Kadetsko PH

123
...
139140141
Zd_m
Zd_m
Nedokazan i sumnjiv
Pristupio: 09.09.2019.
Poruka: 60
24. svibnja 2025. u 12:52

Ričard je napisao/la:

Zd_m je napisao/la:

Fabjan je napisao/la:

Zd_m je napisao/la:
Fabjan je napisao/la:
Zd_m je napisao/la:
A di je kadetski izbornik dok se igra završnica kadetskog prvenstva? Zar nebi trebao biti prisutan?
Vidi cijeli citat

Ukić će danas sigurno uživo gledati predkadete, jer je ekipa Splita na final-fouru, a možda je Ukić već od prekjučer u Zagrebu, pa se ne eksponira (ne znam).

On nije izbornik "kadeta" jer su to u Hrvatskoj U17 igrači, on je izbornik U16 reprezentacije Hrvatske. Ludost HKS-a je što su im godišta pomaknuta u odnosu na Europska takmičenja.

Jučer i prekjučer bi Ukić, od "svojih" igrača, mogao vidjeti samo: Garca, Perića, Bajkovića, Sebu i Baričevića. Vjerovatno ih je, kao ja, bar gledao na HKS TV a sigurno ih već zna "u dušu".

Vidi cijeli citat

Valjda bi trebalo gledati i malo šire a ne samo "svoje". Zbog toga što se gledaju samo "svoji" i jesmo ispali u b divizije u svim kategorijama...
Vidi cijeli citat


"Njegovi"su 2009-o godište, kako sam ih nabrojao, ostali nisu njegovi jer su 2008-o (ti nisu U16). Ukić i je tu jer su prethodnici ispali u B divizije, i kako bi pokušao nešto promijeniti.

Koliko je to teško prihvatiti i koliko jala ima u Hrvata?

Vidi cijeli citat

Kakvog jala??

On je bio igrač ali o trenerkoj ulozi nezna puno. Ima puno iskusnijih i sposobnijih za te pozicije. A u tim kategorijama bi trebsli biti najbolji strucnjaci a ne pocetnici koji se uce na reprezentaciji. A na kraju krajeva svima s malo mozga je jssno da je on tu samo da gura sina...

Vidi cijeli citat

On je sa svojom karijerom kompetentniji od 99% trenera u mlađim kategorijama u Hrvatskoj i to je činjenica. Budući da ne postoji normalni sustav obrazovanja trenera gdje se vrednuje ili dobro plaća posao nakon završetka kineziološkog fakulteta s usmjerenjem na košarku, nego ti je ista stvar jesi li završio punu struku ili tečaj od par mjeseci gdje si zapravo platio dobivanje licence, nema smisla govoriti o sposobnijima ili kompetentnijima. On je sa svojom igračkom karijerom najkompetentniji i vidljivo je iz njegove komentatorske karijere da je košarkaški lucidan, tj. da ima zrno soli u glavi, a ne da je neki bivši igrač ogorčen od života koji ne može smisliti košarkašku loptu sad u penziji.

Vodi repku za 2009. i 2010. godište i sad je problem što se nije uživo pojavio na kadetskom final fouru (nego ga je vjerojatno od doma pogledao) za 2008. i gledao ekipe protiv kojih je sa svakom dvaput igrao ove sezone jer je trener kadeta Splita. Nemoj se ljutiti, ali da nije on trener nego netko drugi, nitko ne bi ni spominja je li došao pogledati. Treba pričekati ljeto i kraj ljeta pa ćemo donositi sudove, a meni je pozitivno da se on opredijelio za trenera u mlađim uzrastima, makar i radi sina. Ako mu je sin toliko dobar kao što se priča (a je), onda je i normalno da ga se gura, a tko će ga na bolji način gurati od oca koji je ujedno i posljednji plejmejker hrvatske košarke i zna na čemu treba raditi da se stvori novog.

Vidi cijeli citat

Ne slazem se da je bolji od 99% trenera za mlađe. Na kraju krajevo potrebno je imati i neke pedagoške kvalifikacije za taj uzrast. Svaka cast igranju i komentiranju na tv-u ali ovo je nesto drugo. Po toj logici bi svaki isluženi igrač bio trener...

