Hrvatski igrači u inozemstvu 2006-7

123
...
303132
...
818283
joke1505
joke1505
Mali dioničar
Pristupio: 20.01.2004.
Poruka: 7.494
22. listopada 2006. u 15:05
  E upravo to želim reči što si napisao ponovit ću tvoju rečenicu mislim da je trenutno pop igrač za ACB ligu, ali jebiga tamo se moraš jebeno dokazati nema folera tamo, zamisli popa recimo u keramici pored Rakočevića, Prigonija,Erdogana šta misliš bili pop mogao podnjeti tu konkurenciju, e to su zamene pravi igrači, znaž najgore je što ja mislim da bi mogao, a on je izabrao ušljivi žalgiris, ma svejedno mi je za žalgiris ja želim popa u pravoj ligi i u jakoj ekipi samo tako može naprijed ovako poslije Efesa u Žalgiris, pa onda ćemo zvati i lončara koji dobro igra neznam gdje, Nicevića u francuskoj što njih nedižete, kažem da je pop mogao ali činjenica je nisu ga tražili zbog toga tvrdim da ovo što je Planinić napravio na početku sezone je za koplje iznad svih ostalih.
my favorite:Nash,Wade,Ginobili,Nowitzki,Duncan
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 04.04.2006.
Poruka: 1.952
22. listopada 2006. u 15:06
  Čekaj Joke ti sad pričaš o Ukićevoj sposobnosti da preuzme odgovornost uspoređujući ga s jednim Popovićem, ej, pa trenutno niti jedan naš igrač nema toliko srce, toliku želju za pobjedom kao što ima Marko.
coobah
coobah
Dokazano ovisan
Pristupio: 18.09.2004.
Poruka: 18.592
22. listopada 2006. u 15:08
Ma Žalgiris nije upće korak natrag u odnosu na Efes...a što se tiče ACB, važnije je da je igrač dovoljno dobar da tamo bude, nego što tamo jest...
Nitko se ne pita npr. za Tomasa...a Popović je 10 puta bolji bek nego ovaj krilo, al JBG, ovaj je kaobajagi u Realu...
 
Ceterum censeo HNLem esse delendam
joke1505
joke1505
Mali dioničar
Pristupio: 20.01.2004.
Poruka: 7.494
22. listopada 2006. u 15:18
  Ne uspoređujem s popom mislim da su i jedan i drugi sposobni preuzeti odgovornost a na natjecanju poput EP nama upravo to treba i mislim da je Vujčić tkđ. ta 3 odlučujuća karika, mada puno puta se dokazalo da su bekovi ti koji odlučuju i to uporno forsiram Roko jednostavno ima to u sebi, pop je to oduvijek radio nekad bolje, nekad gore, kao i Vujčić i to je ono što mene ćini optimistom kako neshvačaš pop je meni upravo to muda i srce samo neslažem se sa njegovim izborom lige i kluba mislim da može on puno više a kako ćemo znati ako neproba.
A ovo ako Tomas neprođe u Realu i vrlo je mlad da donesemo zaključak , kao i kod roka onda će i on se vratiti u Asvel,e, Cibone i Žalgirise.
Dakle sad je vrijeme da momci vide koliko mogu, a što je i najbitnije tražili su ih i masno platili, dakle ili jesi ili igraj ove osrednje europske lige to je moj stav. A za repku već sam naglasio treba nam više igrača odluke, jedan nemože nikako.
my favorite:Nash,Wade,Ginobili,Nowitzki,Duncan
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 04.04.2006.
Poruka: 1.952
22. listopada 2006. u 16:06
  Coobah's damn right on this one!!

Nisu u ACB koševi uži pa on nauči bit precizniji ili viši pa se istrenira bolje i više skakat.

U repki svi nose isti dres.
Picek
Picek
Potencijal za velika djela
Pristupio: 03.11.2005.
Poruka: 3.354
22. listopada 2006. u 16:15
joke1505 je napisao/la:
  Prvo zamolio bih da mi se neprepisiva nešto što nisam napisao ili pročitajte pa komentirajte ili onda samo mišljenje, nisam napisao da pop nije uspio u ACB i kako ću kad nije ni probao imao je jednu sezonu i u njoj je bio loš, uporno ali UPORNO pišem kako mi je žao što pop u svojoj možda najzrelijoj sezoni nije se odlučio igrati ozbiljnu ligu, a to je ACB prije svega pa talijani i to pokušavam napisati, kao i da meni bi bilo drago da obojica igraju odlično mišljenje o jednom i drugom sam već davno napisao, dakle želim popa u najjačoj europskoj ligi i to je kraj priče, a negovorim da nije uspio, pa po meni dosada največe otkriće sezone je Planinić, čast popu na 20 min i 30 koševa, pa j**ote to nemože se ni u ljubljanskoj našoj ligi, ali kad odgledam planinića kao sinoć i kad onako odigra protiv jedne Unicaje eh to je meni odlično, a veličati baltičku ligu je smiješno u odnosu na ACB
Vidi cijeli citat
pa za razliku od Ukića Pop igra u najjačoj europskoj ligi, euroligi...
dok Ukić dobija minutažu na kapaljku (primjer prošle sezone)...
i sa svojim MVP naslovima kola prošle sezone je pokazao što može i što ne može...
Ukić je od toga daleko kao zemlja od plutona..
uostalom
http://www.euroleague.net/competition/players/showplayer?clu bcode=BAR&pcode=CJA&seasoncode=E2005

