KK Cibona 2023/2024

neverbored
neverbored
Moderator
Pristupio: 21.04.2012.
Poruka: 18.633
01. veljače 2024. u 17:50

A "korist"... vjerojatno su mu rekli "radiš po našem, a mi ćemo pristati na dogovor u vezi s dugom, i još ćemo dovesti neke igrače da ti ima tko igrati".

hhc
hhc
Mali dioničar
Pristupio: 30.04.2017.
Poruka: 5.595
01. veljače 2024. u 17:53

ARIZIN je napisao/la:

Koju korist ima Šerić od Oktagona pošto ovi očigledno rovare protiv kluba ?

Vidi cijeli citat


Čitaj post od Bowiea opet 

Dražen Petrović uno di noi !!!
Waiter
Waiter
Mali dioničar
Pristupio: 03.08.2018.
Poruka: 6.535
01. veljače 2024. u 18:14

Bagariću dati pedalu, što se čeka?

Bez stranca nema udarca
neverbored
neverbored
Moderator
Pristupio: 21.04.2012.
Poruka: 18.633
01. veljače 2024. u 18:23

Waiter je napisao/la:

Bagariću dati pedalu, što se čeka?

Vidi cijeli citat

Preživljavanje.

Bruh
Bruh
Željan dokazivanja
Pristupio: 09.01.2022.
Poruka: 854
01. veljače 2024. u 19:13

Malo mi je dosadno bilo pa sam razmišljao o marketingu i kako proširiti cibonu na cijeli grad... ako nas bude iduće sezone ne?

1. Utakmice do playoffa samo premijerke neka budu prihodi od ulaznica za dobrotvorne organizacije i zaklade ala Ana Rukavina 

2. Organizacija preko ljeta i proljeća za toplije vrijeme turnira 3v3 u 16 kvartova pobijednik kvarta dobiva neke unikatne majice tipa prvaci črnomerca i 50 posto kotizacije dalje idu u playoff 16 kvartova na igralištu blizu cibone (apelirati gradu za obnovu igrališta na Tuškancu) tih 16 timova dobiva tipa popust na godišnju a prvaci godišnju za vip ložu i još popratne nagrade možda kao i neki hakl sa igračima cibone il trening sa njima

3. Popravljanje murala Cibone po gradu i rađenje novih

4. Naravno neki fan shop

5. Općenito postavljanje nekakvih postera po gradu na prometnim lokacijama tipa na trgu, tomislavcu i tak to

 

Imam osjećaj da bi prva točka privukla ljude koji bi ostali i na ABA ali bi i pohodili na premijerku i dalje jer ipak pomažu drugima tako...

 

Edit: još par stvari se tu može dodat tipa da se ide po osnovnim školama organizirati nekakve školice košarke kao što su radili momci za hokej za travu i to 

Dosta toga nije ni neko veliko financijsko opterećenje jer tipa turnir sebe otplati kotizacijama a za ovo ostalo se mogu angažirati studenti pošto već surađujemo sa katoličkim fakultetom.

 

[uredio Bruh - 01. veljače 2024. u 19:27]
ARIZIN
ARIZIN
Dokazano ovisan
Pristupio: 19.07.2012.
Poruka: 14.248
01. veljače 2024. u 21:57

Ideja i dobrih namjera od strane navijača nikad nije nedostajalo, ono što je nedostajalo je otvorenost uprave prema navijačima te spremnost na suradnju i da se riješi "mračna" prošlost kluba, saniraju dugovi i dogovori prema sa onima kojima se duguje te klub postavi na zdrave temelje. 

Vjerujem da se neki model uvijek može pronaći, iako treba jasno reći da je košarka jednostavno u takvoj poziciji da bez jakog sponzira, pomoći države/grada( kao u nekim zemljama, ne zagovaram takav model kod nas da se netko nebi upecao)...je jako teško preživjeti i složiti momčad koja može konkurirati na širom spektru. 

Međutim, Zagreb je dosta velik grad, može se stvoriti dobra baza navijača i na marketingu opet osigurati lijepi prihodi koji bi stvorili opet lijepe temelje za rast kluba. 