Cijeli taj sustav unutar hks je truo...

Ričard
Ričard
Potencijal za velika djela
Pristupio: 24.05.2021.
Poruka: 1.418
24. svibnja 2025. u 12:57

barcelona55 je napisao/la:

Ma super eto Ukic ima bolje kompetencije od svih trenera jer eto imao je jebenu karijeru. Jedva cekam vidjet to znanje i struku koju ima u nadolazecem prvenstvu s repkom

Vidi cijeli citat

Ja sam se bome nagleda odlicnih rezultata ovih zadnjih godina od ovih kompetentnijih od njega...

Mi se ponašamo kao da je sve savršeno i sad je to netko doša usrat iz svojih osobnih interesa. 

A ako ćemo biti realni, Luka Ukić je puno veći potencijal od Garca makar su svima usta puna njega. Garac u ovim kadetima Cibone sto sam gleda sinoc nije u top 3 prospekta. Ali dobro, ja sudim po ovome što sam vidio na jednoj utakmici tako da ne moram biti u pravu.

Ričard
Ričard
Potencijal za velika djela
Pristupio: 24.05.2021.
Poruka: 1.418
24. svibnja 2025. u 13:00

Zd_m je napisao/la:

Ričard je napisao/la:

Zd_m je napisao/la:

Fabjan je napisao/la:

Zd_m je napisao/la:
Fabjan je napisao/la:
Zd_m je napisao/la:
A di je kadetski izbornik dok se igra završnica kadetskog prvenstva? Zar nebi trebao biti prisutan?
Vidi cijeli citat

Ukić će danas sigurno uživo gledati predkadete, jer je ekipa Splita na final-fouru, a možda je Ukić već od prekjučer u Zagrebu, pa se ne eksponira (ne znam).

On nije izbornik "kadeta" jer su to u Hrvatskoj U17 igrači, on je izbornik U16 reprezentacije Hrvatske. Ludost HKS-a je što su im godišta pomaknuta u odnosu na Europska takmičenja.

Jučer i prekjučer bi Ukić, od "svojih" igrača, mogao vidjeti samo: Garca, Perića, Bajkovića, Sebu i Baričevića. Vjerovatno ih je, kao ja, bar gledao na HKS TV a sigurno ih već zna "u dušu".

Vidi cijeli citat

Valjda bi trebalo gledati i malo šire a ne samo "svoje". Zbog toga što se gledaju samo "svoji" i jesmo ispali u b divizije u svim kategorijama...
Vidi cijeli citat


"Njegovi"su 2009-o godište, kako sam ih nabrojao, ostali nisu njegovi jer su 2008-o (ti nisu U16). Ukić i je tu jer su prethodnici ispali u B divizije, i kako bi pokušao nešto promijeniti.

Koliko je to teško prihvatiti i koliko jala ima u Hrvata?

Vidi cijeli citat

Kakvog jala??

On je bio igrač ali o trenerkoj ulozi nezna puno. Ima puno iskusnijih i sposobnijih za te pozicije. A u tim kategorijama bi trebsli biti najbolji strucnjaci a ne pocetnici koji se uce na reprezentaciji. A na kraju krajeva svima s malo mozga je jssno da je on tu samo da gura sina...

Vidi cijeli citat

On je sa svojom karijerom kompetentniji od 99% trenera u mlađim kategorijama u Hrvatskoj i to je činjenica. Budući da ne postoji normalni sustav obrazovanja trenera gdje se vrednuje ili dobro plaća posao nakon završetka kineziološkog fakulteta s usmjerenjem na košarku, nego ti je ista stvar jesi li završio punu struku ili tečaj od par mjeseci gdje si zapravo platio dobivanje licence, nema smisla govoriti o sposobnijima ili kompetentnijima. On je sa svojom igračkom karijerom najkompetentniji i vidljivo je iz njegove komentatorske karijere da je košarkaški lucidan, tj. da ima zrno soli u glavi, a ne da je neki bivši igrač ogorčen od života koji ne može smisliti košarkašku loptu sad u penziji.