http://www.euroleague.net/competition/players/showplayer?clu bcode=ZAL&pcode=ATP&seasoncode=E2005

pa ako ti već baltička liga nije mjerilo eto ti onda euroliga...
btw. pišeš o Popovoj najzrelijoj sezoni kao da ima 28-29 godina a ima samo dvije godine više od Ukića...
i kompletniji je igrač od Ukića, i dok je bio u Ukićevim godinama i trenutno...
amen
® Picek
Inati se Slavonijo!

Život leti kapetane...
joke1505
joke1505
Mali dioničar
Pristupio: 20.01.2004.
Poruka: 7.494
22. listopada 2006. u 17:12
  Da nisu u ACB koševi uži, ali kad ti nasuprot stane prigoni, izvoli igraj napad ili izbori se za minute pored istog.
Nažalost picek očigledno neželi da me shvati pop je u najzrelijoj sezoni do sada sigurno, a glupo je pričati i o najboljoj u životu što ti pokušavaš očigledno prišiti mi neke rečenice koje ne napišem.
dakle evo ti razlike izbacimo roka da shvatiš napokon poantu priče, Planinić odigra ekstra jaku tekmu vikendom, pa mu onda EL dođe kao šlag i opet u ligu, dok recimo Kus odigra EL utakmicu i to je vrh, a u ligi ga čeka Helios, Split i sl.
dakle ako već nekužiš neusporediva konkurencija i onda će Kus biti MVP EL, a planinić pored Rakočevića, Erdogana i Scoole sigurno neče vjeruj mi ali... misliš da je zbog toga Kus bolji od planinića
Dakle da skratim kao što netko reče svi nose isti dres i nama trebaju svi, a ti uzmi Popa kad je tako sjajan i još 11 levata iz repke B pa nek osvoje 14 mjesto hvala lijepo takve teorije smo već gledali dovedi Kukoća i misli da češ sa Tomeljakom i Henjkom uz njega uzeti naslov ( Božić & co.)
Svi moramo shvatiti MORAMO imati više sjajnih opcija da bi bili konkurentni, pa zar nismo na Srpskom primjeru naučili, mislili su da je Rakočević dovoljan za rezultat
Ne hvala ja želim sjajnog Ukića, Popovića,presretan sam zbog Planinića, odličnog Vijčića, probuđenog Tomasa, dominantnog Kasuna... e tako možemo u Peging, a tko misli da je dovoljan Mulaomerović a da ostali mu se klanjaju nek igra košarku u B diviziji ( figurativno da opet neki nebi bili ovdje bukvalni)
Dakle subjektivan jesam priznajem ali samo radi Repke, mene za razliku od nekih nezanima jeli igrač iz zadra, Splita ili Zagreba jebe mi se nek je i iz Neuma ali nek je u službi rezultata i repke i nek nam napokon donese uspijeh, a dok stručnjaci misle da je bitan SAMO POP, ili SAMO ROKO ili SAMO VUJO od te ljubavi nema ništa gledat ćemo opet reprizu zadnjih 10 g.
my favorite:Nash,Wade,Ginobili,Nowitzki,Duncan
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 04.04.2006.
Poruka: 1.952
22. listopada 2006. u 17:15
  Slažem se. Pop je bio star ko Roko kad je ostvario rekordan broj index bodova od 54 (piše lijepo na linku), a još mlađi kad je pomeo cijeli F4 GYL 2003.

Respect. Te iste sezone (02/03) Cibona jedino njegovoj pomalo teškoj naravi (temperamentu) može zahvalit što drugu u Zagrebu nije izgubila, jer je Pop u 3 četvrtine zabio 35 koševa i početkom četvrte, ljut na suce, do jaja ispižđen napravio petu osobnu i poslao sve u PM svojim karakterističnim odmahom ruke.

Pope legendo!!
kit teller
kit teller
Mali dioničar
Pristupio: 18.09.2002.
Poruka: 6.425
22. listopada 2006. u 21:53
 Uh sad mi je poceo dirat po Muli Sreca pa sam rekao da vise necu pisat na ovu temu.
kit teller
kit teller
Mali dioničar
Pristupio: 18.09.2002.
Poruka: 6.425
22. listopada 2006. u 22:05
 OK je volit Roka. Al usput jako cesto popljuvat ili negirat rezultate, Muli, Popu, Perasu zbog njega nije u redu.
123
...
303132
...
818283
  • Najnovije
  • Najčitanije