Bruh
Bruh
Željan dokazivanja
Pristupio: 09.01.2022.
Poruka: 854
01. veljače 2024. u 22:03

ARIZIN je napisao/la:

Ideja i dobrih namjera od strane navijača nikad nije nedostajalo, ono što je nedostajalo je otvorenost uprave prema navijačima te spremnost na suradnju i da se riješi "mračna" prošlost kluba, saniraju dugovi i dogovori prema sa onima kojima se duguje te klub postavi na zdrave temelje. 

Vjerujem da se neki model uvijek može pronaći, iako treba jasno reći da je košarka jednostavno u takvoj poziciji da bez jakog sponzira, pomoći države/grada( kao u nekim zemljama, ne zagovaram takav model kod nas da se netko nebi upecao)...je jako teško preživjeti i složiti momčad koja može konkurirati na širom spektru. 

Međutim, Zagreb je dosta velik grad, može se stvoriti dobra baza navijača i na marketingu opet osigurati lijepi prihodi koji bi stvorili opet lijepe temelje za rast kluba. 

Vidi cijeli citat


Zato i pišem ove prijedloge treba stvoriti bazu koja dođe ovak iz zajebancije a ne da očekuju da gazimo sve a realno gledajući 700k stanovnika sigurno ih ima 5-6 tisuća koji bi se okupili za košarku svakih par dana... a ovak za ove velike tekme tipa partizan, zvezda, zadar i to pokušati stisnuti sa marketingom i zatražiti termin u tipa ledenoj dvorani (kad se obnovi) il u areni. U Zagrebu sam treba zafurat neku priču i nakupi se gro ljudi a popratne majice, kape, šalovi bi bile hodajuće reklame za Cibonu. Zato stalno i govorim da treba otvoriti fan shop jer bi to sjetilo ljude da još ni propala dok mi živimo 😆

Bruh
Bruh
Željan dokazivanja
Pristupio: 09.01.2022.
Poruka: 854
01. veljače 2024. u 22:18

Tipa šteta da nam nije Kraš sponzor da neke ono glupkaste reklame rade sa njima tipa kaj ja znam ono netko dođe ide zakucat cibonaš mu stisne bananu pa je čokolada bananko il tak neš... ljudi vole te neke ful glupe fore. Marketing je marketing 😅

[uredio Bruh - 01. veljače 2024. u 22:21]
David Bowie
David Bowie
Potencijal za velika djela
Pristupio: 18.08.2016.
Poruka: 2.985
01. veljače 2024. u 22:50

Marketing se ne može graditi uz loš proizvod, u ovom slučaju uz klub koji nije stabilan ni s kojeg aspekta. Neki forsirani marketing sada bi bio kontraproduktivan jer se nitko ne želi identificirati s bankrotiranim i devastiranim odronom od udruge građana za natjecanje u sportu. Marketing nije zajebancija nego ozbiljan pristup organizacije prema željama i potrebama svoje publike i korisnika.

We can be heroes
Bruh
Bruh
Željan dokazivanja
Pristupio: 09.01.2022.
Poruka: 854
01. veljače 2024. u 23:12

David Bowie je napisao/la:

Marketing se ne može graditi uz loš proizvod, u ovom slučaju uz klub koji nije stabilan ni s kojeg aspekta. Neki forsirani marketing sada bi bio kontraproduktivan jer se nitko ne želi identificirati s bankrotiranim i devastiranim odronom od udruge građana za natjecanje u sportu. Marketing nije zajebancija nego ozbiljan pristup organizacije prema željama i potrebama svoje publike i korisnika.

Vidi cijeli citat


A kaj bi trebalo pustiti da dalje propada uopće ne kužim... košarka nije nogomet ne bu nas spasil neki transfer od 10 milja nego živimo od navijača sa navijačima dolaze sponzori jer vide da ima šanse za iskoristit priliku. Odustati od marketinga dok klub propada je siguran kraj tog kluba evo možemo onda i stat sa objavama rezultata i najavama utakmica pa ćemo vidjet koliko će se ljudi skupit. Ne budi smiješan...

 

Edit: kaj će nam klub sa navijačima koji se identificiraju samo kada pobijeđuju pa nije cibona manchester city i u dobru i u zlu

[uredio Bruh - 01. veljače 2024. u 23:14]
  • Najnovije
  • Najčitanije