Vodi repku za 2009. i 2010. godište i sad je problem što se nije uživo pojavio na kadetskom final fouru (nego ga je vjerojatno od doma pogledao) za 2008. i gledao ekipe protiv kojih je sa svakom dvaput igrao ove sezone jer je trener kadeta Splita. Nemoj se ljutiti, ali da nije on trener nego netko drugi, nitko ne bi ni spominja je li došao pogledati. Treba pričekati ljeto i kraj ljeta pa ćemo donositi sudove, a meni je pozitivno da se on opredijelio za trenera u mlađim uzrastima, makar i radi sina. Ako mu je sin toliko dobar kao što se priča (a je), onda je i normalno da ga se gura, a tko će ga na bolji način gurati od oca koji je ujedno i posljednji plejmejker hrvatske košarke i zna na čemu treba raditi da se stvori novog.

Vidi cijeli citat

Ne slazem se da je bolji od 99% trenera za mlađe. Na kraju krajevo potrebno je imati i neke pedagoške kvalifikacije za taj uzrast. Svaka cast igranju i komentiranju na tv-u ali ovo je nesto drugo. Po toj logici bi svaki isluženi igrač bio trener...

Cijeli taj sustav unutar hks je truo...

Vidi cijeli citat

Pa otkud mišljenje da on nema pedagoške kvalitete? Ajmo mi preći na direktno onda kad već debatiramo, dajte mi ta imena koja su kompetentnija od Ukića za voditi U16 reprezentaciju Hrvatske. Evo molim vas, zanima me koji je to trener zakinut, možda ja nešto propuštam.

Fabjan
Fabjan
Mali dioničar
Pristupio: 07.05.2018.
Poruka: 6.662
24. svibnja 2025. u 13:11

jankodub je napisao/la:
Fabjan je napisao/la:
Treba dodati kako će Roko biti trener i Garcu, jednom od par najboljih igrača 2009-og godišta, a Garac je play. I tko mu može bolje od Ukića pokazati igračke detalje i detalje igre ?
Vidi cijeli citat


Bojim se da RL Ukic bas Garcu nece nista ni pokazati jer igra na poziciji kao i njegov sin.

A sina se mora gurati u reprezentaciji makar je Garac u ovom trenu duplo bolji igrac.

Vidi cijeli citat


Po čemu zaključuješ da je Ukić nemoralan, kada u pripremama još nije gurao svog sina ispred Garca?

Ljudi u svemu pretpostavljaju negativnosti i hrane se time, valjda zato jer je negativna manjina glasnija od pozitivne većine.

Pričekaj i pravo U16 prvenstvo, pa onda donesimo zaključke.

 

Ajmo Splite, osvojit prvenstvo ili kup! Ajmo Hrvatska, uletit na Europsko prvenstvo!
Jotojoto
Jotojoto
Dokazano ovisan
Pristupio: 13.06.2011.
Poruka: 17.473
24. svibnja 2025. u 13:26

Ja bi reka (na zalost tu ih ima) da se jedva ceka da Ukić ne ostvari zeljeni rezultat sa U16 da ga se može pljuvati do mile volje.

 

Pa kakvi smo ljudi...

obećao sam adminu da ću biti dobar
Ušljo
Ušljo
Potencijal za velika djela
Pristupio: 24.11.2018.
Poruka: 1.221
24. svibnja 2025. u 13:31

Korisnik Zd_m više nego očito u tom kadetskom sastavu ima sina kojeg je htio pokazati novom izborniku, možda mu se uživo i predstaviti i popričati malo oči u oči ne bi li mu ukazao na njega. Sustav je bez daljnjeg teška trulež, ali ni nametljivi roditelji ne zaostaju previše u toksičnosti, stvarajući savršenu atmosferu za rano košarkaško umirovljenje svojih potomaka. 

lexon
lexon
Željan dokazivanja
Pristupio: 12.07.2011.
Poruka: 104
24. svibnja 2025. u 13:52

Tako je , umjesto da nam bude drago sto se Roko odlucio  posvetiti trenerskom poslu i mladjim uzrastima, vec se pravi otrovna atmosfera i traze najsitniji detalji da ga se popljuje.

Jedno je zdrava kritika a drugo je ona destruktivna. Kao da mi imamo sada bezbroj kvalitetnih trenera u mladjim uzrastima sto mogu ove klince kosarkaski odgojiti. Zasluzio je barem priliku i ciklus do dva prije nego mu se pocne ocjenjivati trenerski rad.

