Malo mi je dosadno bilo pa sam razmišljao o marketingu i kako proširiti cibonu na cijeli grad... ako nas bude iduće sezone ne?
1. Utakmice do playoffa samo premijerke neka budu prihodi od ulaznica za dobrotvorne organizacije i zaklade ala Ana Rukavina
2. Organizacija preko ljeta i proljeća za toplije vrijeme turnira 3v3 u 16 kvartova pobijednik kvarta dobiva neke unikatne majice tipa prvaci črnomerca i 50 posto kotizacije dalje idu u playoff 16 kvartova na igralištu blizu cibone (apelirati gradu za obnovu igrališta na Tuškancu) tih 16 timova dobiva tipa popust na godišnju a prvaci godišnju za vip ložu i još popratne nagrade možda kao i neki hakl sa igračima cibone il trening sa njima
3. Popravljanje murala Cibone po gradu i rađenje novih
4. Naravno neki fan shop
5. Općenito postavljanje nekakvih postera po gradu na prometnim lokacijama tipa na trgu, tomislavcu i tak to
Imam osjećaj da bi prva točka privukla ljude koji bi ostali i na ABA ali bi i pohodili na premijerku i dalje jer ipak pomažu drugima tako...
Edit: još par stvari se tu može dodat tipa da se ide po osnovnim školama organizirati nekakve školice košarke kao što su radili momci za hokej za travu i to
Dosta toga nije ni neko veliko financijsko opterećenje jer tipa turnir sebe otplati kotizacijama a za ovo ostalo se mogu angažirati studenti pošto već surađujemo sa katoličkim fakultetom.
[uredio Bruh - 01. veljače 2024. u 19:27]