noštromo je napisao/la:
Nemam simpatije ni prema Dinamu, a ni prema Ciboni, ali činjenica je da je vaš klub zadržao izvorno ime, unatoč dobrim igrama ne bi skupio ni 200 ljudi po utakmici.
Cibona je košarkaški brend grada Zagreba, iako je posrnula kao Split i Zadar, to je ime koje i dalje ima težinu u košarkaškom svijetu u ovom dijelu Europe. Željko Obradović neće spomenuti uspjeh Dinama, Željko Obradović će izraziti žaljenje nad stanjem u našem udarnom trojcu.
Svaka čast Dinamu, ali da se radi o Rudešu, ovaj "uspjeh" ne bi zvonio na sva zvona.
Vidi cijeli citat
Ajde da ovo tu nastavimo gdje je mjesto, a ne tamo u tuđem forumu, jer ce biti još da im uzimamo i topic. A tema jest za konstruktivnu raspravu.
Apsolutno si za sve u pravu i uostalom to je i jasno iskomunicirano kada je, tada u vrijeme korone, došlo do preimenovanja te potpore Boysa. Nije to napravljeno preko noći, nije to bio nečiji hir, već upravo dogovor, razgovor. Naravno, ulica ne vodi klub kako se to kaže, ali se surađuje, dogovara komunicira. I radi. Evo, imaš ticket point u Fan Shopu Boysa koji ne bi imao da nema suradnje.
I naravno da je ime mamac, ali ime kao ime bez rada i suradnje ne bi imalo smisla. I toga su svi svjesni. Pa ne samo u našem klubu, već i u drugima. Možeš se ti zvati i Real Madrid ako ne radiš na brandu. Primjer je samo posjeta u prvom kolu i trećem kolu u Premijer ligi. Nešto se pokrenulo prema bolje s ulaskom kluba u Premijer ligu, pa i onda kad smo s tim imenom bili u drugom razredu.
I možemo mi imati simpatije ili ne, ali činjenice su činjenice. I nitko ne spori da neki klubovi imaju brand, povijest, ali najbolje da zbog toga se ti bojiš nešto pokrenuti, napraviti drugačije, gurati svoje. Imamo jasan stav oko svega i trudimo se stvoriti nešto, ne preko noći, ali u nekom petogodišnjem sustavu. Eto, imali smo nesreću da nismo uspjeli dovesti Panathinaikos na kraju. A i on je ime koje privlači, i to više nego Dinamo, Cibona ili Zadar. Što netko nije se godinama sjetio zvati (izuzev Zadra koji je zvao NCAA momčad, ali to se moglo puno bolje promovirati po meni).
Dakle, stvorili bi prihode, ljudi bi došli, mnogi se vratili na koju, kupili majice. Jer najlakše je reći ova tri su brend i tako mora biti i da vam nije imena bili bi kurac od ovce. Bili bi, da. Vidi samo Rudeš u HNL-u. Ali opet, svaki klub je bez publike kurac od ovce. Mi svoju publiku imamo, stvaramo novu. Bez takvi poteza, s tim stavom ova tri su brend će košarka i dalje propadati.
Vidi gdje je Futsal liga danas, a gdje je bila prije 10 godina kad je Futsal Dinamo tek ušao. Dakle, cilj je, kak bi rekao pokojni jedan, delati.
A eto, utvaram si da od našeg rada se bude i drugi klubovi. Imamo super komunikaciju s nekim drugim klubovima, razmjenjujemo iskustva, ideje, i oni se trude i rade. I sve je to bolje nego - ovo su imena, a ostalo neka tu bude. Eto, možda i probudimo i HKS da još više uloži u marketing Premijer lige.