hhc je napisao/la:
Bruh je napisao/la:
David Bowie je napisao/la:
Marketing se ne može graditi uz loš proizvod, u ovom slučaju uz klub koji nije stabilan ni s kojeg aspekta. Neki forsirani marketing sada bi bio kontraproduktivan jer se nitko ne želi identificirati s bankrotiranim i devastiranim odronom od udruge građana za natjecanje u sportu. Marketing nije zajebancija nego ozbiljan pristup organizacije prema željama i potrebama svoje publike i korisnika.
Vidi cijeli citat
A kaj bi trebalo pustiti da dalje propada uopće ne kužim... košarka nije nogomet ne bu nas spasil neki transfer od 10 milja nego živimo od navijača sa navijačima dolaze sponzori jer vide da ima šanse za iskoristit priliku. Odustati od marketinga dok klub propada je siguran kraj tog kluba evo možemo onda i stat sa objavama rezultata i najavama utakmica pa ćemo vidjet koliko će se ljudi skupit. Ne budi smiješan...
Edit: kaj će nam klub sa navijačima koji se identificiraju samo kada pobijeđuju pa nije cibona manchester city i u dobru i u zlu
Vidi cijeli citat
Hoće ti čovjek reći da ne možeš na silu dovući ljude...Eto ti neka klub stane na noge sljdeće sezone se složi koliko toliko ok ekipa i da budeš u nekom pozitivnom omjeru ..Polako će se početi to raspoznati i imat ćeš veći broj ljudi na utakmicama...Tad pojačaš marketing i da ih još više privućeš
Vidi cijeli citat
To je diskutabilno... pogledaj samo Hajduk 18 godina bez titule znali biti 4 5 pa su opet povlačili ljude. Ljudi će dolaziti samo da vide kako se trude pa pogledaj zadnju tekmu sa partizanom dosta ljudi je došlo i na iduću aba tekmu makar su izgubili 10 20 razlike. Ljude treba naviknut i stvorit im kulturu gledanja sporta. Ne volim ni ja kad gube jer tad i ja gubim živce al svaki put kad mogu pokušam stići na utakmicu. Isto kao sad kak dinamo igra dosta ekipe pizdi pa će opet doć na utakmicu makar ovi igrali prek one stvari.
Edit: a i kaj fali ovim momcima sad još uvijek smo u top 3 lige dobili su i Zadar i Split a dogodine doslovno samo može bolje ako uspije pretvorba ak ne uspije je gotovo a nemreš baš prodavat nepostojeći proizvod
[uredio Bruh - 01. veljače 2024. u 23:32]