvarno 50-50) domaćinu.

Ali uzrok reagiranja nakon druge utakmice nije bilo nikakvo domaćinsko suđenje, već dvi glupe odluke. Faul Plaisteda je tu i puno manje bitan iako je nepotrebno domaćinski suđen, koliko je problem situacija sa kretenom Carom posli. Istina je, na kraju treće je bilo cirka 10ak faula na Baždariću i to se moralo suditi. Pa ubili su čovika. Ali isto tako je tim faulima prethodio jednako čisti faul na Stipčeviću koji također nije suđen. Isto tako su Zadru uz svo domaćinsko suđenje svirane dvi nesportske pogreške... Obje po meni ispravno, iako se druga ni ne vidi najbolje, ali uopće ne sumnjan da ga je Car (namjerno) zahaklao...  Uglavnom te se dvije situacije ne mogu upoređivati jer uzročno-posljedična veza nije ni probližno ista.

Meni nije jasno zašto svi serete o razgovoru o sucima? Glupo je kad se Cibona nakon onakva suđenja u finalu buni na suce, glupo bi bilo da se Zadar jučer bunio, glupo bi bilo da se Zadar bunio protiv Hemofarma di je bilo dosta odluka na štetu gostiju, a upravo je Zadar izgubio. Ali kada se u jednom napadu ne sviraju tri protupravilna poteza i to odluči utakmicu, kada se u roku od 30 sekundi jednu momčad ošteti za 4 bacanja i dva napada što također odluči utakmicu onda se to mora spomeniti. A kada se takve stvari, dakle ne domaćinsko suđenje, nekome događa neproporcionalno češče nego drugima... E onda se navijači takvih klubova češče javljaju.


Uglavnom nadan se da će Cedevita dogodine složiti još jaču momčad sa igračima koji Aci bolje odgovaraju i da će ostvarivati bolje rezultate. Ipak su mi simpatičan klub i nekakav putokaz kako bi drugi klubovi trebali biti financiji uređeni. Iako, tu se postavlja pitanje ima li dovoljno izvora kapitala u Hrvatskoj da Cedevita ne bude iznimka?!
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 30.03.2010.
Poruka: 5.978
26. svibnja 2010. u 21:45
a u cedeviti pola splićana igra,a KK split tavori u A1 ligi za ostanak..aj i to san doživija.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 02.11.2006.
Poruka: 4.736
26. svibnja 2010. u 21:47
A Car je posebna priča, iako je OK igrač, iako je na njemu trebala biti suđena nesportska u Zagrebu, on je jedan od prgavijih, bahatijih i pokvarenijih igrača koje san gleda. Provokator koji je dobrim igrama dobio samopouzdanje i pokazao kakav je. Dapače ne pada mi na pamet pokvareniji igrač od njega...
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 21.04.2005.
Poruka: 12.275
26. svibnja 2010. u 22:29
hyper-white je napisao/la:
Cardi je napisao/la:
Zvrx je napisao/la:
Jusup nakon utakmice nije spominjao suce. Ljudi moji, jeli to moguće?
Vidi cijeli citat


haha, ova ti je pametna, pa naravno da se nece zalit na suce onaj koji dobije! ni Aco, koji se cijeli svoj zivot u porazima vadi na suce, se nije nakon druge zalio.

da rascistimo jedno, da je suđenje u drugoj utakmici (tijekom CIJELE utakmice, nije sporna samo zavrsnica) bilo regularno, Zadar bi s 2:0 prosao u finale.

oko Cedevite se vrti ogroman novac, i naravno kombinacija Radic-Tedeschi je ucinila svoje. Cedevita je morala igrati trecu utakmicu.








Vidi cijeli citat

a žalosno što se tako režiraju prvenstva al eto..cedevita ima "fiferje".

Vidi cijeli citat


a sto onda ta cedevita nije u finalu kad je rezirano za cedevitu?


123
...
272829
...
787980
  • Najnovije
  • Najčitanije