Ne pamtim kad je Hrvatska imala nekog tako talentiranog playa kao Luka Ukic . On je  neizbruseni dijamant koji moze da sija godinama.

Da sam na mjestu Roka , takodjer ne bi propustio priliku da poducim sina u ovim formativnim godinama s obzirom na poteskoce koje nasa struka ima u stvaranju razigravaca.

Uostalom on je bio odlican play , visoke europske klase , kakve danas mozemo samo sanjati. Tako da  itetako ima sta pokazati svom sinu i Garcu . 

 

Zd_m
Zd_m
Nedokazan i sumnjiv
Pristupio: 09.09.2019.
Poruka: 60
24. svibnja 2025. u 14:17

Ušljo je napisao/la:

Korisnik Zd_m više nego očito u tom kadetskom sastavu ima sina kojeg je htio pokazati novom izborniku, možda mu se uživo i predstaviti i popričati malo oči u oči ne bi li mu ukazao na njega. Sustav je bez daljnjeg teška trulež, ali ni nametljivi roditelji ne zaostaju previše u toksičnosti, stvarajući savršenu atmosferu za rano košarkaško umirovljenje svojih potomaka. 

Vidi cijeli citat

Mislim da si me krivo shvatio..želim reći da je meni normalno da svi izbornici mlađih kategorija budu prisutni na final4 turniru gdje igraju te iste kategorije. Meni je to prirodno...ako se ti ne slazes s tim..jbg.

Inace apsolutno se slazem s ovim za nametljive roditelje..

katapult
katapult
Željan dokazivanja
Pristupio: 14.09.2024.
Poruka: 498
24. svibnja 2025. u 15:04

Baš, meni je nevjerojatno da se toliko trudite opravdati Ukića. Nije me briga za sina ili trenersku karijeru, on je izbornik reprezentacije i ima biti ovdje ako nema neki dobar opravdan razlog. Na kraju krajeva, barem kao figura za dve tri slike. A nije da je sad neki problem doći dan ranije.

[uredio katapult - 24. svibnja 2025. u 15:05]
Ušljo
Ušljo
Potencijal za velika djela
Pristupio: 24.11.2018.
Poruka: 1.221
24. svibnja 2025. u 15:15

Zd_m je napisao/la:

Ušljo je napisao/la:

Korisnik Zd_m više nego očito u tom kadetskom sastavu ima sina kojeg je htio pokazati novom izborniku, možda mu se uživo i predstaviti i popričati malo oči u oči ne bi li mu ukazao na njega. Sustav je bez daljnjeg teška trulež, ali ni nametljivi roditelji ne zaostaju previše u toksičnosti, stvarajući savršenu atmosferu za rano košarkaško umirovljenje svojih potomaka. 

Vidi cijeli citat

Mislim da si me krivo shvatio..želim reći da je meni normalno da svi izbornici mlađih kategorija budu prisutni na final4 turniru gdje igraju te iste kategorije. Meni je to prirodno...ako se ti ne slazes s tim..jbg.

Inace apsolutno se slazem s ovim za nametljive roditelje..

Vidi cijeli citat

Ako sam te pogrešno procijenio, ispričavam se. Bi li bilo poželjno da je na licu mjesta, apsolutno. Je li bio opravdano spriječen? Možda, možda nije. Koliko god nisam obožavatelj HKS sustava kadroviranja, sklon sam skoro svakom dati šansu da se dokaže radom, pa tako i Ukiću. Delikatan dio te priče je da se njegov rad može propisno vrednovati tek s određenim vremenskim odmakom, bar ja tako gledam. Mene ne pale medalje i trofeji u mlađim kategorijama, koliko god za nekakvo "papirnato" priznanje dobrog rada nije loše nešto uzeti tu i tamo, ali kako bi u klubovima prva smjernica trebala biti stvaranje igrača, tako bi trebalo biti i u reprezentaciji - s pripadajućim filterom. Hoće li on ove utakmice naknadno pogledati doma na računalu ili uživo, važno je samo da ih pogleda. 

123
...
139140141
  • Najnovije
  • Najčitanije